DelEglePC422019-11-12T07:11:00Z2021-03-12T09:52:00Z2021-03-12T09:59:00Z13404523059Sveikatos apsaugos ministerija192542705016ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO NAUJAMIESČIO PROGIMNAZIJOS 2020 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT /////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2021 m. kovo 15 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-73JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais bei atsižvelgdama į Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos 2021 m. kovo 10 d. raštą Nr. V6-17 ,,Dėl 2020 metų veiklos ataskaitos pateikimo“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos 2020 metų veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius R. BastysTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus teisininkė A. TamošaitytėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas A. GvildysŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja J. JablonskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 192, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT dalia.jaramaviciene@jurbarkas.ltPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2021-03-15 PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2021 m. kovo 15 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-73JURBARKO NAUAJMIESČIO PROGIMNAZIJOS 2020 METŲ VEIKLOS ATASKAITAI SKYRIUSVADOVO ŽODISMokyklos direktorė – Alma Uznė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Rita Urbutienė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, pradinis ugdymas.Nurodomi pagrindiniai praėjusių finansinių metų svariausi įvykiai, problemos ir iššūkiai, su kuriais susidūrė subjektas ir kita svarbi su subjekto veiklos rezultatais susijusi informacija.2020 m. svariausi įvykiai:2019–2020 mokslo metais bendras mokinių mokymosi kokybės vidurkis pradinėse klasėse buvo 75,7 proc., kuris lyginant su 2018–2019 m. m padidėjo 10,6 proc., o 5–8 klasėse – 52,38 proc., kuris lyginant su 2018–2019 m. m. padidėjo 9,42 proc. Progimnazija pateko tarp pažangiųjų Lietuvos mokyklų, kurios išsiskiria kokybe. Iš 120 pateikusių duomenis progimnazijų (Lietuvoje jų yra 155) Jurbarko Naujamiesčio progimnazija yra 11-oje vietoje pagal 4 klasių mokinių akademinius pasiekimus;Nuo 2020 m. kovo mėn. sėkmingai organizuotas ugdymas nuotoliniu mokymo būdu (nuotoliniam mokymui pasirinkta platforma Microsoft Office 365 – Microsoft Teams, pakankamai aukštas mokytojų informacinis raštingumas, organizuoti mokymai pedagogams „Microsoft Teams platformos ir naujo skaitmeninio turinio naudojimas ugdymo procese“, pagal galimybes atnaujintos techninės priemonės, susitarta dėl ugdymo turinio ir skaitmeninės medžiagos);Teikta veiksminga pagalba mokiniams, patiriantiems sunkumų mokantis (2–4 klasėse skirtos matematikos, lietuvių kalbos ir anglų kalbos, o 5–8 klasėse – lietuvių kalbos ir literatūros bei matematikos konsultacijos, teikta visapusiška pagalba pradinių klasių mokiniams Visos dienos mokykloje);Aktyvi projektinė veikla ir sėkmingas jų įgyvendinimas (tarptautiniai projektai: „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus mokyklų mainų partnerysčių projektai KA229: „Good N-E-W-S (North, East, West and South ORIENTEERING)! I‘m in EU!“ ir „Erasmus+“ „Diversity is A Fact Inclusion is An Act“, „eTwinning“ ir „Inspired by 4c“ ir „The most real guide:science“, projektas „Dream Castle“ bei knygų skirtukų mainų projektas „Skaitymas – vienas iš kelių į sveikatą ir gerovę“. Respublikiniai projektai: iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamas projektas „Stipri bendruomenė – saugus vaikas“; VšĮ „HUMANA PEOPLE TO PEOPLE BALTIC“ ir Nacionalinės švietimo agentūros socialinės partnerystės programos „Valgyk protingai“ projektas „Sveikai valgau – sveikas augu“, „Informatika pradiniame ugdyme“, „Visos dienos mokykla“, „Saugios elektroninės erdvės vaikams kūrimas“ bei 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis. Rajoniniai projektai: „Bibliotekoje po pamokų“, „Norime būti sveiki“, „Myliu