DelEgleVida Vasiliauskaite15812012-06-18T04:56:00Z2012-10-14T13:03:00Z2012-10-15T08:51:00Z1117756712Sveikatos apsaugos ministerija55361845111.5604ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMASDĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS AUTOMOBILIUOSE-PARDUOTUVĖSE, APTARNAUJANČIOSE KAIMO GYVENTOJUS, TVARKOS /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2012 m. spalio 25 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-299JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 6 straipsnio 1 dalies 39 punktu ir 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo (Žin., 1995, Nr. 44-1073; 2004, Nr. 47-1548) 30 straipsniu, Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymo (Žin., 1996, Nr. 11 – 281; 2003, Nr. 117 – 5317) 10 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. gegužės 20 d. nutarimu Nr. 618 „Dėl Didmeninės ir mažmeninės prekybos alkoholio produktais licencijavimo taisyklių ir Mažmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais prekybos ir viešojo maitinimo įmonėse taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 84-3050) ir 2004 m. balandžio 7 d. nutarimu Nr. 383 „Dėl Mažmeninės prekybos tabako gaminiais licencijavimo taisyklių ir tabako gaminių pardavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 53-1799, 2011, Nr. 39-1870), Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Patvirtinti Mažmeninės prekybos automobiliuose-parduotuvėse, aptarnaujančiose kaimo gyventojus, tvarkos aprašą (pridedama). 2. Paskelbti šį sprendimą laikraštyje „Mūsų laikas“ ir savivaldybės interneto tinklalapyje www.jurbarkas.lt./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Administracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R. VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A. PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Vida Vasiliauskaitė2012-10-10 PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2012 m. spalio 25 d. sprendimu Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-299MAŽMENINĖS PREKYBOS AUTOMOBILIUOSE–PARDUOTUVĖSE, APTARNAUJANČIOSE KAIMO GYVENTOJUS, TVARKOS APRAŠAS I. BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Mažmeninės prekybos automobiliuose-parduotuvėse, aptarnaujančiose kaimo gyventojus, tvarkos aprašas (toliau vadinama tvarkos aprašas) nustato mažmeninės prekybos alumi, alaus mišiniais su nealkoholiniais gėrimais ir natūralios fermentacijos sidru, kurio tūrinė etilo alkoholio koncentracija neviršija 8,5 procento (toliau vadinama alumi, alaus mišiniais ir sidru) ir tabako gaminiais automobilių-parduotuvių, kurios aptarnauja kaimo gyventojus, prekybos reikalavimus.2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatyme, Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatyme, Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintose Didmeninės ir mažmeninės prekybos alkoholio produktais licencijavimo taisyklėse, Mažmeninės prekybos tabako gaminiais licencijavimo taisyklėse, Mažmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais prekybos ir viešojo maitinimo įmonėse taisyklėse, Tabako gaminių pardavimo taisyklėse ir Mažmeninės prekybos taisyklėse nurodytas sąvokas.3. Mažmeninę prekybą alumi, alaus mišiniais ir sidru bei mažmeninę prekybą tabako gaminiais automobiliuose-parduotuvėse gali vykdyti tik įmonės, turinčios licencijas, išduotas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. gegužės 20 d. nutarimu Nr. 618 „Dėl Didmeninės ir mažmeninės prekybos alkoholio produktais licencijavimo taisyklių ir Mažmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais prekybos ir viešojo maitinimo įmonėse taisyklių patvirtinimo“ ir 2004 m. balandžio 7 d. nutarimu Nr. 383 „Dėl Mažmeninės prekybos tabako gaminiais licencijavimo taisyklių ir tabako gaminių pardavimo taisyklių patvirtinimo“.4. Įmonė, įsigijusi licencijas mažmeninei prekybai alumi, alaus mišiniais ir sidru automobilyje-parduotuvėje ir (ar) licencijas verstis mažmenine prekyba tabako gaminiais, gali aptarnauti tik kaimo gyventojus.5. Licencijos suteikia teisę prekiauti alumi, alaus mišiniais su nealkoholiniais gėrimais ir natūralios fermentacijos sidru, kurio tūrinė etilo alkoholio koncentracija neviršija 8,5 procento, ir tabako gaminiais tik tuose kaimuose, kurie įrašyti į licencijas. II. PREKYBOS AUTOMOBILYJE-PARDUOTUVĖJE TVARKA 6. Įmonė, įsigijusi licenciją verstis prekyba alumi, alaus mišiniais ir sidru automobilyje-parduotuvėje ir licenciją verstis mažmenine prekyba tabako gaminiais:6.1. gali aptarnauti tik tuos kaimus, kurių pavadinimai įrašyti licencijose;6.2. privalo licencijų originalus laikyti automobilyje-parduotuvėje;6.3. privalo griežtai laikytis Mažmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais ir Mažmeninės prekybos tabako gaminiais licencijavimo, Kasos aparatų naudojimo bei higienos ir sanitarijos prekybos vietoje taisyklių;6.4. privalo užtikrinti pakavimo atliekų surinkimą prekybos vietoje;6.5. gali prekiauti alumi, alaus mišiniais ir sidru, gaunamu tik iš įmonių, kurios turi licencijas gaminti, importuoti į Lietuvos Respubliką ar verstis didmenine prekyba alkoholiniais gėrimais.6.6. gali prekiauti tabako gaminiais, kurie yra įsigyti iš įmonių turinčių licencijas verstis tabako gaminių gamyba arba didmenine prekyba tabako gaminiais Lietuvos Respublikoje arba pačių importuotais ar įvežtais iš kitų valstybių.7. Automobilio-parduotuvės darbo grafikas nėra reglamentuojamas, išskyrus tuos atvejus, jei yra seniūno ar gyventojų siūlymai. Prekybos vieta kaimo teritorijoje nėra fiksuota.8. Vykdant prekybą automobiliuose-parduotuvėse draudžiama:8.1. parduoti alų, alaus mišinius ir sidrą be teisės aktų nustatyta tvarka išduoto maisto tvarkymo subjekto patvirtinimo pažymėjimo;8.2. prekiauti kitų, licencijoje nenurodytų, rūšių alkoholiniais gėrimais;8.3. parduoti alų, alaus mišinius su nealkoholiniais gėrimais, kurių tūrinė etilo alkoholio koncentracija didesnė kaip 8,5 procento;8.4. pardavinėti alų, alaus mišinius ir sidrą bei tabako gaminius, kurių ženklinimas neatitinka Lietuvos Respublikoje galiojančių reikalavimų;8.5. prekiauti kontrabandiniais, falsifikuotais alumi, alaus mišiniais ir sidru bei tabako gaminiais; 8.6. pardavinėti namų