DelEgleRuta2162004-06-03T13:25:00Z2012-05-17T08:36:00Z2012-05-17T08:36:00Z9159579096Sveikatos apsaugos ministerija75502500312ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ,,ĄŽUOLIUKO" MOKYKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2012 m. gegužės 31 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-160JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 104-2322; 2010, Nr. 15-699) 6 straipsniu ir atsižvelgdama į Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2012 m. balandžio 26 d. sprendimą Nr. T2-115 ,,Dėl Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ darželio-mokyklos struktūros pertvarkos ir pavadinimo pakeitimo“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Patvirtinti Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos nuostatus (pridedama).2. Įgalioti Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos direktorę Nijolę Giedrutę Blažaitienę pasirašyti pakeistus Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos nuostatus ir įregistruoti juos juridinių asmenų registre.3. Pripažinti netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2005 m. balandžio 21 d. sprendimo Nr. T2-97 „Dėl Jurbarko rajono mokyklų nuostatų patvirtinimo“ 1.24 punktą.4. Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja nuo 2012 m. rugsėjo 1 d./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėŠvietimo skyriaus vedėjas A.GvildysParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2012-05-18PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2012 m. gegužės 31 d. sprendimu Nr.JURBARKO „ĄŽUOLIUKO“ MOKYKLOS NUOSTATAII. BENDROSIOS NUOSTATOS1. Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokyklos nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokyklos (toliau – Mokykla) teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, Mokyklos grupę, tipą, pagrindinę paskirtį, mokymo kalbą ir mokymo formas, veiklos teisinį pagrindą, sritį, rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, Mokyklos teises ir pareigas, veiklos organizavimą ir valdymą, savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, lėšas, jų naudojimo tvarką ir finansinės veiklos kontrolę, reorganizavimo, likvidavimo ar pertvarkymo tvarką.2. Mokyklos oficialusis pavadinimas – Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokykla, trumpasis pavadinimas – „Ąžuoliuko“ mokykla. Mokykla įregistruota Juridinių asmenų registre, kodas 190916111.3. Mokyklos įsteigimo data – 1981 m. gegužės 10 d. 4. Mokyklos teisinė forma – Jurbarko rajono savivaldybės biudžetinė įstaiga.5. Mokyklos savininkė – Jurbarko rajono savivaldybė, savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Jurbarko rajono savivaldybės taryba.6. Mokyklos buveinė – S. Daukanto g. 9, LT-74168, Jurbarkas.7. Švietimo įstaigos grupė – bendrojo ugdymo mokykla.8. Švietimo įstaigos tipas – pagrindinė mokykla.9. Mokyklos pagrindinė paskirtis – pagrindinės mokyklos tipo pagrindinė mokykla.10. Kitos paskirtys: ikimokyklinio ugdymo grupės įstaiga lopšelis-darželis, pradinės mokyklos tipo mokykla-darželis, pagrindinės mokyklos tipo specialioji mokykla intelekto sutrikimą turintiems mokiniams.11. Mokymo kalba – lietuvių.12. Mokymo forma – dieninė, mokymo namuose. 13. Mokykloje vykdomos švietimo programos: ikimokyklinio ugdymo programa, „Bendroji priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programa“, „Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosios programos ir jų pritaikymo rekomendacijos specialiųjų poreikių mokinių, turinčių vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą, ugdymui“.14. Mokiniams išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai (baigusiemsspecialiojo ugdymo programą). 