DelEgleordi212012-07-30T13:30:00Z2012-12-05T07:07:00Z2012-12-05T07:07:00Z183344751Sveikatos apsaugos ministerija39261305911.8106ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ANTANO GIEDRAIČIO-GIEDRIAUS GIMNAZIJOS VEIKLOS ATASKAITOS /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2012 m. gruodžio 20 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-407JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės taryban u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijos veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A. PauliukaitienėŠvietimo skyriaus vedėjas Antanas GvildysParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Zita TytmonienėPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-12-07PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos 2012 m. gruodžio 20 d. sprendimu Nr.Jurbarko antano Giedraičio-giedriaus GIMNAZIJOS VEIKLOS ATASKAITAGimnazijos direktorius – Alvydas Januškevičius.Gimnazijos tarybos pirmininkė – Edita Rudzianskaitė, anglų kalbos mokytoja.Pagrindinė gimnazijos veiklos rūšis – vidurinis ugdymas, kodas 85.31.20.Kitos gimnazijos veiklos rūšys: pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10; kultūrinis švietimas, kodas 85.52; sportinis ir rekreacinis švietimas, kodas 85.51; švietimui būdingų paslaugų veikla, profesinio informavimo veikla, kodas 85.60. Informacija apie mokyklą ir veiklą: Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2011 m.2012 m.Pedagoginių darbuotojų skaičius 65,7 etatai65,6 etataiAptarnaujančio personalo skaičius 32,5 32,5Mokinių skaičius613642Ikimokyklinio amžiaus vaikų skaičius--Priešmokyklinio amžiaus vaikų skaičius--Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius613642Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinio amžiaus vaikų skaičiaus253 (41 proc.)218 (34 proc.)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinio amžiaus vaikų skaičiaus168 (27 proc.)156 (24 proc.)Gimnazijos veiklos planavimasGimnazijos strateginis planasGimnazijos strateginis planas sudarytas 2010–2013 metams, jam pritarė Gimnazijos taryba bei Jurbarko rajono savivaldybė (Švietimo skyriaus vedėjo 2010 m. balandžio 22 d. įsakymas Nr. ŠS 6-134), planas patvirtintas gimnazijos direktoriaus 2010 m. balandžio 26 d. įsakymu Nr. TOV1-102. Mokyklos metinis veiklos planasGimnazijos metinis veiklos 2011–2012 metų planas buvo patvirtintas gimnazijos direktoriaus 2011 m. spalio 25 d. įsakymu Nr.TOV1-23.2011-2012 mokslo metų gimnazijos prioritetai 1. Ugdymo ir ugdymosi proceso kokybės gerinimas. 2. Bendrųjų kompetencijų plėtojimas ir sąlygų jas įgyti visiems sudarymas (edukacinės galimybės). 2011–2012 mokslo metų gimnazijos prioritetų įgyvendinimasPirmas tikslas. Pasirengimas darbui pagal atnaujintas bendrąsias ugdymo turinio programas.Pirmasis uždavinys – tobulinti pamokos vadybą – t.y. planavimą, derinant uždavinį, ugdymo turinį, metodus ir priemones įgyvendintas tik iš dalies. Sėkmingai įgyvendintas antrasis uždavinys – tobulinti išmokimo pamokoje tikrinimo formas, pasiekimų ir pažangos vertinimą, fiksavimą. Trečias uždavinys – didinti gabių ir mokymosi sunkumų turinčių gimnazistų poreikių tenkinimo galimybes – buvo ne visai sėkmingai įgyvendintas. Daug dėmesio skyrėme ketvirto uždavinio įgyvendinimui, t.y. tobulinti mokytojų pedagogines kompetencijas. Šiuo aspektu visos numatytos priemonės įgyvendintos. Antras tikslas. Ugdyti mokinių kūrybiškumą, kompetencijas ir gebėjimus, modernizuojant ugdymo (-si) procesą.Sistemingai įgyvendinti visi uždaviniai: Pirmasis – lavinti gimnazistų bendrąsias kompetencijas. Antrasis – sudaryti tinkamas mokymosi sąlygas. Trečiasis – sukurti lanksčią mokymo (-si) aplinką. Išorės vertintojų išvados: „Gimnazijos aplinka tinkama mokytis. Visa bendruomenė stengiasi sukurti ir palaikyti aplinkos jaukumą. Gimnazijos laiptinės, koridoriai papuošti gimnazistų darbais, yra stendų, skirtų gimnazijos veiklai, renginiams bei gimnazistų pasiekimams, informacijai, prevencijai. Visai kitokia yra mokymosi aplinka bendrabutyje ir ją būtina keisti.