DelEgleDainius262012-07-30T13:30:00Z2019-04-16T13:18:00Z2019-04-16T13:18:00Z132001911412Sveikatos apsaugos ministerija95623136916ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL UŽDAROSIOS AKCINĖS BENDROVĖS „JURBARKO KOMUNALININKAS“ 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2019 m. balandžio 25 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-151JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu ir Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 251–253 punktais, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti uždarosios akcinės bendrovės „Jurbarko komunalininkas“ 2018 metų veiklos ataskaitai (metiniam pranešimui) (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V. RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėTarybos ir mero sekretoriato vyr. specialistė I. GavėnėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas A. GvildysInfrastruktūros ir turto skyriaus vedėja J. ŠeflerienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dainius Večerskas, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70132, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT dainius.vecerskas@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2019-04-16 PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-151UŽDAROSIOS AKCINĖS BENDROVĖS „JURBARKO KOMUNALININKAS“ 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITA (METINIS PRANEŠIMAS) INFORMACIJA APIE ĮMONĘAtaskaitinis laikotarpis, už kurį parengtas pranešimas, – 2018 metai.PavadinimasUAB „Jurbarko komunalininkas“ (toliau – bendrovė)Teisinė formaUždaroji akcinė bendrovėBendrovės savininkasJurbarko rajono savivaldybėĮregistravimo data1998-11-05Juridinio asmens kodas258325370Juridinių asmenų registro tvarkytojasVĮ Registrų centrasĮstatinis kapitalas563847 Eur, vienos akcijos vertė – 2,9 Eur.Buveinės adresasMuitinės g. 26 A, JurbarkasTelefonas+370 447 72870Elektroninio pašto adresasinfo@jurbkom.lt Interneto tinklapiswww.jurbkom.lt Įmonė savų akcijų neturi ir akcijų nepirko, dukterinių įmonių neturi. Bendrovės Misija – užtikrinant savivaldybės strateginius interesus efektyviai vystyti paslaugų sistemą pagal kompetenciją priskirtose srityse, patiriant mažiausias sąnaudas ir darant minimalų poveikį aplinkai.Bendrovės Vizija – auganti, socialiai atsakinga, pažangos siekianti, gerinanti teikiamų paslaugų kokybę įmonė.Bendrovės klientai – Jurbarko rajono savivaldybė, Jurbarko rajono savivaldybės Jurbarko seniūnija, Jurbarko miesto daugiabučių namų bendrijos ir butų savininkai.UAB „Jurbarko komunalininkas“ 2018 metų finansinės atskaitomybės auditą atliko UAB „Kristalina“. Buvo atliktas 2018 m. gruodžio 31 d. balanso ir pelno (nuostolių) auditas (audito išvada pridedama).BENDROVĖS VEIKLA2018 metais bendrovė vykdė numatytą įstatuose veiklą. Pagrindinis bendrovės veiklos tikslas – teikti viešąsias paslaugas ir vykdyti kitą veiklą, siekiant padėti savivaldybės administracijai užtikrinti viešuosius interesus. Bendrovė taip pat vykdė veiklą šiose srityse:Viešųjų miesto teritorijų priežiūra;Daugiabučių gyvenamųjų namų administravimas;Administruojamų namų remontas;Šildymo tiekimas;Apšvietimo tinklų eksploatacija, šviesoforų priežiūra;Nuotekų šalinimas;Miesto kapinių priežiūra;Benamių šunų ir kačių gaudymas;Antrinių atliekų surinkimas;Negyvenamų patalpų nuoma, technikos nuoma ir kt.DARBUOTOJAIDarbuotojų skaičius ataskaitinių 2018 metų pradžioje buvo 93, metų pabaigoje – 84. Bendrovės darbuotojų kaitai įtakos turi bendrovės dalyvavimas Užimtumo tarnybos ir savivaldybės viešųjų darbų bei užimtumo didinimo programose. Per 2018 m. buvo įdarbinta 10 darbuotojų, per 2017 m. – 17 darbuotojų. Visuomenei naudingus darbus 2018 m. atliko – 40, 2017 m. – 63 žmonės.Darbuotojų pasiskirstymas pagal grupes pateiktas 1 lentelėje.Lentelė Nr. 1201720182019Vadovai333Specialistai221717Darbininkai107108,5108,5Iš