DelEgleDalia Jaramavičienė10292019-11-12T07:11:00Z2022-04-08T08:08:00Z2022-04-08T11:15:00Z1162919287Sveikatos apsaugos ministerija77512552715ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO NAUJAMIESČIO PROGIMNAZIJOS 2021 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT /////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2022 m. balandžio 14 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-94JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais ir atsižvelgdama į Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos 2022 m. balandžio 7 d. raštą Nr. V6-36 ,,Dėl 2021 metų veiklos ataskaitos pateikimo“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos 2021 metų veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas per vieną mėnesį nuo paskelbimo arba įteikimo suinteresuotai šaliai dienos gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, Kaunas) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (A. Mickevičiaus g. 8A, Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius R. BastysTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyr. specialistė A. TamošaitytėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas A. GvildysŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja A. BaliukynaitėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT 8 685 49835, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT dalia.jaramaviciene@jurbarkas.ltPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2022-04-14ProjektasPRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2022 m. balandžio 14 d. sprendimu Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-94JURBARKO NAUAJMIESČIO PROGIMNAZIJA_________________________________________________________________(švietimo įstaigos pavadinimas)DIREKTORĖ ALMA UZNĖ________________________________________________________________(švietimo įstaigos vadovo vardas ir pavardė)2021 METŲ VEIKLOS ATASKAITA2022-03-18 Nr. 1JurbarkasI SKYRIUSVADOVO ŽODISMokyklos direktorė – Alma Uznė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Aušra Žižienė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, pradinis ugdymas.Nurodomi pagrindiniai praėjusių finansinių metų svariausi įvykiai, problemos ir iššūkiai, su kuriais susidūrė subjektas ir kita svarbi su subjekto veiklos rezultatais susijusi informacija.2021 m. svariausi įvykiai: – 2021 m. elektroninio 4-ų klasių mokinių Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo (toliau – NMPP) matematikos rezultatų vidurkis (28,8) buvo aukštesnis už savivaldybės (24,1) ir šalies (27,0) vidurkius, o skaitymo (21,3) – už savivaldybės (19,6) vidurkį. 8-ų klasių mokinių NMPP matematikos rezultatų vidurkis (31,9) taip pat aukštesnis už savivaldybės (26,1) ir šalies (29,6) vidurkius, o skaitymo (25,5) – už savivaldybės vidurkį (24,3); – aktyvi projektinė veikla (2 „Erasmus+“ mokyklų mainų partnerysčių projektai KA229, 6 respublikiniai projektai, 2 savivaldybės finansuojami projektai. Už „Erasmus+“ mokyklų mainų partnerysčių projektą KA229 „Good N.E.W.S. Orienteering. I’m in EU“ 2021 m. suteiktas nacionalinis kokybės ženklelis); – tikslingai panaudotos lėšos, skirtos skaitmeninio ugdymo plėtrai (progimnazija įsigijo kompiuterinės technikos ir skaitmeninių mokymo priemonių); – pedagogų profesinės kompetencijos plėtojamos per kolegialų mokymąsi ir dalijimąsi gerąja patirtimi; – progimnazija dalyvauja tyrime, skirtame pasirengimui diegti atnaujintas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrąsias programas; – nuo 2018 metų, kai mokykla tapo progimnazija, mokinių skaičius kasmet didėja (2018–2019 m. m. mokėsi 579 mokiniai, 2019–2020 m. m. – 600, 2020–2021 m. m. – 646, 2021–2022 m. m. – 652); – 2021 m. rugsėjo–gruodžio mėn. progimnazijos 1–8 klasių mokiniai dalyvavo Geros savijautos programoje, skirtoje stiprinti mokinių fizinę ir psichikos sveikatą, ugdyti bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžius; – 2021 m. birželio 14–18 d. bendradarbiaujant su savanorystės judėjimu „Jurbarkas gyvas“ organizuota tęstinė vasaros poilsio stovykla „Vasara be kompiuterio“, kurią lankė šimtas 1–4 klasių mokinių. 2021 m. iššūkiai: – ugdymo proceso organizavimas, srautų valdymas, mokinių testavimas dėl COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos).Informacija apie mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)28 metaiVadovavimo mokyklai pradžia (metai)2005 m.Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metai Pradinių klasių vyresniojo mokytojo kvalifikacinė kategorija, 1996-06-26,lietuvių kalbos vyresniojo mokytojo kvalifikacinė kategorija, 2000-03-31,geografijos mokytojo metodininko kvalifikacinė kategorija, 2011-12-29.2021 m. sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veikloms ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiSudarytos darbo grupės ir koordinuota jų veikla: – 2021–2022 m. m. ir 2022–2023 m. m. pradinio ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo plano parengimui;– progimnazijos strateginio veiklos plano 2022–2024 m. ir progimnazijos veiklos plano 2022 m. parengimui;– progimnazijos vidaus kontrolės įgyvendinimo tvarkos aprašo parengimui;– progimnazijos teminiam veiklos kokybės rodiklių įsivertinimui atlikti;– progimnazijos dalyvavimo tyrime dėl mokyklų pasirengimo diegti atnaujintas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrąsias programas;– tarptautinių, nacionalinių, regioninių projektų paraiškų rengimui.2021 m. veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimuAtnaujinti darbuotojų pareigybių aprašymai.Sudarytos darbo grupės nuolat veikiančioms ir pavienėms užduotims atlikti.Parengti įsakymai dėl atsakingų asmenų skyrimo vykstant mokiniams į ekskursijas, varžybas, išvykas ir kitus renginius.Parengti 47 pranešimai mokytojams dėl siūlomo etato ir algos pastoviosios dalies dydžio koeficiento. Parengti įsakymai dėl mokytojų etatų dydžių, darbo laiko normos, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento nustatymo.2021 m. veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuParengti ar atnaujinti dokumentai ir tvarkų aprašai, susiję su turto ir lėšų administravimu ir valdymu.Patvirtintos progimnazijos biudžeto išlaidų sąmatos 2021 m. Sudaryta darbo grupė dėl lėšų skaitmeninio ugdymo plėtrai paskirstymo.Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2021 m. tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimasCivilinės saugos mokymai (2021-09-16).Mokymai „Išorinis vertinimas: įtraukaus ugdymo įgyvendinimas“ (2021 m. rugsėjo 15, 21, 22 d.).Seminaras „Praktiniai viešųjų pirkimų vykdymo patarimai. Konkrečiai ir aiškiai“ (2021-09-28).Seminaras „Į vaiką orientuoto ugdymo patirtis Vokietijos švietimo įstaigose“ (2021 m. gruodžio 27–29 d.)Kuriant palankią mokymuisi progimnazijos kultūrą nuolat besikeičiančiomis sąlygomis, tobulintos strateginio mąstymo ir pokyčių valdymo bei vadovavimo ugdymui ir mokymuisi kompetencijos.Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2022 m.Veiklos, susijusios su pasirengimu diegti atnaujintas pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrąsias programas.Tobulinti vadovavimo ugdymui ir mokymuisi bei švietimo įstaigos partnerystės ir bendradarbiavimo kompetencijas.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2020 m.2021 m.Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius56 (51,16)56 (54,27)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius33 (31,45)28 (25,7)Mokinių skaičius637652Ikimokyklinukų skaičius--Priešmokyklinukų skaičius9-Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius646652Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus100 mokinių (15,48 proc.)87 (13,34 proc.)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus187 mokiniai (29 proc.)253 asmenys(39 proc.)II SKYRIUSSTRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMASPateikiami įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo svarbiausi rezultatai ir rodikliai (pateikiama informacija apie veiklos tikslų įgyvendinimą pagal nusistatytus kiekybinius ir kokybinius įgyvendinimo kriterijus).Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planas2018-09-01–2021-08-31 strateginis veiklos planas, patvirtintas progimnazijos direktoriaus 2018 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. VI-224, 2021 m. rugpjūčio 24 d. įsakymu Nr. VI-285 (nauja redakcija). Mokyklos metinis veiklos planas2021 m. veiklos planas, patvirtintas progimnazijos direktoriaus 2020 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. VI-379.2021 m. mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai Tobulinti ugdymą(si), siekiant optimalios bendrųjų ir dalykinių kompetencijų visumos.2021 m. mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimas2021 m. progimnazijos veiklos plane buvo numatytos priemonės ir veiklos, kurios padėjo gerinti ugdymosi organizavimą plėtojant pedagogų asmeninį meistriškumą bei efektyvinti mokinių mokymosi patirtis įgyvendinant gerosios pamokos požymius.Svariausi pasiekimai: – visi mokytojai pamokose taikė aktyviuosius ugdymosi metodus, būdus, formas bei priemones;– kiekvienas mokytojas taikė prieinamą skaitmeninį turinį, ypač dirbant nuotoliniu būdu ir projektinėje veikloje;– patobulinti susitarimai dėl geros pamokos požymių. Mokytojai metodinėse grupėse ne mažiau kaip kartą per pusmetį pasidalino savo patirtimi dėl geros pamokos požymių įgyvendinimo;– 2021 m. vyko 8 metodinės valandos („Nuotolinis mokymas(is). Sėkmės ir nesėkmės“; „Atnaujintos pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosios programos“ ir kt.);– 40 proc. 7–8 klasių mokinių gebėjo taikyti suasmenintą ugdymąsi. 