gyvenimą“.2020 m. rugpjūčio 24–28 d. kartu su socialiniais partneriais „Jurbarkas gyvas“ (savanoriais) organizuota tęstinė vasaros poilsio stovykla „Vasara be kompiuterio“, kurioje dalyvavo šimtas 1–4 klasių mokinių;Atnaujintas stadionas, sukurta nauja, saugi erdvė ugdymo procesui ir progimnazijos bendruomenės sportiniams renginiams.Didėjantis mokinių skaičius progimnazijoje.2020 metų iššūkiai:Perėjimas nuo kasdienio mokymo proceso organizavimo būdo į nuotolinį. Mokytojams, mokiniams reikėjo žinių, įgūdžių, patirties įsisavinti naują mokymo platformą vedant pamokas nuotoliniu būdu.Informacija apie mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)27 m.Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)2005 m.2020 metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiInicijuotos ir sudarytos darbo grupės progimnazijos veiklos planui 2021 metams parengti (2020 m. lapkričio 10 d. Nr. VI-311). Taip pat sudarytos darbo grupės Nuotolinio darbo tvarkos, Darbuotojų apmokėjimo sistemos papildymo, vietos plėtros projektiniam pasiūlymui pagal Miesto vietos veiklos grupės „Jurbarkas“ 2016–2022 m. vietos plėtros strategijos veiksmus parengti.2020 metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimuParengti 47 pranešimai mokytojams dėl siūlomo etato ir algos pastoviosios dalies dydžio koeficiento. Parengti įsakymai dėl mokytojų etatų dydžių, darbo laiko normos, pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento nustatymo. 2020 metais parengti 43 įsakymai dėl atsakingų pedagogų skyrimo vykstant mokiniams į ekskursijas, varžybas, išvykas ir kitus turizmo renginius. Sudarytos darbo grupės dėl atleidžiamų darbuotojų atrankos kriterijų sudarymo.2020 metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuTvirtintos mokyklos biudžeto išlaidų sąmatos 2020 metams. Parengti įsakymai dėl inventorizacijos komisijos sudarymo ir metinės turto inventorizacijos atlikimo, darbuotojams pareiginės algos pastoviosios dalies arba kintamosios dalies dydžių nustatymo, priemokų skyrimo ir t. t. Sudaryta darbo grupė dėl lėšų skaitmeniniam ugdymui paskirstymo.Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2020 metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimas1. Seminaras „Dokumentų valdymo aktualijos ir pokyčiai įgyvendinant dokumentų valdymo reformą“ (2020-01-09).2. Mokymai „Įtraukiojo ugdymo organizavimas vadovaujantis vertybinėmis nuostatomis“ (2020-02-17).3. Seminaras „Švietimo įstaigų darbo santykiai ir darbo apmokėjimas nuo 2020-09-01“ (2020-08-24).4. Seminaras „Viešųjų pirkimų aktualijos ir pokyčiai“ (2020-10-06).5. Ilgalaikė kvalifikacijos tobulinimo programa „Microsoft Teams – bendradarbiavimo platforma, transformuojanti mokymo metodus bei kurianti naujas nuotolinio ugdymo galimybes“ (2020 m. spalio 15 d. – lapkričio 3 d.).6. Mokymai „Mokyklų įsivertinimo sistemos konsultantų mokymai“ (2020 m. lapkričio 25–27 d. ir gruodžio 14–16 d.).Siekiant optimalios bendrųjų ir dalykinių kompetencijų visumos buvo tobulinamos mokėjimo mokytis ir švietimo politikos išmanymo kompetencijos bei tobulinama veikla, t. y. progimnazijos bendruomenės telkimas bendrai veiklai organizuojant ugdymą nuotoliniu mokymo būdu (susitarimai dėl platformos Microsoft Office 365 – Microsoft Teams naudojimo, ugdymo turinio, skaitmeninės medžiagos, mokymo metodų ir t. t.). Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2021 metaisNumatomos tobulinti šios kompetencijos: strateginio mąstymo ir pokyčių valdymo, vadovavimo ugdymui ir mokymuisi.Tobulinama veikla – veikla grindžiama duomenų analize ir įsivertinimu grįsta švietimo kokybės kultūra, kuri užtikrintų progimnazijoje veikiančių savivaldos institucijų, socialinių partnerių ir pasidalytosios lyderystės darną. Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2019 m.2020 m.Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius58 (52,86)56 (51,16)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius33 (32,35)33 (31,45)Mokinių skaičius592637Ikimokyklinukų skaičius4-Priešmokyklinukų skaičius49Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius600646Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus91 mokinys (15,17 proc.)100 mokinių(15,48 proc.)