DelEgleDalia Jaramavičienė14872021-03-09T12:49:00Z2020-10-22T07:48:00Z2021-03-09T13:22:00Z161952211128Sveikatos apsaugos ministerija92613058915ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO VAIKŲ LOPŠELIO-DARŽELIO ,,NYKŠTUKAS“ 2020 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT /////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2021 m. kovo 12 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-69JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais bei atsižvelgdama į Jurbarko vaikų lopšelio-darželio ,,Nykštukas“ 2021 m. vasario 9 d. raštą Nr. IS-59 ,,Dėl pritarimo ataskaitai“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko vaikų lopšelio-darželio ,,Nykštukas“ 2020 metų veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius R. BastysTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus teisininkė A. TamošaitytėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas A. GvildysŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja J. JablonskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 192, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT dalia.jaramaviciene@jurbarkas.ltPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2021-03-12PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2021 m. kovo 12 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-69JURBARKO VAIKŲ LOPŠELIS-DARŽELIS „NYKŠTUKAS“2020 METŲ VEIKLOS ATASKAITAI SKYRIUSVADOVO ŽODISMokyklos direktorė – Irena Bertulienė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Reda Žemelienė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – švietimas, ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – kitų maitinimo paslaugų teikimas, kultūrinis švietimas. Nurodomi pagrindiniai praėjusių finansinių metų svariausi įvykiai, problemos ir iššūkiai, su kuriais susidūrė subjektas ir kita svarbi su subjekto veiklos rezultatais susijusi informacija.Svarbiausi įvykiai:1. 2020 m. sėkmingai įgyvendinti keturi projektai.2. Iššūkiai pereinant prie nuotolinio darbo organizavimo, nuotolinio ugdymo ir mokyklos darbo organizavimo ir funkcijų vykdymo ekstremalios situacijos, karantino metu.3. Mokyklos edukacinių erdvių praturtinimas šiuolaikiškomis ugdymo priemonėmis (trys interaktyvios lentos priešmokyklinio ugdymo grupėse, priemonės eksperimentavimui, tyrinėjimui, pažinimui, kūrybiškumui ir kt.). 4. Aktyvus inovatyvių ugdymo metodų taikymas pedagoginiame procese (ugdymas įvairiose erdvėse mokykloje ir už jos ribų (171 veikla, t. y. 14,5 veiklos kiekvienai grupei).5. Aktyvus mokyklos pedagogų ir ugdytinių dalyvavimas šalies ugdymo įstaigų ir kitų institucijų organizuojamuose renginiuose, konkursuose, akcijose (sveikatos ugdymo, gamtosauginės veiklos, sportinės ir kt.).6. Pedagogų kvalifikacijos kėlimas nuotoliniu būdu (po 13,5 kvalifikacijos renginius 1 pedagogui: didelė dalis mokymų susijusi su nuotolinio ugdymo organizavimu, kompiuterinių programų ir priemonių naudojimu). 7. Mokytojų padėjėjų, auklėtojų padėjėjų kvalifikacijos tobulinimas (darbas su specialiųjų poreikių vaikais, elgsena su vaiko emocijų ir elgesio proveržiais ir kt.), vidutiniškai 6,5 kvalifikacijos renginiai vienam darbuotojui.8. Ugdytinių tėvams suteikta prieiga prie elektroninio dienyno.9. Naujai uždengtas mokyklos pastatų stogas.10. Keturiose ugdymo grupėse įrengti oro kondicionieriai.Problemos:Didėjantis vaikų, turinčių emocijų ir (ar) elgesio sutrikimų, ugdymo (si) sunkumų skaičius ir pagalbos jiems organizavimas.2021 m. iššūkiai:Sveikatą stiprinančios mokyklos veiklos tęstinumas ir patirties sklaida.Ugdymo proceso organizavimo tobulinimas siekiant aukštesnės ugdymo kokybės.Informacija apie mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)36 metai.Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)2000 metai.Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metai Antra vadybinė kategorija, 2008 metai, atitiktis – 2015 m.2020 metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiSuburta darbo grupė mokyklos metinei veiklos programai parengti (2020-11-05, Nr. V-332). Suburta (sudaryta) 12 darbo grupių pasirengimui metinio veiklos plano veiklų įgyvendinimui bei susijusių dokumentų rengimui: priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo pasiekimų vertinimo tvarkos aprašo keitimo, renginių, skirtų lietuvių kalbos dienoms paminėti, pasirengimui sporto renginiams „Mažųjų žaidynės 2020“, „Myliukės bėgimas 2020“, dalyvavimui respublikiniame gamtosauginiame projekte „Mažieji sodeliai“ ir kt.2020 metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimuInicijuota ir (ar) parengta 11 mokyklos veiklos tvarkos aprašų, reglamentuojančių darbuotojų funkcijas ir atsakomybę. Parengti tvarkos aprašai:Incidentų tyrimo darbe ir registravimo tvarkos aprašas (2020-01-25, Nr. V-35);Vaikų priežiūros paslaugų organizavimo karantino metu tvarkos aprašas (2020-04-28, Nr. V-126);Priešmokyklinio ugdymo organizavimo ypatingų aplinkybių laikotarpiu ir esant aplinkybėms mokykloje, dėl kurių ugdymo procesas negali būti organizuojamas kasdieniu ugdymo būdu grupėje, gairių aprašas (2020-08-19, Nr. V-202);Priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo pasiekimų vertinimo tvarkos aprašo dalinis pakeitimas (2020-11-10, Nr. V-339);Ugdymo organizavimas nuotoliniu būdu ir jo keitimai (2020-03-24, Nr. V-109-1, 2020-12-04, Nr. V-365);Vaikų, ugdomų pagal ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, aprūpinimo mokymo priemonėmis tvarkos aprašas (2020-01-31, Nr. V-47);Saugumo reikalavimų laikymosi karantino metu tvarkos aprašas (2020-0515, Nr. V-134);Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo saugumo reikalavimų ir būtinųjų sąlygų ekstremaliosios situacijos metu tvarkos aprašas ir jo keitimai (2020-09-28, Nr. V-265, 2020-11ž06, Nr. V-336, 2020-11-09, Nr. V-338);Nuotolinio darbo organizavimo tvarkos aprašas (2020-03-24, Nr. V-109);Darbuotojų veiklos vertinimo tvarkos aprašas (2020-01-14, Nr. V-34);Vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašo dalinis pakeitimas (2020-10-20, Nr. V-315).Paskirti įsakymai, pavestos funkcijos, nustatyta atsakomybė: „Dėl darbuotojų saugumo reikalavimų laikymosi“ (2020-11-09, Nr. V-338), „Dėl atsakingų asmenų skyrimo saugumo reikalavimų vykdymo užtikrinimui įstaigoje“ (2020-09-08, Nr. V-230), „Dėl mokinių sveikatos duomenų gavimo iš Jurbarko rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistų“ (2020-11-26, Nr. V-350), „Dėl atsakingų asmenų skyrimo mokinių nemokamo maitinimo organizavimui ekstremaliosios situacijos, ekstremalaus įvykio ir (ar) karantino metu (2020-09-08, Nr. V-229), „Dėl atsakingo asmens už statinių techninę priežiūrą skyrimo“ (2020-08-24, Nr. V-204) ir kt.Atliktas prieš mokslo metų pradžią mokyklos darbuotojų periodinis instruktavimas (2020-08-04, Nr. V-122). 