DelEgleName452012-07-30T13:30:00Z2013-03-15T13:25:00Z2013-03-18T06:21:00Z1119056787Sveikatos apsaugos ministerija56371865511.0000ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS 2012 METŲ FINANSŲ KONTROLĖS BŪKLĖS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2013 m. kovo 28 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-79JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55–1049; 2008, Nr. 113–4290) 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo (Žin., 2002, Nr. 123–5540) 10 straipsnio 5 punktu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 470 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo įgyvendinimo ir Vidaus audito tarnybos pavyzdinių nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 37–1612; 2008, Nr. HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/ll.dll?Tekstas=1&Id=112997&BF=1" \o "Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 470 ''Dėl Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir Vidaus audito įstatymo įgyvendinimo ir vidaus audito tarnybos pavyzdinių nuostatų patvirtinimo'' pakeitimo" \t "FTurinys" 38-1384) 3 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko rajono savivaldybės administracijos 2012 metų finansų kontrolės būklės ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Administracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėFinansų skyriaus vyriausioji specialistė A. VasarevičienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rasa Vaickienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2013-03-18PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2013 m. kovo 28 d. sprendimu Nr. Forma patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 7 d. įsakymu Nr. 1K-004 (Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. sausio 27 d. įsakymo Nr. 1K-021 redakcija)JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA(viešojo juridinio asmens pavadinimas)188713933, Dariaus ir Girėno 96, LT-74187 Jurbarkas, 8 447 70196 (viešojo juridinio asmens kodas, adresas, telefonas)Jurbarko rajono savivaldybės tarybaiJurbarko rajono savivaldybės administracijos Finansų skyriuiFINANSŲ KONTROLĖS BŪKLĖS ATASKAITA2013-02-28 Nr.B2-3(data) Jurbarkas (sudarymo vieta)Eil. Nr.Bendri duomenysAtaskaitinio laikotarpio pabaigojePraėjusio ataskaitinio laikotarpio pabaigoje1.Viešajam juridiniam asmeniui pavaldžių arba jo valdymo sričiai priskirtų viešųjų juridinių asmenų skaičius.13132.Viešojo juridinio asmens patvirtintas pareigybių (etatų) skaičius.173,25171,753.Viešajame juridiniame asmenyje dirbančių (dirbusių) valstybės tarnautojų ir darbuotojų skaičius.1911834.Viešojo juridinio asmens buhalterijoje (struktūriniame padalinyje, tvarkančiame apskaitą) patvirtintas pareigybių (etatų) skaičius.10105.Viešojo juridinio asmens buhalterijoje (struktūriniame padalinyje, tvarkančiame apskaitą) dirbančių (dirbusių) valstybės tarnautojų ir darbuotojų skaičius.1010KlausimaiAtsakymaiPažymėkite 6.Ar viešajame juridiniame asmenyje yra patvirtinta organizacinė struktūra?TaipNeٱ7.Ar siekiant viešajam juridiniam asmeniui iškeltų strateginių ir kitų tikslų yra nustatoma rizika, galinti sutrukdyti šiuos tikslus pasiekti?TaipNeٱ8.Jei taip, kaip ji yra vertinama (pažymėkite tinkamą variantą (variantus):8.1.rizika yra vertinama vadovaujantis auditų išvadomis ir rekomendacijomis;TaipNeٱ8.2.rizika yra vertinama naudojantis rizikos vertinimo modeliais;TaipٱNeٱ8.3.rizika yra vertinama kitais būdais.TaipNeٱ9.Ar viešojo juridinio asmens vadovas yra patvirtinęs Viešojo juridinio asmens sąskaitų planą?TaipNeٱ10.Ar viešojo juridinio asmens vadovas yra patvirtinęs Viešojo juridinio asmens apskaitos politiką?TaipNeٱ11.Ar nustatyta ir viešojo juridinio asmens vadovo patvirtinta naudojamų apskaitos registrų:11.1.forma;TaipNeٱ11.2.turinys;TaipNeٱ11.3.skaičius ?TaipٱNeٱ12.Ar teisės aktų nustatyta tvarka parengtas ir viešojo juridinio asmens vadovo patvirtintas apskaitos dokumentų ir apskaitos registrų saugojimo tvarkos aprašas?TaipNeٱ13.Ar viešojo juridinio asmens vadovas yra patvirtinęs asmenų, kuriems suteikta teisė rengti ir pasirašyti arba tik pasirašyti apskaitos dokumentus, sąrašą ir jų parašų pavyzdžius?TaipNeٱ14.Ar paskirtas darbuotojas, kuris atlieka vyriausiojo buhalterio (buhalterio) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovo funkcijas jo atostogų, ligos metu?TaipNeٱ15.Ar viešojo juridinio asmens vadovas yra patvirtinęs Viešojo juridinio asmens finansų kontrolės taisykles?TaipNeٱ16.Ar jos parengtos atsižvelgus į:16.1.