79 proc. mokytojų pamokų kaip stiprioji veikla išskirtas suasmenintas ugdymasis (iš stebėtų pamokų protokolų);– 65,3 proc. 5–8 klasių mokinių fizinio ugdymo, menų ir technologijų ir daugiau nei 63 proc. kalbų pamokose, padedant mokytojui, gebėjo išsikelti mokymosi tikslus, savarankiškai pasirinkti užduočių atlikimo būdą, susirasti reikiamą informaciją ir priemones, planuoti ir valdyti laiką.2020–2021 m. m. (arba 2021 m.) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvosTobulinant ugdymą(si), siekiant optimalios bendrųjų ir dalykinių kompetencijų visumos, inicijuotos veiklos, susijusios su pasirengimu diegti atnaujintas pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrąsias programas.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2020–2021 m. m. ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimas2019–2020 ir 2020–2021 m. m. pradinio ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo planas, patvirtintas progimnazijos direktoriaus 2019 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. VI-263. 2020–2021 m. m. bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2019–2020 m. m.) Pradinio ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo plano įgyvendinimo stipriosios pusės: – ugdymo proceso organizavimas nuotoliniu būdu (Microsoft Teams platformos, Tamo dienyno, elektroninių pratybų, išmaniųjų programėlių ir kitų IKT priemonių panaudojimas);– netradicinių pamokų ir pamokų kitose erdvėse (progimnazijoje ir už jos ribų) vedimas; – didesnis dėmesys tiriamajai, projektinei veiklai, praktinėms užduotims, mokinių informatinio loginio mąstymo gebėjimų ugdymui; – mokinių dalyvavimas konkursuose, olimpiadose bei prizinių vietų užėmimas; – mokymosi pagalbos teikimas (1–4 klasių mokiniai turėjo galimybę lankyti lietuvių kalbos, matematikos ir anglų kalbos, o 5–8 klasių mokiniai – lietuvių kalbos ir literatūros bei matematikos konsultacijas).Problemos: – ugdymo turinio pritaikymas skaitmeninėms erdvėms;– bendravimo ir bendradarbiavimo perkėlimas į skaitmeninę erdvę.Priimtų susitarimų dėl geros pamokos požymių įgyvendinimas veiksmingai įtakojo mokinių ugdymosi pasiekimus, pagerėjo mokinių informacinis raštingumas, patirtinė, tiriamoji veikla.2021 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Progimnazija aktyviai dalyvavo ir įgyvendino šiuos projektus:– 2 tarptautinius „Erasmus+“ mokyklų mainų partnerysčių projektus KA229;– 7 tarptautinius „eTwinning“ projektus („The Most Real Guide: SCIENCE“, ,,Inspired by 4c“, „To Many More eTwinning Days“, „Home is where the heart is“ ir kt.);– 6 respublikinius projektus („Stipri bendruomenė – saugus vaikas“, „Sveikai valgau – sveikas augu“, „Informatika pradiniame ugdyme“, „Visos dienos mokykla“, „Saugios elektroninės erdvės vaikams kūrimas“, „SELFIE – Skaitmeninių mokyklų apdovanojimai“, kurio metu SELFIE įrankio pagalba buvo įsivertinta progimnazijos skaitmeninė kompetencija);– 2 tęstinius savivaldybės projektus („Vasara be kompiuterio 2021“, „Visos pasakos baigiasi laimingai“).Visų projektų metu buvo stiprinami mokinių socialiniai, pažinimo, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, saviraiškos poreikiai, sudarytos sąlygos tinkamam ir kryptingam mokinių užimtumui, formuojant pozityvų požiūrį į sveiką gyvenseną, mokant spręsti ir priimti sprendimus, tobulinamos anglų kalbos žinios, stiprinami tarpkultūriniai ryšiai.Progimnazijos komanda dalyvavo projekto „Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas“ Mokyklų pasirengimo diegti atnaujintas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrąsias programas veiklos tyrime, kurio metu susipažino su kompetencijų turiniu, atskleidė šiuolaikinės pamokos sėkmės kriterijus. Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsena1–8 klasių mokinių mokymosi rezultatai vertinami pusmečiais. Pusmečių ir metiniai rezultatai aptariami Mokytojų tarybos posėdžiuose, Vaiko gerovės komisijos posėdžiuose. Likus mėnesiui iki pusmečio pabaigos analizuojami 5–8 klasių mokinių „signaliniai“ įvertinimai. Esant nepatenkinamiems „signalinio“ pusmečio įvertinimams, mokiniams sudaromi mokymosi sunkumų įveikimo veiksmų planai. 