DelEgleDalia Jaramavičienė9422019-11-12T07:11:00Z2019-11-12T07:42:00Z2020-04-16T11:41:00Z11786010181Sveikatos apsaugos ministerija84552798615ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO VAIKŲ LOPŠELIO-DARŽELIO ,,NYKŠTUKAS“ 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-04-17 Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-126JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais bei atsižvelgdama į Jurbarko vaikų lopšelio-darželio ,,Nykštukas“ 2020 m. sausio 31 d. raštą Nr. IS-59 ,,Dėl pritarimo ataskaitai“ Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko vaikų lopšelio-darželio ,,Nykštukas“ 2019 metų veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja, R. VančienėTarybos ir mero sekretoriato teisininkė A. TamošaitytėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas A. GvildysŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja J. JablonskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 192, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT dalia.jaramaviciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-04-17 PAGE PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-04-17 sprendimu Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-126JURBARKO VAIKŲ LOPŠELIS-DARŽELIS „NYKŠTUKAS“(švietimo įstaigos pavadinimas)DIREKTORĖ IRENA BERTULIENĖ(švietimo įstaigos vadovo vardas ir pavardė)2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITA2020-01-31 Nr. IS-59(data)Jurbarkas(sudarymo vieta)I SKYRIUSVADOVO ŽODISMokyklos direktorė – Irena Bertulienė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Aušra Vasilijevaitė-Kazlauskienė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – švietimas, ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – kitų maitinimo paslaugų teikimas, kultūrinis švietimas. Nurodomi pagrindiniai praėjusių finansinių metų svariausi įvykiai, problemos ir iššūkiai, su kuriais susidūrė subjektas ir kita svarbi su subjekto veiklos rezultatais susijusi informacija.Svarbiausi įvykiai:1. Sėkmingai įgyvendinti 2019 m. projektai (keturi).2. Mokyklos bendruomenė už iniciatyvumą ir kūrybiškumą dalyvaujant iniciatyvoje „Aktyviai, draugiškai, sveikai“ apdovanota Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto, sveikatos apsaugos ministerijų bei Lietuvos sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo padėkos raštu bei prizais.3. Sėkmingai startavo mažieji mokyklos sportininkai Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų projekte „Lietuvos mažųjų žaidynės“, laimėję visų etapų varžybas ir patekę į finalą, vykusį Palangos sporto arenoje.4. Mokyklos edukacinės erdvės praturtintos šiuolaikiškomis ugdymo priemonėmis (išmaniosios grindys, robotukai, priemonės emociniam intelektui lavinti ir kt., virš 10 tūkst. eurų). 5. Aktyvus inovatyvių ugdymo metodų taikymas pedagoginiame procese (ugdymas įvairiose erdvėse mokykloje ir už jos ribų, 204 atvejai, vidutiniškai po 17 užsiėmimų kiekvienai grupei), savanorystė (117 atvejų, po 9,75 kiekvienai grupei).6. Pedagogų kvalifikacijos kėlimas nuotoliniu būdu (po 4 kvalifikacijos renginius 1 pedagogui).7. Mokytojų, auklėtojų padėjėjų kompetencijos stiprinimas (18 akademinių valandų mokymai).8. Saugesnė aplinka: išardytas nenaudojamas buvusios katilinės kaminas, pakeisti laiptinių ir aikštelių turėklai, atitvarai.9. Pasirengta ir pereita prie dienyno sudarymo elektroninio dienyno duomenų pagrindu.10. Maitinimo apskaita (valgiaraščių sudarymas, maisto produktų apskaita) vykdoma naudojant kompiuterinę programą.2019 m. iššūkiai:1. Didėjantis vaikų, turinčių emocijų ir (ar) Prie žodžių pritrauktas pasvirasis brūkšnys reiškia tik dalybą. Jeigu pagal normas paliksime tarpus, tai viskas gerai, tačiau jau pats ženklas iškart duoda prasmę „ar“ (taigi „emocijų / elgesio sutrikimų...). Dažniau vartojami skliausteliai.elgesio sutrikimų, ugdymo (si) sunkumų skaičius ir pagalbos jiems organizavimas.Informacija apie mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)35 metai.Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)2000 metai.Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metai Antra vadybinė kategorija, 2008 metai, atitiktis – 2015 m.2019 metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiSuburta darbo grupė mokyklos metinei veiklos programai parengti (2019-05-24, Nr. V-147). Suburta (sudaryta) 16 darbo grupių pasirengimui metinės programos veiklų įgyvendinimui bei susijusių dokumentų rengimui: priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo pasiekimų vertinimo tvarkos aprašo papildymo, priešmokyklinio ugdymo grupių lankomumo apskaitos ir mokyklos nelankymo prevencijos tvarkos aprašo ir kt.2019 metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimuInicijuota ir (ar) parengta 10 mokyklos veiklos tvarkos aprašų, reglamentuojančių darbuotojų funkcijas ir atsakomybę. Keičiantis teisės aktams, atlikti mokyklos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo apmokėjimo sistemos keitimai (2019-10-01, Nr. V-291). Atliktas prieš mokslo metų pradžią mokyklos darbuotojų periodinis instruktavimas (2019-08-05, Nr. V-210). Keturi darbuotojai pasiųsti mokymams pagal programą „Turizmo vadovų mokymai“ (2019-12-04, Nr. T-13), keturiolika – „Privalomo sveikatos žinių mokymo HN10 (maisto tvarkymo veikla)“.Parengti trijų pareigybių aprašymai (2019-07-11, Nr. V-195, 2019-09-05, Nr. V-42).Peržiūrėta ir atnaujinta mokyklos darbuotojų pavaldumo schema (2019-09-06, Nr. V-246).2019 metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuParengti mokyklos vidaus tvarkos aprašai:Darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis darbo apmokėjimo sistemos keitimas (2019-01-02, Nr. V-1, 2019-10-01, Nr. V-291);Apskaitos dokumentų ir apskaitos registrų saugojimo tvarkos aprašas (2019-11-13, Nr. V-348);Naudojimosi Jurbarko vaikų lopšelio-darželio turtu ir jo priežiūros priemonių bei procedūrų tvarkos aprašas (2019-04-11, Nr. V-105);Medžiagų grupavimo tvarkos aprašas (2019-05-21, Nr. V-146);Darbuotojų materialinės atsakomybės ir žalos atlyginimo tvarkos aprašas (2019-04-11, Nr. V-106);Maisto prekių užsakymo, sutartinių kainų kontrolės ir maisto prekių priėmimo tvarkos aprašas (2019-03-29, Nr. V-82) ir kt.Nustatyta tvarka, kuriems darbuotojams suteikta teisė sudaryti, pasirašyti, tik pasirašyti apskaitos dokumentus (2019-12-05, Nr. V-96).Parengti įsakymai dėl atsakingų asmenų skyrimo, darbuotojų pareiginės algos pastoviosios, kintamosios dalies dydžių nustatymo, inventorizacijos komisijos sudarymo (2019-11-04, Nr. V-332), dėl pripažinto nereikalingu nusidėvėjusio trumpalaikio, ilgalaikio turto nurašymo (2019-12-31, Nr. V-391), netinkamo ūkinio inventoriaus nurašymo (2019-12-31, Nr. V-392) ir kt.Finansų kontrolės būklės ataskaita, informacija apie paramos lėšų panaudojimą (pristatyta mokyklos tarybai 2019-01-30, protokolas Nr. OT-1).Direktorė padeda rengti mokyklos biudžeto programą, sąmatas, prižiūri jų vykdymą, vykdo reguliarią turto įsigijimo bei lėšų ir turto naudojimo kontrolę.Ataskaitoje siūlau atsisakyti I asmens formosKvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2019 metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimasĮvairiuose kvalifikacijos kėlimo renginiuose sistemingai tobulintos bendrosios ir profesinės kompetencijos:„Metinio darbuotojo veiklos vertinimo rodiklių analizė ir pokalbio kokybės apžvalga“;„Geroji