DelEgleDalia Jaramavičienė41802012-07-30T13:30:00Z2014-07-16T13:32:00Z2019-02-15T11:21:00Z1175289991Sveikatos apsaugos ministerija83542746515ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. ŠIMKAIČIŲ JONO ŽEMAIČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2018 m. rugsėjo 27 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-52JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais bei atsižvelgdama į Jurbarko r. Šimkaičių Jono Žemaičio pagrindinės mokyklos 2019 m. vasario 15 d. raštą Nr. SDV-8 ,,Dėl veiklos ataskaitos pateikimo“ Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko r. Šimkaičių Jono Žemaičio pagrindinės mokyklos 2018 metų veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V. RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistas A. GvildysŠvietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėja J. JablonskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 192, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT dalia.jaramaviciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2019-02-18 PAGE PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2018 m. vasario 28 d. sprendimu Nr. JURBARKO R. ŠIMKAIČIŲ JONO ŽEMAIČIO PAGRINDINĖ MOKYKLA________________________________________________________________(švietimo įstaigos pavadinimas)LEONARDAS ZAKSAS_________________________________________________________________(švietimo įstaigos vadovo vardas ir pavardė)2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITA2019-02-07 Nr. 1ŠimkaičiaiI SKYRIUSVADOVO ŽODISMokyklos direktorius – Leonardas Zaksas.Mokyklos tarybos pirmininkė – Asta Tautkienė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – bendrasis pagrindinis mokymas, kodas – 80.21.10.Kitos mokyklos veiklos rūšys – pradinis mokymas, kodas – 80.10.30, ikimokyklinis ugdymas, kodas – 80.10.10, priešmokyklinis ugdymas, neformalusis švietimas.Nurodomi pagrindiniai praėjusių finansinių metų svariausi įvykiai, problemos ir iššūkiai, su kuriais susidūrė subjektas ir kita svarbi su subjekto veiklos rezultatais susijusi informacija.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis) 2018 m. 43 200 Eur daugiau negu 2017 m.Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų) yra 14 800,00 Eur didesnis ir tai sudaro (107,59%).Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos palyginus su 2017 m. yra 6 800,00 Eur didesnės.Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą) didesnės palyginus su 2017 m. 3000,00 Eur, 2018 m. gauta suma sudaro 10 % nuo reikalingos sumos 2018 m.2018 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas, lyginant su 2017 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis, yra 13,2 % didesnis.Etatinio apmokėjimo modelio įvedimas. Reikia atleisti pusę darbuotojų, skirtų pagalbai mokiniams teikti, sumažinti pavaduotojos ugdymui etatą.Bendras projektas su Šimkaičių seniūnija ir bendruomene atkurtos Lietuvos 100-mečiui.Arseno atsiradimas geriamame vandenyje.Informacija apie mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)37 m.Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)2007 m. kovo 1 d.Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metaiAntroji vadybinė, 2010 m. gruodžio 30 d.2018 metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiDarbo grupės metiniams planams rengti: 2019 m. planui (2018 m. lapkričio 26 d. direktoriaus įsakymas Nr.V-66), 2018 m. planui (2017 m. spalio 2 d. direktoriaus įsakymas Nr.V-63).Darbo grupė strateginiam planui 2018–2020 metams rengti (2017 m. spalio 10 d. direktoriaus įsakymas Nr.V-64).Darbo grupė Lietuvos atkūrimo 100–mečio paminėjimui programos parengimui ir įgyvendinimui (2018 m. vasario 1 d. direktoriaus įsakymas Nr.V-7).2018 metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimu1. Mokykla turi puikiai dirbančius pagalbos mokiniui specialistus: specialųjį ir socialinį pedagogus, logopedą, psichologą, mokytojo padėjėjus.2. Nuolat mokinių saugumu, lygių galimybių užtikrinimu rūpinasi mokykloje veikianti Vaiko gerovės komisija.3. Visi mokiniai, gyvenantys toliau nei 3 km nuo mokyklos, yra pavežami.4. Patvirtintos naujos vidaus darbo taisyklės, inicijuotas mokyklos profesinės rizikos vertinimas, mokinių mikroklimato tyrimas.5. Įsakymu paskirti atsakingi asmenys už civilinę, priešgaisrinę ir darbų saugą.6. Patvirtintas pedagoginių darbuotojų pareigybių sąrašas.7. Patvirtinti pedagoginių darbuotojų pareigybių aprašymai, su jais pasirašytinai supažindinti pedagoginiai darbuotojai.8. Patvirtinta patobulinta (jei reiks) darbo apmokėjimo sistema, su ja pasirašytinai supažindinti darbuotojai. 9. Papildytos pedagoginių darbuotojų darbo sutartys, pasirašytinai supažindinti pedagoginiai darbuotojai.2018 metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymu1. Sistemingai domimasi ir tobulinama kompetenciją įstaigos materialinio turto, lėšų administravimo ir valdymo, viešųjų pirkimų organizavimo klausimais.2. Įsakymu patvirtinta inventorizacinės komisijos sudėtis ir inventorizacijos atlikimo terminai. Padedama rengti mokyklos biudžeto programas, sąmatas ir prižiūrimas jų įgyvendinimas.3. Mokytojų ir Mokyklos tarybose organizuojami pasitarimai dėl tikslingo lėšų panaudojimo mokykloje (po sąmatų patvirtinimo). Teikiamos lėšų panaudojimo įstaigoje ataskaitos Mokyklos tarybai.4. Vykdoma reguliari turto įsigijimo ir lėšų bei turto naudojimo kontrolė.5. Sudaromos ir įsakymu tvirtinamos komisijos dėl trumpalaikio ir ilgalaikio turto nurašymo.6. Įsakymu tvirtinamas mokyklos pareigybių ir etatų skaičius bei apmokėjimas mokytojams, dirbantiems su specialiuosius poreikius turinčiais mokiniais.Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2018 metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimasProjektinės veiklos organizavimas, administravimas. Dalyvauta seminaruose: ,,Etatinis pedagogų darbo užmokestis nuo 2018-09-01“ (pažymėjimo Nr.64483, išduotas JŠC 2018-08-13).,,Geros mokyklos link: ugdymo įstaigos vadovo įtaka individualiai mokinio pažangai“ (pažymėjimo Nr. 65048 išduotas JŠC 2018-12-05).VVG „Nemunas“ seminaras (2018-09-06).Inicijuotas ir kartu su Šimkaičių bendruomene įgyvendintas projektas „Paminklinis akmuo Lietuvos šimtmečiui“ pagal 2017 m. nacionalinės paramos kaimo bendruomenių veiklai.Pateikta paraiška projektui „Ugdyk save“ pagal kaimo vietovių vietos plėtros strategijos „VVG „Nemunas“ teritorijos vietos plėtros 2016–2023 m. strategija“ priemonę „Neformalaus ugdymo gerinimas įtraukiant vaikus ir jaunimą į vietos bendruomenės organizavimą ir socialinės atskirties mažinimą" LEADER-19.2-SAVA-10.Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2019 metaisMokyklos veiklos įsivertinimas.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2017 m.2018 m.Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius30,45 (31) ir 2,95 (3)27,69 (31) ir 2,95 (3)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius18,77518,775Mokinių skaičius130130Ikimokyklinukų skaičius1621Priešmokyklinukų skaičius108Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius156159Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus104 (74,3%) 108 (78,3%)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus81 (57,8%)Nuo 130+10=14088 (63,8%)Nuo 130+8=138II SKYRIUSSTRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMASPateikiami įstaigos strateginio plano ir metinio veiklos plano įgyvendinimo svarbiausi rezultatai ir rodikliai (pateikiama informacija apie veiklos tikslų įgyvendinimą pagal nusistatytus kiekybinius ir kokybinius įgyvendinimo kriterijus).Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasMokyklos 2018–2020 metų strateginis planas patvirtintas 2018 m. vasario 26 d. direktoriaus įsakymu Nr. V-10. Suderintas su Švietimo, kultūros ir sporto skyriumi, skyriaus vedėjo 2018-02-26 įsakymu Nr.ŠS6-81.Mokyklos metinis veiklos planas2018 m. metinis veiklos planas patvirtintas 2017 m. gruodžio 29 d. direktoriaus įsakymu Nr.V-73.2019 m. metinis veiklos planas patvirtintas 2018 m. gruodžio 21 d. direktoriaus įsakymu Nr.V-72.2018 m. mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai 1. Ugdymo kokybės gerinimas, diferencijuojant ugdymo turinį ir nustatant aiškius vertinimo kriterijus.2. Į ugdymą karjerai ir renginių organizavimą papildomai įtraukti tėvus (globėjus). 2018 metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimas1. Visus mokslo metus metodinė veikla, kvalifikacijos tobulinimas buvo skirti šiuolaikinės pamokos struktūros analizei, gerosios patirties sklaidai. Praktinių įgūdžių formavimui organizuotos pamokos įvairiose edukacinėse erdvėse: tėvų (globėjų) darbo vietose, girininkijoje, bibliotekoje, pašte, gaisrinėje ir kt. Visi kabinetai turi prieigą prie interneto, aprūpinti projektoriais, kad mokytojams geriau sektųsi motyvuoti mokinius, panaudojant naująsias technologijas, dirbant netradicinėse ugdymo erdvėse, siejant dalykines žinias su praktinėmis, skatinančiomis kūrybiškumą.Mokinių karjeros ugdymui organizuotos dvi išvykos į Raseinių ,,Šatriją“ ir į Kunigaikščio Kęstučio MPB Sakalinėje.2. Mokiniai ir dalis tėvų išvyko į 4 ekskursijas po Lietuvą.3. Netradicinėse aplinkose organizuotos 9 pamokos.4. Tradiciniai renginiai ,,Laisvės taku 2018“, skirti Generolo Jono Žemaičio 109-osioms gimimo metinėms paminėti, Šeimų diena ir kt.5. Suorganizuotos akcijos: ,,Darom Lietuvai“, ,,Tolerancijos diena“, ,,Atmintis gyva, nes liudija“, ,,Sveikinimas vienišam žmogui“ ir t.t.6. Pravestos 7 integruotos pamokos.7. Buvo organizuotos 5 atviros integruotos pamokos dėl gerosios patirties sklaidos.8. Mokytojai dalyvavo 20 kvalifikacijos kėlimo renginių.Rezultatai aptarti su mokiniais, tėvais ir mokytojų taryboje. Rezultatų analizė naudojama sudarant ugdymo planą (skirtos 6 papildomos valandos mokymosi sunkumams šalinti).2017–2018 mokslo metų (arba 2018 metų) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvos1. Ugdymo kokybės gerinimas, diferencijuojant ugdymo turinį ir nustatant aiškius vertinimo kriterijus.2. Į ugdymą karjerai ir renginių organizavimą papildomai įtraukti tėvus (globėjus).Tėvus į mokyklos veiklą įtraukti sekėsi sunkiai, todėl šio tikslo bus siekiama ir 2018–2019 m.m.Mokytojai dalyvavo kvalifikacijos kėlimo renginiuose, stebėjo kolegų pamokas.Įstaiga dalyvaus projekte ,,Lyderių laikas 3“.Bus organizuotas mokykloje seminaras mokytojams ,,Ugdymo turinio diferencijavimas“.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2017–2018 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasPatvirtintas ugdymo planas 2017–2018 m. m. ir 2018–2019 m. m. 2017-08-31 direktoriaus įsakymu Nr. V-46 ir suderintas su Švietimo, kultūros ir sporto skyriumi, skyriaus vedėjo 2017-08-31 įsakymu Nr.