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus114 asmenų(19 proc.)187 asmenys(29 proc.)II SKYRIUSSTRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMASPateikiami įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo svarbiausi rezultatai ir rodikliai (pateikiama informacija apie veiklos tikslų įgyvendinimą pagal nusistatytus kiekybinius ir kokybinius įgyvendinimo kriterijus).Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasStrateginis veiklos planas parengtas 2018-09-01–2021-08-31 laikotarpiui (patvirtintas progimnazijos direktoriaus 2018 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. VI-224, suderintas su steigėju, Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo 2018 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. ŠS6-190 ir Mokyklos taryba (2018 m. birželio 12 d. posėdžio protokolas Nr. V2-5).Mokyklos metinis veiklos planasVeiklos planas parengtas 2020 metams (pritarta Progimnazijos tarybos 2019 m. gruodžio 23 d. posėdžio protokolo Nr. V2-9 nutarimu, patvirtintas progimnazijos direktoriaus 2019 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. VI-449). 2020 m. mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai Plėtoti ugdymą(-si), siekiant optimalios bendrųjų ir dalykinių kompetencijų visumos.2020 metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimasProgimnazijos veiklos plane 2020 metams buvo numatytos priemonės ir veiklos, kurios mokytojams padėjo tobulinti pamokos struktūrą, atsižvelgiant į geros pamokos požymius; stiprinti mokinių savarankiško, konstruktyvaus mokymosi gebėjimus, atsakomybę už mokymosi pasiekimus.2019–2020 mokslo metų (arba 2020 metų) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvosProgimnazijos veiklos plano 2020 metams tikslas – plėtoti ugdymą(-si), siekiant optimalios bendrųjų ir dalykinių kompetencijų visumos. Perspektyvos – gerinti ugdymosi organizavimą plėtojant pedagogų asmeninį meistriškumą ir efektyvinti mokinių mokymosi patirtis įgyvendinant gerosios pamokos požymius.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2019–2020 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimas2019–2020 ir 2020–2021 mokslo metų pradinio ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo planui pritarė Jurbarko rajono savivaldybės Švietimo, kultūros ir sporto skyrius (2019 m. rugpjūčio 30 d. įsakymas Nr. ŠS6-212), Progimnazijos taryba (2019 m. rugpjūčio 28 d. posėdžio protokolas Nr. V2-6). Planas patvirtintas 2019 m. rugpjūčio 30 d. Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos direktoriaus įsakymu Nr. VI-263.2019–2020 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2018–2019 mokslo metais) Įgyvendinant pradinio ugdymo programos ugdymo planą stipriosios pusės – visi pradinių klasių mokytojai pamokose taikė įvairius mokymo metodus, daugiau dėmesio buvo skiriama tiriamajai, projektinei veiklai, praktinėms užduotims, mokinių informatinio loginio mąstymo gebėjimų ugdymui, buvo vedamos pamokos netradicinėse edukacinėse erdvėse (progimnazijoje ir už progimnazijos ribų), mokiniai turėjo galimybę lankyti lietuvių kalbos, matematikos, anglų kalbos konsultacijas. Sėkmingas nuotolinio ugdymo organizavimas – IKT naudojimas (elektroninės pratybos, išmaniosios programėlės ir pan.). Problemos – ugdymo turinio pritaikymas skaitmeninėms erdvėms, bendravimo ir bendradarbiavimo perkėlimas į skaitmeninę erdvę, pagalbos organizavimas mokytojui ir mokiniui.