DelEgleRuta Vanciene532018-05-17T10:17:00Z2018-05-21T05:22:00Z2018-05-21T05:25:00Z678784492Sveikatos apsaugos ministerija37241234615 ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS VALDOMŲ SAVIVALDYBĖS ĮMONIŲ IR KONTROLIUOJAMŲ UŽDARŲJŲ AKCINIŲ BENDROVIŲ PASIEKTŲ VEIKLOS TIKSLŲ VERTINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2018 m. gegužės 30 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-158JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 3 dalies 9 punktu, 4 dalimi, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymo 11 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymo 371 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 23 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 567 „Dėl savivaldybių turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo akcinėse bendrovės ir uždarosiose akcinėse bendrovėse“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba nusprendžia Patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės valdomų savivaldybės įmonių ir kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių pasiektų veiklos tikslų vertinimo tvarkos aprašą (pridedama).Įpareigoti Jurbarko rajono savivaldybės valdomos savivaldybės įmonės ir kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių vadovus, rengiant veiklos strategijas, vadovautis šio sprendimo 1 punkte nurodytu tvarkos aprašu.Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Jurbarko rajono savivaldybės interneto svetainėje.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V.RekešienėTarybos ir mero sekretoriato vyr. specialistė I.GavėnėInfrastruktūros ir turto skyriaus vedėjo pavaduotoja-vyr. architektė G. GadliauskienėInfrastruktūros ir turto skyriaus vyr. specialistas P. KazėnasInfrastruktūros ir turto skyriaus vyr. specialistas G. ŠaltinisParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vančienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 155, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT ruta.vanciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2018-05-21 ATVIRTINTAPATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2018 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS VALDOMŲ SAVIVALDYBĖS ĮMONIŲ IR KONTROLIUOJAMŲ UŽDARŲJŲ AKCINIŲ BENDROVIŲ PASIEKTŲ VEIKLOS TIKSLŲ VERTINIMO TVARKOS APRAŠAS I SKYRIUSBENDROSIOS NUOSTATOS 1. Jurbarko rajono savivaldybės valdomų savivaldybės įmonių ir kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių pasiektų veiklos tikslų vertinimo tvarkos aprašas (toliau – aprašas) nustato visų Jurbarko rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) valdomų įmonių ir kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių (toliau – įmonės) vertinimą, ar šios įmonės pasiekė įmonės veiklos strategijoje nustatytus trumpalaikius ir ilgalaikius veiklos tikslus.2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatyme ir Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės įmonių įstatyme. II SKYRIUSĮMONIŲ VEIKLOS STRATEGIJOS RENGIMAS 3. Įmonės vadovas rengia 5 metų veiklos strategijos projektą. Rengdamas veiklos strategijos projektą, įmonės vadovas išanalizuoja ir įvertina aplinką bei išteklius, suformuoja misiją, numato strateginius tikslus (ilgalaikius ir trumpalaikius) ir uždavinius tikslams pasiekti bei pasiūlo tikslų vertinimo kriterijus – konkrečius rodiklius. Įmonės veikla planuojama pagal turimus ir planuojamus gauti finansinius, materialiuosius ir žmogiškuosius išteklius misijai vykdyti ir užsibrėžtiems strateginiams tikslams pasiekti.4. Įmonės vadovas pateikia parengtą įmonės veiklos strategijos projektą savivaldybės administracijos direktoriui. Konkrečius veiklos tikslų pasiekimo vertinimo rodiklius nustato savivaldybės administracijos direktorius. Atsižvelgiant į įmonės veiklos specifiką, kiekvienai įmonei gali būti nustatomas skirtingas veiklos tikslų skaičius, tačiau vieniems metams (trumpalaikiai tikslai) nustatomi ne mažiau kaip 3 tikslai.5. Strateginiai tikslai formuluojami vadovaujantis tinkamumo, realumo, motyvavimo, suprantamumo, įsipareigojimo, suderinamumo