ŠS6-212.2017–2018 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2016–2017 mokslo metais) Mokinių skaičius (m. m. pabaigoje):2017–2018 m. m. – 126 mokiniai ir darželyje 28 ugdytiniai (10 priešmokyklinukų). 2016–2017 m. m. – 123 mokiniai mokykloje ir 28 ugdytiniai darželyje (11 priešmokyklinukų).Ugdymo (si) pažangumas: 2017–2018 m. m. – 91,46%, 2016–2017 m. m. – 100 %).2017–2018 m. m. vienam mokiniui per mokslo metus teko 44,08 praleistos pamokos. 2016–2017 m. m. vienam mokiniui per mokslo metus teko 29,03 praleistos pamokos.Mokytojų skatinami gabūs mokiniai aktyviau dalyvauja konkursuose, olimpiadose. Užimtos prizinės vietos rajone dailės, lietuvių k., matematikos, technologijų olimpiadose, sporto varžybose (2017–2018 mokslo metų Lietuvos mokyklų žaidynių bendrojo ugdymo mokyklų mokinių tinklinio zoninės mergaičių komandų varžybose laimėta 3 vieta, 2017–2018 mokslo metų Lietuvos mokyklų žaidynių bendrojo ugdymo mokyklų mokinių tinklinio zoninės berniukų komandų varžybose – 4 vieta).2018 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) PUPP dalyvavusių mokinių skaičius: matematika 10, lietuvių kalba 10. Išlaikė visi mokiniai.PUPP įvertinimo (balais) vidurkis:Matematika: mokykloje – 3,30, savivaldybėje – 4,07, šalyje – 4,74.Lietuvių kalba: mokykloje – 4,70, savivaldybėje – 6,22, šalyje – 6,26. Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Mokykla dalyvavo projekte ,,Nacionalinis mokinių pasiekimų patikrinimas“. Mūsų mokyklos šeštokų vidurkis pagal matematikos pasiekimus 2018 m. – 30,4%. Tuo tarpu kaimo mokyklų respublikos vidurkis yra 35,2%.Vidurkis pagal skaitymo pasiekimus aukštesnis 2018 m. – 51,8% (respublikos vidurkis tarp kaimo mokyklų – 50,9%). Vidurkis pagal rašymo pasiekimus 2018 m. 40,5% (respublikos vidurkis – 35,2 % tarp kaimo mokyklų).Skirtos papildomos valandos mokymosi sunkumams šalinti.OECD PISA 15-mečių tyrimai. Mokyklos penkiolikmečių skaitymo gebėjimai –54,9%. Lietuvos kaimo mokyklų – 45,9%, visų šalies progimnazijų, pagrindinių mokyklų – 44,7%.Gamtamokslinio raštingumo mokyklos penkiolikmečių gebėjimai – 46,7%. Lietuvos kaimo mokyklų – 37,6%, visų šalies progimnazijų, pagrindinių mokyklų – 33,9%.Finansinio raštingumo mokyklos penkiolikmečių gebėjimai – 38,3%. Lietuvos kaimo mokyklų – 39,6%, visų šalies progimnazijų, pagrindinių mokyklų – 36,7%.Matematinio raštingumo mokyklos penkiolikmečių gebėjimai – 30,0%. Lietuvos kaimo mokyklų – 32,7%, visų šalies progimnazijų, pagrindinių mokyklų – 30,5%.Dalyvaujama projekte „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“.Smurto pasireiškimas mokyklos aplinkoje. Analizė aptarta mokytojų tarybos posėdyje. Dalyvaujama šiose programose:1) Socialinių – emocinių įgūdžių lavinimo programa ,,Antras žingsnis“;2) Prevencinė programa ,,Gyvai“;3) Ugdymo karjerai programa;4) Rengimo šeimai ir lytiškumo ugdymo programa;5) Alkoholio, tabako ir kt. psichiką veikiančių medžiagų prevencijos programa;6) Gyvenimo įgūdžių ugdymo programa 1–10 klasėse;7) Etninės kultūros bendroji programa.8) Pieno ir vaisių vartojimo skatinimas mokyklose.Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsenaStebėsena vykdoma nuolat, rezultatus aptariant klasėse kas mėnesį (pagal poreikį ir dažniau). Mokykloje mokymosi rezultatai vertinami pusmečiais. Likus mėnesiui iki pusmečio pabaigos analizuojami „signaliniai“ rezultatai, o pasibaigus pusmečiams vykdoma išsami palyginamoji analizė, kuri aptariama ir su mokiniais, ir su jų tėvais (globėjais). Mokinių (ugdytinių) mokymo (si) ir ugdymo (si) pasiekimų pažanga stebima pagal patvirtintą mokyklos mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, lankomumo apskaitos tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimo tvarkos aprašą ir pagal Metodinėje taryboje patvirtintas mokinių asmeninės pažangos fiksavimo formas.2017–2018 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas2017–2018 m. m. pradinio ugdymo koncentre ugdymo plane skirtos 8 val., išnaudota – 8 val. Pagrindinio ugdymo koncentre ugdymo plane skirta 13 val., išnaudota – 8 val. Neformaliojo švietimo programas lanko 93,8% mokyklos mokinių. Vieną – 29 mok., du – 49 mok., daugiau kaip du – 44 mok. Papildomai 2 val. lanko mokiniai pagal neformaliojo švietimo programas, kurios pateiktos Švietimo, kultūros ir sporto skyriui.Patyčių ir smurto prevencija mokykloje 2018 metaisMokykloje vaiko gerovės komisija (VGK) sudaryta 2011 m. 2015-10-15 direktoriaus įsakymu Nr.V-74 atnaujinta komisijos sudėtis. 2017–2018 m. m. įvyko 13 Vaiko gerovės komisijos posėdžių, kuriuose buvo svarstomi komisijos planavimo, mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, programų rengimo ir jų ugdymosi rezultatų, 5 kl. ir naujai atvykusių mokinių adaptacijos, kai kurių mokinių mokymosi ir elgesio klausimai. Svarstant mokinių mokymosi ir elgesio problemas, posėdžiuose dalyvavo ir tėvų atstovai. Kartais mokinių tėvai buvo kviečiami ir individualiems pokalbiams, kurie fiksuojami apsilankymo aktuose. Svarstyti tyrimo apie patyčių ir smurto mastą mokykloje rezultatai. Labai saugiai mokykloje jaučiasi 17%, saugiai – 53%, ne visada saugiai – 36% ir nesaugiai -4% mokinių. Patyčios dažniausiai pasireiškia apkalbinėjimu, prasivardžiavimu, pasistumdymu, ignoravimu tai sudaro 84%. Pastebima patyčių mažėjimo tendencija. Vykdoma visuomeninės organizacijos ,,Gelbėkit vaikus“ grupės prieš smurtą veikla.Korupcijos prevencija mokykloje 2018 metaisUž korupcijos prevenciją atsakinga direktoriaus pavaduotoja ugdymui (paskirta 2010-11-02 direktoriaus įsakymu Nr. V-39). Patvirtinta mokyklos 2016–2019 metų korupcijos programa ir šios programos įgyvendinimo priemonių planas (2016-10-12 direktoriaus įsakymu Nr.V-63). Korupcijos prevencijai skirtos temos integruotos į dorinio ugdymo, pilietiškumo pagrindų dalykus ir į klasių vadovų veiklą. Mokykloje vyko anketavimas, antikorupcinės reklamos kūrimas plakatuose. Vyko integruotos dailės, etikos ir pilietiškumo pagrindų pamokos. Organizuoti susitikimai su Marijampolės VPK Jurbarko PK pareigūnais. Vyko renginys „Kaip nugalėti korupcijos „aštuonkojį?..“, skirtas Antikorupcijos dienai paminėti.Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti Atliktas veiklos kokybės įsivertinimas 2.2.2. „Diferencijavimas ir individualizavimas“. Mokytojai, atsižvelgdami į mokinio asmeninę pažangą, diferencijuoja ir individualizuoja užduotis. Mokiniams leidžiama rinktis namų darbų užduotis atsižvelgiant į savo gebėjimus. Mokiniai gali rinktis atskirų dalykų papildomas pamokas tenkinant savo poreikius. 68% mokinių pasirinko po 1 papildomą pamoką 4, 5–10 kl. (lietuvių k. skirta 3 val., matematikos – 2 val., anglų k. – 4 val., 9–10 kl. mokiniams skirta po 1 papildomą gamtos mokslų pamoką praktiniams darbams). Iš viso papildomam pasirinkimui skirta 11 val. Mokiniams suteikiamos galimybės konsultuotis individualiai ir grupėse.