DelEglePC332019-11-12T07:11:00Z2021-03-10T14:12:00Z2021-03-10T14:14:00Z18529130160Sveikatos apsaugos ministerija251703538116ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ,,ĄŽUOLIUKO" MOKYKLOS 2020 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT /////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2021 m. kovo 15 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-72JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais bei atsižvelgdama į Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos 2021 m. kovo 9 d. raštą Nr. S-7 ,,Dėl Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos 2020 metų veiklos ataskaitos pateikimo“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos 2020 metų veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius R. BastysTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus teisininkė A. TamošaitytėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas A. GvildysŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja J. JablonskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 192, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT dalia.jaramaviciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2021-03-15 PAGE PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2021 m. kovo 15 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-72JURBARKO ,,ĄŽUOLIUKO“ MOKYKLOS 2020 METŲ VEIKLOS ATASKAITAI SKYRIUSVADOVO ŽODISMokyklos direktorė – Aušra Baliukynaitė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Rima Šauklienė, pedagogų atstovė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – ikimokyklinis ugdymas, priešmokyklinis ugdymas, specialusis ugdymas.Nurodomi pagrindiniai praėjusių finansinių metų svariausi įvykiai, problemos ir iššūkiai, su kuriais susidūrė subjektas ir kita svarbi su subjekto veiklos rezultatais susijusi informacija.Edukacinėmis priemonėmis papildytos visos grupės ir klasė, atnaujinta metodinė literatūra. Įsigytos priemonės, reikalingos vykdyti nuotolinį ugdymą.IT priemonėmis aprūpintos visos grupės, įsigytas mobilus planšetinių kompiuterių komplektas (20 vnt.), sensoriniai žaidimai, interaktyvus stalas.Mokykloje nuolat savanorišką veiklą vykdo 1–2 jaunuoliai.Atnaujinti mokyklos veiklą ir nuotolinio ugdymo organizavimą reglamentuojantys dokumentai.Metodinis kabinetas atnaujintas 2 stacionariais kompiuteriais, garso technika.Atnaujinta salės vaizdo ir garso sistema.Atnaujintos 2 lauko edukacinės erdvės.Iššūkių sukėlė: įstaigoje nėra vaikų sveikatos priežiūros specialisto, jo funkcijas atlieka vieną kartą per savaitę atvykstantis Jurbarko r. visuomenės sveikatos biuro specialistas, mokykla neturi socialinio pedagogo etato.Svarbu atlikti šiuos darbus: mokyklos pastato renovaciją (pastato išorės, vidaus komunikacijų) ir mokyklos kiemo takų, keliančių grėsmę vaikų saugumui, remontą.2020 m. mokykla pradėjo įgyvendinti tris tarptautinius projektus, skirtus pedagogų kompetencijoms stiprinti, vaikų sveikatinimui aktyvinti ir STEAM veikloms vykdyti: Nordplus Junior projekto NRJP-2020/10287 „From teacher to teacher – inovative learning is fun“ („Nuo mokytojo link mokytojo – inovatyvus mokymas yra įdomus“), Nordplus Junior projekto NPJR-2020/10303 „Eco-friendly Europe for a Future Green World“ (,,Ekologiška Europa – žaliojo pasaulio ateitis“), Erasmus + projekto „Outdoor activities for sustainability, innovation and success“ („Veikla lauke – tvarumas, inovacijos ir sėkmė“).Jurbarko ,,Ąžuoliuko” mokykla yra Gamtosauginė mokykla, apdovanota Žaliąja vėliava.2020 m. mokykla apdovanota programos eTwinning mokyklos ženkleliu.Mokykla daug dėmesio skiria etnokultūriniam ugdymui, vaikų sveikatinimui, fiziniam aktyvumui ir specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų (mokinių) ir jų šeimų socialiniam įgalinimui. Informacija apie mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)16 m.Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)2019 m.2020 metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiSudaryta darbo grupė, kuri vykdė 2019–2021 m. Mokyklos strateginio plano įgyvendinimo priežiūrą, teikė išvadas plano korekcijai. Vadovauta šiai grupei. Sudarytos darbo grupės ir koordinuota jų veikla: 2020 m. mokyklos veiklos plano parengimui;2020–2021 m. m. pradinio ir pagrindinio ugdymo programų bendrųjų ugdymo planų parengimui;tarptautinių, nacionalinių, regioninių projektų paraiškų rengimui.2020 metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimuPrie elektroninės ugdymo proceso organizavimo ir dokumentavimo sistemos sudaryta galimybė prisijungti visiems mokyklos tėvams;Sukurta teisės aktų bazė, reglamentuojanti nuotolinio ugdymo proceso organizavimą;Atliktas mokyklos aikštelių įrangos bei aplinkos atitikties ir rizikos vertinimas;Naujai parengti arba atnaujinti darbuotojų pareigybių aprašymai;Vykdyta metinių užduočių įgyvendinimo priežiūra;Sudaromos darbo grupės nuolat veikiančioms ir pavienėms užduotims atlikti;Rengiami įsakymai dėl atsakingų asmenų skyrimo vykstant vaikams (mokiniams) į ekskursijas, varžybas, išvykas ir kitus renginius;Sudaryta darbo grupė ekstremaliai situacijai valdyti, koordinuota jos veikla. 2020 metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuAtsižvelgiant į teisės aktų, reglamentuojančių turto ir lėšų administravimą, pakeitimus, darbuotojų ir pareigybių kaitą, parengti ar atnaujinti dokumentai ir tvarkų aprašai, susiję su turto ir lėšų administravimu ir valdymu (,,Dėl inventorizacijos komisijos sudarymo ir inventorizacijos atlikimo”, ,,Dėl komisijos Turto, pripažinto nereikalingu arba netinkamu (negalimu) naudoti, nurašymo sudarymo”, ,,Dėl mokyklos vykdomų programų sąmatų parengimo”, ,,Dėl mokyklos darbuotojų pareigybių ir etatų sąrašo bei skaičiaus patvirtinimo”, ,,Dėl mokyklos darbuotojų darbo apmokėjimo sistemos atnaujinimo” ir kt.).2020 m. veiklos, susijusios su turto ir lėšų administravimu, ataskaita pristatyta Mokytojų tarybos posėdyje bei Mokyklos tarybos posėdyje.Įsivertinus poreikį ir atsižvelgiant į ugdančiosios veiklos organizavimo pakeitimus atnaujinta mokyklos IKT priemonių bazė (12 planšetinių ir 1 nešiojamas kompiuteris iš ŠMS ministerijos, 20 planšetinių kompiuterių mobiliajai klasei įrengti, 2 stacionarūs ir 2 nešiojami kompiuteriai Metodinaim kabinetui atnaujinti, atnaujinta garso ir vaizdo įranga salėje, interaktyvus stalas, sensoriniai žaidimai specialiosios lavinamosios klasės mokiniams, atnaujinti baldai ir pritaikyta aplinka pagal specialiosios lavinamosios klasės mokinių poreikius).Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2020 metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimasDalyvauta:ilgalaikėje mokomojoje konsultacinėje programoje rengiant bei įgyvendinant pokyčio projektą „Pamoka kitaip“ (2018–2020 m.),tarptautinėje konferencijoje bendruomenės sveikatinimo klausimais Siguldoje (Latvija, 2020 m. sausio 15 d.),mokymuose ,,Ugdomoji veikla kitaip – kaip bendruomenės klausimus paversti veikimu kartu?” (2020 m. sausio 28 d.), tarptautiniuose mokymuose „Children health improvement by integrating 5 elements of S. Kneipp”, Arbu Kindergarten Tallinn, Estonia (2020 m. rugpjūčio 9–13 d.),seminare ,,Pedagogų vertinamasis pokalbis darželyje: turinys ir organizavimo procesas“ (2020 m. rugsėjo 18 d.). 2020 vasario 17 d. mokytasi pagal programą „Įtraukiojo ugdymo organizavimas vadovaujantis vertybinėmis nuostatomis“.2020 m. spalio 7 d. vestas seminaras-praktikumas pagal parengtą programą „Programa „eTwinning“ – galimybė ugdytis kitaip“ Jurbarko r. Veliuonos Antano ir Jono Juškų gimnazijos vadovams ir mokytojams. Išklausyti 90 val. mokymai ir atliktos numatytos užduotys pagal projektą „Inovacijos vaikų darželyje“ „Inovacijomis grįstas priešmokyklinis ugdymas“ (2020 m. rugsėjo–gruodžio mėn.). Skaityti pranešimai mokyklos valdymo ir švietimo politikos tema užsienio partnerių vizitų Lietuvoje metu.Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2021 metaisGilinti kompetencijas bendruomeniškumo, teigiamo mikroklimato palaikymo bendruomenei grįžus prie įprastų darbo sąlygų po pandemijos srityje.Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo srityje.