viso132128,5128,5Darbuotojų skaičius pagal amžiaus grupes pateiktas 2 lentelėje.Lentelė Nr. 220–30 metų30–40 metų40–50 metų50–60 metų60–70 metų29123525KOLEKTYVINĖ SUTARTISVadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodekso 169 straipsniu Bendrovėje veikia Darbo taryba. Darbo santykiuose galioja nustatytos įprastai praktikoje taikomos Bendrovės ir darbuotojų teisės ir pareigos.MOKYMAI IR PRAKTIKOS GALIMYBĖSBendrovė didelį dėmesį skiria darbuotojų mokymui, kvalifikacijos kėlimui ir jos palaikymui. Bendrovė užtikrina, kad darbuotojai turėtų įstatymų numatytus darbui privalomus atestatus ir kvalifikacinius pažymėjimus. Darbuotojų turimos kompetencijos ir įgūdžiai lemia jų gebėjimą savo darbą atlikti profesionaliai. 2018 metais įvairiuose profesiniuose mokymuose ir atestacijose dalyvavo 31 bendrovės darbuotojas.APLINKOS APSAUGA IR SOCIALINĖ ATSAKOMYBĖBendrovėje nėra įdiegta aplinkos apsaugos vadybos sistema, nors visa veikla įpareigoja nuolat gerinti aplinkos būklę vykdant gamybinę ir organizacinę veiklą. Aplinkos apsauga ir socialinė atsakomybė yra neatsiejama Bendrovės strateginių tikslų ir uždavinių dalis. RĖMIMO PROGRAMOSUAB „Jurbarko komunalininkas“ nuolat dalyvauja savivaldybės ir užimtumo tarnybos žmonių įdarbinimo ir užimtumo skatinimo programose. SVARBIAUSI 2018 FINANSINIŲ VEIKLOS REZULTATAIBendrovės finansiniai rodikliai yra priklausomi nuo daugelio faktorių, pvz.: nuo administruojamųjų daugiabučių namų kiekio, šilumos gamybos sektorius, nuo katilų efektyvumo, trasų būklės, kuro kainų, o komunalinis sektorius yra visiškai priklausomas nuo seniūnijos užsakomųjų paslaugų apimties. Apyvartinės lėšos priklausomos nuo skolininkų kiekio.Bendrovės 2018 m. pajamos sudarė 1 390 290 Eur. (2017 m – 1 360 422 Eur.)Pajamų pasiskirstymas pateiktas 3 lentelėje.Lentelė Nr. 3PavadinimasPajamosSąnaudosRezultatasKomunalinis ūkis680 307668 66911 638Butų ūkis449 486410 82838 658Šilumos ūkis252 972285 508-32 536IŠ VISO1 382 7651 365 00517760Kita veikla 7 5258516 674Veiklos sąnaudos6547-6 547Iš viso 2018 m.:1 390 2901 372 40317 887Komunalinis ūkis719 558745 954-26 396Butų ūkis371 842346 08825 754Šilumos ūkis266 072275 028-8 956IŠ VISO1 357 4721 367 070 -9598Kita veikla 2 95013151 635Veiklos sąnaudos27 274-27 274Iš viso 2017 m.:1 360 4221 395 659 -35 237 SKOLOS2018 m. teismui pateikti 35 ieškinio pareiškimai bei pareiškimai dėl teismo įsakymo išdavimo asmenims, įsiskolinusiems už daugiabučių namų bendrosios nuosavybės objektų administravimą, nuolatinę techninę priežiūrą, kaupiamąją įmoką, taip pat šildymo ir karšto vandens sistemų priežiūrą bei šildymą. 2018 m. gruodžio 31 d. įsiskolinimo suma sudarė 119 241,23 Eur, priteista 25157,46 Eur. Per 2018 m. antstoliai išieškojo 6438,46 Eur gyventojų skoloms padengti.Skolų palyginamoji lentelėLentelė Nr. 4Eil. Nr.Veiklos pavadinimas2018-12-312017-12-31Padidėjimas (+), sumažėjimas (-)1.Daugiabučių namų bendrosios nuosavybės objektų, savivaldybės būsto administravimas, iš jų:161 629168 359-6 7301.1.privatizuoti butai132 302151 597-19 2951.2.neprivatizuoti butai (socialinis būstas)29 32716 762+12 5652.Komunalinės paslaugos110 516125 259-14 7432.1.UAB Tauragės regiono atliekų tvarkymo centras095 359-95 3592.2.VšĮ „Žaliasis taškas“84 83614 469+70 3672.3.VšĮ Pakuočių tvarkymo centras14 71011 013+3 6972.4VŠĮ Gamtos ateitis 6 132536+5 5962.5.Kiti skolininkai4 838 3 882+9563.Komunaliniai patarnavimai 27 22030 529-3 3094.Kitos paslaugos3 0463 575-5295.Savivaldybės užsakymai39 23637 677+1 5596.Atliekų išvežimas (gyventojų skolos)3 0453 377-332Iš viso:344 692368 776-24 0842018 m. UAB „Jurbarko komunalininkas“ gautos pajamos už papildomus darbus:1. Mechanizmų bei autobokštelio nuoma – 12,23 tūkst. Eur be PVM.2. Bendrijų gyvenamųjų patalpų: 2.1. administravimas – 22 tūkst. Eur be PVM;2.2. šildymo sistemų priežiūra - 21,3 tūkst. Eur be PVM;2.3. techninė priežiūra – 28,4 tūkst. Eur be PVM;3. Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) administravimas:3.1. kredito sutarties aptarnavimo mokestis – 1,1 tūkst. Eur be PVM;3.2. VšĮ Būsto energijos taupymo agentūra – 7,5 tūkst. Eur PVM.Iš viso: 92,53 tūkst. Eur be PVM.Bendrovės sumokėti mokesčiaiLentelė Nr. 5Eil. Nr.Mokesčio pavadinimas20182017Padidėjimas (+), sumažėjimas (-)1.PVM168 348177 955-96072.Soc. draudimas251 171253 942-27713.Pajamų mokestis47 99950 321-23224.Aplinkos teršimo mokestis1 8581 685+1735.Nekilnojamojo turto mokestis89189106.Žemės nuomos mokestis976786+190Iš viso:471 243485 580-14 3372018 m. skirtos užimtumo didinimo programos ir savivaldybės biudžeto lėšos. 2018 m. gauta iš savivaldybės – 15 549 Eur. Bendras pelnas, kurį bendrovė uždirba iš savo pagrindinės veiklos 2018 m., apskaičiuojamas iš pardavimo pajamų 1 382 765 Eur, atimant pardavimų savikainą – 1 365 005 Eur. Rezultatas – 17 760 Eur pelnas. Grynosios 2018 metų pardavimų pajamos palyginti su 2017 metais padidėjo 25 293 Eur, t. y. 1,9 proc. Pardavimų savikaina sumažėjo 2 065 Eur, t. y. 0,2 proc.Iš bendrojo 17 760 Eur pelno atėmus 6 547 Eur bendrųjų ir administracinių sąnaudų, pridėjus 6 674 Eur pelno, gauto iš kitos veiklos, gaunamas 17 887 Eur pelnas prieš apmokestinimą.2018 m. mokėtinas pelno mokestis, apskaičiuotas atkėlus praėjusių metų mokestinius nuostolius yra 743 Eur.Grynasis pelnas 2018 m. yra 17 144 Eur.VEIKLOS PLANAI IR PROGNOZĖS2019 metais bus sudaromi ir (ar) toliau tobulinami strateginiai planai, skirti bendrovės veiklos efektyvumui didinti ir išlaidoms optimizuoti. Prognozuojama, kad 2019 metais sugebėsime tinkamai pasiruošti katilinių atnaujinimo darbams, panaudojant ES lėšas. Tai leistų ženkliai sumažinti šiluminius nuostolius, optimizuoti žmogiškuosius išteklius. Taip pat tikimės, kad bus priimti tinkami sprendimai dėl technikos parko atnaujinimo ir pasirašyta optimali sutartis dėl miesto tvarkymo paslaugų. Bus priimtas sprendimas dėl įmonės teritorijos apsaugos, įmonės transporto panaudojimo efektyvumo. RIZIKŲ VALDYMASVykdydama veiklą bendrovė susiduria su šiomis pagrindinėmis rizikomis: makroekonominių veiksnių, reguliavimo, konkurencijos, technine ir finansinėmis. Bendrovės finansines rizikas sudaro: likvidumo, kietojo kuro pirkimo kainos svyravimo, paslaugų koncentracijos rizikos. REGULIAVIMO RIZIKAReguliavimo rizika glaudžiai susijusi su teisinės aplinkos pokyčiais bei reguliuojančiųjų institucijų sprendimais. Šilumos perdavimo paslaugų kainos bei investicijos į šilumos perdavimo sistemas yra savivaldybės reguliuojamos. Miesto viešųjų erdvių tvarkymo paslaugos bei daugiabučių namų administravimo tarifai priklauso nuo savivaldybės tarybos priimamų sprendimų. Bendrovė stengiasi tiesiogiai bendradarbiauti su reguliavimo institucija, rengiančia teisės aktus.KONKURENCIJOS RIZIKABendrovės veiklos rezultatams įtakos turi konkurencija viešųjų erdvių ir butų ūkio administravimo rinkoje. Šioje srityje stebima didelė paslaugų teikimo koncentracija. Neišvengiamas yra veiklos skaitmenizavimas, kaštų mažinimas.TECHNINĖ RIZIKAVienas pagrindinių bendrovės tikslų – užtikrinti saugų, patikimą ir efektyvų šilumos perdavimo sistemos funkcionavimą. 