patirtis vedant pamokas kitaip“;„Asmens duomenų apsauga įsigaliojus Bendrajam asmens duomenų apsaugos reglamentui: teisiniai aspektai“;„Krizių valdymo ikimokyklinėje įstaigoje“;„Jausmų ir emocijų ABC: kaip atpažinti ir valdyti vaikų emocijas“;Patobulinus pokyčių valdymo ir ugdymo kokybės gerinimo kompetencijas naujai parengti arba atnaujinti mokyklos administraciniai, finansiniai, pedagoginį procesą reglamentuojantys dokumentai.Parengta pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programa teoriniam-praktiniam seminarui (JŠC pažyma Nr. K4-441).Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2020 metaisBus tobulinamos pokyčių valdymo ir ugdymo kokybės gerinimo kompetencijos.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2018.09.012019.09.01Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius26 (25.25)26 (25.50)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius35 (31.693)35 (31.80)Mokinių skaičius--Ikimokyklinukų skaičius185177Priešmokyklinukų skaičius5053Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius235230Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus--Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus6 3 % 12 % 235 5011 4,8 % 21.2 % 230 53Prieš % ženklą turi būti paliktas tarpasII SKYRIUSSTRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMASPateikiami įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo svarbiausi rezultatai ir rodikliai (pateikiama informacija apie veiklos tikslų įgyvendinimą pagal nusistatytus kiekybinius ir kokybinius įgyvendinimo kriterijus).Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasMokyklos strateginis planas parengtas 2018–2022 metams, patvirtintas 2018-02-09 direktoriaus įsakymu Nr. V-40.Mokyklos metinis veiklos planasMetinis planas parengtas 2018–2019 m. m., patvirtintas 2018-09-17 direktoriaus įsakymu Nr. V-227.2019 m. mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai Aukštesnė švietimo paslaugų kokybė, sveikatą stiprinančios mokyklos veiklos plėtojimas.2019 metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimas2019 m. ugdymo kokybės gerinimui ypatingai daug dėmesio skirta vaikų emocinio intelekto ugdymui. Tuo tikslu į Ikimokyklinio ugdymo programą integruota programa „Kimochis“, Priešmokyklinio ugdymo – „Zipio draugai“. Grupių edukacinės aplinkos gausiai papildytos šiuolaikiškomis ugdymo priemonėmis (10 tūkst. eurų). Pagal grupės vaikų poreikius pedagogai sukūrė ir pagamino ugdymo priemonių vaikų emociniam intelektui lavinti, jas pristatė ir pateikė praktines jų panaudojimo galimybes seminare šalies pedagogams (2019-11-27). Mokyklos lauko edukacinės aplinkos praturtintos pedagogų kurtomis priemonėmis vaikų relaksacijai, vaizdžiomis, kartu su vaikais kurtomis saugaus elgesio taisyklėmis žaidimo aikštelėse. Pedagogams organizuotas seminaras „Kaip pažinti vaiko emocijas ir jas valdyti“. Daug dėmesio skirta mokytojo padėjėjų ir auklėtojų padėjėjų kvalifikacijos kėlimui. Organizuota 18 val. trukmės mokymai apie vaiko emocijų pažinimą, jų valdymą ir kt. 17 mokyklos pedagogų tęsė dalyvavimą tarptautiniame projekte „Vaiko kelias į gražią kalbą. Laimingas vaikas“. Į šio ankstyvosios vaikų kalbos ugdymo prevencijos projekto veiklas įtraukiami ugdytinių tėveliai. 