28 mokyklos darbuotojai dalyvavo mokymuose „Pirmosios pagalbos mokymo programa“ (2020-03-02, Nr. T-2).2020 metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuParengti mokyklos vidaus tvarkos aprašai:Darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo apmokėjimo sistemos keitimas (2020-01-03, Nr. V-2, 2020-08-13, Nr. V-201,);Higienos priemonių ir valymo medžiagų išdavimo tvarkos aprašo keitimas (2020-02-04, Nr. V-50, 2020-09-01, Nr. V-220);Vidaus kontrolės politika (2020-12-31, Nr. V-404);Nustatyta tvarka, kuriems darbuotojams suteikta teisė sudaryti, pasirašyti, tik pasirašyti apskaitos dokumentus (2020-08-06, Nr. V-196);Parengti įsakymai dėl atsakingų asmenų skyrimo, darbuotojų pareiginės algos pastoviosios, kintamosios dalies dydžių nustatymo, inventorizacijos komisijos sudarymo, pripažinto nereikalingu nusidėvėjusio trumpalaikio, ilgalaikio turto nurašymo, netinkamo ūkinio inventoriaus nurašymo ir kt.Finansų kontrolės būklės ataskaita, informacija apie paramos lėšų panaudojimą (pristatyta mokyklos tarybai 2020-01-21, protokolas Nr. OT-1).Padedama rengti mokyklos biudžeto programą, sąmatas, prižiūrimas jų vykdymas.Vykdoma reguliari turto įsigijimo bei lėšų ir turto naudojimo kontrolė.Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2020 metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimasDalyvaudama įvairiuose kvalifikacijos kėlimo renginiuose sistemingai tobulino bendrąsias ir profesines kompetencijas:„Darbo užmokesčio apskaita priešmokyklinio ugdymo įstaigose“;„Vidaus kontrolės politika viešajame sektoriuje: praktinis diegimas ir taikymas“;„Darbo ginčai: konfliktų sprendimas teisiniu reglamentavimu“;„Nuotolinis darbas. Darbuotojų prastovos“;„Holistinis požiūris į vaiką: laimingas ir (ar) išmokytas vaikas ugdymo įstaigoje“;„Mokyklų edukacinės erdvės ir ugdymo procesas“.Patobulinus pokyčių valdymo ir ugdymo kokybės gerinimo kompetencijas naujai parengti arba atnaujinti mokyklos administraciniai, finansiniai, pedagoginį procesą reglamentuojantys dokumentai.Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2020 metaisBus tobulinamos pokyčių valdymo ir ugdymo kokybės gerinimo kompetencijos.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2019-09-012020-0-01Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius26 (25,50)26 (25,75)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius35 (31,80)37 (34,18)Mokinių skaičius--Ikimokyklinukų skaičius177175Priešmokyklinukų skaičius5352Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius230227Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus--Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus11 4,8 % 21,2 % 230 5322,0 % 100 % 227 52II SKYRIUSSTRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMASPateikiami įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo svarbiausi rezultatai ir rodikliai (pateikiama informacija apie veiklos tikslų įgyvendinimą pagal nusistatytus kiekybinius ir kokybinius įgyvendinimo kriterijus).Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasMokyklos strateginis planas parengtas 2018–2022 metams, patvirtintas 2018-02-09 direktoriaus įsakymu Nr. V-40.Mokyklos metinis veiklos planasMetinis planas parengtas 2020 m., patvirtintas 2020-01-21 direktoriaus įsakymu Nr. V-32.2020 m. mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai Aukštesnė švietimo paslaugų kokybė, sveikatą stiprinančios mokyklos veiklos plėtojimas ir patirties sklaida.2020 metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimasSiekiant švietimo paslaugų kokybės gerinimo, 2020 metais daug dėmesio skirta vaikų pasiekimų ir pažangos vertinimui bei ugdymo turinio planavimui ir organizavimui atsižvelgiant į vaikų poreikius ir galimybes. Šiais metais pasiektas gana didelis