DelEgleRuta Vasiliauskiene4112012-07-30T13:30:00Z2017-12-07T14:31:00Z2017-12-08T06:29:00Z6104155937Sveikatos apsaugos ministerija49321632015ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. RUGSĖJO 24 D. SPRENDIMO NR. T2-255 „DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2017 m. gruodžio 21 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-364JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdama į 2017 m. spalio 12 d. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 3, 14, 15, 16, 31, 34, 35 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 351 straipsniu įstatymą Nr. XIII-677, Jurbarko rajono savivaldybės taryba nusprendžia:1. Pakeisti Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“:1.1. Pakeisti 50 punktą ir jį išdėstyti taip:„50. Tarybos posėdžiai yra atviri. Kai posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas, taryba gali nuspręsti jį nagrinėti uždarame posėdyje.“1.2. Papildyti 501 punktu ir jį išdėstyti taip:„501. Kai yra techninės galimybės, atviri tarybos posėdžiai transliuojami interneto svetainėje. Šiuo atveju, už tarybos posėdžio transliavimo organizavimą atsakinga savivaldybės administracija.“1.3. Pakeisti 70 punktą ir jį išdėstyti taip:„70. Atvirai balsuojama elektroninio balsavimo sistema. Jei elektroninio balsavimo sistema neveikia ar ja negalima naudotis, atvirai balsuojama rankos pakėlimu. Tuo atveju taryba iš savo narių tarpo išrenka du balsų skaičiuotojus. Balsuoti gali tik posėdyje dalyvaujantys, užsiregistravę elektroninio balsavimo kortele, skirta dalyvio identifikavimui registruojantis į balsavimo sistemą, tarybos nariai. Neturintys elektroninio balsavimo kortelės, skirtos dalyvio identifikavimui registruojantis į balsavimo sistemą, arba neužsiregistravę elektroninio balsavimo sistemoje, laikomi nedalyvaujantys tarybos posėdyje. Balsuojama „už“, „prieš“ arba „susilaikoma“.“1.4. Pakeisti 123 punktą ir jį išdėstyti taip:„123. Komitetų darbe komiteto sprendimu patariamojo balso teise gali dalyvauti visuomenės atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, ekspertai, valstybės tarnautojai ir kiti suinteresuoti asmenys. Kai komiteto posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas, komitetas gali nuspręsti jį nagrinėti uždarame posėdyje.“1.5. Pakeisti 132 punktą ir ją išdėstyti taip:„132. Tarybos sudaromų komisijų nariais gali būti tarybos nariai, valstybės tarnautojai, ekspertai, gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, visuomenės atstovai (Lietuvos Respublikoje įregistruotų viešųjų juridinių asmenų, išskyrus valstybės ar savivaldybės institucijas ar įstaigas, įgalioti atstovai), bendruomeninių organizacijų atstovai, kiti savivaldybės gyventojai. Etikos komisijoje ir Antikorupcijos komisijoje seniūnaičiai arba seniūnaičiai ir visuomenės atstovai turi sudaryti ne mažiau kaip 1 / 3 komisijos narių.“1.6. Papildyti 1882 punktu ir jį išdėstyti taip:„1882. Išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimai yra rekomendaciniai ir turi būti įvertinti atitinkamos savivaldybės institucijos:1882.1. Jeigu išplėstinės seniūnaičių sueigos priimtų sprendimų vertinimas yra tarybos kompetencija, šie sprendimai vertinami rengiant tarybos sprendimo projektą dėl išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo ir teikiant jį svarstyti tarybai bendra tvarka. Šiuo atveju išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimas turi būti įvertintas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo gavimo dienos. Savivaldybės interneto svetainėje ir atitinkamų seniūnijų skelbimų lentose privalo būti paskelbtas vertinimas dėl išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų, nurodyti vertinimo motyvai ir numatomi veiksmai, jeigu tokių veiksmų bus imtasi;1882.2. Jeigu išplėstinės seniūnaičių sueigos priimtų sprendimų vertinimas yra savivaldybės administracijos direktoriaus kompetencija, direktorius juos įvertina raštu ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo gavimo dienos. Savivaldybės interneto svetainėje ir atitinkamų seniūnijų skelbimo lentose privalo būti paskelbtas vertinimas dėl išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų, nurodyti vertinimo motyvai ir numatomi veiksmai, jeigu tokių veiksmų bus imtasi.“1.7. Pakeisti 219.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:„219.4. Reglamento nustatyta tvarka informuoti merą ir (ar) tarybos narius arba kitus asmenis, kurie kartu dalyvauja rengiant, svarstant ar priimant sprendimą, apie esamą interesų konfliktą, pareikšti apie nusišalinimą ir, jeigu pareikštas nusišalinimas buvo priimtas, jokia forma nedalyvauti toliau rengiant, svarstant ar priimant sprendimą;“.2. Pripažinti netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 24 d. sprendimo Nr. T2-346 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimo Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ pakeitimo“ 1.4 papunktį.3. Nustatyti, kad šio sprendimo 1.4–1.6 papunkčiai įsigalioja 2018 m. sausio 1 d. 4. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Jurbarko rajono savivaldybės interneto svetainėje.Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V. RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R. VančienėTarybos ir mero sekretoriato vedėja G. GudaitienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A. PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Indrė Gavėnė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 165, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT indre.gavene@jurbarkas.ltPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-12-08 JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS IR MERO SEKRETORIATASAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. RUGSĖJO 24 D. SPRENDIMO NR. T2-255 „DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO “ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2017 m. gruodžio 8 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Tikslas – suderinti Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento (toliau – Reglamentas) nuostatas su galiojančiomis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (toliau – Vietos savivaldos įstatymas) nuostatomis. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Vietos savivaldos įstatymo 13 straipsnio 11 dalyje numatyta, kad „<...> Kai yra techninės galimybės, savivaldybės tarybos nustatyta tvarka jos posėdžiai transliuojami savivaldybės interneto svetainėje.“ Šiuo metu posėdžio transliavimo tvarka nėra nustatyta, nėra techninių galimybių, posėdžiai netransliuojami, tačiau vykdant imperatyvias Vietos savivaldos įstatymo nuostatas, siūloma papildyti Reglamentą 501 punktu ir jame apibrėžti tvarką, t. y. nurodyti, kurie tarybos posėdžiai gali būti transliuojami, kas yra atsakingas už tokio posėdžio transliavimo organizavimą. Reglamentą papildžius 501 punktu, siūloma patikslinti Reglamento 50 punktą, iš jo išbraukiant sakinį „Kai yra techninės galimybės, tarybos nustatyta tvarka jos posėdžiai transliuojami interneto svetainėje.“Reglamento 70 punkte numatyta, kad „Tarybos narys privalo nebalsuoti tarybos posėdyje, kai jo balsavimas svarstomu klausimu prieštarauja Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymui.“ Tačiau Vietos savivaldos įstatymo 23 straipsnio 4 punkte yra numatyta, kad tarybos narys „reglamento nustatyta tvarka informuoti merą ir (ar) tarybos narius arba kitus asmenis, kurie kartu dalyvauja rengiant, svarstant ar priimant sprendimą, apie esamą interesų konfliktą, pareikšti apie nusišalinimą ir, jeigu pareikštas nusišalinimas buvo priimtas, jokia forma nedalyvauti toliau rengiant, svarstant ar priimant sprendimą“. Vietos savivaldos įstatymo 13 straipsnio 10 dalyje numatyta, kad „<...> Savivaldybės taryba gali motyvuotu sprendimu, vadovaudamasi Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos patvirtintais kriterijais, pareikšto nusišalinimo nepriimti ir įpareigoti tarybos narį dalyvauti toliau svarstant šį klausimą. <...>“. Taigi, išanalizavus šia teisės nuostatas, darytina išvada, kad jei tarybos nario nusišalinimas nepriimtas, jis gali toliau dalyvauti posėdyje svarstant klausimus, o tuo pačiu ir balsuoti. Atsižvelgiant į tai, reikalinga patikslinti 70 punktą ir 219.4 papunktį. 2017 m. spalio 12 d. buvo priimtas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 3, 14, 15, 16, 31, 34, 35 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 351 straipsniu įstatymas Nr. XIII-677. Atsižvelgiant į šį įstatymo pakeitimą, reikalinga tikslinti Reglamento 123, 132, taip pat papildyti 1882 punktu, kuriame būtų numatyta išplėstinės seniūnaičių sueigos priimtų rekomendacinių sprendimų vertinimo tvarka. Minėto įstatymo nuostatos įsigalioja 2018 m. sausio 1 d., o savivaldybės taryba įpareigota priimti įgyvendinamuosius teisės aktus iki 2017 m. gruodžio 31 d. Reglamento 123 punktas tikslinamas, numatant, kad komitetų darbe su patariamojo balso teise, gali dalyvauti ir išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai. Reglamento 132 punktas tikslinamas, numatant, kad savivaldybės tarybos sudaromų komisijų nariais gali būti ir išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Reglamento normos bus suderintos su galiojančių teisės aktų nuostatomis. 4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nėra5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Nėra6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Iniciatorius ir rengėjas –Reglamento rengimo komisija ir Tarybos ir mero sekretoriatas. 9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Rengėjui – per DVS. Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Indrė Gavėnė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-12-08Projekto lyginamasis variantasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. RUGSĖJO 24 D. SPRENDIMO NR. T2-255 „DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2017 m. gruodžio 21 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-364JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdama į 2017 m. spalio 12 d. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo Nr. I-533 3, 14, 15, 16, 31, 34, 35 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 351 straipsniu įstatymą Nr. XIII-677, Jurbarko rajono savivaldybės taryba nusprendžia:1. Pakeisti Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“:1.1. Pakeisti 50 punktą ir jį išdėstyti taip:„50. Tarybos posėdžiai yra atviri. Kai posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas, taryba gali nuspręsti jį nagrinėti uždarame posėdyje. Kai yra techninės galimybės, tarybos nustatyta tvarka jos posėdžiai transliuojami interneto svetainėje.“1.2. Papildyti 501 punktu ir jį išdėstyti taip:„501. Kai yra techninės galimybės, atviri tarybos posėdžiai transliuojami interneto svetainėje. Šiuo atveju, už tarybos posėdžio transliavimo organizavimą atsakinga savivaldybės administracija.“1.3. Pakeisti 70 punktą ir jį išdėstyti taip:„70. Atvirai balsuojama elektroninio balsavimo sistema. Jei elektroninio balsavimo sistema neveikia ar ja negalima naudotis, atvirai balsuojama rankos pakėlimu. Tuo atveju taryba iš savo narių tarpo išrenka du balsų skaičiuotojus. Balsuoti gali tik posėdyje dalyvaujantys, užsiregistravę elektroninio balsavimo kortele, skirta dalyvio identifikavimui registruojantis į balsavimo sistemą, tarybos nariai. Neturintys elektroninio balsavimo kortelės, skirtos dalyvio identifikavimui registruojantis į balsavimo sistemą, arba neužsiregistravę elektroninio balsavimo sistemoje, laikomi nedalyvaujantys tarybos posėdyje. Balsuojama „už“, „prieš“ arba „susilaikoma“. Tarybos narys privalo nebalsuoti tarybos posėdyje, kai jo balsavimas svarstomu klausimu prieštarauja Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymui.1.4. Pakeisti 123 punktą ir jį išdėstyti taip:„123. Komitetų darbe komiteto sprendimu patariamojo balso teise gali dalyvauti visuomenės atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, ekspertai, valstybės tarnautojai ir kiti suinteresuoti asmenys. Kai komiteto posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas, komitetas gali nuspręsti jį nagrinėti uždarame posėdyje.“1.5. Pakeisti 132 punktą ir ją išdėstyti taip:„132. Tarybos sudaromų komisijų nariais gali būti tarybos nariai, valstybės tarnautojai, ekspertai, gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, visuomenės atstovai (Lietuvos Respublikoje įregistruotų viešųjų juridinių asmenų, išskyrus valstybės ar savivaldybės institucijas ar įstaigas, įgalioti atstovai), bendruomeninių organizacijų atstovai, kiti savivaldybės gyventojai. Etikos komisijoje ir Antikorupcijos komisijoje seniūnaičiai arba seniūnaičiai ir visuomenės atstovai turi sudaryti ne mažiau kaip 1 / 3 komisijos narių.1.6. Papildyti 1882 punktu ir jį išdėstyti taip:„1882. Išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimai yra rekomendaciniai ir turi būti įvertinti atitinkamos savivaldybės institucijos:1882.1. Jeigu išplėstinės seniūnaičių sueigos priimtų sprendimų vertinimas yra tarybos kompetencija, šie sprendimai vertinami rengiant tarybos sprendimo projektą dėl išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo ir teikiant jį svarstyti tarybai bendra tvarka. Šiuo atveju išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimas turi būti įvertintas ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo gavimo dienos. Savivaldybės interneto svetainėje ir atitinkamų seniūnijų skelbimų lentose privalo būti paskelbtas vertinimas dėl išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų, nurodyti vertinimo motyvai ir numatomi veiksmai, jeigu tokių veiksmų bus imtasi;1882.2. Jeigu išplėstinės seniūnaičių sueigos priimtų sprendimų vertinimas yra savivaldybės administracijos direktoriaus kompetencija, direktorius juos įvertina raštu ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimo gavimo dienos. Savivaldybės interneto svetainėje ir atitinkamų seniūnijų skelbimo lentose privalo būti paskelbtas vertinimas dėl išplėstinės seniūnaičių sueigos sprendimų, nurodyti vertinimo motyvai ir numatomi veiksmai, jeigu tokių veiksmų bus imtasi.1.7. Pakeisti 219.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:„219.4. nebalsuoti tarybos ir jos komitetų posėdžiuose, kai jo balsavimas svarstomu klausimu prieštarauja Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymui; Reglamento nustatyta tvarka informuoti merą ir (ar) tarybos narius arba kitus asmenis, kurie kartu dalyvauja rengiant, svarstant ar priimant sprendimą, apie esamą interesų konfliktą, pareikšti apie nusišalinimą ir, jeigu pareikštas nusišalinimas buvo priimtas, jokia forma nedalyvauti toliau rengiant, svarstant ar priimant sprendimą;“.2. Pripažinti netekusiu galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 24 d. sprendimo Nr. T2-346 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimo Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ pakeitimo“ 1.4 papunktį.3. Nustatyti, kad šio sprendimo 1.4–1.6 papunkčiai įsigalioja 2018 m. sausio 1 d. 4. Paskelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Jurbarko rajono savivaldybės interneto svetainėje.Savivaldybės meras