15. Mokykla savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais, Nacionaline žmonių su negalia socialinės integracijos programa, Tarptautine neįgaliųjų konvencija, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimais ir kitais teisės aktais bei šiais nuostatais.II. MOKYKLOS VEIKLOS SRITYS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS16. Mokyklos veiklos sritis – švietimas, kodas 85.17. Pagrindinės veiklos rūšys: 17.1. pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10;17.2. kitos švietimo veiklos rūšys:17.2.1. ikimokyklinis ugdymas, kodas 85.10.10;17.2.2. ikimokyklinis specialusis ugdymas, kodas 85.10.10;17.2.3. priešmokyklinis ugdymas, kodas 85.10.20;17.2.4. priešmokyklinis specialusis ugdymas, kodas 85.10.20;17.2.5. pradinis ugdymas, kodas 85.20;17.2.6. pradinis specialusis ugdymas, kodas 85.20;17.2.7. pagrindinis specialusis ugdymas, kodas 85.31.10;17.2.8. darbinis ugdymas, kodas 80.21.30.18. Kitos ne švietimo veiklos rūšys:18.1. kita žmonių sveikatos priežiūros veikla, kodas 86.90;18.2. kitų maitinimo paslaugų teikimas, kodas 56.29;18.3. kultūrinis švietimas, kodas 85.52.19. Mokyklos veiklos tikslas – užtikrinti kokybišką, vaikų amžių ir poreikius atitinkantį ikimokyklinį, priešmokyklinį, ikimokyklinį specialųjį ir priešmokyklinį specialųjį ugdymą. Teikti kokybišką pradinį, pagrindinį ir darbinį specialiųjų poreikių vaikų (mokinių) ugdymą iki 21 metų, pripažįstant kiekvieno vaiko individualybę. 20. Mokyklos veiklos uždaviniai:20.1. ugdymo procese atsižvelgti į vaikų (mokinių) individualius fizinius, psichinius, sociokultūrinius ypatumus, ugdymosi poreikius ir interesus;20.2. sukurti ugdymui(si) saugią ir sveiką edukacinę aplinką, palankų psichologinį klimatą ir ugdymo(si) erdvę;20.3. teikti vaikui (mokiniui) būtiną pedagoginę, psichologinę, specialiąją ir kitą pagalbą.21. Mokyklos funkcijos:21.1. vykdo ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio specialiojo, pagrindinio specialiojo ugdymo programas, užtikrina gerą švietimo kokybę;21.2. organizuoja specialiųjų poreikių vaikų (mokinių) ugdymą, teikia švietimo pagalbą vaikams (mokiniams), turintiems intelekto sutrikimų, tenkina individualiuosius ugdymo(si) poreikius, siūlo ir taiko skirtingus ugdymo(si) būdus ir metodus;21.3. kuria ir įgyvendina ugdymo modulius, orientuotus į vaiko (mokinio) prigimtinių galių plėtojimą, atsižvelgdama į bendražmogiškųjų ir tautinių vertybių puoselėjimą, natūralią individualią psichinių ir fizinių procesų raidą;21.4. teikia vaikams (mokiniams) švietimo pagalbą, socialinę paramą, sveikatos priežiūros paslaugas teisės aktų nustatyta tvarka;21.5. teikia metodinę pagalbą tėvams (globėjams/rūpintojams), švietimo įstaigos darbuotojams vaikų (mokinių) ugdymo klausimais;21.6. organizuoja tėvų (globėjų/rūpintojų) pageidavimu mokamas papildomas paslaugas teisės aktų nustatyta tvarka;21.7. rengia ikimokyklinio, pradinio, pagrindinio bei darbinio ugdymo individualias programas specialiųjų poreikių vaikams (mokiniams); 21.8. užtikrina švietimo prieinamumą ir lygias sąlygas vaikams (mokiniams), turintiems didelių ir labai didelių ugdymosi poreikių;21.9. organizuoja prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, švietimo programų individualizavimą vaikams (mokiniams), turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, atlieka vaiko (mokinio) specialiųjų ugdymosi poreikių pirminį įvertinimą, padeda numatyti kritines situacijas ir kitas, su vaiko (mokinio) gerove susijusias funkcijas, šią veiklą paveda koordinuoti Mokyklos vaiko gerovės komisijai;21.10. kuria saugią, sveiką, savitarpio pagarba grįstą, ugdymo aplinką, atitinkančią higienos normas ir teisės aktų nustatytus vaikų (mokinių) saugos bei sveikatos reikalavimus;21.11. kuria ugdymo turiniui įgyvendinti reikiamą materialinę bazę, vadovaudamasi Švietimo ir mokslo ministro patvirtintais švietimo aprūpinimo standartais;21.12.organizuoja vaikų (mokinių) maitinimą Mokykloje Jurbarko rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka;21.13. organizuoja darbuotojų maitinimą Mokykloje Jurbarko rajono savivaldybės tarybos nustatyta tvarka;21.14. viešai skelbia informaciją internetinėje svetainėje apie Mokyklos veiklą;21.15. vasaros metu (liepos–rugpjūčio mėnesiais) ugdymą organizuoja pagal atskirą steigėjo sprendimą;21.16. sudaro sąlygas darbuotojams tobulinti kvalifikaciją;21.17. vykdo įstaigos