tėvų, dalyvaujančių vaikų pasiekimų vertinime ir tolimesniame jų ugdymo(si) gairių numatyme, aktyvumas (apie 96 proc.). Išplėstos elektroninio dienyno funkcijos ir jų prieinamumas: tėvams suteikta prieiga prie ugdymo planų, vaiko pasiekimų ir kt. Pedagogai ir toliau kūrybiškai taikė įvairius patrauklius ugdymo metodus ir būdus, ugdymo proceso organizavimą netradicinėse aplinkose. Nors dėl ekstremalios situacijos ir karantino paskelbimo šalyje mokykla beveik tris mėnesius ugdymo procesą vykdė nuotoliniu būdu, likusiu laikotarpiu organizuota 171 ugdančioji veikla netradicinėse aplinkose – už mokyklos ribų ar kitose mokyklos erdvėse. Esant palankioms oro sąlygoms muzikos užsiėmimai buvo organizuojami mokyklos „Nykštukų slėnyje“. Mokyklos pedagogai turi daug patirties inovatyvių metodų taikymo pedagoginiame procese ir buvo pasirengę respublikinės konferencijos organizavimui (kontaktiniu, po to nuotoliniu būdu), bet abu kartus sutrukdė karantino paskelbimas ir mokyklos veiklos stabdymas dėl grėsmės infekcijos plitimui. Konferencijos organizavimas perkeltas į 2021 m.Pedagoginiame procese aktyviai taikomas STEAM ugdymo metodas. Edukacinės aplinkos papildytos ugdymo priemonėmis. Apie veiklas, organizuojamas taikant šį patyriminio ugdymo metodą, skelbiama mokyklos interneto svetainėje nuorodoje „STEAM ugdymas“. Atsižvelgiant į šiuolaikinių vaikų poreikius, ugdymo tendencijas, kryptingai kuriamos ir tobulinamos edukacinės erdvės. Trijose priešmokyklinio ugdymo grupėse įrengtos interaktyvios lentos su gausia užduočių pateiktimi ir įvairove, pedagogams organizuoti darbo su jomis mokymai. Informacinės technologijos atsižvelgiant į vaikų amžių ir galimybes pedagoginiame procese taikomos visose amžiaus grupėse. Ikimokyklinio ugdymo grupėse vidutiniškai iki 9 kartų, priešmokyklinio ugdymo – 13 kartų per mėnesį. Šiuolaikiškos ugdymo priemonės didina vaikų motyvaciją, laiduoja geresnius ugdymo rezultatus ir greitesnį jų pasiekimą.Nemažu iššūkiu mokyklos bendruomenei tapo staigus, neplanuotas, be išankstinio pasirengimo perėjimas prie nuotolinio ugdymo proceso organizavimo. Pirmieji žingsniai buvo sunkūs, kupini įtampos ir nerimo. Per itin trumpą laiką teko persiorientuoti ne tik į kitą darbo organizavimo būdą, bet ir patobulinti skaitmeninio raštingumo gebėjimus, išmokti dirbti įvairiomis programomis. Šie sunkumai palaipsniui įveikti, įgyta šio darbo organizavimo būdo patirties. Mokyklos svetainėje sukurta nuoroda „Nuotolinis ugdymas“, kurioje mokyklos pedagogai dalijasi darbo patirtimi. Kai kurie pedagogai naudodami kompiuterines platformas (Wordwall.net, Padlet) patys ėmėsi skaitmeninių ugdymo priemonių kūrimo ir taikymo ugdymo procese.Mokyklos pedagogai ir nepedagoginis personalas, dalyvaujantis kartu su pedagogais ugdymo procese, aktyviai kėlė kvalifikaciją nuotolinėse platformose pedagogas.lt, Besimokančių darželių tinklas (BDT). Abejose šiose platformose kiekvienas mokyklos pedagogas vidutiniškai dalyvavo 13,5 renginių. 17 nepedagoginių ugdymo proceso dalyvių BDT dalyvavo 6,5 renginiuose, 12 dalyvių pedagogas.lt – 5 renginiuose.Sėkmingai tęsta ir plėtota sveikatą stiprinančios mokyklos veikla. Parengti ir sėkmingai įgyvendinti du sveikatos ugdymo ir olimpinio ugdymo projektai: „Plaukimo mokyklėlė“, „Kartu – mes jėga“. Projektų veiklos ne tik pagerino ugdymo turinį, bet ir sustiprino ryšius su šeimomis, socialiniais partneriais (Vilkaviškio lopšeliu-darželiu „Buratinas“, Šakių r. Sintautų pagrindinės mokyklos ikimokykliniu skyriumi, Pagėgių savivaldybės lopšeliu-darželiu ir kt.) bei praturtino mokyklos edukacines aplinkas įvairiu sporto inventoriumi, ugdymo priemonėmis. 