60 % bendrovės valdomų šilumos tiekimo trąsų yra senesnės nei 35 metai, todėl tinkamas perdavimo šilumos ūkio sistemų būklės palaikymas reikalauja ypatingo dėmesio. Ribotos galimybės investuoti į naujas į inovatyvius miesto viešųjų erdvių priežiūros įrenginius daro labai didelę įtaką efektyvumui ir savikainai.DALYVAVIMAS PROGRAMOSEPagal Jurbarko rajono savivaldybės gyventojų telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašą, patvirtintą Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2013 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. T2-175 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės gyventojų telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo patvirtinimo“, UAB „Jurbarko komunalininkas“ pavesta organizuoti visuomenei naudingą veiklą, Jurbarko miesto seniūnijos teritorijų tvarkymą. Šiems darbams atlikti 2018 metais į mūsų įmonę buvo atsiųsti 43 žmonės. DAUGIABUČIŲ NAMŲ ATNAUJINIMASJurbarko rajono savivaldybės taryba 2013 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. T2-197 „Dėl energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programos patvirtinimo“ patvirtino Jurbarko rajono savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programą. Ši programa susideda iš dviejų etapų. Detalų kiekvieno etapo įgyvendinimo planą rengia Jurbarko rajono savivaldybės administracija, jo įgyvendinimą organizuoja programos įgyvendinimo administratorius – UAB ,,Jurbarko komunalininkas“. Jurbarko rajono savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programos I ir II etapai laikomi visiškai užbaigtais. Iš viso Jurbarke yra renovuoti 37 daugiabučiai namai.Jurbarko rajono savivaldybės taryba 2016 m. spalio 27 d. sprendimu Nr. T2-303 patvirtino Jurbarko rajono savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose III etapo programą, kurios paskirtis – atkurti ar pagerinti Jurbarko mieste esančių daugiabučių namų technines ir energines normatyvines savybes, siekiant esminių statinio reikalavimų visumos išlaikymo, šiluminės energijos sąnaudų sumažinimo ir racionalaus energinių išteklių naudojimo, gyventojų išlaidų šildymui sumažinimo ir gyvenimo kokybės pagerinimo.Programos įgyvendinimo tikslas – sumažinti šiluminės energijos sąnaudas daugiausiai energijos vartojančiuose Jurbarko rajono daugiabučiuose namuose, gerinti gyvenamąją aplinką bei miesto (rajono) estetinį vaizdą.Programos tikslui įgyvendinti numatomi uždaviniai:1. sukurti organizacinę struktūrą, kuri būtų atsakinga už Programos įgyvendinimo koordinavimą, teiktų organizacinę, teisinę, techninę paramą daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektams įgyvendinti, taip pat rengti ir įgyvendinti kitų rajono (miesto) daugiabučių namų energinio efektyvumo didinimo programas;2. atnaujinti daugiausiai šiluminės energijos suvartojančius daugiabučius namus, užtikrinant, kad įgyvendinus efektyvias energiją taupančias priemones, bus pasiekta ne mažesnė kaip C pastato energinio naudingumo klasė ir skaičiuojamosios šilumos energijos sąnaudos juose būtų sumažintos ne mažiau kaip 20 procentų;3. nuolat informuoti visuomenę energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose klausimais.Programos įgyvendinimo administratoriumi yra paskirtas UAB ,,Jurbarko komunalininkas“.Daugiabučių namų atnaujinimo programos įgyvendinimasLentelė Nr. 6AdresasRenovacijos projektų įgyvendinimo eigaKauno g. 64Pateiktas prašymas rengti investicijų planą.Kauno g. 38, JurbarkasPateikta paraiška BETA pagal 5 kvietimo sąlygas.Kęstučio g. 14, JurbarkasPateikta paraiška BETA pagal 5 kvietimo sąlygas.Kęstučio g. 41, JurbarkasPasirašyta techninio darbo projekto rengimo sutartis. Nuo 2019.01.14 d. vykdomi projektavimo darbai.Kęstučio g. 16, JurbarkasPasirašyta techninio darbo projekto rengimo sutartis. Nuo 2019.01.14 d. vykdomi projektavimo darbaiKauno g. 44, JurbarkasPateikta paraiška BETA pagal 5 kvietimo sąlygas.Kęstučio g. 12, Jurbarkas Sutartis su UAB "Žilinskis ir Co" pratęsta iki 2019-05-02 d. Statybos darbai sustabdyti dėl oro sąlygų. Atšilus orui bus vykdomi baigiamieji fasado tinkavimo bei gerbūvio atstatymo darbai.Dariaus ir Girėno g. 64, Jurbarkas2019-02-07 surašytas statybos užbaigimo aktas. Pastatas priduotas. Ruošiami dokumentai dėl valstybės paramos suteikimo.Taikos g. 2 , Klausučiai.2018-11-07 Surašytas statybos užbaigimo aktas .Pastatas priduotas. Kreiptasi į BETA dėl valstybės paramos.Kauno g. 46, Jurbarkas CPO konkursą laimėjo ir sutartis pasirašyta su UAB "Žilinskis ir Co". Vykdomi statybos darbai.