DelEgleDalia Jaramavičienė7332019-11-12T07:11:00Z2019-11-12T07:42:00Z2020-04-16T11:38:00Z1120766884Sveikatos apsaugos ministerija57371892315ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO VYTAUTO DIDŽIOJO PROGIMNAZIJOS 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-04-17 Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-125JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais bei atsižvelgdama į Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos 2020 m. balandžio 16 d. raštą Nr. S-71 ,,Dėl Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos 2019 metų veiklos ataskaitos pateikimo“ Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos 2019 metų veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja, R. VančienėTarybos ir mero sekretoriato teisininkė A. TamošaitytėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas A. GvildysŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja J. JablonskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 192, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT dalia.jaramaviciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-04-17 PAGE PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-04-17 sprendimu Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-125JURBARKO VYTAUTO DIDŽIOJO PROGIMNAZIJA(švietimo įstaigos pavadinimas)VILJAMAS BAKŠYS(švietimo įstaigos vadovo vardas ir pavardė)2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITA2020-03-14 S-46JurbarkasI SKYRIUSVADOVO ŽODISMokyklos direktorius – Viljamas Bakšys.Mokyklos tarybos pirmininkė – Sigita Kiudienė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas, kodas 85.31.10.Kitos mokyklos veiklos rūšys – pradinis ugdymas, kodas 85.20.Nurodomi pagrindiniai praėjusių finansinių metų svariausi įvykiai, problemos ir iššūkiai, su kuriais susidūrė subjektas ir kita svarbi su subjekto veiklos rezultatais susijusi informacija:Sunkumai: nepakankamas pagalbos mokiniui specialistų darbo užmokesčio fondas; neapibrėžtumas dėl progimnazijos ateities perspektyvos. Informacija apie mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)35 m.Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)1995 m.Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metaiII vadybinė kategorija, 2011 m., atitiktis 2016 m.2019 metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiSudarytos darbo grupės 2019–2020 m. m. ugdymo plano projektui parengti (2019 m. balandžio 10 d. įsakymas Nr. V1-100). Sudaryta nauja Vaiko gerovės komisija (2019 m. gruodžio 23 d. įsakymas Nr. V1–361). Organizuota: vaikų vasaros stovykla (2019 m. birželio 10 d. įsakymas Nr. V1–169, „Visos dienos mokykla“ grupė. 2019 metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimuPatvirtinta: Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos pareigybių sąrašas (2019 m. rugsėjo 30 d. įsakymas Nr. V1-243), OLWEUS programos kokybės užtikrinimo sistemos (OPKUS) įgyvendinimo planas 2019–2020 mokslo metais (2019 m. rugsėjo įsakymas 20 d. Nr. V1–208).2018 metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuPatvirtinta: aprūpinimo bendrojo lavinimo dalykų vadovėliais, jų komplektų dalimis, mokymo priemonėmis ir literatūra tvarka (2019 m. spalio 18 d. įsakymas Nr. V1–259), mokytojų metinių darbo valandų, etato dydžio ir darbo užmokesčio koeficiento didinimo skaičiavimo išklotinė (2019 m. vasario 7 d. įsakymas Nr. V1–44).Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2018 metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimasDalyvauta seminaruose: „Mokyklos strategija – įstaigos išskirtinumo pagrindas“ (2019-01-17 pažymėjimas Nr. 65563), „Streso valdymas. Emocinio intelekto lavinimas“ (2019-11-21 pažymėjimas Nr. 64601), „Gerosios darbo su mokiniais patirties pavyzdžiai“ (2019-12-17 pažymėjimas Nr. 3619), „Mokytojo ir mokinių dialogas per įgalinimą“ (2019-05-07 pažymėjimas Nr. LL3-19/12957).Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2020 metaisTobulinti darbuotojų funkcijų ir pareigų reglamentavimą, gebėjimą sutelkti komandas, darbo grupes.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2018 m.2019 m.Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius35 (28,3)33 (27,1)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius26 (28,5)26 (28,5)Mokinių skaičius406381Ikimokyklinukų skaičius--Priešmokyklinukų skaičius--Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius406381Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus35 (8,6 %)46 (12,0 %)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus90 (22,0 %)76 (20,0 %)II SKYRIUSSTRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMASPateikiami įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo svarbiausi rezultatai ir rodikliai (pateikiama informacija apie veiklos tikslų įgyvendinimą pagal nusistatytus kiekybinius ir kokybinius įgyvendinimo kriterijus).Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasPatvirtintas mokyklos direktoriaus 2015 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. V1-387 (Pritarta Jurbarko savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus vedėjo 2015 m. gruodžio17 d. įsakymu Nr. ŠS6-346).Mokyklos metinis veiklos planasPatvirtintas 2019-12-31 įsakymu Nr. V1-376.2019 m. mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai Veiklos viešinimo ir informacijos sklaidos tobulinimas;Mokinių popamokinės veiklos organizavimo tobulinimas (Visos dienos mokykla);Patyčių atvejų registravimo ir prevencijos tobulinimas (Elektroninis patyčių registravimo žurnalas, patyčių dėžutė); Pamokų lankomumo ir netinkamo mokinių elgesio kontrolės sistemos tobulinimas;Individualios pažangos stebėsena, mokinio pažinimas, savalaikė pagalba kiekvienam mokiniui.2019 metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimasSiekiat įgyvendinti 2018–2019 m. m. prioritetus, visiems pedagogams, pagalbos mokiniui specialistams, sudarytos sąlygos (apmokant kvalifikacijos kėlimo išlaidas) kelti kvalifikaciją ( 2019 m. išnaudotos 241 diena, t. y. vidutiniškai 5 dienos kiekvienam pedagogui). Skatinant įgytas žinias taikyti praktikoje, progimnazijos iniciatyva bendruomenei organizuoti susitikimai, seminarai, skaityti pranešimai:Seminaras „Darbas su vaikais, turinčiais mokymosi sunkumų“, 2018-10-05, lektorius Evaldas Karmaza.Seminaras ,,Netradicinių edukacinių erdvių panaudojimo galimybės etninės kultūros ugdyme“, 2018-10-05, lektoriai Diana Šležienė, Saulius Urbanavičius.Pranešimas „Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti“, 2019-03-27, pranešėja R. BeinerienėSuvienodinama.Susitikimas su T. Vaitkūnu, projekto „Mokytojai Lietuvai“ dalyviu, 2019-01-17.Vykdyti individualūs kiekvieno mokinio individualios pažangos aptarimai, dalyvaujant mokinį ugdantiems mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams.2018–2019 mokslo metų (arba 2019 metų) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvosSkaitymo, rašymo, skaičiavimo, skaitmeninių ir kognityvinių gebėjimų stiprinimas, praktinės tiriamosios veiklos plėtojimas.Individualios pažangos stebėsenos tobulinimas, mokinio pažinimas, savalaikė pagalba kiekvienam mokiniui.Palankesnės emocinės aplinkos kūrimas.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2018–2019 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasPatvirtintas 2018 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. V1-216, suderintas su mokyklos taryba ( 2018 m. birželio 21 d. posėdžio protokolas Nr. V2-2) ir Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriumi 2018 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. ŠS6-199 „Dėl pritarimo Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos 2018–2019 mokslo metų pradinio ir pagrindinio ugdymo programų ugdymo plano projektui“.2018–2019 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2017–2018 mokslo metais) Ugdymo planas įgyvendintas sėkmingai. Išanalizavus 2017–2018 m. m. ugdymo plano sėkmes ir trūkumus 2018–2019 m. m. ypatingas dėmesys skiriamas: įvairių gebėjimų mokinių ugdymo turinio nuosekliam diferencijavimui ( per lietuvių k., 1, 2, 3, 5, 6, 7 kl., anglų k. 2, 3 8a, 8c kl., matematika 5, 7, 8 kl., ) mokiniai pagal gebėjimus suskirstyti į grupes, 1–5 klasių mokiniams sudarytos sąlygos namų darbus atlikti mokykloje, turintiems mokymosi sunkumų – skiriamos individualios ir grupinės konsultacijos. Lyginant su praėjusiais mokslo metais (atlikus analizę metodinėse grupėse ir nustačius diferencijavimo naudingumą), diferencijavimas apima platesnį klasių skaičių.kiekvieno mokinio individualios pažangos stebėjimui, fiksavimui ir nuosekliam rezultatų aptarimui bei rekomendacijų (priemonių numatymui) dėl mokymosi kokybės gerinimo.Specialiosios ir švietimo pagalbos teikimui specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams (susitarta dėl vieningų reikalavimų pagalbos teikimui).Ugdymo turinio įgyvendinimui ne tik mokykloje, bet ir kitose aplinkose, koreguojant ugdymo procesą, pamokų tvarkaraštį.Ugdymo proceso organizavimui nepamokineVienas žodis forma.Mokymosi kokybės gerinimui, sudarant mokiniui pasiekimų gerinimo planą.Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai. Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo (diagnostinių ir standartizuotų testų) 2019 m. tyrime dalyvavo 2, 4, 6 klasių mokiniai. Aštuntų klasių mokiniai dalyvavo bandomajame matematikos ir gamtos mokslų elektroniniame 2019 metų nacionaliniame mokinių pasiekimų patikrinime. Rezultatai buvo analizuojami pradinių klasių ir dalykų mokytojų metodinėse grupėse ir priimti nutarimai rezultatams gerinti:2–4 klasėse didesnį dėmesį skirti išmoktų žinių taikymui gyvenimiškose situacijose (matai ir matavimai). Sprendžiant įvairius uždavinius mokinius mokyti skirtingų strategijų. Teikti didesnį dėmesį raštingumui, skirti daugiau užduočių, ugdančių aukštesniuosius mąstymo gebėjimus.Šeštose klasėse didesnį dėmesį skirti bendrajam raštingumui, žinių taikymui ir problemų sprendimui, tobulinant aukštesniuosius skaitymo, kalbėjimo ir skaičiavimo gebėjimus. Mokymosi motyvacijai skatinti naudotis NEC rengiamomis matematinio ir gamtamokslinio raštingumo konkurso užduotimis, finansinio raštingumo pavyzdinėmis užduotimis.Aštuntų klasių bandomojo pasiekimų patikrinimo rezultatai atitiko mokinių mokomųjų dalykų pasiekimų lygmenį.Progimnazijos mokytojai, siekdami tobulinti bendrąsias kompetencijas, aktyviai dalyvavo Mokyklų tobulinimo centro organizuojamuose „Lyderių laikas 3“ mokymuose.Progimnazijoje organizuoti ir vykdyti projektai „Knyga kalba tau“, ,,Žalioji laboratorija“, „Sklandus perėjimas iš darželio į mokyklą“. Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsenaMokykloje parengtas Mokinių individualios pažangos įsivertinimo tvarkos aprašas, kuriuo vadovaujantis ugdymosi pasiekimų pažanga (akademinė ir bendrųjų kompetencijų ugdymo) stebima nuolat. Rezultatai aptariami individualiai su mokiniu, tėvais. Ne rečiau kaip du kartus per mokslo metus klasių vadovai, pradinių klasių mokytojos organizuoja individualios pažangos aptarimus, kuriuose dalyvauja dalykų mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai, administracija. Atsiradus mokymosi sunkumams, organizuotai teikiama švietimo pagalba. Mokykloje mokymosi rezultatai vertinami pusmečiais. Pasibaigus pusmečiams vykdoma išsami palyginamoji pasiekimų analizė, kuri aptariama ir su mokiniais, jų tėvais (globėjais), numatomos mokymosi kokybės gerinimo priemonės, pagalba mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų.2018–2019 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas2018–2019 m. m. mokykloje veikė 21 būrelis, juos lankė 258 mokiniai (63 % nuo bendro mokinių skaičiaus).Patyčių ir smurto prevencija mokykloje 2019 metaisVykdyta socialinių įgūdžių ugdymo programa „Antras žingsnis“2–3 klasių mokiniams. Progimnazijos bendruomenė dalyvauja patyčių prevencijos programos OLWEUS kokybės užtikrinimo sistemoje OPKUS.Korupcijos prevencija mokykloje 2019 metaisVykdyta korupcijos prevencijos programa, patvirtinta mokyklos direktoriaus 2018-12-31 įsakymu Nr. V1-371. Programoje numatytos priemonės buvo integruotos į dorinio ugdymo ir istorijos mokomuosius dalykus, klasių valandėles, nepamokinę veiklą. Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti Mokyklos veiklos stebėseną ir įsivertinimą atlieka darbo grupė. Rezultatai pristatyti Nacionalinei mokyklų vertinimo agentūrai 2020 m. sausio mėn. Rezultatai panaudojami sudarant mokyklos veiklos ir ugdymo planus.Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis vertinimas vykdytas 2014 m. lapkričio mėn. Rezultatai panaudojami sudarant mokyklos veiklos bei ugdymo planus, numatant kvalifikacijos tobulinimą.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiLenkijos Respublikos Punsko Dariaus ir Girėno pagrindinė mokykla, Jurbarko „Ąžuoliuko“ mokykla, Jurbarko lopšelis-darželis „Nykštukas“, Jurbarkų darželis-mokykla, Jurbarko rajono savivaldybės viešoji biblioteka, Jurbarko kultūros centras, Jurbarko rajono kūno kultūros ir sporto centras, Jurbarko švietimo centras.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosBendradarbiavimas su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) vykdytas taikant 2018–2019 m. m. ugdymo plane numatytas formas ir būdus.Mokyklos bendruomenės iniciatyvosAtviros mokyklos diena, dalyvavimas akcijoje „Darom“.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokymo lėšos (mokinio krepšelio lėšos iki 2019 m. rugsėjo 1 d.)Rodiklis:2018 m.2019 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)597,0618,3Panaudotos mokymo lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų asignavimų402,6(67 %)408,2(66 %)Papildomai 2019 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos 28,6-Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)297,5301,3Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)299,1(100,5 %)307,9(102,0 %)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti288,6303,8Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)25,07,2Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos10,275,1Panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų325,498,5 %311,997,4 %2019 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2018 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis95,8 %Kreditinis įsiskolinimas 2019 m. gruodžio 31 d.1,9Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPer 2019 m. gautos pajamos už patalpų ir kito turto nuomą3,3Per 2019 m. gautos pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigoseIš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2019 m.9,4Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)neneTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veiklą-Mokyklos problemos ir jų sprendimas2018 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Pakeisti visi III aukšto koridoriaus radiatoriai.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasLabai dideli šilumos nuostoliai per neapšiltintą stogo dalį, neįmanoma užtikrinti visų 3 aukšto kabinetų temperatūros atitikimą higienos normoms. Neremontuotos stogo dangos būklė labai bloga.Dideli šilumos nuostoliai per neapšiltintą pastato pamatą ir pirmo aukšto grindis.Perkeliant technologijų pamokų kabinetus į kitą vietą reikia pritaikyti patalpas ir įrangą.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasBendruomenės netikrumas dėl mokyklų tinklo pertvarkos.Daugiau susitikimų ir diskusijų dalyvaujant savivaldybės vadovams.2019 metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseMokytojų tarybos posėdyje 2019 m. vasario 13 d.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaInternete www.jvdm.lt, „Facebook“ socialiniame tinkle.Kita informacija_DirektoriusViljamas Bakšys_________________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO VYTAUTO DIDŽIOJO PROGIMNAZIJOS 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-04-17Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos 2019 metais nuveiktus darbus.Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2018 metų veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita Savivaldybės tarybai buvo teikta ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia nei keisti, nei naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe.8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos direktorius Viljamas Bakšys, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Dalia Jaramavičienė.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.). Po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijai– el. paštu.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-04-17