“Ketvirtasis – taikyti aktyvaus ugdymo (-si) metodus. Išorės vertintojai, aptardami ugdymo proceso organizavimą, aukštą gimnazistų motyvaciją išskyrė kaip stiprųjį veiklos aspektą. Ypač aukšta motyvacija, atsakomybė už savo darbą, aktyvumas atsiskleidė stebėtose įvairių dalykų pamokose. 2012–2013 mokslo metų (arba 2013 metų) mokyklos prioritetai2012–2013 mokslo metų prioritetinės sritys: Ugdymo ir mokymosi kokybės gerinimas. Tikslas. Šiuolaikinės pamokos kokybės tobulinimas.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla Bendrojo ugdymo rezultatai2011–2012 mokslo metais 4 gimnazijos klasėje mokėsi 146 gimnazistai, iš jų 143 gavo brandos atestatus. 16 abiturientų gimnaziją baigė su pagyrimu.Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą (PUPP) pasirinko 151 II klasės gimnazistas. Vienas II klasės gimnazistas atleistas dėl ligos. Pagrindinį išsilavinimą įgijo 152. Gimnazistai sėkmingai dalyvavo renginiuose, rajoninėse (74 prizinės vietos) ir respublikinėse olimpiadose (3 prizinės vietos) bei tarptautinėje konferencijoje.Neformaliojo švietimo organizavimas2010–2011 m. m. 220 gimnazistų (35,5 proc.) lankė 17 neformaliojo ugdymo krypčių, 2011–2012 m. m. 226 (36,5 proc.) gimnazistai lankė 15 neformaliojo ugdymo krypčių.Gimnazijos dalyvavimas tyrimuose, projektuose, programoseGimnazija dalyvavo dviejuose tarptautiniuose projektuose, meninio kolektyvo ir klasių mainų tarptautiniame projekte, dviejuose respublikiniuose projektuose, vykdė keturias socialinio emocinio ugdymo programas.Gimnazijos veiklos įsivertinimas ir vertinimasGimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas2011–2012 metais atlikome šių gimnazijos veiklos sričių kokybės įsivertinimą: 1. Tėvų pedagoginis švietimas (Tėvų pagalba mokantis; Tėvų švietimo politika); 2. Ugdymas ir mokymasis (Mokymo nuostatos ir būdai);3. Mokymo ir gyvenimo ryšys; Išmokimo stebėjimas; Namų darbai). Išorinis gimnazijos vertinimasGimnazija iš kitų rajono mokyklų išsiskiria stabiliu aukštos kvalifikacijos mokytojų kolektyvu, gerais gimnazistų mokymosi pasiekimais, sportiniais laimėjimais, projektine veikla, partnerystės ryšiais su kitomis institucijomis.Stiprieji gimnazijos veiklos aspektai:1. Geri bendruomenės santykiai. 2. Paveiki gimnazijos partnerystė su kitomis institucijomis. 3. Neformaliojo ugdymo pasiūla tenkina daugumos gimnazistų poreikius.4. Geri akademiniai ir kiti pasiekimai. 5. Ugdymo turinys siejamas su gyvenimo patirtimi. 6. Aukšta daugumos gimnazistų mokymosi motyvacija. 7. Tinkamai ir sistemingai organizuojamas įsivertinimo procesas.8. Aukšta daugumos mokytojų kvalifikacija.9. Tikslingas materialinių išteklių ir IKT panaudojimas pamokoje10. Bendruomenė didžiuojasi savo gimnazija.Tobulintini gimnazijos veiklos aspektai:1. Tvarkaraščio sudarymas III–IV klasių gimnazistams.2. Mokytojų veiklos planai.3. Pamokos uždavinio, orientuoto į pamatuojamą rezultatą, įgyvendinimas.4. Gabių gimnazistų ugdymas pamokose, diferencijuojant ir individualizuojant ugdymo procesą.5. Vertinimas pamokose.