ŠILUMOS ŪKISUAB „Jurbarko komunalininkas“ eksploatuojamų ir valdomų katilinių, ir dalies šilumos tiekimo vamzdynų būklė yra bloga. Katilai pasenę, neefektyvūs, didžiąja dalimi naudojamas malkinis kuras. Išlieka bloga vamzdynų būklė Klausučių k., Veliuonoje ir Eržvilke. Požeminiuose betoniniuose kanaluose ir ore pakloti vamzdynai nekeisti ir nemodernizuoti nuo pat jų eksploatacijos pradžios. Didelės dalies vamzdynų ruožų amžius siekia 40 metų. Daugelyje vietų vamzdynai paveikti korozijos, šiluminių trasų izoliacija yra sukritusi, sudrėkusi ir neatitinka norminių šilumos laidumo koeficiento verčių. Orinės šiluminės trasos (Veliuonoje) apsauginis sluoksnis yra pažeistas, sulankstytas, paveiktas korozijos. Visi minėti veiksniai stipriai sąlygoja norminių šiluminių tinklų nuostolių padidėjimą. Faktiniai (eksploataciniai) šilumos tinklų šilumos nuostoliai dvigubai viršija norminius skaičiuotinus tinklų nuostolius. 2018 metais šių tinklų modernizavimo darbai nebuvo atliekami, o bendrovės šilumos ūkis buvo nuostolingas dėl jau minėtų priežasčių: neefektyvių šildymo katilų, išaugusių malkinės medienos kainų, didelių nuostolių šiluminėse trasose. ATLIEKŲ SURINKIMAS2018 metų kovo 20 dieną baigė galioti su UAB TRATC sudaryta sutartis „Nerūšiuotų komunalinių atliekų surinkimas Jurbarko rajono savivaldybės teritorijoje ir jų transportavimas šalinti į Leikiškių regioninį sąvartyną“. Bendrovei ši veikla keletą metų dėl neindeksuotų įkainių buvo nuostolinga. Pasibaigus šiai veiklai iš darbo buvo atleisti 9 darbuotojai. 2018 metais bendrovė teikė pakuočių atliekų surinkimo paslaugą Jurbarko rajone, kuri dėl specifinės rajono geografinės konfigūracijos, sąlygojančios didelius pervažiavimo atstumus, taip yra nuostolinga. VEIKLOS TOBULINIMO PERSPEKTYVOS 2019 METAISBENDROJI DALISNetekus mišrių atliekų vežimo veiklos, tenka ieškoti kitų veiklos rūšių, kad būtų kompensuota pajamų netektis. Tai galėtų būti aplinkos tvarkymo paslaugos, žvyruotų kelių greideriavimo kaimiškose seniūnijose paslaugų teikimas, daugiabučių namų administravimo paslaugos plėtra Jurbarko rajono gyventojams (ne tik Jurbarko mieste), vaikų žaidimo aikštelių priežiūros, remonto, atnaujinimo, modernizavimo darbai. PAKUOČIŲ TVARKYMASSutartyse su Pakuočių tvarkymo organizacijomis numatyta, kad UAB „Jurbarko komunalininkas“ surinks pakuočių atliekas iš individualių namų valdose esančių konteinerių. Finansiniu požiūriu tai yra sudėtinga. Išplėtus savivaldybės teritorijoje rūšiuojamojo surinkimo būdu surenkamų pakuočių atliekų individualių ir kolektyvinių konteinerių tinklą, didėja aptarnaujamų valdų ir konteinerių skaičius, todėl reikia nuvažiuoti labai didelius atstumus. Didėja darbuotojų darbo užmokestis, socialinio draudimo įmokos, keičiasi kiti mokesčiai, tuo tarpu rinkoje krenta antrinių žaliavų kainos, didėja perrūšiavimo paslaugos kaina. Pastaroji šiuo metu yra pasiekusi 99 eurų už vienos tonos pakuotės perrūšiavimą ribą. Veikianti užstato sistema ženkliai pakeitė pakuočių atliekų morfologinę sudėtį. Ypatingai tai aktualu žaliavos pardavimo procese. Visos šitos aukščiau išvardintos sudedamosios dalys tiesiogiai daro įtaką pakuočių atliekų surinkimo kaštų didėjimą. Didelis dėmesys bus skiriamas pasiruošti 2019–2020 metų žiemos sezonui, žiemos tarnybos technikos parkui atnaujinti. Pagal turimas finansines galimybes numatome atlikti smulkius įmonės administracinio ir būsto priežiūros avarinės tarnybos pastatų išorės ir vidaus remontus. Numatome skirti didelį dėmesį savo įmonės paslaugų pardavimo didinimui ne tik Jurbarko rajono savivaldybei, bet ir kitiems klientams.ELEKTROS ŪKISUAB „Jurbarko komunalininkas“, būdama energetikos įrenginių įrengimo ir (ar) eksploatavimo, atestuota įmone, gali