2018–2019 mokslo metais (spalio ir gegužės mėn.) atliktas projekte dalyvaujančių ugdytinių smulkiosios motorikos lygio pagal E. L. Kiphard skalę tyrimas. Tyrimo rezultatai rodo sėkmingą kryptingos lavinamosios veiklos įtaką smulkiosios motorikos vystymosi rezultatams. Ugdytinių tėveliai aktyviai įsijungė į įvairias mokykloje organizuotas veiklas, akcijas: „Diena be automobilio“, „Valanda be išmaniųjų technologijų“, „Judam, krutam kaip kas moka“, „Bendrystė daro stebuklus“ ir kt. Mokyklos bendruomenė dalyvavo įvairiose akcijose, veiklose šalies mastu: akcijose „Aktyviai, draugiškai, sveikai“, „Sportuojantis koridorius“, „Pasidalinkime draugyste“, „Priimk draugą po skėčiu“, šalies projekte „Mano vardas vandens Lašelis“ (skirta ankstyvojo amžiaus vaikams) ir kt. Pedagogai kūrybiškai taikė įvairius patrauklius ugdymo metodus ir būdus, ugdymo proceso organizavimą netradicinėse aplinkose, ugdytinių šeimos narių ir kitų asmenų savanorystę ir kt. Mokyklos interneto svetainėje sukurta nuoroda „Edukacija kitaip“, kurioje dalijamasi darbo patirtimi. Sėkmingai tęsta ir plėtota sveikatą stiprinančios mokyklos veikla. Parengti ir sėkmingai įgyvendinti du sveikatos ugdymo ir olimpinio ugdymo projektai „Sportuoti naudinga ir sveika“, „Draugystė, sportas pagarba telydi mus visada“. Projektų veiklos ne tik praturtino ugdymo turinį, bet ir sustiprino ryšius su šeimomis, socialiniais partneriais (Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija, Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazija, Šakių r. Sintautų pagrindinės mokyklos ikimokykliniu skyriumi ir kt.) bei praturtino mokyklos edukacines aplinkas įvairiu sporto inventoriumi, ugdymo priemonėmis. 2019 metais mokykla dalyvavo Lietuvos futbolo akademijos skelbtoje atrankoje dalyvauti atnaujintame projekte „Futboliukas“ ir tapo šio projekto dalyviu. Jo veiklose dalyvavo vyresniojo ir priešmokyklinio amžiaus ugdytiniai bei jų pedagogai. Jie sėkmingai integravo projekto veiklas į ugdymo programas bei ugdymo procesą paįvairino įdomiomis ne tik sportinėmis, bet ir kitomis edukacinėmis veiklomis. Mokyklai ir projekte dalyvavusiems pedagogams už aktyvų ir rezultatyvų dalyvavimą veiklose įteikti Lietuvos futbolo federacijos sertifikatai. 2019 m. gruodį mokyklos mažųjų futbolininkų komanda dalyvavo šalies ikimokyklinukų sporto renginyje „Futboliuko Kalėdos 2019“, vykusiame Kauno nacionalinėje futbolo akademijoje.Sėkmingai startavo mažieji mokyklos sportininkai Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų projekte „Lietuvos mažųjų žaidynės 2019“, laimėję visų etapų varžybas ir patekę į finalą, vykusį Palangos sporto arenoje.Daug dėmesio skirta mokytojo padėjėjų ir auklėtojo padėjėjų kvalifikacijai kelti2018–2019 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasUgdymo planai 2018–2019 m. m. suderinti 2018 m. rugsėjo 26 d. mokyklos metodinėje taryboje, protokolas Nr. MS-5, patvirtinti direktoriaus 2018 m. spalio 1 d. įsakymu Nr. V-249.Ugdymo planai 2019-2020 m. m. suderinti 2019 m. rugsėjo 30 d. metodinėje taryboje, protokolas Nr. MS-9, patvirtinti direktoriaus 2019 m. spalio 1 d. įsakymu Nr. V-290.2018 - 2019 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2017-2018 mokslo metais) 2018–2019 m. m. priešmokyklinio ugdymo programą baigė 52 ugdytiniai.2017–2018 m. m. priešmokyklinio ugdymo programą baigė 48 ugdytiniai.2019 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) -Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Mokykla tęsia dalyvavimą Lietuvos tautinio olimpinio komiteto projekte „Olimpinė karta“, Lietuvos futbolo federacijos atnaujintame projekte „Futboliukas“, Lietuvos sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo veikloje, Lietuvos kūno kultūros pedagogų asociacijoje, respublikinės ikimokyklinių įstaigų darbuotojų asociacijos „Sveikatos želmenėliai“ veikloje, tarptautinėje socialinių įgūdžių ugdymo programoje „Zipio draugai“, tarptautiniame projekte „Miklūs piršteliai – graži kalba“, „Vaisių ir daržovių bei pieno ir pieno produktų vartojimo skatinimo vaikų ugdymo įstaigose“ programoje.Mokinių (ugdytinių) mokymo (si) ir ugdymo (si) pasiekimų