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2019-09-012020-09-01Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius31 (27,30)25 (27,05)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius27 (27,45)27 (27,45)Mokinių skaičius89Ikimokyklinukų skaičius165169Priešmokyklinukų skaičius4240Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius215218Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus00Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus7 (14 %)40 (8,15 %)II SKYRIUSSTRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMAS(Pateikiami įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo svarbiausi rezultatai ir rodikliai (pateikiama informacija apie veiklos tikslų įgyvendinimą pagal nusistatytus kiekybinius ir kokybinius įgyvendinimo kriterijus).Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planas2019–2021 metų strateginis mokyklos veiklos planas patvirtintas mokyklos direktoriaus 2019 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. T-103.2020 m. gruodžio 9 d. mokyklos direktoriaus įsakymu Nr. T-129 sudaryta darbo grupė 2019–2021 metų strateginio mokyklos veiklos plano įgyvendinimo priežiūrai už 2020 metus atlikti. Mokyklos metinis veiklos planasSudaryta darbo grupė ir, vadovaujantis 2019–2021 metų strateginiu mokyklos veiklos planu bei mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo išvadomis ir rekomendacijomis, parengtas 2020 metų mokyklos metinis veiklos planas, patvirtintas mokyklos direktoriaus 2020 m. sausio 10 d. įsakymu Nr. T-8. 2020 metų Mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai1. Modernizuoti ugdymo(-si) procesą ir gerinti kokybę.2. Kurti visapusiškai saugią aplinką.3. Ugdyti vaikų (mokinių) tautinį tapatumą.2020 metų Mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimasMokykloje 2020 m. buvo ugdoma 218 vaikų, dirbo 56 darbuotojai. 2020 m. rugsėjo 1 d. suformuotos 2 lopšelio, 6 ikimokyklinio ugdymo, 3 priešmokyklinio ugdymo grupės ir specialioji lavinamoji klasė. Plėtojamas kolegialus mokyklos pedagogų bendradarbiavimas, vykdytos atviros ir integralios ugdomosios veiklos tiesioginiu ir nuotoliniu būdu, IKT naudojimas kasdienėje veikloje, gausus ugdymo veiklų pasirinkimas atsižvelgiant į pasaulines aplinkybes lėmė ženkliai spartesnį ugdymo(-si) proceso modernizavimą nei buvo numatyta 2020 m. mokyklos veiklos plane.Visapusiškai saugi aplinka 2020 m. įgavo plačią prasmę ir apėmė socialinį, emocinį, fizinį, materialinį ne tik vaikų (mokinių) bet ir plačiosios mokyklos bendruomenės saugumą. Ekstremalios situacijos laikotarpiu įgyta patirtis leido planuoti ir vykdyti veiklas įvairiomis ugdomosiomis formomis.Ugdymo procesas organizuotas pagal 2015 m. mokyklos pedagogų parengtą ir Jurbarko rajono savivaldybės tarybos patvirtintą Ikimokyklinio ugdymo(-si) programą ir Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą. Įgyvendinant mokyklos veiklos prioritetus, tikslus, uždavinius, siekta užtikrinti vaikų socialinį ir psichologinį saugumą, tenkinti prigimtinius, socialinius, pažintinius jų poreikius, formuoti vaikų (mokinių) saugios ir sveikos gyvensenos įgūdžius. Parengti ugdančiosios veiklos planai padėjo organizuoti kryptingas ugdančiąsias veiklas, pasiekti numatytų rezultatų. Svarbu, kad mokyklos bendruomenės veiklos planuojamos iš vaiko perspektyvos, keliami pamatuojami tikslai, uždaviniai, atliekama mokyklos veiklos refleksija pagal mokyklos veiklos plane iškeltus tikslus ir numatytus uždavinius.Mokykla atvira visiems – sveikiems ir neįgaliems, todėl specialiojoje lavinamojoje klasėje 2020 mokslo metais buvo vykdomi tęstiniai ir nauji projektai, skirti ne tik stiprinti socialinius įgūdžius, įgyvendinti pritaikytas ugdymo programas, bet ir menine veikla skatinti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių kūrybiškumą, turtinti emocinę-socialinę patirtį, daryti įtaką pažintiniams bei mąstymo procesams.