DelEgleRuta222012-11-15T12:42:00Z2012-11-15T14:00:00Z2012-11-15T14:00:00Z8109806260Sveikatos apsaugos ministerija52341720612ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL MOKESČIŲ LENGVATŲ ASMENIMS, REMIANTIEMS KULTŪRĄ IR SPORTĄ, TAIKYMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2012 m. lapkričio 29 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-343JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 18 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės taryban u s p r e n d ž i a:1. Nustatyti, kad fiziniams ir juridiniams asmenims, remiantiems kultūrą ir sportą Jurbarko rajono savivaldybėje, gali būti taikomos žemės, žemės nuomos už valstybinę žemę ir nekilnojamojo turto mokesčių lengvatos.2. Patvirtinti Mokesčių lengvatų fiziniams ir juridiniams asmenims, remiantiems kultūrą ir sportą Jurbarko rajono savivaldybėje, taikymo taisykles (pridedama).3. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą laikraštyje „Mūsų laikas“, o visą sprendimą – savivaldybės interneto tinklalapyje www.jurbarkas.lt./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A.StoškienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vasiliauskienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-11-19PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos 2012 m. lapkričio 29 d. sprendimu Nr. MOKESČIŲ LENGVATŲ FIZINIAMS IR JURIDINIAMS ASMENIMS, REMIANTIEMS KULTŪRĄ IR SPORTĄ JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖJE, TAIKYMO TAISYKLĖS I. BENDROSIOS NUOSTATOS1. Mokesčių lengvatų fiziniams ir juridiniams asmenims, remiantiems kultūrą ir sportą Jurbarko rajono savivaldybėje, taikymo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato mokesčių lengvatų taikymo fiziniams ir juridiniams asmenims (toliau – paramos teikėjas), teikiantiems paramą (pinigais, materialinėmis vertybėmis, paslaugomis, darbais) su kultūra ir sportu susijusioms veikloms, tvarką, lengvatų rūšis ir subjektus, turinčius teisę jas gauti. 2. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos (toliau – Savivaldybės taryba) sprendimu Taisyklėse nurodytiems paramos teikėjams gali būti suteiktos žemės, nuomos už valstybinę žemę ir nekilnojamojo turto mokesčių, mokamų į Jurbarko rajono savivaldybės biudžetą (toliau – savivaldybės biudžetas), lengvatos. 3. Paramos teikėjams mokesčių lengvatos taikomos, jei parama teikiama tiems asmenims, kuriems ji gali būti teikiama pagal Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymą, ir jei paramos teikėjai atitinka šiose Taisyklėse nurodytus kriterijus. II. LENGVATŲ TAIKYMO TVARKA4. Mokesčių lengvatų formos – paramos teikėjas Savivaldybės tarybos sprendimu gali būti atleidžiamas nuo šių savivaldybės biudžetui mokamų mokesčių ar jų dalies mokėjimo: žemės mokesčio, nuomos mokesčio už valstybinę žemę arba nekilnojamojo turto mokesčio.5. Maksimalus lengvatų dydis – paramos teikėjui gali būti taikomos mokesčių lengvatos iki 50 proc., priklausomai nuo suteiktos paramos dydžio, kuris negali būti mažesnis kaip 3000 Lt per einamuosius metus. 6. Paramos dydžio diferencijavimas: 6.1. jei suteiktos paramos dydis sudaro nuo 3000 Lt iki 10000 Lt per einamuosius metus, paramos teikėjui gali būti taikomos mokesčių lengvatos iki 20 proc. paramos dydžio;6.2. jei suteiktos paramos dydis viršija 10000 Lt, bet yra ne didesnis kaip 30000 Lt per einamuosius metus, paramos teikėjui gali būti taikomos mokesčių lengvatos iki 30 proc. paramos dydžio;6.3. jei suteiktos paramos dydis viršija 30000 Lt, bet yra ne didesnis kaip 50000 Lt per einamuosius metus, paramos teikėjui gali būti taikomos mokesčių lengvatos iki 40 proc. paramos dydžio;6.4. jei suteiktos paramos dydis viršija 50000 Lt per einamuosius metus, paramos teikėjui gali būti taikomos mokesčių lengvatos iki 50 proc. paramos dydžio. 7. Mokesčių lengvatų suma negali būti didesnė nei paramos teikėjui priskaičiuotų, 4 punkte išvardytų mokesčių suma per kalendorinius metus.8. Rekomendacijas dėl lengvatų teikimo paramos teikėjams, remiantiems kultūrą, teikia Savivaldybės administracijos Kultūros skyrius. 9. Rekomendacijas dėl lengvatų teikimo paramos teikėjams, remiantiems sportą, teikia Jurbarko rajono kūno kultūros ir sporto centras.10. Mokesčių lengvatos taikomos paramos teikėjams, remiantiems kultūros ir sporto projektus, programas, priemones bei renginius, kai:10.1. remiami Jurbarko rajono renginiai (konferencijos, festivaliai, jubiliejinės ir kitos šventės), kultūrinės veiklos programų ir projektų įgyvendinimas;10.2. remiama profesionalaus meno sklaida:10.2.1. Jurbarko rajone kuriantys menininkai,10.2.2. profesionalių menininkų ir kolektyvų koncertinė bei parodinė veikla Jurbarko rajone;10.3. remiama Jurbarko rajono mėgėjų meno kolektyvų veikla;10.4. remiami perspektyvūs rajono sportininkai ir komandos, atstovaujančios rajonui ir šaliai Baltijos, Europos ir pasaulio oficialiose varžybose;10.5. remiami tarptautiniai sporto renginiai, vykdomi Jurbarko rajone.11. Taikant mokesčių lengvatas, atsižvelgiama tik į tą paramos dalį, kuri panaudojama 10 punkte nurodytiems tikslams pasiekti. III. PRAŠYMŲ LENGVATOMS GAUTI TEIKIMO TVARKA12. Paramos teikėjai, pageidaujantys gauti mokesčių lengvatas, iki einamųjų metų spalio 1 d. Savivaldybės administracijos direktoriui pateikia prašymus jas suteikti. 