principais.6. Įmonės veiklos strateginiams tikslams įgyvendinti formuluojami uždaviniai, kurie nusako, kokia yra planuojama veikla, užtikrinanti nustatyto tikslo įgyvendinimą per nustatytą laikotarpį.7. Kiekvienam įmonės veiklos suformuotam uždaviniui įgyvendinti numatomos priemonės, kurios turi būti aiškios, su konkrečiais numatytais įgyvendinimo terminais. Priemonių skaičius turi būti pakankamas, kad užtikrintų tinkamą uždavinio įgyvendinimą. Priemonė turi būti efektyviausias ir racionaliausias būdas norimam rezultatui su turimais (planuojamais) ištekliais pasiekti, ji turi būti aiški, suprantama, teisėta ir praktiškai įgyvendinama.8. Įmonės veiklos pasiektų tikslų ir jų uždavinių įvykdymui vertinti nustatomi konkretūs rodikliai, kurie turi būti realūs, teisingi, leidžiantys daryti palyginimus, sudarantys galimybę vertinti sąnaudas, darbo krūvį, rezultatus, naudą ir kt. Turi būti pateiktos trumpalaikių ir ilgalaikių tikslų įgyvendinimo vertinimo rodiklių reikšmės.9. Rengiant įmonės veiklos strategiją, kartu rengiami ir finansiniai planai, rodantys, kaip įgyvendinus veiklos strategiją, kis įmonės finansinė padėtis per planuojamą laikotarpį.10. Parengta įmonės veiklos strategija ateinančiam laikotarpiui pateikiama savivaldybės administracijos direktoriui kartu su praėjusio laikotarpio metiniu finansinių ataskaitų rinkiniu. Įmonės veiklos strategija gali būti tikslinama ne dažniau kaip kartą per pusmetį.11. Jei įmonėje yra sudaryta valdyba, savivaldybės administracijos direktoriui teikiama įmonės veiklos strategija, kuri yra patvirtinta arba kuriai pritarta teisės aktų nustatyta tvarka įmonės valdybos posėdyje (kartu su įmonės veiklos strategija yra teikiamas tai patvirtinantis dokumentas).12. Jei įmonėje nėra sudaryta valdyba, savivaldybės kontroliuojamos uždarosios akcinės bendrovės veiklos strategiją, suderinęs su savivaldybės administracijos direktoriumi, tvirtina bendrovės vadovas. Savivaldybės valdomos savivaldybės įmonės veiklos strategiją tvirtina savivaldybės administracijos direktorius. III SKYRIUSATITIKTIES ĮMONĖS VEIKLOS TIKSLAMS NUSTATYMAS 13. Įmonės vadovas iki kiekvienų metų balandžio 30 dienos savivaldybės administracijos direktoriui teikia veiklos strategijos įgyvendinimo metinę ataskaitą ar metinį pranešimą – įmonės veiklos per ataskaitinį laikotarpį apžvalgą, kurioje:13.1. pateikia finansinių ir nefinansinių veiklos rezultatų analizę, nurodydamas, kaip buvo įgyvendintos veiklos strategijos priemonės įmonės veiklos tikslams pasiekti, bei įmonės veiklą apibūdinančius pagrindinius finansinius rodiklius (pelningumo, likvidumo, turto panaudojimo efektyvumo), jų kaitą per 3 metus;13.2. apibūdina, kokią įtaką įmonės veiklos rezultatams turėjo vidaus ir išorės veiksniai, rizika ir neapibrėžtumai, su kuriais įmonė susidūrė;13.3. aprašo, kokia buvo pasiekta įmonės veiklos pažanga: darbo našumo augimas, naujų technologijų diegimas, rinkos plėtra ir pan.;13.4. nurodo, kaip buvo įgyvendinamos audito rekomendacijos;13.5. pateikia, kokie prognozuojami ateinančio laikotarpio įmonės veiklos rezultatai;13.6. aprašo įmonės skolas tiekėjams ir pirkėjų įsiskolinimus įmonėms, jų įtaką įmonės veiklai.14. Jei įmonėje sudaryta valdyba, savivaldybės administracijos direktoriui teikiama veiklos strategijos įgyvendinimo ataskaita, kuri teisės aktų nustatyta tvarka yra apsvarstyta įmonės valdybos posėdyje (tai patvirtinantis dokumentas teikiamas kartu).15 Savivaldybės administracijos specialistai pagal kuruojamą sritį kasmet apibendrina įmonės ilgalaikius ir trumpalaikius veiklos tikslus ir pasiektus rodiklius, šią informaciją teikia savivaldybės administracijos direktoriui.16. Savivaldybės administracijos direktorius užtikrina, kad įmonės įstatuose nustatytus veiklos tikslus, taip pat misiją, viziją, ilgalaikius tikslus, jų įgyvendinimo finansavimo šaltinius, strategiją ne rečiau kaip kartą per metus peržiūrėtų strategiją patvirtinę savivaldybės valdomos įmonės organai. IV SKYRIUSVEIKSMAI NEPASIEKUS ĮMONĖS VEIKLOS TIKSLŲ 17. Savivaldybės administracijos direktorius turi įvertinti, ar