DelEgle_412012-07-30T13:30:00Z2012-09-13T13:15:00Z2012-09-13T13:50:00Z197795575Sveikatos apsaugos ministerija46301532412ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS TRIUKŠMO PREVENCIJOS 2012–2013 METŲ VEIKSMŲ PLANO PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2012 m. rugsėjo 27 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-267Jurbarkas Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290; 2010, Nr. HYPERLINK "http://192.168.1.1/Litlex/ll.dll?Tekstas=1&Id=136442&BF=1" \o "Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio pakeitimo įstatymas" \t "FTurinys" 51-2480) 16 straipsnio 2 dalies 35 punktu, Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymo (Žin., 2004, Nr. 164-5971; 2010, Nr. 51-2479) 4 straipsnio 4 punktu, 13 straipsnio 1 dalies 6 punktu, Valstybinės triukšmo prevencijos veiksmų 2007–2013 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 564 (Žin., 2007, Nr. 67-2614), Valstybinės triukšmo prevencijos veiksmų 2007–2013 metų programos įgyvendinimo 2009–2013 metų priemonių planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. kovo 4 d. nutarimu Nr. 157 (Žin., 2009, Nr. 28-1087), Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a: Patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės teritorijos triukšmo prevencijos 2012–2013 metų veiksmų planą (pridedama).Paskelbti informaciją apie šį sprendimą laikraštyje „Mūsų laikas“, o visą sprendimą – savivaldybės interneto tinklalapyje www.jurbarkas.lt. /////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Administracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VasiliauskienėUrbanistikos skyriaus vedėja G. GadliauskienėŪkio ir turto skyriaus vedėjas S. AndriulisDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A.StoškienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Raimondas Šulinskas/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-09-17PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2012 m. rugsėjo 27 d. sprendimu Nr. JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS TRIUKŠMO PREVENCIJOS 2012–2013 METŲ VEIKSMŲ PLANASEil. Nr.Veiksmų pavadinimasLėšų poreikis LtVykdymo laikotarpisAtsakingas už vykdymą1.Išduodant teritorijų planavimo sąlygas, leidimus statybų, remonto darbams, reikalauti, kad triukšmo šaltinių valdytojai įgyvendintų Lietuvos Respublikos triukšmo valdymo įstatymo 13 str. 1 ir 2 dalies nuostatasNuolatUrbanistikos skyrius2.Viešai svarstant teritorijų planavimo dokumentus, triukšmo prevencijos priemones laikyti prioritetuNuolatUrbanistikos skyrius3.Skatinti tarpinstitucinį bendradarbiavimą triukšmo valdymo srityje, rengti apskrito stalo diskusijasNuolatSavivaldybės gydytojas,Šilalės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras4.Diegti kompleksines aplinkos triukšmą mažinančias priemones gyvenamųjų vietovių teritorijoseNuolatUrbanistikos skyrius, triukšmo šaltinių valdytojai5.Organizuoti triukšmo matavimo tyrimus pagal gyventojų skundus ir pagal reikaląPagal reikaląUrbanistikos skyrius, savivaldybės gydytojas6.Nagrinėti gaunamus fizinių ir juridinių asmenų skundus dėl triukšmo Jurbarko rajono savivaldybės teritorijojeNuolatUrbanistikos skyrius, savivaldybės gydytojas7.Teikti siūlymus dėl gyvenamųjų vietovių teritorijų, kuriose turėtų būti įgyvendinta triukšmo prevencijos ir mažinimo priemonėsNuolatSeniūnijos8.Informuoti gyventojus apie savivaldybėje atliktą darbą triukšmo valdymo ir prevencijos srityseNuolatŠilalės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras, savivaldybės gydytojas9.Organizuoti gyventojams sveikatos ugdymo mokymus, akcentuojant triukšmo įtaką sveikatai2 tūkst.Kartą per metusŠilalės rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras, savivaldybės gydytojas10.Užtikrinti ir koordinuoti tinkamą Valstybinės triukšmo prevencijos veiksmų programos įgyvendinimąNuolatSavivaldybės gydytojas11.Parengti ir pateikti ataskaitą triukšmo valdymo klausimais Triukšmo prevencijos tarybaiKartą per metus iki kovo 15 d.Savivaldybės gydytojas12.Atlikti tyliųjų zonų triukšmo stebėseną4 000 Lt2013 m.Urbanistikos skyrius, savivaldybės gydytojas13.Įrengti pagrindinių kelių triukšmo mažinimo priemones (esant reikalui) Pagal reikaląŪkio ir turto skyrius, Saugaus eismo komisija14.Jurbarko rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių ištisinės asfalto dangos įrengimas (paprastasis remontas)1,0 mln.2012–2013 m.Ūkio ir turto skyrius15.Kelių bei gatvių su žvyro danga rekonstrukcija3,2 mln.22012–2013 m.Ūkio ir turto skyrius, Investicijų skyrius16.Atlikti triukšmo stebėsenos monitoringą Dariaus ir Girėno, Sodų ir Vydūno gatvių intensyvaus eismo atkarpose5 000 Lt2013 m.Ūkio ir turto skyrius,savivaldybės gydytojas17.Organizuoti racionalų transporto eismo reguliavimą gatvių, kelių tinkle – numatyti ir statyti kelio ženklus, kelio statiniusAtsižvelgiant į atliktų triukšmo matavimų duomenis ir esant reikaluiŪkio ir turto skyrius, Saugaus eismo komisija,seniūnijos_______________________Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statybaTaip12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Vyriausiasis specialistas Raimondas Šulinskas 2012-09-13(savivaldybės gydytojas) Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)02Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)Ne (1)04Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)Ne (1)05Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)Ne (1)06Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)07Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)Ne (1)08Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (0)Ne (1)010Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)Ne (1)012Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balųxxKorupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų – 0Vyriausiasis specialistas Raimondas Šulinskas 2012-09-13(savivaldybės gydytojas) Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)02Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)04Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)05Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)06Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)07Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)08Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)010Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)Ne (1)012Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)Ne (1)013Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balų 11Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 13 = 0Vyriausiasis specialistas Raimondas Šulinskas 2012-09-13(savivaldybės gydytojas) Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) - 2.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) -2.3. Iš viso - 3. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. 4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.PRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė) (data)Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Raimondas Šulinskas/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2012-09-17JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSVYRIAUSIASIS SPECIALISTAS (SAVIVALDYBĖS GYDYTOJAS)RAIMONDAS ŠULINSKASAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS TRIUKŠMO PREVENCIJOS 2012–2013 METŲ VEIKSMŲ PLANO PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT “ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2012 m. rugsėjo 17 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai. Užtikrinti triukšmo prevenciją Jurbarko rajone 2012-2013 m.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai. Šiuo metu triukšmo prevencijos plano Jurbarko rajone nėra. Yra paruoštos ir patvirtintos triukšmo prevencijos taisyklės.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama. Bus vykdomas darbas, susijęs su triukšmo prevencija.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta. Nėra5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2008-02-28 sprendimas Nr. T2-44 „Dėl triukšmo prevencijos Jurbarko rajono savivaldybės viešosiose vietose taisyklių patvirtinimoDėl triukšmo prevencijos Jurbarko rajono savivaldybės viešosiose vietose taisyklių patvirtinimo“6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai. Informacija iš investicijų, bei Ūkio ir turto skyriaus7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimas– Ne8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė. Vyriausiasis specialistas (savivaldybės gydytojas)9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai. Ne10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Raimondas Šulinskas/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2012-09-17PAGE