13. Kartu su prašymu, kuriame nurodomos konkrečių mokesčių prašomų lengvatų sumos, pateikiami šie dokumentai ir skaičiavimai:13.1. einamųjų metų priskaičiuotas nuomos mokesčio už valstybinę žemę dydis (kai prašoma nuomos mokesčio už valstybinę žemę lengvatų);13.2. einamųjų metų priskaičiuotas nekilnojamojo turto mokesčio dydis (kai prašoma nekilnojamojo turto mokesčio lengvatų);13.3. einamųjų metų priskaičiuotas valstybinės žemės mokesčio dydis (kai prašoma žemės mokesčio lengvatų);13.4. Valstybinės mokesčių inspekcijos pažyma apie atsiskaitymą su Lietuvos Respublikos valstybės biudžetu;13.5. paramos sutarčių kopijos ar kiti dokumentai, kuriuose būtų nurodytos priemonės, kurioms skirtos lėšos;13.6. sąskaitų, pavedimų, aktų ir kitų dokumentų, patvirtinančių suteiktą paramą, kopijos.14. Savivaldybės administracijos Kultūros skyrius ir Jurbarko rajono kūno kultūros ir sporto centras, išanalizavę kartu su prašymu pateiktus dokumentus (nurodytus 13.5 ir 13.6 punktuose), iki einamųjų metų lapkričio 1 d. pateikia Savivaldybės administracijos Finansų skyriui rekomendacijas dėl atitinkamos mokesčių lengvatos taikymo konkretiems paramos teikėjams. 15. Savivaldybės administracijos Finansų skyrius rengia Savivaldybės tarybos sprendimą dėl mokesčių lengvatų taikymo ir teikia jį Savivaldybės tarybai. IV. KITOS NUOSTATOS16. Jei po mokesčių lengvatų taikymo paaiškėja, kad paramos teikėjas buvo padaręs pažeidimų ar pateikė neteisingus duomenis, atsiranda teisė reikalauti, kad būtų sumokėta mokesčių dalis, kuriai buvo taikyta lengvata. 17. Tai, kas nereglamentuota šiose Taisyklėse, sprendžiama taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.18. Šios Taisyklės keičiamos, pildomos, naikinamos ar stabdomas jų galiojimas Savivaldybės tarybos sprendimu. __________________________Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.X* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Juridinio skyriaus vedėjaRūta Vasiliauskienė2012-11-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)XNe (0)12Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)X3Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)XNe (1)4Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)XNe (1)5Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)XNe (1)6Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)X7Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)XNe (1)8Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)X9Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (1)Ne (0)X10Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)X11Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)XNe (1)12Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)XIš viso balųxx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 1:12 = 0,08Juridinio skyriaus vedėjaRūta Vasiliauskienė2012-11-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)X2Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)X3Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)X4Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)X5Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)X6Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)X7Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)X8Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)X9Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)X10Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)X11Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)XNe (1)12Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)XNe (1)13Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)XIš viso balų xx0Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 0:13 = 0Juridinio skyriaus vedėjaRūta Vasiliauskienė2012-11-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimo „Dėl mokesčių lengvatų asmenims, remiantiems kultūrą ir sportą, taikymo“ projekto2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) – 0,082.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) - 02.3. Iš viso – 0,083. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Įtaka koprupcijai pasireikšti nežymi4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Korupcijos pasireiškimo rizika maža5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Nesiūloma6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.NėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vasiliauskienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2012-11-19JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSJURIDINIS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL MOKESČIŲ LENGVATŲ ASMENIMS, REMIANTIEMS KULTŪRĄ IR SPORTĄ, TAIKYMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2012 m. lapkričio 19 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Skatinti paramą kultūrai ir sportui, šią paramą teikiantiems asmenims taikant žemės mokesčio, valstybinės žemės nuomos mokesčio ir nekilnojamojo turto mokesčio lengvatas.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Nėra3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Padidės parama kultūrai ir sportui, galimybė pritraukti papildomas lėšas perspektyviems sportininkams ugdyti, jų išvykoms į tarptautinius renginius. Taip pat atsirastų galimybė pritraukti papildomas lėšas į profesionalaus bei mėgėjiško meno sklaidą ar svarbių rajonui renginių organizavimą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Galimai sumažės savivaldybės biudžeto pajamos iš gaunamų mokesčių.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Nėra6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasTaip8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Iniciatorius – savivaldybės meras, autorė – Juridinio skyriaus vedėja R.Vasiliauskienė.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vasiliauskienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2012-11-19PAGE