teikti elektros ūkio priežiūros ir remonto paslaugas Jurbarko rajone. Jurbarko mieste šiuo metu naudojamos dviejų rūšių šviestuvų atramos – metalinės ir gelžbetoninės, iš viso mieste eksploatuojama 1081 šviestuvų atramos. Jurbarko mieste eksploatuojama 779 šviestuvai – gyvsidabrio 125 W šviestuvų yra 212 (27 %), natrio 150W – 98 (13 %), natrio 100W – 69 (9 %) ir natrio 70W – 400 (51 %) šviestuvų. Jurbarko rajono gatvių ir viešųjų erdvių apšvietimui naudojama natrio bei gyvsidabrio šviestuvais. Iš viso rajone eksploatuojama 1312 šviestuvai ir 2696 šviestuvų atramos. Jurbarko rajono savivaldybės seniūnijos gatvių ir viešųjų erdvių apšvietimui naudoja tiek gelžbetonines, tiek metalines šviestuvų atramas.Dabartiniu metu Jurbarko mieste vyrauja neefektyvūs (mažą šviesos srautą iš švietimo galios generuojantys) šviestuvai, taip pat dėl susidėvėjimo praradę dalį charakteristikų, todėl dabartinė Jurbarko miesto apšviestumo kokybė neatnaujintose gatvėse neatitinka apšviestumo kokybės reikalingos pagal Gatvių apšvietimo standartą LST EN 13201. LST EN 13201 standartas nėra privalomas atliekant apšvietimo modernizavimo darbus, tačiau standarte nurodomos tikslios charakteristikos ir normos, kurių atitikimas užtikrina kokybišką gatvės apšvietimą.2019 metais numatoma atnaujinti ne mažiau kaip 100 vnt. gatvės šviestuvų, pagal galimybes apšviesti 5–6 pėsčiųjų perėjas ir papildomai nutiesti apšvietimo oro linijų kabelius bei pajungti šviestuvus Jurbarko rajono seniūnijose, kur tam yra galimybės. Daug dėmesio numatoma skirti esamų apšvietimo oro linijų priežiūrai, remontui, išgenėti į oro linijas įaugusias medžių šakas. Planuojama šiais metais seniūnijose pertvarkyti apšvietimo apskaitos skydines, kad jos taptų saugesnės aptarnaujančiam ir skaitiklių rodmenis nurašančiam personalui. Naujametiniam miesto puošimui numatoma įsigyti papildomų puošybos elementų, atnaujinti tilto per Nemuną šventinį apipavidalinimą. 2015 metų pabaigoje buvo pertvarkytas Jurbarko miesto gatvių apšvietimo valdymas. Jis perkeltas iš Elektros skirstomųjų tinklų teritorijos į miesto elektros pastotę. Tokiu būdu pakeistas apšvietimo miestui įjungimo būdas – dabar apšvietimas įjungiamas automatiškai, pagal nustatytą apšviestumo lygį. Norime atkreipti dėmesį, kad Jurbarko miesto apšvietimo tinklai, stulpai yra susidėvėję, kai kurie net avarinės būklės. Pernai savivaldybės administracijos užsakymu buvo atlikta Jurbarko miesto apšvietimo tinklų modernizavimo studija, parengtas investicinis projektas. Laukiami įgyvendinimo rezultatai:Ekonomiškai efektyviausiu būdu atnaujinta Jurbarko rajono viešųjų erdvių apšvietimo sistema;Užtikrintas kokybiškas ir standartus (LST EN 13201) atitinkantis gatvių apšvietimo lygis;Santykinai sumažėjęs elektros energijos suvartojimas (ne mažiau 40 proc.);Padidėjusi eismo dalyvių sauga gatvėse;Pagerintas miesto estetinis vaizdas;Padidėjusi nekilnojamojo turto vertė;Sumažintas ŠESD ir oro taršos išmetimas į aplinką dėl mažesnio elektros energijos gamybos poreikio.Įgyvendinus projektą tiesioginė nauda bus teikiama tikslinėms grupėms – miesto gyventojams, atvykstantiems asmenims į miestą bei Lietuvos Respublikos gyventojams.KOMUNALINIS ŪKISSvarstome galimybę įsigyti techniką žvyruotų kelio dangų priežiūrai, nes senasis greideris DZ-99 yra nusidėvėjęs ir neleidžia kokybiškai bei sparčiai atlikti darbų. Be to, nauja technika žiemos sezono metu galėtų valyti sniegą nuo miesto gatvių, galėtume aptarnauti didesnius kelių ruožus ne tik Jurbarko miesto seniūnijos teritorijoje, bet ir kitose gretimose kaimiškose seniūnijose.Bendrovė prižiūri teritorijas prie daugiabučių namų, šaligatvius prie privačių gyvenamųjų namų bei kitas viešąsias miesto teritorijas. Nuolatos daugėja prižiūrimi plotai, nes daugėja įgyvendinamų aplinkotvarkos ir kitų infrastruktūros plėtros projektų. Šiems