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2019–2020 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimas Mokyklos 2019–2020 m. m. ir 2020–2021 m. m. ugdymo planui pritarta Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo 2019 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. ŠS6-202, Mokyklos tarybos 2019 m. birželio 26 d. posėdžio protokoliniu nutarimu, protokolo Nr. B-5 ir patvirtintas Mokyklos direktoriaus 2019 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. T-98.2019–2020 ir 2020–2021 (I pusmečio) mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2018–2019 mokslo metais) 2018–2019 m. m. 49 ir 2019–2020 m. m. 42 priešmokyklinio amžiaus vaikai buvo pasirengę mokyklai, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko galias, gebėjimus ir patirtį. Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokyklos specialiojoje lavinamojoje klasėje 2018–2019 m. m. mokėsi 11 mokinių, turinčių vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą. Mokiniai ugdomi pagal individualizuotas ugdymo programas. 2018–2019 m. m. 1 mokinė baigė pradinio ugdymo individualizuotą programą ir gavo pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą, 4 mokiniai baigė pagrindinio ugdymo individualizuotą programą ir gavo pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimus, 1 mokinys baigė socialinių įgūdžių ugdymo programą.2019–2020 m. m. specialiojoje lavinamojoje klasėje mokėsi 9 mokiniai, turintys vidutinį, žymų ir labai žymų intelekto sutrikimą, 2 mokiniai baigė pradinio ugdymo individualizuotą programą ir gavo pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą, 1 mokinys baigė pagrindinio ugdymo individualizuotą programą ir gavo pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą.Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Vadovaujantis susitarimais, atsižvelgiant į pandemijos nulemtus iššūkius ir organizuojant įstaigos veiklą tiek nuotoliniu, tiek kontaktiniu būdu, siekta visapusio vaikų ugdymo, pedagogai skatinti taikyti įvairius darbo metodus. 2020 m gegužės mėn. mokykloje vykdytas tyrimas, kaip ir su kokiais iššūkiais nuotolinio ugdymo laikotarpiu susidūrė pedagogai ir tėvai. Tyrimo rezultatai buvo pristatyti Mokytojų tarybos posėdyje birželio mėnesį ir tėvų susirinkimuose rugsėjo mėnesį. Atsižvelgiant į tyrimo duomenis, atnaujinta mokyklos IKT bazė, pedagogams organizuoti IKT taikymo mokymai.Didelis dėmesys skirtas dalinimuisi gerąja darbo patirtimi – mokymuisi vieniems su kitais ir iš kitų – su mūsų ir kitų rajonų švietimo įstaigomis, Europos mokyklomis, populiarinant įstaigą, dalyvaujant tarptautinėje projektinėje veikloje. Pradėti įgyvendinti 3 tarptautiniai projektai (Nordplus Junior projektas „Ecofriendly Europe for a Future Green World“, „From teacher to teacher – inovative learning is fun“, Erasmus+ „Outdoor activities for sustainability, innovationand success“). Vykdytų tyrimų metu nustatyta, kad projektinio metodo taikymas gerino vaikų (mokinių) ugdymo kokybę. Dalyvauta tarptautinių projektų Nordplus Junior projektų NPJR-2020/10303 „Eco-friendly Europe for a Future Green World“ (,,Ekologiška Europa – žaliojo pasaulio ateitis“), NRJP-2020/10287 -„From teacher to teacher – inovative learning is fun“ („Nuo mokytojo link mokytojo – inovatyvus mokymas yra įdomus“) veiklose, mokymuose (online), pritaikyta patirtis ir žinios dirbant su vaikais. Erasmus+ projekto „Outdoor activities for sustainability, innovation and success“ („Veikla lauke – tvarumas, inovacijos ir sėkmė“) koordinavimas mokyklos komandai leido pasitikėti savo galimybėmis ir gebėjimais bei vadovautis padalomąja lyderyste įgyvendinant veiklas. STEAM užduotis vaikai atliko įgyvendindami eTwinning projektą „Atradimų, pažinimo ir tyrinėjimo pasaulis (STEAM)“, „Gamta mūsų rankose“.Kadangi Covid-19 pandemija ir karantinas neleido vykdyti mobilių veiklų, visos projektinės veiklos ir bendravimas su partneriais vyko internetu. Jau kelerius metus Jurbarko ,,Ąžuoliuko” mokykla – Gamtosauginė mokykla, vykdanti gamtosauginių mokyklų programą. Apdovanota tarptautiniu gamtosauginių mokyklų sertifikatu bei Žaliąja vėliava (V kartą) už kryptingą Mokyklos bei visuomenės aplinkosauginio vaidmens stiprinimą. Per mokslo metus didelis dėmesys skirtas atliekoms mažinti, ypač skatintas plastikinių