įmonė pasiekė visus, ar tik iš dalies jai nustatytus veiklos tikslus, numatytus įmonės veiklos strategijoje.18. Nepasiekus įmonės finansinių ir nefinansinių ilgalaikių ir trumpalaikių tikslų ar juos pasiekus tik iš dalies, vadovaujantis įmonės valdybos rekomendacijomis, svarstoma, ar įmonės vadovas gali būti skiriamas (renkamas) antrajai kadencijai ar turi būti atšauktas iš vadovo pareigų. V SKYRIUSBAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 19. Savivaldybės administracijos specialistai pagal jo kuruojamą sritį) stebi ir analizuoja, kaip vykdomos aprašo nuostatos, ir pagal analizės rezultatus teikia pasiūlymus savivaldybės administracijos direktoriui.20. Informacija apie įmonę pasiekiama visuomenei (skelbiama įmonės interneto svetainėje, o jeigu įmonė neturi savo interneto svetainės, – savivaldybės interneto svetainėje www.jurbarkas.lt).21. Šis aprašas keičiamas, panaikinamas savivaldybės tarybos sprendimu. __________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSTEISĖS IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS VALDOMŲ SAVIVALDYBĖS ĮMONIŲ IR KONTROLIUOJAMŲ UŽDARŲJŲ AKCINIŲ BENDROVIŲ PASIEKTŲ VEIKLOS TIKSLŲ VERTINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2018 m. gegužės 21 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Teikiamas sprendimo projektas, kuriuo siūloma patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės valdomų savivaldybės įmonų ir kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių pasiektų veiklos tikslų vertinimo tvarkos aprašą.Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymo Nr. I-722 11 straipsnio pakeitimo įstatymo (toliau – Valstybės ir savivaldybės įmonių pakeitimo įstatymas) 11 straipsnis buvo papildytas 2 dalimi, kurioje numatyta, jog pasibaigus pirmajai kadencijai, įmonės vadovas savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos sprendimu gali būti skiriamas antrajai 5 metų kadencijai, atsižvelgiant į tai, ar įmonės vadovo pirmosios kadencijos laikotarpiu įmonė pasiekė visus jai nustatytus veiklos tikslus. Įmonės pasiektų veiklos tikslų atitiktis jai nustatytiems veiklos tikslams vertinama savivaldybės tarybos nustatyta tvarka likus 3 mėnesiams iki vadovo pirmosios kadencijos pabaigos. Taip pat ir Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymo (toliau – Akcinių bendrovių įstatymas) 371 straipsnio 2 dalis numato, jog pasibaigus pirmajai kadencijai vadovas gali būti renkamas antrajai 5 metų kadencijai, atsižvelgiant į tai, ar vadovo pirmosios kadencijos laikotarpiu įmonė pasiekė visus jai nustatytus veiklos tikslus. Pasiektų veiklos tikslų atitiktis jai nustatytiems veiklos tikslams vertinama savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.Jurbarko rajono savivaldybės tarybai patvirtinus Jurbarko rajono savivaldybės valdomų savivaldybės įmonių ir kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių pasiektų veiklos tikslų vertinimo tvarkos aprašą, bus įgyvendintos Valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymo bei Akcinių bendrovių įstatymo nuostatos.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Savivaldybės įmonių ir kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių pasiektų veiklos tikslų vertinimo tvarkos aprašas nebuvo patvirtintas3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus įgyvendintos Valstybės ir savivaldybės įmonių įstatymo bei Akcinių bendrovių įstatymo nuostatos.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nenumatoma.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.-6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.-7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasTaip8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. Vančienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.-10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Savivaldybės įmonei „Jurbarko planas“, UAB „Jurbarko komunalininkas“, UAB „Jurbarko vandenys“, UAB Jurbarko autobusų parkuiParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vančienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2018-05-21PAGE