įstaigos veiklos pobūdį ir ypatumus;TaipNeٱ16.2.organizacinę struktūrą;TaipNeٱ16.3.veiklos riziką;TaipNeٱ16.4.apskaitos ir informacinę sistemą;TaipNeٱ16.5.turto apsaugos būklę?TaipNeٱ17.Ar viešojo juridinio asmens finansų kontrolės taisyklės per ataskaitinį laikotarpį buvo keistos (papildytos)?TaipٱNe18.Ar viešojo juridinio asmens vadovas yra paskyręs atsakingus už išankstinę, einamąją ir paskesniąją finansų kontrolę darbuotojus?TaipNeٱ19.Ar viešojo juridinio asmens vadovas užtikrina, kad valstybės tarnautojai ir darbuotojai, atliekantys finansų kontrolę, turi tinkamą kompetenciją atlikti jiems pavestas funkcijas?TaipNeٱ20.Ar darbuotojų, atliekančių finansų kontrolę, pareigybių aprašymuose ir kituose vidaus dokumentuose yra aiškiai ir tinkamai apibrėžtos funkcijos, teisės, atsakomybė ir pavaldumas?TaipNeٱ21.Ar vyriausiasis buhalteris (buhalteris) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovas, vykdydamas išankstinę finansų kontrolę, pasirašydamas ūkinės operacijos dokumentus, parašu patvirtina, kad:21.1.dokumentai tinkamai parengti;TaipNeٱ21.2.ūkinė operacija yra teisėta;TaipNeٱ21.3.jai atlikti pakaks patvirtintų asignavimų?TaipNeٱ22.Ar buvo atvejų, kai vyriausiasis buhalteris (buhalteris) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovas atsisakė pasirašyti ūkinės operacijos atlikimo dokumentus?TaipٱNe23.Jei buvo nustatyta atvejų, kai vyriausiasis buhalteris (buhalteris) arba struktūrinio padalinio, tvarkančio apskaitą, vadovas atsisakė pasirašyti ūkinės operacijos atlikimo dokumentus:23.1.ūkinė operacija nebuvo vykdoma;TaipٱNeٱ23.2.ūkinė operacija buvo vykdoma;TaipٱNeٱ23.3.ūkinė operacija buvo vykdoma rašytiniu vadovo pavedimu?TaipٱNeٱ24.Ar per ataskaitinį laikotarpį buvo nustatyta atvejų, kai atlikus ūkinę operaciją išaiškėjo, kad:24.1. ji buvo neteisėta;TaipٱNe24.2. dokumentai buvo netinkamai parengti;TaipٱNe24.3. ji buvo atlikta viršijant patvirtintas sąmatas ir neatitiko patvirtintų asignavimų?TaipٱNeKomentarai.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________25.Jei per ataskaitinį laikotarpį buvo nustatyta atvejų, kai atlikus ūkinę operaciją išaiškėjo šios ataskaitos 24 punkte nurodytos aplinkybės, kas juos nustatė:25.1.vidaus auditoriai;TaipٱNeٱ25.2.Valstybės kontrolės auditoriai;TaipٱNeٱ25.3.savivaldybės kontrolierius (savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos specialistai);TaipٱNeٱ25.4.atestuoti auditoriai;TaipٱNeٱ25.5.viešojo juridinio asmens valstybės tarnautojai ar darbuotojai?TaipٱNeٱ26.Ar viešajame juridiniame asmenyje atliekama kiekvienos ūkinės operacijos einamoji finansų kontrolė?TaipNeٱ27.Ar, atliekant einamąją finansų kontrolę, viešajame juridiniame asmenyje buvo nustatyta neatitikimų ar klaidų?TaipٱNe28.Ar nustatyta atvejų kai, nesant galimybės ištaisyti nustatytų neatitikimų ar klaidų, raštu buvo informuotas viešojo juridinio asmens vadovas, nurodant neatitikimų ar klaidų atsiradimo priežastis?TaipٱNe29.Kokie sprendimai buvo priimti:29.1.ūkinė operacija nebuvo vykdoma;TaipٱNeٱ29.2.įvertinus sprendimo vykdymo sustabdymo pasekmes ar kitas aplinkybes, ūkinė operacija buvo vykdoma toliau;TaipٱNeٱ29.3.priimti kiti sprendimai?TaipٱNeٱKomentarai.