darbams atlikti žadame pirkti papildomą įrangą žolei pjauti ir šaligatviams mechanizuotai valyti. Didelis dėmesys bus skiriamas miesto apželdinimo darbams. Tai ir naujų gėlynų įrengimas, ir senųjų renovavimas, naujų apželdinimo idėjų įgyvendinimas, taip pat esamų priežiūra. Taip pat numatome, esant finansinėms galimybėms, atnaujinti turimą mini krautuvą BOBCAT. Numatome įsigyti naują, perduodant pardavėjui savo seną turimą ir tokiu būdu sumažinant naujos technikos įsigijimo kainą. Lėšų šiai technikai įsigyti numatoma prašyti iš savivaldybės biudžeto.BŪSTO PRIEŽIŪRAVykdydama savo pagrindines funkcijas, bendrovė administruoja daugiabučius namus, kuriuose neįsteigtos daugiabučio namo savininkų bendrijos arba nesudarytos jungtinės veiklos sutartys. Pagal sutartis su daugiabučių namų savininkų bendrijomis bei jungtinės veiklos sutarčių dalyviais įstaiga teikia šias paslaugas: bendrojo naudojimo objektuose atlieka periodines apžiūras, vykdo nuolatinius stebėjimus, organizuoja ir vykdo techninę priežiūrą, t. y. užtikrina pagrindinių namo konstrukcijų (sienų, stogo, pamatų, laiptų, balkonų) mechaninį patvarumą bei saugų bendrojo naudojimo inžinerinės įrangos (elektros, šildymo, karšto ir šalto vandens, nuotekų ) naudojimą.Tuo tikslu daugiabučių namų šildymo stovuose įrengti balansiniai ventiliai, kurie leidžia tolygiau paskirstyti šilumą namo gyventojams bei sumažinti jų išlaidas už tiekiamą šilumą. Taip pat numatome įrengti (remontuoti) nuogrindas prie daugiabučių namų, atlikti šildymo sistemų vamzdynų izoliavimo darbus, blokinių daugiabučių namų tarp blokinių siūlių sandarinimo darbus.Daugiabučiuose namuose prižiūrint šildymo sistemas toliau bus teikiamos plataus spektro techninės priežiūros paslaugos: šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemų namo vamzdyno atšakų ir stovų būklės tikrinimas; norminės šildomų patalpų oro ir į patalpas tiekiamo karšto vandens temperatūros užtikrinimas; pastato šildymo ir karšto vandens sistemos naudojamos šiluminės galios koregavimas, reguliuojant šilumos punkto įrenginius pagal namo įgaliotinio pageidavimus, nepažeidžiant higienos normų; šilumos punkto patalpos elektros tinklų priežiūra; atsiskaitomojo šilumos apskaitos prietaiso veikimo ir jo plombos tikrinimas bei rodmenų nurašymas, bendrojo naudojimo šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemų stovų atjungimo armatūros einamasis remontas (riebokšlių sutepimas, paveržimas); bendrojo naudojimo šildymo ir karšto vandens tiekimo vamzdžių priežiūra iki šildymo prietaisų; šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemos namo vamzdyno atšakų, stovų reguliavimas ir valymas; šildymo ir karšto vandens sistemos sezoninis arba po avarinis paleidimas ir nuorinimas; šildymo sistemos plovimas; šildymo sistemos hidraulinis išbandymas; pastato šilumos įrenginių (ir šilumos punkto) paruošimas šildymo sezonui; aklių, apsaugančių namo šildymo sistemą nuo padidinto slėgio lauko tinklų hidraulinio bandymo metu, įrengimas šilumos punkte po įvadinių sklendžių; šilumos punkto sklendžių ir ventilių priežiūra, jų riebokšlių paveržimas, einamasis remontas; tiesioginio veikimo karšto vandens kiekio ir temperatūros reguliatorių ir termorelių priežiūra, smulkus remontas; šilumos punktų patalpose įrengtų siurblių einamasis remontas; šilumokaičių remontas (protėkio pašalinimas suveržiant tarpines, tarpinių keitimas, sandarumo išbandymas, praplovimas cheminiu būdu (praplovimo medžiagos užsakovo); filtrų ir purvo rinktuvų išvalymas ir praplovimas; manometrų išmontavimas (sumontavimas), atliekant metrologinę patikrą.Atkreiptinas dėmesys, kad šiuo metu yra sukaupta virš 214 ,5 tūkst. eurų gyventojų kaupimo fondo lėšų, tačiau jos per lėtai naudojamos daugiabučių namų gyventojų poreikiams tenkinti.Labai didelį dėmesį numatome skirti Jurbarko rajono savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose 3-ojo, bei 4-ojo etapų programoms vykdyti. Šios Programos įgyvendinimas padės spręsti gyventojų socialines problemas, mažinant jų sąskaitų už energinius resursus dydį, užtikrinti esminių statinio reikalavimų visumos išlaikymą daugiabučiuose namuose, gerinti vidaus patalpų temperatūrinio režimo sąlygas, skatinti būsto savininkus racionaliai vartoti energiją, taip pat leis prisidėti prie klimato taršos mažinimo bei aplinkos tausojimo šalies mastu, gerins pastatų techninę būklę ir estetinį miesto vaizdą, didins nekilnojamojo turto vertę ir likvidumą.ŠILUMOS TIEKIMO ŪKISŠiluminės trasos Klausučių kaime, Veliuonos ir Eržvilko miesteliuose yra labai blogos būklės. Ypatingai didelį nerimą kelia Veliuonos miestelio antžeminė šiluminė trasa (177 m.), nutiesta per gimnazijos sporto aikštyną ir jungianti per požeminę kanalinę trasą (97 m.) Veliuonos PSPC su 2001 metais statyta požemine bekanale trasa. Šiluminiai nuostoliai trasose Veliuonos gyvenvietėje yra patys didžiausi iš visų UAB „Jurbarko komunalininkas“ eksploatuojamų katilinių. Klausučių kaimo šiluminės trasos (apie 216 m.) yra statytos 1978 m. Kadangi tuo metu buvo statomos tik kanalinės šiluminės trasos, tai jų būklė, išdirbus 36 metus, taip pat nėra gera, šiluminiai nuostoliai trasose Klausučių kaime vieni iš didžiausių.Eržvilko gimnazijos lauko šiluminė trasa jungianti 3-iąjį korpusą su 5-uoju nėra labai ilga (70 m.). Ji paklota kanaluose prieš 33 metus, todėl jos būklė taip nėra gera. Būtina atnaujinti rezervinį katilą.Kaip ir kiekvienais metais, norėdami užtikrinti gerą kito šildymo sezono šilumos tiekimo paslaugą seniūnijose, laikotarpyje tarp šildymo sezonų, vykdysime katilinių parengimo šildymui, malkinės medienos pirkimo, jos ruošos kūrenimui darbus, atliksime einamąjį remontą eksploatuojamose katilinėse. Kitose, malkine mediena kūrenamose katilinėse, jau irgi reikia keisti susidėvėjusius katilus. Reikalinga: rezervinio 320 kW katilo įsigijimas Veliuonos katilinei, rezervinio 320 kW katilo įsigijimas Eržvilko katilinei, rezervinio 250 kW katilo pakeitimas Šimkaičių katilinei, pagrindinio 250 kW katilo pakeitimas Juodaičių katilinei.2016 metų pavasarį buvo pilnai įvykdyta Skirsnemunės katilinės rekonstrukcija ir pradėta jos eksploatacija. Pasikeitus naudojamo kuro rūšiai iš dujinio į medienos granules, atsirado problema su jas gabenančio sunkiasvorio transporto privažiavimo prie katilinės granulių saugyklos. Todėl 2019 metais būtina išspręsti privažiavimo kelio įrengimą.Direktorius Edmundas MačiežaJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSINFRASTRUKTŪROS IR TURTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL UŽDAROSIOS AKCINĖS BENDROVĖS „JURBARKO KOMUNALININKAS“ 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2019 m. balandžio 16 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Pritarti UAB „Jurbarko komunalininkas“ 2018 metų veiklos ataskaitai.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Metinė ataskaita teikiama kartą per metus.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Metinė ataskaita bus išanalizuota ir jai pritarta.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nenumatoma.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.-6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Negauta.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasIndividualaus pobūdžio teisės aktams antikorupcinis vertinimas nereikalingas.8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.UAB „Jurbarko komunalininkas“9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.-10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)UAB „Jurbarko komunalininkas“ – 1 egz.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dainius Večerskas/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2019-04-16PAGE