Įvertinus mokiniams klausimyno rezultatus pagal IQESonline Lietuva rezultatus aukščiausios vertės skirtos už: mokinių skatinimą bendradarbiauti ir padėti vieni kitiems, už mokytojų pagalbą mokiniams pažinti mokinio gabumus ir polinkius, už įdomią ir prasmingą organizuojamą socialinę ir visuomeninę veiklą.Įvertinus tėvams klausimyno rezultatus, aukščiausi rezultatai gauti už tai, kad mokytojai padeda mokiniams suprasti mokymosi svarbą gyvenime, mokykla skatina mokinius būti aktyviais mokyklos gyvenimo kūrėjais, mokykloje mokiniai sužino apie tolimesnio mokymosi ir karjeros galimybes.Ne visi mokytojai sudaro galimybes mokiniams pasirinkti užduotis pagal savo gebėjimus. Mokiniams, renkantis profesiją, sudarytos galimybės apsilankyti TVM ir susipažinti su siūlomomis programomis. Mokosi 2 mokiniai gimnazijoje, 8 mokiniai profesinėse mokyklose.Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiStiprieji mokyklos veiklos aspektai:1. Mokinių įsitraukimas į vietos bendruomenės gyvenimą.2. Pagalba planuojant karjerą.3. Neblogi mokinių neakademiniai pasiekimai. 4. Paveiki socialinė pagalba mokiniui.5. Įranga ir priemonės atitinka mokinių poreikius ir amžių. 6. Erdvės pritaikytos mokinių poreikiams.7. Mokymasis kitose aplinkose.8. Optimalus išteklių paskirstymas.9. Bendradarbiavimo kultūra.10. Tinkama mokyklos tinklaveika.Tobulintini mokyklos veiklos aspektai:1. Patenkinamas ugdymo diferencijavimas.2. Nesistemingas vertinimo kriterijų aiškumas.3. Patenkinama mokyklos vizija.4. Vidutiniškas mokyklos veiklos įsivertinimas.5. Nesistemingas mokinių tėvų įsitraukimas.Tobulintini aspektai įtraukti į metinį veiklos planą, keliama mokytojų kvalifikaciją, atliekama analizė.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiGenerolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija, Klaipėdos karo prievolės centras, Kęstučio MPB, Šimkaičių girininkija, Šimkaičių seniūnija ir miestelio bendruomenė, Šimkaičių biblioteka, Šimkaičių kultūros centras, Marijampolės VPK Jurbarko policijos komisariatas, rajono savivaldybė, Prezidento Jono Žemaičio fondas.Šiais metais pradėtas bendradarbiavimas su Lietuvos Švedijos draugija.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosKlasių, mokyklos susirinkimai, bendri renginiai, šventės mokykloje, individualūs pokalbiai, ekskursijos.Gegužės pabaigoje su Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija organizuojamas tradicinis renginys „Laisvės taku“ (bėgimas ir minėjimas, skirtas generolo Jono Žemaičio atminimui). Akcija ,,Darom Lietuvai“ su Šimkaičių girininkija. Akcija neįgaliems vaikams paremti. Gerumo akcija ,,Kalėdinis sveikinimas vienišam žmogui“. Su Šimkaičių bendruomene renginys ,,Šeimų diena“, paminklinio akmens, skirto Lietuvos 100-mečiui paminėti, įamžinant Šimkaičių seniūnijos savanorius, pastatymas ir kt. Mokyklos bendruomenės iniciatyvosEkskursijos mokiniams ir jų tėvams. Pedagoginis tėvų švietimas. Šventės, renginiai, parodos, paskaitos, akcijos, susirinkimai.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokymo lėšos (mokinio krepšelio lėšos iki 2018 m. rugsėjo 1 d.)Rodiklis:2017 m.2018 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)252,1295,3Panaudotos mokymo lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų asignavimų165,1 (65,5%)173,867%Papildomai 2018 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t.y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)23,621,7Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)185,4195,0Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)185,3(99,95%)209,8(107,59%)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti35,640,9Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)1,14,1Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos1,98,7Panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų118,8 (64,1%)125,8(60%)2018 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2017 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomisX113,2%Kreditinis įsiskolinimas 2018 m. gruodžio 31 d.0XĮstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPer 2018 m. gautos pajamos už patalpų ir kito turto nuomą00Per 2018 m. gautos pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose6,05,1Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2018 m.X0,6Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)neneTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veiklą-Mokyklos problemos ir jų sprendimas2017 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Liko ta pati problema dėl senų langų. Darželyje ir mokykloje keičiama po keletą langų. 2018 metais darželyje ir mokykloje pakeisti 6 langai.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasSenų langų pakeitimas mokykloje ir darželyje. Reikia aptverti darželio teritoriją ir stadione pakloti bėgimo takų dangą. Savivaldybei preliminari sąmata pateikta.Kyla problemų dėl lankomumo, drausmės, nes mokyklą lanko nemažas skaičius mokinių iš šeimų, gaunančių koordinuotas paslaugas. Bendradarbiaujama su tėvais, seniūnijos socialiniais darbuotojais, policija, vaiko teisių specialistais. Kviečiami tėvai į mokyklą bendram pokalbiui. Tėvai nuolat informuojami apie vaikų pasiekimus, elgesį bei lankomumą.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasTrūks mokymui lėšų valdymui ir pagalbos mokiniui specialistų atlyginimams pagal ŠVIS skaičiavimus.1. Bus mažinami pagalbos mokiniui specialistų etatai.2. Sumažintas pavaduotojo ugdymui etatas iki 0,75.2018 metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseMokyklos tarybos posėdyje 2019-02-07 ir mokytojų tarybos posėdyje 2019-02-07.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaMokyklos interneto svetainėje www.simkaiciu.jurbarkas.lm.lt, mokyklos Facebook socialinėje svetainėje, rajono laikraščiuose „Šviesa“, „Mūsų laikas“.Kita informacijaMokyklą lanko 37 mokiniai iš 18 šeimų, gaunančių koordinuotas paslaugas. Socialinę paramą gauna iš viso 39 šeimos (49% visų šeimų), kuriose gyvena 71 mokinys. Kyla problemų dėl lankomumo, smurto ir patyčių apraiškų, drausmės.____________________________Mokyklos direktoriusLeonardas ZaksasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. ŠIMKAIČIŲ JONO ŽEMAIČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2019 m. vasario 18 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti Jurbarko r. Šimkaičių Jono Žemaičio pagrindinės mokyklos 2018 metais nuveiktus darbus.Palyginti šios įstaigos veiklos pokytį su 2017 metų veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Įstaigos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko r. Šimkaičių Jono Žemaičio pagrindinės mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nė naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe.8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko r. Šimkaičių Jono Žemaičio pagrindinės mokyklos direktorius Leonardas Zaksas, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Dalia Jaramavičienė.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui – per DVS, Jurbarko r. Šimkaičių Jono Žemaičio pagrindinei mokyklai – el. paštu.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2019-02-18