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________30.Ar vykdant paskesniąją finansų kontrolę buvo nustatyta neatitikimų ar klaidų ir numatyta priemonių jos metu nustatytiems trūkumams pašalinti?TaipٱNe31.Ar viešajame juridiniame asmenyje yra atskirtos išankstinės ir paskesniosios finansų kontrolės funkcijos?TaipNeٱ32.Ar viešajame juridiniame asmenyje laikomasi finansų kontrolės taisyklėse nustatytų procedūrų? TaipNeٱ33.Ar finansų kontrolės procedūros:33.1. ekonomiškos;TaipNeٱ33.2. veiksmingos;TaipNeٱ33.3. funkcionuoja kaip vientisa sistema?TaipNeٱ34.Ar finansinės ataskaitos sudarytos vadovaujantis Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu?TaipNeٱ35.Ar sudarant finansines ataskaitas turtas, įsipareigojimai, pajamos ir sąnaudos buvo įvertinti vadovaujantis viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartais?TaipNeٱ36. Ar viešojo juridinio asmens finansinėse ataskaitose teisingai rodomos finansavimo sumos, grynasis turtas bei pinigų srautai?TaipNeٱ37.Ar viešajame juridiniame asmenyje yra paskirti už perduoto naudoti viešojo juridinio asmens turto naudojimo kontrolę atsakingi asmenys?TaipNeٱ38.Ar su visais darbuotojais, įgaliotais saugoti turtą, yra sudarytos visiškos materialinės atsakomybės sutartys?TaipNeٱ39.Ar per ataskaitinį laikotarpį buvo nustatyta tvarka inventorizuotas visas viešojo juridinio asmens turtas ir įsipareigojimai?TaipNeٱ40.Ar inventorizacijos metu buvo nustatytų turto ir įsipareigojimų buhalterinės apskaitos duomenų ir faktiškai rastų jų likučių skirtumų?TaipٱNeKomentarai.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________41.Ar per ataskaitinį laikotarpį buvo viešojo juridinio asmens turto vagysčių arba netekimų ?TaipNeٱKomentarai. ____________________________________________________________________________Buvo pavogtas valstybės turtas (nešiojamas kompiuteris) vykdant darbo funkcijas stovykloje. Buvo kreiptasi į policiją, dėl vagystės byla nutraukta._______________________________________________________________________________42.Ar viešajame juridiniame asmenyje yra atskirtos turto apsaugos ir šio turto apskaitos funkcijos?TaipNeٱ43.Ar viešajame juridiniame asmenyje pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus turi būti įsteigta vidaus audito tarnyba?TaipNeٱ44.Ar viešajame juridiniame asmenyje yra įsteigta vidaus audito tarnyba?TaipNeٱ45.Ar su Viešojo juridinio asmens finansų kontrolės būklės ataskaita susipažino Vidaus audito tarnybos vadovas?TaipNeٱ46.Kiti Finansų kontrolės būklės ataskaitos formoje nepaminėti svarbūs finansų kontrolės klausimai, pateikiami viešajam juridiniam asmeniui pavaldiems ir (arba) jo valdymo sričiai priskirtiems viešiesiems juridiniams asmenims. (Pildoma, kai buvo gauti klausimai iš viešojo juridinio asmens, kuriam teikiama ši ataskaita.)______________________________________________________________________________________________________________________________________________________47.Įvertinkite viešojo juridinio asmens finansų kontrolės būklę (labai gera, gera, patenkinama, silpna).Gera (Įskaitant 12 seniūnijų ir savivaldybės administraciją).48.Pagal pateiktas viešajam juridiniam asmeniui pavaldžių ir (arba) jo valdymo sričiai priskirtų viešųjų juridinių asmenų finansų kontrolės būklės ataskaitas, atliktus vertinimus ir turimus duomenis finansų kontrolės būklė įvertinta, iš viso 44 (nurodytas viešajam juridiniam asmeniui pavaldžių ir (arba) jo valdymo sričiai priskirtų viešųjų juridinių asmenų skaičius turi atitikti įvertintų viešųjų juridinių asmenų skaičių), iš jų: labai gera - gera - 27 patenkinama - 17 silpna -Pastaba: įstaigų sąrašas pridedamas.Administracijos direktorius Petras Vainauskas(viešojo juridinio asmens vadovo pareigos)Rengėjas: Stanislava Lukonienė(Vardas ir pavardė)Jurbarko rajono savivaldybės administracijos2012 metų finansų kontrolės būklės ataskaitos priedas FINANSŲ KONTROLĖS BŪKLĖ PAGAL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJAI PAVALDŽIŲ IR (ARBA) JOS VALDYMO SRIČIAI PRISKIRTŲ VIEŠŲJŲ JURIDINIŲ ASMENŲ PATEIKTAS 2012 M. FINANSŲ KONTROLĖS BŪKLĖS ATASKAITASEil.Nr.Viešasis juridinis asmuoFinansų kontrolės vertinimas1Jurbarko Antano Giedraičio - Giedriaus gimnazijaGerai2Jurbarko Naujamiesčio pagrindinė mokyklaGerai3Jurbarko Vytauto Didžiojo pagrindinė mokyklaGerai4Eržvilko gimnazijaPatenkinamai5Veliuonos Antano ir Jono Juškų gimnazijaPatenkinamai6Gausantiškių Antano Valaičio pagrindinė mokyklaGerai7Girdžių pagrindinė mokyklaPatenkinamai8Juodaičių pagrindinė mokyklaPatenkinamai9Klausučių Stasio Santvaro pagrindinė mokyklaGerai10Raudonės pagrindinė mokyklaPatenkinamai11Seredžiaus Stasio Šimkaus pagrindinė mokyklaPatenkinamai12Skirsnemunės Jurgio Baltrušaičio pagrindinė mokykla