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasBendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosIndividualūs pokalbiai, informacija teikiama TAMO dienyne, pokalbiai telefonu, tėvų susirinkimai, tėvų dienos, paskaitos, seminarai, ekskursijos, informacija teikiama internetinėje svetainėje www.jurbarkogimnazija.lt, bendrų projektų vykdymas, atvirų durų dienų organizavimas, bendri renginiai.Gimnazijos bendruomenių iniciatyvosKeramikos būrelio nariai sukūrė suvenyrus gimnazijos svečiams. Pirmą kartą išleista „Metų knyga 2012“, kuri taps tradicija.Finansinė gimnazijos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. litų, su vienu skaičiumi po kablelio)Mokinio krepšelio lėšos Rodiklis:2011 m.2012 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)2897,02798,4Papildomai mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t.y. lėšos, kurios viršija 94 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)26,422,8III ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos mokinio krepšelio lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų mokinio krepšelio lėšų1956,9(68 proc.)1890,4(68 proc.)Per metus papildomai skirtos mokinio krepšelio lėšosSavivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)1065,91229,0Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)994,9(93 proc.)965,8(79 proc.)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti512,9347,3Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)1,517,0Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos22,94,3I-III ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto lėšų602,6(61 proc.)713,2(73 proc.)2012 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2011 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis98,6 proc.Kreditinis įsiskolinimas 2011 m. gruodžio 31 d.13,8Prognozuojamas kreditinis įsiskolinimas 2012 m. gruodžio 31 d.130,0Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPlanuotos gauti pajamos už patalpų ir kito turto nuomą26,221,6Planuotos gauti pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose--Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2011 m.30,9Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos iki 2012 m. rugsėjo 30 d.39,1Finansinės veiklos tikrinimai (taip, ne)taip-Gimnazijos problemos ir jų sprendimasEsamos gimnazijos problemos ir jų sprendimasDžiaugiamės gera sportine baze, tik nerimą kelia naujos sporto salės stogas. Pamokos vyksta ne tik pagrindiniame gimnazijos pastate. Gimnazistai pertraukų metu vaikšto iš vieno pastato į kitą (bendrabutis, valgykla, sporto salė). Būtina sutvarkyti kiemą, nes plytelės susidėvėjusios, todėl galimos traumos. Reikalinga gimnazijos vidaus renovacija. Brandos egzaminų, renginių organizavimui sporto salėje reikalinga apsauginė grindų danga (paklotas). Galimos (tikėtinos) gimnazijos problemos ir jų sprendimasMažėja mokinių skaičius. Pageidautume, kad būtų neribojamas gimnazistų priėmimas į I klasęPapildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaGimnazijos tinklalapis www.jurbarkogimnazija.lt. Straipsniai spausdinami spaudos leidiniuose „Šviesa“, „Mūsų laikas“ ir www.jurbarkiskis.lt Kita informacija-Gimnazijos direktorius Alvydas Januškevičius JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ANTANO GIEDRAIČIO-GIEDRIAUS GIMNAZIJOS VEIKLOS ATASKAITOS “ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2012 m. gruodžio 7 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti gimnazijos nuveiktus darbus per 2011–2012 m. m. Palyginti gimnazijos veiklos pokytį su 2010–2011 m. m. veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Gimnazijos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta jau ir ankstesniais metais3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijos veiklą4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio neigiamo poveikio5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą?Jokių teisės aktų nereikia keisti nei naikinti6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimas?Ne8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Alvydas Januškevičius, Zita Tytmonienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)po 1 egz. į bylą, Švietimo skyriui ir gimnazijaiParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Zita Tytmonienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-12-07