2020–2021 m. m. neformaliojo švietimo organizavimas2020–2021 m. m. veikė 25 neformaliojo švietimo būreliai, skirti 1–8 klasių mokiniams. Jų veikloje dalyvavo 71 proc. mokinių. Neformaliojo švietimo valandos buvo skirtos 13 ugdymo krypčių programoms realizuoti: informacinių technologijų, muzikinio, sportinio, taikomojo meno, amatų, dizaino, teatrinio, dramos, kalbinio, dailės, choreografinio, šokio, techninės kūrybos, gamtos pažinimo, ekologinio, saugaus eismo, etnokultūrinio, pilietiškumo. Visiems 1 klasių mokiniams buvo sudarytos sąlygos lankyti šachmatų būrelį. Pagal 2020–2021 m. m. pradinio ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo planą buvo išnaudotos visos neformaliajam vaikų švietimui skirtos valandos.Patyčių ir smurto prevencija mokykloje 2021 m.Progimnazija įgyvendina prevencinę programą „Saugi mokykla“. 2021 m. buvo atlikta 5–8 klasių mokinių ir 1–8 klasių mokinių tėvų (kitų atstovų pagal įstatymą) apklausa „Saugumo jausmas nuotolinio mokymo(si) metu“. Paaiškėjo, kad didžiausios problemos, su kuriomis susiduria mokiniai vykstant nuotoliniam mokymui(si), yra nuovargis ir dideli krūviai. Problemų dėl patyčių neišryškėjo. Pagal programą „Mokykla tėvams ir auklėtojams“ vyko mokymai tėvams bei mokymai „Tiltai“ 7 klasių mokiniams. Bendradarbiaujant su Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Jurbarko rajono policijos komisariatu vyko 6 paskaitos mokiniams („Atsakomybė dėl nusižengimų ir nusikalstamos veikos“, „Elektroninės patyčios ir kultūra elektroninėje erdvėje“ ir kt.). Pravestos nuotolinės paskaitos mokytojams, 5–8 klasių mokiniams ir 1–8 klasių mokinių tėvams (kitiems atstovams pagal įstatymą) apie mokinių emocinius sunkumus pandemijos dėl COVID-19 metu. Vyko 3 respublikiniai renginiai (koliažų konkursas „Kuriu draugystę“ ir t. t.). Visos dienos mokyklos mokiniai dalyvavo asmenybės stiprinimo užsiėmimuose pagal tarptautinę iniciatyvą ,,Pasakų iššūkis 2021“. Visi 1–8 klasių mokiniai dalyvavo Geros savijautos programoje.Korupcijos prevencija mokykloje 2021 m.Vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2020 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 1K-195 patvirtintu Vidaus kontrolės įgyvendinimo viešajame juridiniame asmenyje tvarkos aprašu parengtas ir 2021 m. balandžio 16 d. progimnazijos direktoriaus įsakymu Nr. VI-126 patvirtintas progimnazijos vidaus kontrolės įgyvendinimo tvarkos aprašas.5–8 klasių mokiniams vyko 13 pamokų antikorupcine tema integruotų į istorijos mokomąjį dalyką. 8 klasių mokiniams vyko viktorina „Korupcija pasaulyje ir Lietuvoje“, kurioje dalyvavo 90 proc. mokinių. Taip pat vyko pokalbiai „Kaip galime įveikti korupciją?“ su 6–8 klasių mokiniais. Istorijos mokytoja D. Juščienė dalyvavo 2 mokymuose-diskusijose „Skaidrumo kartelę kelkime dar mokykloje“.Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti 2021 m. progimnazijoje atliktas veiklos kokybės teminis rodiklių 3.1.1 „Įranga ir priemonės“ ir 3.2.2 „Mokymasis virtualioje aplinkoje“ įsivertinimas. Gauti rezultatai panaudoti rengiant progimnazijos strateginį ir metinį veiklos planus. Nacionalinei švietimo agentūrai pateikta bendrojo ugdymo mokyklų 2020–2021 m. m. (2021 m.) įsivertinimo ir pažangos anketa.Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis progimnazijos vertinimas nevyko.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiJurbarko švietimo centras, Jurbarko rajono savivaldybės viešoji biblioteka, Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Jurbarko miesto seniūnija, VšĮ „Bruneros“, Jurbarko krašto muziejus, Jurbarko rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras, Jurbarko kultūros centras, Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Jurbarko rajono policijos komisariatas, Jurbarko Kristijono Donelaičio evangelikų liuteronų bažnyčia, Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla, Jurbarko sporto centras, IĮ „Lanmeta“, savanorystės judėjimo „Jurbarkas gyvas“ savanoriai, Jurbarko Švč. Trejybės bažnyčia, Jurbarko evangelikų liuteronų parapijos diakonija „Jurbarko sandora“.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosApskritojo stalo diskusijos, susirinkimai, pokalbiai, posėdžiai, konferencijos, išvykos, projektų rengimas ir įgyvendinimas, iniciatyvų įgyvendinimas, mokymai, paskaitos, bendrų renginių organizavimas bei dalyvavimas juose, netradicinės, integruotos pamokos, edukaciniai renginiai bei užsiėmimai.Mokyklos bendruomenės iniciatyvosSiekiant kovoti su šalutiniais nuotolinio mokymosi veiksniais (sumažėjusiomis judėjimo galimybėmis bei apribotu bendravimu) pradinių klasių mokytojos E. Juškaitienės iniciatyva progimnazijos bendruomenė dalyvavo UAB „Walk15“ projekto „Mokyklos eina“ žingsnių iššūkyje su programėle „#walk15“.