Įgyvendinant pagrindinio ugdymo programos ugdymo planą stipriosios pusės – nuoseklus ir sistemingas mokytojų bendradarbiavimas mokiniams pereinant iš pradinio į pagrindinio ugdymo pakopą, mokymo ir gyvenimo ryšys, mokinių pažangos ir pasiekimų analizavimas, prieinamo skaitmeninio turinio taikymas, nuotolinio mokymo proceso organizavimas. Problemos – vieningų reikalavimų laikymasis įgyvendinant progimnazijoje priimtas tvarkas, mokinių konstruktyvaus mokymo(si) įgūdžių formavimas pamokose naudojant aktyviuosius mokymo(si) metodus, neformaliajam švietimui skirtų valandų panaudojimas.2020 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Progimnazija aktyviai dalyvavo ir įgyvendino šiuos tarptautinius projektus: „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo sektoriaus mokyklų mainų partnerysčių projektą KA229 „Good N-E-W-S (North, East, West and South ORIENTEERING)! I‘m in EU!“ ir „Erasmus+“ projektą KA229 „Diversity is A Fact Inclusion is An Act“, „eTwinning“ projektus: „Inspired by 4c“ ir „The most real guide:science“, projektą „Dream Castle“ bei knygų skirtukų mainų projektą „Skaitymas – vienas iš kelių į sveikatą ir gerovę“. Šių projektų dėka mokiniai tobulino anglų kalbos žinias, lavino bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, stiprino tarpkultūrinius ryšius.Progimnazija dalyvavo šiuose respublikiniuose projektuose: iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte „Stipri bendruomenė – saugus vaikas“; VšĮ „HUMANA PEOPLE TO PEOPLE BALTIC“ ir Nacionalinės švietimo agentūros socialinės partnerystės programos „Valgyk protingai“ projekte „Sveikai valgau – sveikas augu“; „Informatika pradiniame ugdyme“, „Visos dienos mokykla“, „Saugios elektroninės erdvės vaikams kūrimas“ bei 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“. Šių projektų dėka per edukacines, kultūrines, interaktyvias veiklas buvo stiprinami mokinių socialiniai, pažinimo, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, sudarant sąlygas tinkamam ir kryptingam mokinių užimtumui, formuojant pozityvų požiūrį į sveiką gyvenseną, mokant spręsti ir priimti sprendimus.Taip pat progimnazija dalyvavo ir rajoniniuose projektuose: „Bibliotekoje po pamokų“, „Norime būti sveiki“, „Myliu gyvenimą“.Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsena1–8 klasių mokinių mokymosi rezultatai vertinami pusmečiais. Pusmečių ir metiniai rezultatai aptariami Mokytojų tarybos posėdžiuose. Likus mėnesiui iki pusmečio pabaigos analizuojami 5–8 klasių mokinių „signaliniai“ įvertinimai. Esant nepatenkinamiems „signalinio“ pusmečio įvertinimams, mokiniams sudaromi mokymosi sunkumų įveikimo veiksmų planai. 2019–2020 mokslo metais 1–4 klasių mokinių mokymosi kokybė pagerėjo 10,6 proc., o 5–8 klasių mokinių – 9,42 proc., lyginant su praeitais mokslo metais.2018–2019 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas2019–2020 mokslo metais veikė 13 pradinių klasių mokiniams skirtų būrelių, kuriuos lankė 264 (90,7 proc.) pradinukai, lyginant su praėjusiais mokslo metais padidėjo 21,67 proc. (2018–2019 m. m. – 69,03 proc.). Neformaliojo švietimo valandos buvo skirtos 10 ugdymo krypčių programų realizavimui: informacinių technologijų, kalbinio, sportinio, muzikinio, choreografinio, teatrinio, gamtos pažinimo, saugaus eismo, etnokultūrinio. Visiems 1 klasių mokiniams buvo sudarytos sąlygos lankyti šachmatų būrelį. Veikė 8 būreliai, skirti 5–8 klasių mokiniams, kuriuos lankė 137 (45,51 proc.) mokiniai. Neformaliojo švietimo valandos buvo skirtos 6 ugdymo krypčių programų realizavimui: informacinių technologijų, muzikinio, sportinio, taikomojo meno, amatų, dizaino, teatrinio, dramos, kalbinio. Pagal 2019–2020 mokslo metų pagrindinio ugdymo programų ugdymo planą nebuvo išnaudotos visos neformaliojo švietimo valandos (nepanaudotos 8 val.), nes mokslo metų pradžioje choreografijos mokytojas išvyko dirbti į kitą miestą.Patyčių ir smurto prevencija mokykloje 2020 metaisJurbarko Naujamiesčio progimnazija įgyvendina prevencinę programą „Saugi mokykla“. 