pažangos stebėsenaUgdytinių ugdymo(si) Nereikia tarpopasiekimų pažangos stebėsena vykdoma: ikimokyklinio amžiaus ugdytiniams – pagal atnaujintą „Jurbarko vaikų lopšelio-darželio „Nykštukas“ ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo(si) pasiekimų tvarkos aprašą“, patvirtintą direktoriaus 2019-04-03 įsakymu Nr. V-91, priešmokyklinio amžiaus ugdytiniams – pagal atnaujintą „Jurbarko vaikų lopšelio-darželio „Nykštukas“ priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimo tvarkos aprašą“, patvirtintą mokyklos direktoriaus 2018-12-31 įsakymu Nr. V-332.Vertinama individuali kiekvieno ugdytinio pažanga, vertinime dalyvauja pedagogai, tėvai, ugdytiniai. Tėvai apie vaiko ugdymo(si) pasiekimus supažindinami individualiai. Apibendrinta informacija apie grupės ugdymo(si) pasiekimus teikiama du kartus metuose grupių tėvų susirinkimuose, analizuojama mokytojų pasitarimuose.2019 m. pasiekta žymiai aukštesnis rodiklis šeimų, dalyvavusių individualiuose pokalbiuose-susitikimuose vaiko pasiekimams ir pažangai aptarti bei tolimesniam ugdymo(si) gairių numatymui. Individualiuose pokalbiuose dalyvavo 96 procentai ugdytinių tėvų.2018–2019 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimasIkimokyklinio ugdymo grupėse ugdymas organizuojamas pagal Ikimokyklinio ugdymo programą, priešmokyklinio ugdymo grupėse – Priešmokyklinio ugdymo programą.Integruojamos programos: sveikatos ugdymo programa „Sveikatos ABC“, ikimokyklinio amžiaus vaikų olimpinio ugdymo programa, „Vaisių ir daržovių bei pieno ir pieno produktų vartojimo skatinimo vaikų ugdymo įstaigose programa“, tarptautinė socialinių įgūdžių ugdymo programa „Zipio draugai“ (tik priešmokyklinio ugdymo gr.). 2018–2019 mokslo metais veikė penki papildomo ugdymo būreliai.Patyčių ir smurto prevencija mokykloje 2019 metaisMokyklos ikimokyklinio ugdymo grupėse įgyvendinama nuosekli, ilgalaikė socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo programa „Kimochis“ (direktoriaus 2017-12-19 įsakymas Nr. V-399). Parengta patyčių, smurto prieš vaikus, krizinių situacijų valdymo programa 2018–2019 m. m., patvirtinta direktoriaus 2018-10-17 įsakymu Nr. V-265. Atlikta jos vykdymo stebėsena, parengta ataskaita ir analizuota mokytojų tarybos 2019 m. gruodžio 12 d. posėdyje, protokolas Nr. PT-5, mokyklos tarybos 2019 m. rugsėjo 25 d. posėdyje, protokolas Nr. OT-4. Mokyklos vaiko gerovės komisija sudaryta vadovaujantis „Mokyklos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašu“, patvirtintu LR švietimo ir mokslo ministro 2017 m. gegužės 2 d. įsakymu Nr. V-319, patvirtinta mokyklos direktoriaus 2018 m. lapkričio 22 d. įsakymu Nr. V-295. Vaiko gerovės komisija dirba pagal direktoriaus 2018 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. V-333 patvirtintą vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašą. Patyčių ir smurto atvejų nebuvo. Prašymų dėl minimalios ar vidutinės priežiūros skyrimo nepateikta.Korupcijos prevencija mokykloje 2019 metaisParengta mokyklos 2017–2020 metų korupcijos prevencijos programa, patvirtinta mokyklos direktoriaus 2017 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. V-46. Paskirtas asmuo, atsakingas už korupcijos prevenciją ir kontrolę (direktoriaus 2017-02-23 įsakymas Nr. V-47). Parengta korupcijos prevencijos programos priemonių plano įgyvendinimo 2019 m. ataskaita, paskelbta mokyklos interneto svetainėje. Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti Atliktas mokyklos 2018–2019 m. m. metinės veiklos programos vykdymo vertinimas. Vertinimo rezultatų analizė ir išvados aptartos darbo grupėje metinės veiklos programos projektui 2020 m. rengti, panaudotos kuriant programą. Vertinamo analizė ir išvados aptartos mokytojų tarybos posėdyje 2019 n. rugpjūčio 30 d., protokolas Nr. PT-3. Atliktas ugdytinių smulkiosios motorikos lygio, įvertinant pagal E. L. Kiphard skalę, tyrimas (palyginamasis, 2018 m. spalį, 2019 m. gegužę), aptartas mokytojų tarybos posėdyje 2019-08-30, protokolas Nr. PT-3. Atsižvelgus į tyrimo rezultatus, pratęstas dalyvavimas tarptautiniame projekte „Vaiko kelias į gražią kalbą“.2019 m. atlikta vaikų maitinimo stebėsena ir tyrimas. Rezultatai aptarti mokyklos tarybos posėdyje 2019-06-14, protokolas Nr. OT-2. Atsižvelgiant į rezultatus, koreguoti vaikų maitinimo valgiaraščiai.Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti-Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiJurbarko švietimo centras, Marijampolės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Jurbarko policijos komisariatas, Jurbarko priešgaisrinė gelbėjimo tarnyba, Jurbarko viešoji biblioteka, Jurbarko krašto muziejus, Jurbarko visuomenės sveikatos biuras, Kauno lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“, Tauragės lopšelis-darželis „Kodėlčius“, Vilkaviškio lopšelis-darželis „Buratinas“, Šilutės lopšelis-darželis „Žibutė“, Jurbarko r. Jurbarkų darželis-mokykla, Šakių rajono Sintautų pagrindinės mokyklos ikimokyklinis skyrius, Jurbarko Naujamiesčio progimnazija, Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazija ir kt.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosBendradarbiavimas su tėvais (globėjais, rūpintojais) vykdomas taikant įvairias veiklos formas: grupių susirinkimus, paskaitas, bendrus renginius, šventes, popietes, individualius pokalbius apie vaiko pasiekimus ir pažangą, tėvų dalyvavimą ugdymo procese, bendras projektines veiklas ir kt. 2019 m. itin ryški tėvų savanorystė dalyvaujant ugdymo veiklose, teikiant idėjas veiklai. Vidutiniškai kiekvienai grupei tenka po 9,75 savanorystės atvejus. Bendradarbiavimas su socialiniais partneriais vyksta įvairiose veiklos srityse: bendradarbiaujant su ugdymo įstaigomis dalijamasi vadybinio ir pedagoginio darbo patirtimi (seminarai, metodinės išvykos, metodiniai pasitarimai, bendri renginiai), kiti socialiniai partneriai dalyvauja ugdymo veiklose, padeda įstaigos pedagogams vykdyti švietėjišką veiklą (ugdytinių pažintinės išvykos, partnerių dalyvavimas ugdančios veiklos valandėlėse, pramogose, šventėse, švietėjiški straipsniai įstaigos interneto svetainėje ir kt.).Mokyklos bendruomenės iniciatyvosIdėjos projektinei veiklai ir jų įgyvendinimui.Idėjos mokyklos aplinkos kūrimui.Ugdymo kokybės gerinimui aktyviai naudojama tėvų (globėjų), kitų šeimos narių savanorystė (dalyvaujant ugdymo procese, rengiantis įvairiems renginiams, kuriant ugdymo aplinką ir kt.).Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokymo lėšos (mokinio krepšelio lėšos iki 2019 m. rugsėjo 1 d.)Rodiklis:2018 m.2019 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)214.1229.2Panaudotos mokymo lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų asignavimų105.450 %119.852 %Papildomai 2019 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t. y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)--Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)398.3427.6Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)378.595 %424.499 %Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti22.246.0Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)4.67.6Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos0.70.4Panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų371.197 %428.799 %2019 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2018 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis111 %110 %Kreditinis