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokymo lėšos (mokinio krepšelio lėšos iki 2021 m. rugsėjo 1 d.)Rodiklis:2020 m.2021 m.Patvirtintos biudžete mokymo reikmių lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)921,21040,7Panaudotos mokymo lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų asignavimų921,2(100 proc.)1040,7(100 proc.)Papildomai 2021 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokymo reikmių lėšos (t. y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)--Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)425,2428,8Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)391,9(92,17 proc.)394,5(92 proc.)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti75,117,4Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)2,5-Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos-6,2Panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų355,9(90,24 proc.)384,7(97,52 proc.)2021 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2020 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis101,99110,85Kreditinis įsiskolinimas 2021 m. gruodžio 31 d.00,5Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPer 2021 m. gautos pajamos už patalpų ir kito turto nuomą2,70,4Per 2021 m. gautos pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigoseIš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2021 m.2,31,3Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)taiptaipTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veikląTikrinimo metu nenustatyta tobulintinos finansinės veiklos sričių.Mokyklos problemos ir jų sprendimas2020 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Dalies reikalingų skaitmeninių mokymo(si) išteklių ir priemonių, informacinių ir komunikacinių technologijų įrangos įsigijimas bei mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijų tobulinimas (ypač organizuojant nuotolinį ugdymą). Priemonės įsigytos už mokymo lėšas, skirtas skaitmeninio ugdymo plėtrai.Nuo 2022 m. sausio mėn. progimnazijoje dirba logopedas, kurio studijos finansuojamos pagal Jurbarko rajono savivaldybės mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų studijų finansavimo tvarkos aprašą.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasDidėja emocinių ir elgesio sunkumų turinčių mokinių skaičius. Jiems vedamos individualios, grupinės konsultacijos, socialinių įgūdžių lavinimo užsiėmimai. Norint koreguoti tokių mokinių elgesį, tikslinga turėti elgesio (smurtinio) keitimo programą. Jurbarko rajone nėra specialistų, kurie galėtų dirbti pagal minėtą programą.Virš progimnazijos garažo durų yra skylanti perdanga, kuri gali griūti. Bus teikiama paraiška Jurbarko r. švietimo įstaigų modernizavimo komisijai.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimas2021 m. ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijose2021 m. veiklos ataskaita aptarta Mokinių taryboje 2022-03-24, posėdžio protokolas Nr. 3, Mokytojų taryboje – 2022-03-24, posėdžio protokolas Nr. V3-2, Progimnazijos taryboje – 2022-03-24, posėdžio protokolas Nr. V2-3.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaProgimnazijos interneto svetainėje www.jnp.lt, „Facebook“ socialiniame tinkle, Jurbarko rajono savivaldybės interneto svetainėje www.jurbarkas.lt, rajoninėje, respublikinėje ir Europos šalių, su kuriomis bendraujama, spaudoje, Balticum Jurbarko filialo televizijoje.Kita informacijaMokyklos direktorė Alma Uznė_________________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO NAUJAMIESČIO PROGIMNAZIJOS 2021 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2022 m. balandžio 14 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos 2021 metais nuveiktus darbus.Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2020 metų veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita Savivaldybės tarybai buvo teikta ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nė naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos direktorė Alma Uznė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Dalia Jaramavičienė 9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko Naujamiesčio progimnazijai – el. paštuParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2022-04-14