2020 m. spalio mėn. atlikta anketinė apklausa „Patyčių apraiškos nuotolinio ugdymo(-si) metu 5–8 klasių seniūnų, jų pavaduotojų ir Mokinių tarybos požiūriu“. Rezultatai parodė, kad ugdymas vyko sklandžiai (mokiniai tapo savarankiškesni, pareigingesni, pagerėjo kai kurių mokinių ugdymosi rezultatai), o iškilus problemoms mokiniai dažniausiai kreipdavosi pagalbos į tėvus. Pagal projektą „Mokykla tėvams ir auklėtojams“ 7b klasės mokiniai dalyvavo paauglių psichologinio atsparumo ugdymo programoje „Tiltai“. Vyko respublikinis prevencinis renginys „Visos pasakos baigiasi laimingai“. Dėl karantino baigiamasis renginys neįvyko, tačiau komandos komisijos vertinimui pateikė 8 videofilmukus (pasakų ištraukas). Bendradarbiaujant su Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Jurbarko rajono policijos komisariatu vyko paskaitos 5 klasių mokiniams „Atsakomybė dėl nusižengimų ir nusikalstamos veikos“. Taip pat vyko paskaita-diskusija „Kada internetas tampa pavojingu nepilnamečiams?“ Mokinių tarybos ir 5–8 klasių seniūnams bei jų pavaduotojams.Korupcijos prevencija mokykloje 2020 metais5–8 klasių mokiniams vyko 14 pamokų antikorupcine tema integruotų į istorijos mokomąjį dalyką. 8 klasių mokiniams vyko viktorina „Ką aš ir turėčiau žinoti apie korupciją?“, kurioje dalyvavo 90 proc. mokinių. Gruodžio mėnesį minint antikorupcinę dieną vyko pokalbiai su 6–8 klasių mokiniais „Ar įmanoma įveikti korupciją?“.Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti 2019–2020 mokslo metais progimnazijoje atliktas veiklos kokybės teminis rodiklių 4.3.1 „Kompetencija“ ir 4.3.2 „Nuolatinis profesinis tobulėjimas“ įsivertinimas. Išanalizavus gautus rezultatus pateiktos rekomendacijos, kurios panaudotos rengiant progimnazijos veiklos planą bei metodinių grupių veiklos planus 2021 metams. Nacionalinei švietimo agentūrai pateikta bendrojo ugdymo mokyklų įsivertinimo ir pažangos anketa už 2020 metus.Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis vertinimas vyko 2013 m. sausio 21–25 d. Gauti duomenys naudojami progimnazijos veiklos ir ugdymo(-si) proceso kokybei tobulinti, kurie orientuoti į kokybinius pokyčius.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiJurbarko rajono savivaldybės viešoji biblioteka, Jurbarko švietimo centras, Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Jurbarko miesto ir Girdžių seniūnijos, VšĮ „Bruneros“, Jurbarko krašto muziejus, Jurbarko rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras, Jurbarko kultūros centras, Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Jurbarko rajono policijos komisariatas, Jurbarko Kristijono Donelaičio evangelikų liuteronų bažnyčia, Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla, Jurbarko rajono kūno kultūros ir sporto centras, IĮ „Lanmeta“, savanorystės judėjimo „Jurbarkas gyvas“ savanoriai, VĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“, Jurbarko r. Skirsnemunės Jurgio Baltrušaičio pagrindinė mokykla, Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokykla, Jurbarko vaikų lopšelis-darželis „Nykštukas“, Jurbarko r. Jurbarkų darželis-mokykla.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosApskritojo stalo diskusijos, susirinkimai, pokalbiai, posėdžiai, konferencijos, išvykos, projektų rengimas ir įgyvendinimas, iniciatyvų įgyvendinimas, mokymai, paskaitos, bendrų renginių organizavimas su socialiniais partneriais ir dalyvavimas juose, netradicinės, integruotos pamokos mokiniams, edukaciniai renginiai bei užsiėmimai.Mokyklos bendruomenės iniciatyvosProgimnazijoje organizuoti Respublikinio skaitmeninio konkurso „Įjunk Kalėdas!“ Tauragės regiono dalyvių apdovanojimai bei paskaita-praktikumas Tauragės apskrities informacinių technologijų ir kitų dalykų mokytojams „5 klaidos, kurias daro net įgudę prezentacijų kūrėjai“. Progimnazijos tarybos iniciatyva 1–4 klasių mokiniai dalyvavo akcijoje „Pertraukos be telefono. Išbandyk save!“. Progimnazija kartu su Jurbarko rajono savivaldybės viešąja biblioteka, Jurbarko kultūros centru organizavo Jurbarko rajono mokinių orientacinį žaidimą, skirtą Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienos – Kovo 11-osios 30-mečiui „Lengvu žingsniu už laisvą Lietuvą“.