2020 metais mokykla vėl dalyvavo Lietuvos futbolo akademijos skelbtoje atrankoje dalyvauti atnaujintame projekte „Futboliukas“ ir tapo šio projekto dalyve. Veiklose dalyvavo dviejų vyresniojo ir trijų priešmokyklinio amžiaus grupių ugdytiniai bei jų pedagogai. Jie sėkmingai integravo projekto veiklas į ugdymo programas bei ugdymo procesą paįvairino įdomiomis ne tik sportinėmis, bet ir kitomis edukacinėmis veiklomis. Mokyklos pedagogai su ugdytiniais aktyviai dalyvavo respublikinės ikimokyklinio ugdymo kūno kultūros pedagogų asociacijos (RIUKKPA) skelbiamuose projektuose ir akcijose. Tai jau tradiciniais tapę bėgimas „Mažoji mylia – 2020“, „Sportuojantis koridorius“, „Rieda ratai rateliukai“ ir kt. Keturių grupių pedagogai su ugdytiniais dalyvavo projekte „Vaikų vasara“. Dalyvavimas šiuose projektuose prisideda prie sveiko ir aktyvaus gyvenimo būdo formavimo, sveikatos stiprinimo.Būdama Lietuvos sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo nare ir puoselėdama sveikatingumo idėjas įstaiga įsijungė į šio tinklo organizuojamą iniciatyvą „Aktyviai, draugiškai, sveikai“, kurią sudarė septyni skirtingų veiklų ciklai bei dalinimasis šio tinklo interneto svetainėje sveikatos ugdymo patirtimi.Priešmokyklinio ugdymo grupės ugdytiniai dalyvavo tarptautiniame orientavimosi sporto renginyje „Orientavimosi sporto diena“, skirtame šios rūšies sporto populiarinimui. Dalyvavimas respublikiniame ikimokyklinio ugdymo įstaigų gamtosauginiame projekte „Mažieji sodeliai“ suteikė galimybę sėkmingai plėtoti veiklas lauke, stebėti augančius augalus, suprasti kiek daug įdomios veiklos galima atrasti, patirti, eksperimentuoti. Ikimokyklinio ugdymo grupių ugdytiniai sėkmingai dalyvavo Nacionalinės žemės ūkio agentūros projekte „Kaip ant mūsų stalo atkeliauja..“, skirtame sveikos gyvensenos ir mitybos skatinimui.Mokyklos bendruomenės aktyvus dalyvavimas įvairiuose projektuose, programose padeda sėkmingai siekti veiklos prioritetų įgyvendinimo.Daug dėmesio skirta mokytojo padėjėjų ir auklėtojo padėjėjų kvalifikacijai kelti2019–2020 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasUgdymo planai 2019–2020 m. m. suderinti 2019 m. rugsėjo 30 d. metodinėje taryboje, protokolas Nr. MS-9, patvirtinti direktoriaus 2019 m. spalio 1 d. įsakymu Nr. V-290. 2019–2020 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2018–2019 mokslo metais) 2019–2020 m. m. priešmokyklinio ugdymo programą baigė 53 ugdytiniai.2018–2019 m. m. priešmokyklinio ugdymo programą baigė 52 ugdytiniai.2020 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) -Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Mokykla tęsia dalyvavimą Lietuvos tautinio olimpinio komiteto projekte „Olimpinė karta“, Lietuvos futbolo federacijos atnaujintame projekte „Futboliukas“, Lietuvos sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo veikloje, Lietuvos ikimokyklinio ugdymo kūno kultūros pedagogų asociacijoje, veikloje, tarptautinėje socialinių įgūdžių ugdymo programoje „Zipio draugai“, tarptautiniame projekte „Vaiko kelias į gražią kalbą“, „Vaisių ir daržovių bei pieno ir pieno produktų vartojimo skatinimo vaikų ugdymo įstaigose“ programoje.Mokinių (ugdytinių) mokymo (si) ir ugdymo (si) pasiekimų pažangos stebėsenaUgdytinių ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsena vykdoma: ikimokyklinio amžiaus ugdytiniams – pagal atnaujintą „Jurbarko