Gerai13Smalininkų Lidijos Meškaitytės pagrindinė mokyklaGerai14Šimkaičių Jono Žemaičio pagrindinė mokyklaGerai15Vadžgirio pagrindinė mokyklaGerai16Viešvilės pagrindinė mokyklaPatenkinamai17Vytėnų pagrindinė mokyklaGerai18Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokyklaPatenkinamai19Jurbarkų darželis - mokykla Patenkinamai20Jurbarko vaikų lopšelis - darželis „Nykštukas“Gerai21Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla Gerai22Jurbarko švietimo centrasGerai23VŠĮ Jurbarko r. sutrikusio intelekto jaunuolių darbo centrasGerai24VŠĮ Jurbarko socialinių paslaugų centrasGerai25VŠĮ Jurbarko ligoninėGerai26VŠĮ Jurbarko psichikos sveikatos centrasPatenkinamai27VŠĮ Jurbarko raj. pirminis sveikatos priežiūros centrasGerai28VŠĮ Eržvilko pirminės sveikatos priežiūros centrasGerai29VŠĮ Veliuonos sveikatos priežiūros centrasGerai30VŠĮ Seredžiaus ambulatorijaGerai31VŠĮ Šimkaičių ambulatorijaGerai32VŠĮ Viešvilės ambulatorijaGerai33VŠĮ Jurbarko turizmo informacijos centrasGerai34VŠĮ Jurbarko verslo informacijos centrasPatenkinamai35Seredžiaus senelių globos namaiGeraiViešasis juridinis asmuoFinansų kontrolės vertinimas36Jurbarko krašto muziejusPatenkinamai37Jurbarko kultūros centrasPatenkinamai38Jurbarko rajono savivaldybės viešoji bibliotekaGerai39Jurbarko rajono kūno kultūros ir sporto centrasPatenkinamai40Jurbarko rajono priešgaisrinė tarnybaGerai41Eržvilko kultūros centrasGerai42Veliuonos kultūros centrasPatenkinamai43Klausučių kultūros centrasPatenkinamai44Mažosios Lietuvos Jurbarko krašto kultūros centrasPatenkinamai_________________________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSCENTRALIZUOTAS VIDAUS AUDITO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS 2012 METŲ FINANSŲ KONTROLĖS BŪKLĖS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2013 m. kovo 18 d.Jurbarka1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai. Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo 10 straipsnio 5 punktas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 470 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo įgyvendinimo ir Vidaus audito tarnybos pavyzdinių nuostatų patvirtinimo“ 3 punktas reikalauja kiekvienais metais Vyriausybės nustatyta tvarka ataskaitą apie finansų kontrolės būklę viešajame juridiniame teikti viešajam juridiniam asmeniui, kuriam jis yra pavaldus arba kurio valdymo sričiai yra priskirtas.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.. Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo 10 straipsnio 5 punktas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 470 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo įgyvendinimo ir Vidaus audito tarnybos pavyzdinių nuostatų patvirtinimo“ 3 punktas reikalauja kiekvienais metais Vyriausybės nustatyta tvarka ataskaitą apie finansų HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/LL.DLL?Tekstas=1?Id=60032&Zd=vidaus%2Bkontrol%EBs%2Bir%2Bvidaus%2Baudito&BF=4" \l "245z#245z" kontrolės būklę viešajame juridiniame teikti viešajam juridiniam asmeniui, kuriam jis yra pavaldus arba kurio valdymo sričiai yra priskirtas.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus įvykdyti teisės aktų reikalavimai.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nėra5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Galioja Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo 10 straipsnio 5 punktas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 470 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo įgyvendinimo ir Vidaus audito tarnybos pavyzdinių nuostatų patvirtinimo“ 3 punktas.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Centralizuoto vidaus audito skyriaus vedėja Rasa Vaickienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Viešųjų juridinių asmenų 2012 m. finansų kontrolės būklė buvo įvertinta: patenkinamai – 17, gerai – 27. 10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Centralizuotam vidaus audito sk.-1, Finansų sk.-1, Centrinei administracijos buhalterijai -1.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rasa Vaickienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2013-03-18PAGE