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokymo lėšos (mokinio krepšelio lėšos iki 2019 m. rugsėjo 1 d.)Rodiklis:2019 m.2020 m.Patvirtintos biudžete mokymo reikmių lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)805,7921,2Panaudotos mokymo lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų asignavimų805,7 (100)921,2 (100)Papildomai 2020 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokymo reikmių lėšos (t. y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)--Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)340,5425,2Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)374,6 (110)391,9 (92,17)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti39,375,1Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)14,62,5Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos28,66,2Panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų386,7(99,34 proc.)355,9(90,24 proc.)2019 m. ir 2020 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2018 m. ir 2019 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis117,22101,99Kreditinis įsiskolinimas 2019 m. ir 2020 m. gruodžio 31 d.00Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPer 2019 m. ir 2020 m. gautos pajamos už patalpų ir kito turto nuomą4,32,7Per 2019 m. ir 2020 m. gautos pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigoseIš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2019–2020 m.8,92,3Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)netaipTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veikląMokyklos problemos ir jų sprendimas2019 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Įsigyta 15 kompiuterių informacinių technologijų kabineto atnaujinimui. Taip pat papildomai įsigyta 10 kompiuterių mokytojams ir 1 kompiuteris administracijai. Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasNepilna švietimo pagalbos specialistų komanda (nėra logopedo). 2020 metais buvo skelbtos 3 atrankos 2 logopedų pareigoms (1 etatas ir 0,75 etato) užimti, tačiau norinčių nebuvo. 2020 metų rudenį buvo kreiptasi pagalbos į Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyrių, Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorių bei Jurbarko švietimo centrą. Jurbarko švietimo centras pažadėjo kas mėnesį organizuoti 1–2 konsultacijas ugdytiniams ir mokiniams, tačiau dėl karantino 2020 metais įvyko tik 1 konsultacija. Pagal pateiktą Jurbarko rajono švietimo įstaigų 2021 metų Mokymo lėšų projektą progimnazijai trūksta 19000 eurų švietimo pagalbai organizuoti. Tikimasi, kad dalį lėšų pavyks sutaupyti nevaduojant sergančių darbuotojų, o dalį trūkstamų lėšų bus prašoma, kad skirtų Jurbarko rajono savivaldybė. Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasDėl COVID-19 paskelbto karantino gali nepavykti įgyvendinti Erasmus+ projekto „Good N-E-W-S I‘m in EU!“ likusius mobilumo etapus. Bus konsultuojamasi su nacionalinės agentūros atstovais.2020 metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijose2020 metų veiklos ataskaita aptarta Mokinių taryboje 2021-03-02, posėdžio protokolas Nr. 3, Mokytojų taryboje – 2021-03-04, posėdžio protokolas Nr. V3-2, Progimnazijos taryboje – 2021-03-04, posėdžio protokolas Nr. V2-4.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaProgimnazijos interneto svetainėje, „Facebook“ socialiniame tinkle, Jurbarko rajono savivaldybės interneto svetainėje, rajoninėje ir respublikinėje spaudoje, televizijoje.Kita informacijaMokyklos direktorė Alma Uznė_________________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO NAUJAMIESČIO PROGIMNAZIJOS 2020 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2021 m. kovo 15 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos 2020 metais nuveiktus darbus.Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2019 metų veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita Savivaldybės tarybai buvo teikta ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nė naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko Naujamiesčio progimnazijos direktorė Alma Uznė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Dalia Jaramavičienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko Naujamiesčio progimnazijai – el. paštuParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2021-03-15