vaikų lopšelio-darželio „Nykštukas“ ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo(si) pasiekimų tvarkos aprašą“, patvirtintą direktoriaus 2019-04-03 įsakymu Nr. V-91, priešmokyklinio amžiaus ugdytiniams – pagal atnaujintą „Jurbarko vaikų lopšelio-darželio „Nykštukas“ priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimo tvarkos aprašą“, patvirtintą mokyklos direktoriaus 2018-12-31 įsakymu Nr. V-332 bei jo dalinį jo keitimą (2020-11-10, Nr. V-339).Vertinama individuali kiekvieno ugdytinio pažanga, vertinime dalyvauja pedagogai, tėvai, ugdytiniai. Tėvai apie vaiko ugdymo(si) pasiekimus supažindinami individualiai. Apibendrinta informacija apie grupės ugdymo(si) pasiekimus teikiama du kartus metuose grupių tėvų susirinkimuose, analizuojama mokytojų pasitarimuose.2020 m. pasiekta žymiai aukštesnis rodiklis šeimų, dalyvavusių individualiuose pokalbiuose-susitikimuose vaiko pasiekimams ir pažangai aptarti bei tolimesniam ugdymo(si) gairių numatymui. Individualiuose pokalbiuose dalyvavo 96 procentai ugdytinių tėvų.Suteikus ugdytinių tėvams prieigą prie elektroninio dienyno, jiems prieinama savo vaiko pasiekimų vertinimo situacija elektroninėje erdvėje.2019–2020 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimasIkimokyklinio ugdymo grupėse ugdymas organizuojamas pagal Ikimokyklinio ugdymo programą, priešmokyklinio ugdymo grupėse – Priešmokyklinio ugdymo programą.Integruojamos programos: sveikatos ugdymo programa „Sveikatos ABC“, ikimokyklinio amžiaus vaikų olimpinio ugdymo programa, „Vaisių ir daržovių bei pieno ir pieno produktų vartojimo skatinimo vaikų ugdymo įstaigose programa“, tarptautinė socialinių įgūdžių ugdymo programa „Zipio draugai“ (tik priešmokyklinio ugdymo gr.). 2019–2020 mokslo metais veikė penki papildomo ugdymo būreliai. Nuo 2020 kovo 16 d. dėl ekstremalios situacijos ir karantino paskelbimo šalyje ši veikla laikinai nevykdoma.Patyčių ir smurto prevencija mokykloje 2020 metaisMokyklos ikimokyklinio ugdymo grupėse įgyvendinama nuosekli, ilgalaikė socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa „Kimochis“ (direktoriaus 2017-12-19 įsakymas Nr. V-399). Parengta patyčių, smurto prieš vaikus, krizinių situacijų valdymo programa 2019–2020 m. m., patvirtinta direktoriaus 2019-09-26 įsakymu Nr. V-278. Atlikta jos vykdymo stebėsena, parengta ataskaita ir analizuota mokytojų tarybos 2020 m. rugsėjo 16 d. posėdyje, protokolas Nr. PT-5, mokyklos tarybos 2020 m. rugsėjo 25 d. posėdyje, protokolas Nr. OT-4. Mokyklos vaiko gerovės komisija sudaryta vadovaujantis „Mokyklos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašu“, patvirtintu LR švietimo ir mokslo ministro 2017 m. gegužės 2 d. įsakymu Nr. V-319, patvirtinta mokyklos direktoriaus 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-295. Vaiko gerovės komisija dirba pagal direktoriaus 2018 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. V-333 patvirtintą vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašą bei jo dalinį keitimą (2020-10-20, Nr. V-315). Patyčių ir smurto atvejų nebuvo. Prašymų dėl minimalios ar vidutinės priežiūros skyrimo nepateikta.Korupcijos prevencija mokykloje 2019 metaisParengta mokyklos 2017–2020 metų korupcijos prevencijos programa, patvirtinta mokyklos direktoriaus 2017 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. V-46. Paskirtas asmuo, atsakingas už korupcijos prevenciją ir kontrolę (direktoriaus 2017-02-23 įsakymas Nr. V-47). Parengta korupcijos prevencijos programos priemonių plano įgyvendinimo 2020 m. ataskaita, paskelbta mokyklos interneto svetainėje. Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti Atliktas mokyklos 2020 m. m. metinės veiklos programos vykdymo vertinimas. Vertinimo rezultatų analizė ir išvados aptartos darbo grupėje metinės veiklos programos projektui 2021 m. rengti, panaudotos kuriant programą. Vertinamo analizė ir išvados aptartos mokytojų tarybos posėdyje 2020 n. gruodžio 22 d., protokolas Nr. PT-6. Atliktas ugdytinių foneminio suvokimo ir garsinės analizės įgūdžių formavimo tyrimas bei projekto „Plaukimo mokyklėlė“ veiksmingumo tyrimas.Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti-Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiJurbarko švietimo centras, Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Jurbarko policijos komisariatas, Jurbarko priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba, Jurbarko viešoji biblioteka, Jurbarko krašto muziejus, Jurbarko visuomenės sveikatos biuras, Kauno lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“, Tauragės lopšelis-darželis „Kodėlčius“, Vilkaviškio lopšelis-darželis „Buratinas“, Šilutės lopšelis-darželis „Žibutė“, Pagėgių lopšelis-darželis, Jurbarko r. Jurbarkų darželis-mokykla, Šakių rajono Sintautų pagrindinės mokyklos ikimokyklinis skyrius, Jurbarko Naujamiesčio progimnazija, Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija, Jurbarko r. kūno kultūros ir sporto centras ir kt.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosBendradarbiavimas su tėvais (globėjais, rūpintojais) vykdomas taikant įvairias veiklos formas: grupių susirinkimus, bendrus renginius, šventes, popietes, individualius pokalbius apie vaiko pasiekimus ir pažangą, tėvų dalyvavimą ugdymo procese, bendras projektines veiklas ir kt. Dėl karantino laikotarpiu įvestų apribojimų teko atsisakyti kai kurių įprastų bendradarbiavimo formų ir pereiti prie bendravimo ir bendradarbiavimo pasitelkiant informacines technologijas.Bendradarbiavimas su socialiniais partneriais vyksta įvairiose veiklos srityse: bendradarbiaujant su ugdymo įstaigomis dalijamasi vadybinio ir pedagoginio darbo patirtimi (seminarai, metodiniai pasitarimai, bendri renginiai), kiti socialiniai partneriai dalyvauja ugdymo veiklose, padeda įstaigos pedagogams vykdyti švietėjišką veiklą (ugdytinių pažintinės išvykos, partnerių dalyvavimas ugdančios veiklos valandėlėse, pramogose, šventėse, švietėjiški straipsniai įstaigos interneto svetainėje ir kt.).Dėl karantino pasikeitė įprasti bendradarbiavimo būdai ir persikėlė į bendradarbiavimą naudojant įvairias kompiuterines platformas ir kt.Mokyklos bendruomenės iniciatyvosIdėjos projektinei veiklai ir jų įgyvendinimui.Idėjos mokyklos aplinkos kūrimui.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokymo lėšos (mokinio krepšelio lėšos iki 2020 m. rugsėjo 1 d.)Rodiklis:2019 m.2020 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)229,2249,6Panaudotos mokymo lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų asignavimų119,852 %134,854 %Papildomai 2020 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t. y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)--Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)427,6493,1Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)424,499 %501,2101 %Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti46,069,7Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)7,620,5Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos0,40,4Panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų428,799 %503,196 %2020 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2019 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis110%116%Kreditinis įsiskolinimas 2020 m. gruodžio 31 d.00Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPer 2020 m. gautos pajamos už patalpų ir kito turto nuomą0,20Per 2020 m. gautos pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose66,764,4Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2020 m.4,23,9Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)neneTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veikląMokyklos problemos ir jų sprendimas2019 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Mokyklos pastatams reikalingas išorės remonto ir pastatų šiltinimo darbų tęsimas (remonto darbų tęstinumo nebuvo). Sąmatos ir paraiškos buvo teiktos, finansavimas negautas.Atliktas mokyklos pastatų stogo remontas.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasProblemos lieka tos pačios – reikalingas pastatų šiltinimo ir išorės remonto tęstinumas.Atsirado nauja problema – pasikeitus higienos normos reikalavimams, reikalinga patalpose įrengti oro kondicionavimo sistemą nustatytos temperatūros palaikymui.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasPedagogų ir kito kvalifikuoto personalo trūkumas.Vaikų skaičiaus mažėjimas dėl galimo priešmokyklinio ugdymo paankstinimo.2020 metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseAtaskaita aptarta mokyklos tarybos 2021 m. vasario 4 d. posėdyje, protokolas Nr. OT-1, mokyklos darbuotojams pateikta 2021 m. vasario 4 d.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaInformacija apie mokyklos veiklą pateikiama rajono spaudoje, įstaigos interneto svetainėje (adresas www.nykstukas.eu), socialiniame tinklapyje facebook.com/jurbarkonykstukas.ltSveikatą stiprinančių mokyklų tinkluose svetainėje (adresas www.smlpc.lt), projekto „Olimpinė karta“ svetainėje www.olimpinekarta.lt Lietuvos masinio futbolo asociacijos svetainėje www.asfutboliukas.lt , renginiuose ir kt.Kita informacijaMokyklos bendruomenė už dalyvavimą tarptautiniame orientavimosi sporto renginyje „Orientavimosi sporto diena“ apdovanota organizatorių padėkos raštu. Lietuvos futbolo federacija mokyklos bendruomenę ir atskirus jos narius apdovanojo padėkos raštais už futbolo tradicijų puoselėjimą, vaikų sveikatos stiprinimą, už sportavimą karantino sąlygomis šeimose, už aktyvų dalyvavimą tradicinėje birželio 1 d. akcijoje „Futboliukas namuose“.Mokyklos direktorė Irena Bertulienė _________________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO VAIKŲ LOPŠELIO-DARŽELIO ,,NYKŠTUKAS“ 2020 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2021 m. kovo 12 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko vaikų lopšelio-darželio ,,Nykštukas“ 2020 metais nuveiktus darbus.Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2019 metų veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita Savivaldybės tarybai buvo teikta ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko vaikų lopšelio-darželio ,,Nykštukas“ veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nė naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko vaikų lopšelio-darželio ,,Nykštukas“ direktorė Irena Bertulienė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Dalia Jaramavičienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko vaikų lopšeliui-darželiui ,,Nykštukas“ – el. paštuParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2021-03-12