įsiskolinimas 2019 m. gruodžio 31 d.0.20Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPer 2019 m. gautos pajamos už patalpų ir kito turto nuomą0.20.2Per 2019 m. gautos pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose58.966.7Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2019 m.3.24.2Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)neneTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veikląMokyklos problemos ir jų sprendimas2018 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Mokyklos pastatams reikalingas išorės remonto ir pastatų šiltinimo darbų tęsimas (remonto darbų tęstinumo nebuvo). Sąmatos ir paraiškos buvo teiktos, finansavimas negautas.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasProblemos lieka tos pačios – reikalingas pastatų šiltinimo ir išorės remonto tęstinumas.Atsirado naujos problemos:1. prakiuro pastatų stogas, reikalingas stogo dangos keitimas.2. pasikeitus higienos normos reikalavimams, reikalinga patalpose įrengti oro kondicionavimo sistemą nustatytos temperatūros palaikymui.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasPedagogų ir kito kvalifikuoto personalo trūkumas.Vaikų skaičiaus mažėjimas dėl galimo priešmokyklinio ugdymo paankstinimo.2019 metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseAtaskaita aptarta mokyklos tarybos 2020 m. sausio 21 d. posėdyje, protokolas Nr. OT-1,mokyklos darbuotojams pateikta 2020 m. sausio 30 d.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaInformacija apie mokyklos veiklą pateikiama rajono spaudoje, įstaigos interneto svetainėje (adresas www.nykstukas.eu), socialiniame tinklapyje facebook.com/jurbarkonykstukas.ltSveikatą stiprinančių mokyklų tinkluose svetainėje (adresas www.smlpc.lt), projekto „Olimpinė karta“ svetainėje www.olimpinekarta.lt, šalies ikimokyklinių įstaigų interneto svetainėje (adresas www.ikimokyklinis.lt), Lietuvos masinio futbolo asociacijos svetainėje www.asfutboliukas.lt ,renginiuose ir kt.Kita informacijaSveikatos mokymo ir ligų prevencijos centras ir Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras už aktyvų ir kūrybišką akcijos „Aktyviai, draugiškai, sveikai“ organizavimą bei dalyvavimą joje apdovanojo mokyklos bendruomenę padėkos raštu, prizu, dovanomis. Mokykla iš 230 šioje akcijoje dalyvavusių šalies mokyklų pateko į laureatų dešimtuką ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto bei sveikatos apsaugos ministerijų apdovanota padėkos raštu, taure ir kitais prizais. Tai džiugus visos bendruomenės narių pastangų įvertinimas. Mokyklos direktorė Irena Bertulienė _________________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO VAIKŲ LOPŠELIO-DARŽELIO ,,NYKŠTUKAS“ 2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-04-17Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko vaikų lopšelio-darželio ,,Nykštukas“ 2019 metais nuveiktus darbus.Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2018 metų veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita Savivaldybės tarybai buvo teikta ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko vaikų lopšelio-darželio ,,Nykštukas“ veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia nei keisti, nei naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe.8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko vaikų lopšelio-darželio ,,Nykštukas“ direktorė Irena Bertulienė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Dalia Jaramavičienė.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.). Po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko vaikų lopšeliui-darželiui ,,Nykštukas“ – el. paštu.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2020-04-17