gamybos ar falsifikuotus alų, alaus mišinius ir sidrą; 8.7. parduoti alų, alaus mišinius, sidrą ir tabako gaminius jaunesniems kaip 18 metų asmenims. Pardavėjas turi teisę, o kai kyla abejonių, kad asmuo yra jaunesnis negu 18 metų, privalo iš perkančio alų, alaus mišinius ir sidrą bei tabako gaminius reikalauti pateikti asmens amžių liudijantį dokumentą;8.8. parduoti alų, alaus mišinius ir sidrą neblaiviems asmenims;8.9. parduoti cigaretes, cigariles, papirosus vienetais;8.10. parduoti cigaretes, jeigu pakelyje jų yra mažiau negu dvidešimt.9. Draudžiama prekiauti:9.1. sveikatos priežiūros, ugdymo, sporto įstaigų teritorijoje, prie maldos namų;9.2. magistralinių ir krašto kelių pakelėse. III. PREKYBOS KONTROLĖ IR ATSAKOMYBĖ UŽ PREKYBOS TVARKOS PAŽEIDIMUS 10. Įmonių, turinčių licencijas, veiklą pagal savo kompetenciją kontroliuoja ir prižiūri, kaip jose laikomasi licencijuojamos veiklos sąlygų, Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas, rajono savivaldybės administracija, Valstybinė mokesčių inspekcija, Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos, teritorinės muitinės, teritorinės ir specializuotos policijos įstaigos, Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, kitos valstybinės priežiūros ir teisėsaugos institucijos.11. Už licencijuojamos veiklos sąlygų pažeidimus taikomos Lietuvos Respublikos įstatymais nustatytos sankcijos.12. Tvarkos aprašo įgyvendinimo kontrolę vykdo Savivaldybės administracijos direktorius, Centralizuotas vidaus audito skyrius ir svivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba. IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 13. Tvarkos aprašą tvirtina Jurbarko rajono savivaldybės taryba (toliau – Savivaldybės taryba). Šis tvarkos aprašas gali būti keičiamas ir pildomas Savivaldybės tarybos sprendimu.14. Tvarkos aprašas skelbiamas vietinėje spaudoje ir Jurbarko rajono savivaldybės interneto tinklalapyje.15. Tvarkos aprašo normos, prieštaraujančios galiojantiems Lietuvos Respublikos įstatymams ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimams, netaikomos kol bus pakeistos Savivaldybės tarybos sprendimu.__________________________Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;Taip8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Ūkio ir turto skyriaus vyriausioji specialistė Vida Vasiliauskaitė2012-10-10Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)XNe (0)12Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)X3Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)XNe (1)4Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)XNe (1)5Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)XNe (1)6Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)X7Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)XNe (1)8Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)X9Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (0)XNe (1)10Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)X11Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)XNe (1)12Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)XNe (0)Iš viso balųxx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 1:12 = 0,08Ūkio ir turto skyriaus vyriausioji specialistė Vida Vasiliauskaitė 2012-10-10Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)X12Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)X3Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)X4Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)X5Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)X6Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)X7Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)X8Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)X9Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)X10Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)X11Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)XNe (1)12Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)XNe (1)13Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)XNe (0)Iš viso balų xx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 1: 13 = 0,08Ūkio ir turto skyriaus vyriausioji specialistė Vida Vasiliauskaitė2012-10-10Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimo projekto „Dėl mažmeninės prekybos automobiliuose-parduotuvėse, aptarnaujančiose kaimo gyventojus, tvarkos“ projektas.2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) – 0,082.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,082.3. Iš viso – 0,163. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Rizikos lygis nedidelis.4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes. Grėsmė nedidelė.5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo. Neteikimi.6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.PRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Ūkio ir turto skyriaus vyriausioji specialistė Vida Vasiliauskaitė2012-10-10JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŪKIO IR TURTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS AUTOMOBILIUOSE-PARDUOTUVĖSE, APTARNAUJANČIOSE KAIMO GYVENTOJUS, TVARKOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2012 m. spalio 16 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai. Nustatyti mažmeninės prekybos automobiliuose-parduotuvėse , aptarnaujančiose kaimo gyventojus, tvarką.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Parengtas tvarkos aprašo projektas.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus nustatyta mažmeninės prekybos automobiliuos-parduotuvėse, aptarnaujančiose kaimo gyventojus, tvarka4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.nėra5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.nėra6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasreikalingas8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Ūkio ir turto skyrius9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Šiuo metu yra išduotos licencijos trims įmonėms, prekiaujančioms iš automobili- parduotuvių rajono savivaldybės teritorijoje. 10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Ūkio ir turto skyriui – 1 egz.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Vida Vasiliauskaitė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-10-16PAGE