daiktų, apsipirkimo maišelių vartojimo mažinimas, taip pat aktyviau panaudotos antrinės žaliavos žaidimuose, kūno kultūros užsiėmimuose. Didelis dėmesys kreiptas į gamtosauginį vaikų (mokinių) ugdymą, ugdytiniai skatinami rūpintis miškų išsaugojimu, jų priežiūra. Buvo atliktas mokyklos bendruomenės nuomonės tyrimas apie atliekų rūšiavimą, taupymą. Atsižvelgiant į gautus tyrimo rezultatus, buvo parengtas veiksmų planas, kuriame planuotos veiklos buvo glaudžiai susijusios su sveikos gyvensenos skatinimu bei ekologiniu ugdymu. Gamtosauginės mokyklos gyvenime skatinta dalyvauti visa bendruomenė, ypač vaikų (mokinių) tėvai, todėl renginiai, akcijos, netradicinės veiklos kvietė prisijungti kuo daugiau dalyvių – ne tik vaikų (mokinių) ir pedagogų, bet ir įstaigos darbuotojų, tėvų.Mokykloje sėkmingai įgyvendinti ugdymo(-si) programas padeda netradicinės veiklos, edukacinės išvykos, STEAM užsiėmimai ir dalyvavimas tarptautiniuose, respublikiniuose, rajoniniuose projektuose. Vaikų sveikata gerinta integruojant S. Kneipo filosofijos 5 elementus: judėjimą, vandenį, sveiką mitybą, vaistažoles, emocijas. „Širdukų“ ir „Naminukų“ grupės parengė ir įgyvendino projektą: „Grūdintis tikrai svarbu – noriu augt sveiku vaiku!“, o „Saulėgrąžiukų“ ir „Musmiriukų“ grupės parengė ir vykdė tęstinį vaikų sveikatinimo projektą „Sportas, juokas, sveikata“.Projektų pagrindiniai tikslai – stiprinti bei saugoti vaiko sveikatą. „Saulėgrąžiukų“ grupė dalyvavo trijuose programos eTwinning projektuose, susijusiuose su gamta: „Nature in my art“ („Gamta mano darbeliuose“). Projekte dalyvavo 49 nariai iš 13 Europos šalių. Projekte „Children help with the climate change - STEAM“ („Vaikai padeda kovoti su klimato kaita – STEAM“) dalyvavo 16 narių iš 10 Europos šalių. Projekte „Gamtos vaikai“ dalyvavo 67 nariai iš įvairių visos Lietuvos mokyklų ir darželių.Mokyklai suteiktas „eTwinning“ mokyklos ženklelis už 2020 m. Specialiojoje lavinamojoje klasėje įgyvendintas projektas – kūrybinės dirbtuvės „Aš galiu“ (Jurbarko rajono savivaldybės lėšos, skirtos mokinių užimtumo, socializacijos, prevencijos ir kitoms programoms finansuoti).PU grupės dalyvauja bendrame projekte su Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija ,,Sklandus perėjimas iš darželio į mokyklą”.Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsena Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programa lemia, kad mokinių (ugdytinių) mokymos(-si) ir ugdymo(-si) pasiekimų pažanga matuojama nuolat analizuojant individualias ugdymo programas, projektų medžiagą, susistemintą tyrimų medžiagą, posėdžių protokolus. Ugdytinių pasiekimus vertina pedagogai, specialistai, vadovai. Tėvai susirinkimų, individualių pokalbių metu telefonu, per elektroninį dienyną „Musudarzelis.lt“ nuolat informuojami apie vaiko daromą pažangą. Vertinant vadovaujamasi pozityvumo ir konstruktyvumo, objektyvumo ir veiksmingumo bei informatyvumo principais. Vaiko daroma pažanga, pasiekimai ir pastangos aprašomi ir fiksuojami Vaiko pasiekimų apraše. Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimas atliekamas pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimo aprašą (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2019-10-01, įsakymu Nr. T-135). Kaupiami vaikų pasiekimų aplankai. Kuriamas vaikų (grupės, klasės) sveikatos pasas.Apie IU ir PU amžiaus vaikų pasiekimus ir pažangą diskutuota Metodinės tarybos posėdžiuose, pristatyta Mokytojų tarybos posėdžiuose.2020 m. sudaryta galimybė prie elektroninio dienyno sistemos prisijungti tėvams, atsižvelgiant į nuotolinio ugdymo proceso išskirtinumą, visoms grupėms ir klasei sukurtos uždaros platformos FB. Ugdančioji medžiaga ir užduotys kiekvieną dieną pateikiamos ugdytiniams, tėveliams padedant, užduotys atliktos, gautas grįžtamasis ryšys apie sėkmes ir nesėkmes.Ugdymo proceso fiksavimas, pažangos ir pasiekimų vertinimas vyksta elektroniniame dienyne.Vaikų pasiekimai aptariami Mokytojų tarybos posėdžių (I ir II pusm.), pasitarimų metu.2019–2020 ir 2020–2021 (I pusmetis) mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas2019–2020 