kokybės įsivertinimą;21.18. atlieka kitas, įstatymų ir kitų teisės aktų numatytas, funkcijas.22. Mokykla išduoda specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokymosi pasiekimus įteisinančius dokumentus pagal švietimo ir mokslo ministro patvirtintą tvarką. III. MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS23. Mokykla, įgyvendindama pagrindinį tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:23.1. parinkti ugdymo metodus ir veiklos būdus, užtikrinančius kokybišką ugdymą;23.2. kurti naujus ugdymo(si) ir mokymo(si) modelius;23.3. bendradarbiauti su veiklai įtakos turinčiais fiziniais ir juridiniais asmenimis;23.4. vykdyti miesto, šalies ir tarptautinius švietimo projektus;23.5. stoti ir jungtis į asociacijas, dalyvauti jų veikloje;23.6. gauti paramą ir naudotis kitomis, teisės aktų suteiktomis, teisėmis;23.7. mirties atveju dėl vaiko (mokinio) įgimtų ir įgytų ne ugdymo įstaigoje sveikatos sutrikimų (negalios) Mokykla neatsako už vaiko (mokinio) gyvybę;23.8. mokytojų, vaikų (mokinių), tėvų (globėjų/rūpintojų) teises, pareigas ir atsakomybę reglamentuoja Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas.24. Mokykla privalo užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams, aplinką, ugdymo, švietimo programų vykdymą, atvirumą vietos bendruomenei, ugdymo, mokymo sutarčių sudarymą ir sutartų įsipareigojimų vykdymą, kokybišką švietimą.IV. MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS25. Mokyklos veiklos organizavimo teisinis pagrindas:25.1. Mokyklos strateginis planas, patvirtintas Mokyklos direktoriaus, pritarus Mokyklos tarybai ir Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui;25.2. Mokyklos metinis veiklos planas, patvirtintas Mokyklos direktoriaus, pritarus Mokyklos tarybai;25.3. Mokyklos ugdymo planas, patvirtintas Mokyklos direktoriaus, pritarus Mokyklos tarybai ir Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui;25.4. Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo programa, patvirtinta Mokyklos direktoriaus, pritarus Mokyklos tarybai ir Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui.26. Mokyklai vadovauja direktorius, skiriamas į pareigas atviro konkurso būdu ir atleidžiamas iš jų teisės aktų nustatyta tvarka. Direktorius pavaldus ir atskaitingas Jurbarko rajono savivaldybės tarybai ar jos įgaliotai institucijai.27. Mokyklos direktorius:27.1. organizuoja Mokyklos darbą, kad būtų įgyvendintas Mokyklos tikslas ir atliekamos nustatytos funkcijos;27.2. vadovauja Mokyklos strateginio plano, metinio veiklos plano, švietimo programų rengimui, jas tvirtina, vadovauja jų vykdymui; 27.3. tvirtina Mokyklos struktūrą teisės aktų nustatyta tvarka; 27.4. nustatyta tvarka skiria ir atleidžia darbuotojus, tvirtina jų pareigybių aprašymus, pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus, atlieka kitas su darbo santykiais susijusias funkcijas teisės aktų nustatyta tvarka;27.5. skelbia viešai informaciją apie Mokykloje vykdomas formaliojo ir neformaliojo švietimo programas, jų pasirinkimo galimybes, priėmimo sąlygas, mokytojų kvalifikaciją, svarbiausius Mokyklos išorinio vertinimo rezultatus, Mokyklos bendruomenės tradicijas ir pasiekimus; 27.6. užtikrina bendradarbiavimu grįstus santykius, mokytojo etikos normų laikymąsi, skaidriai priima sprendimus, bendruomenės narių informavimą, pedagoginio ir nepedagoginio personalo profesinį tobulėjimą, sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką; 27.7. analizuoja Mokyklos veiklos ir valdymo išteklių būklę ir atsako už Mokyklos veiklos rezultatus; 27.8. atlieka kitas teisės aktuose ir Mokyklos direktoriaus pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.28. Mokyklos direktorius atsako už: 28.1. Mokyklos veiklą ir jos rezultatus; 28.2. Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, Mokyklos nuostatų laikymąsi, tinkamą funkcijų atlikimą; 28.3. demokratinį Mokyklos valdymą, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą, personalo kvalifikacijos tobulinimą, sveiką ir saugią mokyklos aplinką; 28.4. asmens duomenų teisinę apsaugą, teikiamų ataskaitų rinkinių ir statistinių ataskaitų teisingumą. 