m. m. ir 2020 – 2021 m. m. (I pusmetis) skirtinas į ikikarantininį ir karantininį laiką. Iki karantino paskelbimo tęsti ankstesniais metais vykę neformaliojo švietimo užsiėmimai, organizuota dramos, šokių, anglų kalbos, folkloro, lėlių, šešėlių teatro veikla, tyrinėjimų, dailės terapija neįgaliesiems, Jaunųjų miško bičiulių (JMB), Kyokushin karate veikla, vykdyta Tėvų klubo veikla įgyvendinant projektą ,,Kompleksinės paslaugos Jurbarko rajono savivaldybėje”, naujai atsiradusi pasiūla – suformuotos dvi sportinių šokių grupės. Karantino metu neformaliojo švietimo veiklos nevykdytos, kadangi būtina įgyvendinti skirtingų grupių nejungimo principą. Nuotoliniu būdu ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo amžiaus vaikai nėra pajėgūs savarankiškai dalyvauti neformaliojo švietimo veiklose.Patyčių ir smurto prevencija mokykloje 2020 metais2020 m. įgyvendintos grupių prevencinio ugdymo planuose numatytos veiklos. Pagrindinis dėmesys kreiptas į rūkymo, alkoholio žalą, teisingą vaistų bei buitinės chemijos vartojimą. Įvairių veiklų metu vaikai buvo mokomi rūpintis savo saugumu: socialiniu, psichologiniu, fiziniu. Didelis dėmesys skirtas vaikų (mokinių) savisaugos supratimui – saugotis atsitiktinių pokalbių su nepažįstamais žmonėmis, atsisakyti tų medžiagų, kurios kenkia ne tik pačiam, bet ir aplinkui esantiems žmonėms. Savisaugos klausimas ypač aktualus, kadangi vis daugiau ugdomųjų veiklų perkeliama į virtualią erdvę, kurioje labai svarbu stebėti, ar aplinka yra saugi. Įgyvendinamų programų pagrindinė nuostata ,,Aš saugus, kai žinau“. Kaip saugiai elgtis gatvėje vaikai diskutavo ryto rato metu ir pokalbiuose: „Gatvėje būk atidus“, „Saugus eismas – ne juokai“, „Svetimas gali būti pavojingas“, „Rizikingos situacijos“, „Šviesoforo signalai“, „Mes – pėstieji“, „Kaip elgtis ištikus nelaimei?“, „Eik šaligatviu, mažiuk, ir po ratais nepakliūk“, „Saugi žaidimų vieta“. Visa tai padeda vaikams atpažinti pavojus ir įgusti jų išvengti. Įgyvendinant patyčių ir smurto prevencijos programas svarbu derinti teorines ir praktines veiklas. Taip pat labai svarbus suaugusiojo pavyzdys, nors neretai tėveliai pamiršta, kad juos nuolat įdėmiai stebi ir iš jų mokosi mažieji. Kita svarbi įgyvendintų programų kryptis – smurto ir patyčių problemų atpažinimas ir sprendimas, draugiški vaikų ir suaugusiųjų tarpusavio santykiai. Mokykla dalyvauja tarptautinėje ankstyvosios prevencijos programoje ,,Zipio draugai“. ,,Kimochio” programos, skirtos emociniam intelektui ugdyti, pozityviam elgesiui skatinti, vaiko charakteriui ir bendradarbiavimo įgūdžiams lavinti, integruojamos į ugdomąsias ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo veiklas. Mokyklos mokiniai vykdo prevencinę programą „Antras žingsnis”.Kiekviena grupė (klasė) įgyvendina sukurtą prevencinę programą, atsižvelgiant į grupės(klasės) savitumą.Parengta metodinė informacija tėvams prevencijos bei teisinio švietimo temomis.Korupcijos prevencija mokykloje 2020 metais2020 m. sausio 31 d. mokyklos direktoriaus įsakymu Nr. T-17 patvirtinta Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokyklos 2020–2022 m. korupcijos prevencijos programa, parengtas priemonių planas. Iki 2020 m. gruodžio 31 d. asmuo, įgaliotas vykdyti korupcijos prevenciją, pateikė mokyklos direktoriui ataskaitą apie korupcijos prevencijos programos priemonių plano vykdymą. Nusiskundimų neužfiksuota, pažeidimų nenustatyta. Ataskaita paskelbta mokyklos interneto svetainėje. Vadovaujantis LR finansų ministro 2020 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 1K-195 patvirtintu Vidaus kontrolės įgyvendinimo viešajame juridiniame asmenyje tvarkos aprašu parengtas ir 2020 m. gruodžio 11 d. mokyklos direktoriaus įsakymu Nr. T-134 patvirtintas mokyklos vidaus kontrolės tvarkos aprašas. Integruojant į ugdančiąją veiklą antikorupcinės ugdymo programos veiklas buvo atsižvelgta į vaikų (mokinių) amžių, individualias galias bei gebėjimus. Atsižvelgiant į vaikų (mokinių) amžių, vyko pokalbiai korupcijos prevencijos temomis. Pokalbių metu medžiagos nagrinėjimas buvo siejamas su vertybėmis. Pokalbių tikslas, jog ugdytiniai suvoktų asmeninę atsakomybę. Ugdytiniai mokomi kritiškai mąstyti ir spręsti problemas, racionaliai planuoti ir organizuoti veiklą, prisiimti atsakomybę už savo veiksmus, suvokti korupcijos reiškinio žalą ir galimybes jai pasipriešinti.Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti Mokyklos direktoriaus 2020 m. sausio 10 d. įsakymu Nr. T-7 sudaryta darbo grupė mokyklos veiklos kokybės įsivertinimui atlikti. Mokykloje vasario–gegužės mėnesiais buvo atliktas veiklos kokybės įsivertinimas pagal 4.3.2 rodiklį „Nuolatinis profesinis tobulėjimas“. Bendrosios išvados: mokykloje asmeninį profesinės veiklos įsivertinimą inicijuoja pedagogai, yra skatinama darbuotojų lyderystė, vertinamos darbuotojų kompetencijos. Mokyklos vadovai sudaro palankias sąlygas pedagogų profesiniam tobulėjimui. Mokykloje vyrauja tarpusavio pasitikėjimo atmosfera, skatinama kolegiška pagalba, mokytojų emocinės sveikatos ir savijautos klausimai aptariami su mokyklos vadovais. Problemos, trūkumai ir galimybės, susijusios su pedagogų kvalifikacijos tobulinimu, mokykloje laiku pastebimos, problemos – tinkamai sprendžiamos, mokykla tikslingai skatina mokymosi kompetencijų įgijimą. Atsižvelgiant į išvadas bei išklausytų seminarų ir mokymų temas buvo patobulinta „Mokytojų ir švietimo pagalbos mokiniui specialistų kvalifikacijos tobulinimo programa 2020–2021m. m.“Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis vertinimas nevyko.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiJurbarko švietimo centras, Jurbarko Antano Sodeikos meno mokykla, Jurbarko krašto muziejaus Vinco Grybo memorialinis muziejus, Valstybinių miškų urėdijos Jurbarko regioninis padalinys, Panemunių regioninis parkas, Jurbarko Naujamiesčio progimnazija, Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija, Jurbarko rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras, Jurbarko rajono savivaldybės viešoji biblioteka, Jurbarko rajono policijos komisariatas, Jurbarko rajono priešgaisrinė tarnyba. Vykdomų tarptautinių projektų partneriai iš Rumunijos („Blue Flower“ vaikų darželis, Bukareštas), Bulgarijos („Bratya Grimm“ vaikų darželis, Šumenas), Portugalijos (EB1/PE da Lombada mokykla, Ponto do Sol), Latvijos (Daugpilio miesto vaikų darželis Nr.11), Estijos („Arbu“ vaikų darželis, Talinas), Islandijos (Mother tongue/ Modurmal centras, Reikjavikas), Suomijos (Annila Ry vaikų darželis, Helsinkis).Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosTėvų ir socialinių partnerių dalyvavimas, priimant mokyklai ir vaikų ugdymui svarbius sprendimus, vyko tiesioginių pokalbių, diskusijų forma, dalis veiklų ir susirinkimų buvo vykdoma Zoom platformoje, FB sukurtuose grupių profiliuose. Sistemingai teikiama informacija elektroniniame dienyne „Musudarzelis.lt“ Vykdomi individualūs pokalbiai su tėvais apie vaikų pasiekimus ir pažangą, tėvai dalyvauja gamtosauginėse veiklose, virtualiose akcijose, edukacinėse veiklose, parodose, vykdomas tėvų švietimas (seminarai, tėvų klubai, pokalbiai, skrajutės).Mokyklos bendruomenės iniciatyvosMokyklos bendruomenės iniciatyvos apribotos pandemijos, tačiau dauguma suplanuotų veiklų buvo vykdomos IKT priemonėmis, kai kurias veiklas vaikai (mokiniai) atliko su savo tėvais. Aplinkosaugines iniciatyvas mokyklos bendruomenė įgyvendino tarpkarantininiu laikotarpiu (akcija prisijungiant prie pasaulinės ENO medžių sodinimo dienos ,,Mano kiemas – žalias kiemas”, akcijos ,,Baltasis badas”, ,,Pagalba paukšteliams”, žemės dienai skirtas renginys ,,Žeme, tu esi mūsų deimantas gražiausias”, ekologinis projektas „Žalioji palangė 2020“, ekologinių darbų paroda „Plastikiniams maišeliams sakau NE“).Ne visos suplanuotos bendruomenės iniciatyvos galėjo būti įgyvendintos dėl pandemijos ribojimų (ikimokyklinio amžiaus vaikų ir pradinių klasių mokinių šokių šventė ,,Šokių šventė 2020”, adventinė gerumo akcija Jurbarko r. Smalininkų senjorų namų gyventojams ,,Prapuolusi ugnelė”, Jurbarko ligoninės Slaugos skyriaus pacientų lankymas kalėdiniu laikotarpiu).Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokymo lėšos (mokymo lėšos iki 2020 m. rugsėjo 1 d.)Rodiklis:2019 m.2020 m.Patvirtintos biudžete mokymo lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)256,4301,0Panaudotos mokymo lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų asignavimų134,10 (52,30 %)112,3(37,3 %)Papildomai 2020 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokymo lėšos (t. y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)--Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)432,1499,8Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)420,1 (97,20 %)446,3(89,30 %)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti38,885,0Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)3,53,5Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos3,52,5Panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų422,8 (99,80 %)432.2(96,90 %)2019 m. ir 2020 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2018 m. ir 2019 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis108%106,20%Kreditinis įsiskolinimas 2020 m. gruodžio 31 d.--Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPer 2019–2020 m. gautos pajamos už patalpų ir kito turto nuomą0,20,05Per 2019–2020 m. gautos pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose65,653,8Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2019–2020 m.17,774,3Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)NeNeTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veiklą.--Mokyklos problemos ir jų sprendimas2020 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas 2020 m. pradėtas rengti ir 2021 m. bus baigtas parengti Mokyklos sveikatinimo komplekso statybų projektas, pagal funkcinės zonos Tauragė+ strategiją. Numatoma 2021 m. pradėti statybos darbus. Įgyvendintas projektas išspręs mokyklos sveikatinimo (sporto) erdvės klausimą, mokyklos kiemo takų ir automobilių parkavimo aikštelės įrengimo klausimus. Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasMokyklos vidaus komunikacinių tinklų funkcionavimas (vandentiekio, santechnikos įrenginių). Bus teikiama paraiška Jurbarko r. švietimo įstaigų modernizavimo komisijai.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasNuolat didėjantis vasaros laikotarpiu pageidaujančių lankyti ugdymo įstaigą ugdytinių skaičius. Dėl šios priežasties reikalingi papildomi darbuotojai, kad pedagogams būtų suteiktos jiems priklausančios kasmetinės atostogos. 2020 metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijose2021 m. kovo mėn. 8 d. vykusio Mokyklos tarybos posėdžio metu pristatyta Mokyklos tarybos 2020 m. ataskaita, jai pritarta.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaMokyklos interneto puslapyje www.azuoliukas.com, interneto tinklalapiuose: www.ikimokyklinis.lt, www.gamtosauginesmokyklos.lt, Faccebok puslapis, Global Action Days grupė, musudarzelis.lt, www.etwinning.lt, https://nordplus-junior-projektas.blogspot.com/, https://erasmuska219kelioniniaiprojektai.blogspot.com/, https://erasmusnuomokytojolinkmokytojo.blogspot.com/respublikinėje, rajoninėje, Europos šalių, su kuriomis bendraujama, spaudoje. Kita informacijaĮsigyta IKT priemonių: mobilus IT komplektas, interaktyvus stalas, šviesos stalai, oro kondicionierius. Mokyklos direktorė Aušra Baliukynaitė ________________________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO ,,ĄŽUOLIUKO" MOKYKLOS 2020 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2021 m. kovo 15 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos 2020 metais nuveiktus darbus.Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2019 metų veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita Savivaldybės tarybai buvo teikta ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nė naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklos direktorė Aušra Baliukynaitė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Dalia Jaramavičienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko ,,Ąžuoliuko“ mokyklai – el. paštuParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2021-03-15