29. Mokyklos metodinei veiklai organizuoti sudaroma Metodinė taryba. Ją sudaro metodinių grupių atstovai, turintys metodinės veiklos patirties.30. Mokykloje veikiančios metodinės grupės sudaromos pagal ugdymo sritis.31. Metodinių grupių veiklą kuruoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui.32. Metodinei veiklai vadovauja pirmininkas, kurį renka grupės nariai.33. Metodinių grupių susirinkimai kviečiami ne rečiau kaip kartą per ketvirtį.34. Metodinės grupės susirinkimas yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau negu 2/3 metodinės grupės narių. Nutarimai priimami atviru balsavimu dalyvaujančių balsų dauguma.35. Metodinė taryba veikia pagal Mokyklos direktoriaus patvirtintą Metodinės tarybos darbo reglamentą.36. Metodinė taryba renkama 2 metams atviru balsavimu.37. Metodinės tarybos nuostatus tvirtina Mokyklos direktorius.38. Metodinės tarybos funkcijos:38.1. nustato pedagogų metodinių grupių veiklos prioritetus, kvalifikacijos tobulinimo poreikius;38.2. inicijuoja pedagoginių inovacijų diegimą įstaigoje;38.3. teikia siūlymus Mokytojų tarybai, Mokyklos tarybai ugdymo proceso tobulinimo klausimais dėl ugdymo turinio formavimo ir jo įgyvendinimo organizavimo gerinimo;38.4. analizuoja ugdymo rezultatus, inicijuoja priemonių parinkimą ugdymo kokybei gerinti;38.5. dalyvauja ir teikia pasiūlymus rengiant Mokyklos ugdymo planą, metinį veiklos planą.V. MOKYKLOS SAVIVALDA39. Mokyklos bendruomenė savivaldą organizuoja, kuria jos formas ir institucijas remdamasi Mokyklos filosofija ir švietimo tikslais, vykdomomis švietimo programomis ir susiklosčiusiomis tradicijomis. 40. Mokykloje veikia šios savivaldos institucijos: Mokyklos taryba, Mokytojų taryba.41. Mokyklos taryba yra aukščiausia Mokyklos savivaldos institucija, atstovaujanti įstaigos bendruomenę ir telkianti bendruomenės narių atstovus svarbiausiems Mokyklos veiklos sričių klausimams aptarti, kolegialiai nagrinėti ir spręsti. 42. Mokyklos taryba savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos švietimo ir kitais įstatymais, Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministerijos ir steigėjo teisės aktais, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos patvirtintais Mokyklos nuostatais.43. Mokyklos taryba vadovaujasi humaniškumo, demokratiškumo, viešumo, racionalumo ir tęstinumo principais.44. Mokyklos tarybos priimti nutarimai, neprieštaraujantys Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, yra privalomi visai Mokyklos bendruomenei. 45. Mokyklos direktorius, jo pavaduotojas ugdymui gali būti Mokyklos tarybos nariais, tačiau negali būti Mokyklos tarybos pirmininku. 46. Mokyklos direktorius gali teikti iš naujo svarstyti tuos Mokyklos tarybos nutarimus, kurie prieštarauja Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams.47. Jei savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija ar švietimo priežiūrą vykdančios instancijos nustato, kad Mokyklos tarybos priimti sprendimai prieštarauja įstatymams ir kitiems teisės aktams, siūlo Mokyklos tarybai juos svarstyti iš naujo. Mokyklos tarybai atsisakius, ginčas sprendžiamas įstatymų numatyta tvarka.48. Mokyklos tarybos nuostatus tvirtina Mokyklos direktorius. 49. Mokyklos tarybos nuostatai gali būti keičiami ar papildomi Mokyklos tarybos nutarimu balsų dauguma. Inicijuoti Mokyklos tarybos nuostatų pakeitimą gali:49.1. Mokyklos tarybos narys (-iai);49.2. Mokyklos administracija;49.3. savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija. 50. Mokyklos tarybą sudaro 8 nariai. Keturis mokytojus deleguoja Mokytojų taryba, keturis tėvų atstovus – visuotinis tėvų susirinkimas.51. Mokyklos taryba renkama dvejiems metams.52. Mokyklos tarybai vadovauja pirmininkas. Pirmininką renka ir atšaukia Mokyklos tarybos nariai atviru balsavimu pirmojo posėdžio metu. 53. Mokyklos tarybos dokumentus pagal dokumentacijos planą ir dokumentų valdymo taisykles tvarko Mokyklos tarybos sekretorius, išrenkamas iš Mokyklos tarybos narių atviru balsavimu balsų dauguma.54. Mokyklos tarybos narį gali atšaukti jį išrinkusi institucija. Į atšaukto nario vietą išrenkamas naujas narys.55. Mokyklos tarybos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma.56. Mokyklos tarybos posėdžiai šaukiami ne rečiau kaip vieną kartą per ketvirtį. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis Mokyklos tarybos posėdis.57. Į Mokyklos tarybos posėdžius gali būti kviečiami kitų Mokyklos savivaldos institucijų atstovai, administracija, mokytojai, ugdytinių tėvai (globėjai/rūpintojai) ir kiti asmenys.58. Mokyklos taryba atlieka šias funkcijas:58.1. svarsto tėvų (globėjų/rūpintojų), savivaldos institucijų ar Mokyklos bendruomenės narių iniciatyvas ir teikia siūlymus direktoriui;58.2. teikia siūlymus dėl Mokyklos darbo tobulinimo, saugių ugdytinių ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant Mokyklos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;58.3. renka atstovus į mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos komisiją;58.4. nustato Mokyklos veiklos perspektyvas, pagrindines veiklos kryptis, ugdymo organizavimo tvarką;58.5. pritaria Mokyklos metiniam veiklos planui, strateginiam planui, ugdymo planui, darbo tvarkos taisyklėms, kitiems, Mokyklos veiklą reglamentuojantiems, teisės aktams ir dokumentams;58.6. išklauso Mokyklos metinės veiklos ataskaitas ir teikia siūlymus Mokyklos direktoriui dėl įstaigos veiklos tobulinimo, saugių ugdymo(si) ir darbo sąlygų sudarymo;58.7. inicijuoja Mokyklos bendruomenės ir visuomenės bendradarbiavimą, telkia Mokyklos bendruomenę įstaigos uždaviniams spręsti, ugdo ir plėtoja Mokyklos kultūrą;58.8. analizuoja ūkinę, finansinę veiklą;58.9. svarsto nebiudžetinių lėšų kaupimo Mokyklos sąskaitoje galimybes.59. Mokyklos tarybos atsiskaitymo formas ir būdus nustato Mokyklos taryba.60. Mokyklos taryba paleidžiama: 60.1. reikalaujant 2/3 Mokyklos tarybos narių;60.2. tris posėdžius iš eilės nesusirinkus 2/3 jos narių;60.3. likviduojant ar reorganizuojant Mokyklą.61. Mokytojų taryba yra nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija pedagogų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti.62. Mokytojų taryba savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos švietimo ir kitais įstatymais, Jungtinių Tautų Vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministerijos norminiais aktais, Mokyklos nuostatais, Mokytojų tarybos nuostatais.63. Mokytojų taryba vadovaujasi humaniškumo, demokratiškumo, viešumo, racionalumo principais.64. Mokytojų tarybos nuostatus tvirtina Mokyklos direktorius.65. Mokytojų tarybos nuostatų pakeitimą gali inicijuoti:65.1. Mokytojų tarybos narys (-iai); 65.2. Mokyklos administracija;65.3. savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija.66. Mokytojų tarybą sudaro: Mokyklos direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, visi Mokykloje dirbantys mokytojai, sveikatos priežiūros darbuotojai, kiti, tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys, asmenys. 67. Mokytojų tarybai vadovauja Mokyklos direktorius, jei jo nėra – direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Mokytojų tarybos sudėtį Mokyklos direktorius tvirtina savo įsakymu kiekvienais mokslo metais.68. Mokytojų tarybos dokumentus pagal dokumentacijos planą ir dokumentų valdymo taisykles tvarko Mokytojų tarybos sekretorius, išrenkamas atviru balsavimu balsų dauguma.69. Mokytojų tarybos posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendžiamasis balsas priklauso Mokytojų tarybos pirmininkui. 70. Mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami prasidedant ir baigiantis mokslo metams, bet ne rečiau kaip vieną kartą per ketvirtį. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis Mokytojų tarybos posėdis.71. Į Mokytojų tarybos posėdžius gali būti kviečiami ir kitų Mokyklos savivaldos institucijų atstovai, kiti asmenys. Jie turi patariamojo balso teisę.72. Mokytojų tarybos funkcijos:72.1. inicijuoja Mokyklos kaitos procesus;72.2. formuoja ir koreguoja veiklos tikslus ir uždavinius;72.3. dalyvauja planuojant Mokyklos veiklą;72.4. svarsto ugdymo programų įgyvendinimą, ugdymo rezultatus;72.5. aptaria skirtingų gebėjimų vaikų (mokinių) ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo programas, metodus;72.6. aptaria švietimo reformos įgyvendinimo ir pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų pedagoginės ir dalykinės kompetencijos ugdymo galimybes;72.7. priima nutarimus vadovaudamasi Švietimo ir mokslo ministerijos bendraisiais ugdymo planais ir kitais teisės aktais;72.8. priima sprendimus dėl mokinių prilyginimo aukštesnei klasei;72.9. atviru balsavimu renka atstovus į Mokyklos tarybą;72.10. svarsto mokytojų darbo krūvius, neformaliojo ugdymo organizavimą;72.11. vertina Mokyklos vadovų veiklą, reikšdama nuomonę apie vadovų ketinimus siekti atestacijos;72.12. teikia Mokyklos vadovybei, mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijoskomisijai siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo;72.13. analizuoja, kaip Mokykla vykdo veiklos ir ugdymo programas;72.14. analizuoja įstaigos įsivertinimo rezultatus ir numato gaires ugdymo kokybės gerinimui;72.15. renka atstovus į mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos komisiją;72.16. svarsto ir siūlo derinti ugdymo plano projektą Mokyklos tarybai.VI. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA73. Darbuotojai priimami į darbą ir atleidžiami iš darbo vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius.74. Darbuotojų darbo užmokestis skaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbokodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais ir kitais teisės aktais.75. Mokykla nustato pagrindinius darbuotojų atlygius pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintus įkainius ir Švietimo įstaigų darbuotojų ir kitų pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu.76. Direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, mokytojai, kiti pedagoginiai darbuotojai atestuojami ir tobulinama jų kvalifikacija Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymų nustatyta tvarka.VII. MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA IR FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ77. Mokykla patikėjimo teise valdo ir naudoja perduotą turtą įstatymų nustatyta tvarka. 78. Mokyklos savininko Mokyklai perduotas ir Mokyklos įgytas turtas nuosavybės teise priklauso Mokyklos savininkui. 79. Mokyklos lėšos:79.1. savivaldybės biudžeto lėšos;79.2. mokinio krepšelis;79.3. pajamos už teikiamas paslaugas;79.4. fondų, organizacijų, kitų juridinių ir fizinių asmenų dovanotos ar kitaip teisėtais būdais perduotos lėšos, tikslinės paskirties lėšos pagal pavedimus;79.5. kitos teisėtu būdu įgytos lėšos.80. Lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.81. Finansines operacijas vykdo Mokyklos buhalteris, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu, Mokyklos direktoriaus patvirtinta Apskaitos politika, Finansų kontrolės taisyklėmis.82. Mokyklos priežiūrą atlieka Jurbarko rajono savivaldybės administracija teisės aktų nustatyta tvarka, prireikus pasitelkiant išorinius vertintojus. VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS83. Mokykla turi interneto svetainę, atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus, kurioje skelbiami vieši pranešimai ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu nustatyta informacija visuomenei apie mokyklos veiklą.84. Mokyklos nuostatus, jų pakeitimus, papildymus tvirtina Jurbarko rajono savivaldybės taryba ar jos įgaliota institucija.85. Mokyklos nuostatai keičiami ir papildomi Jurbarko rajono savivaldybės tarybos ar jos įgaliotos institucijos, mokyklos direktoriaus ar tarybos iniciatyva.86. Mokykla reorganizuojama, pertvarkoma, likviduojama ar vykdoma Mokyklos struktūros pertvarka teisės aktų nustatyta tvarka.DirektorėNijolė Giedrutė BlažaitienėSUDERINTAJurbarko „Ąžuoliuko“ darželio-mokyklos tarybos2012 m. gegužės 11 d. posėdžioprotokoliniu nutarimu(protokolas Nr. B- 8)PAGE