DelEgleGenute Griguceviciene362202012-07-30T13:30:00Z2014-07-16T13:32:00Z2017-10-12T06:30:00Z1111956382Sveikatos apsaugos ministerija53351754215ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. SKIRSNEMUNĖS JURGIO BALTRUŠAIČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2016–2017 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2017 m. spalio 26 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-295JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252–253 punktais, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko r. Skirsnemunės Jurgio Baltrušaičio pagrindinės mokyklos 2016–2017 mokslo metų veiklos ataskaitai (pridedama).Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V.RekešienėTeisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja R.VančienėTarybos ir mero sekretoriato vyr. specialistė I. GavėnėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė Grigucevičienė, tel. /////wAAAAAAABIAQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFAASABPAE4ARQBfAEYAVQBMAEwAAAAVAHsAJABD
AFIARQBBAFQATwBSAF8AUABIAE8ATgBFAF8ARgBVAEwATAB9AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA=
FORMTEXT (8 447) 70 195, el. p. /////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAEUATQBBAEkATAAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBFAE0AQQBJAEwAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT genovaite.griguceviciene@jurbarkas.lt/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-10-13 PAGE PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2017 m. spalio 26 d. sprendimu Nr. JURBARKO R. SKIRSNEMUNĖS JURGIO BALTRUŠAIČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS2016–2017 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITA2017-10-10SkirsnemunėMokyklos direktorė – Dainora Saulėnienė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Dangyra Sasnauskienė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – bendrasis pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – pradinis mokymas, ikimokyklinis ugdymas, priešmokyklinis ugdymas.Informacija apie mokyklos ir mokyklos direktoriaus veiklą: Informacija apie mokyklos direktorių ir jo veikląVadybinio darbo stažas (metų skaičius)8Vadovavimo mokyklai pradžia (metai)2009Turima kvalifikacinė kategorija ir jos gavimo metai II vadybinė kvalifikacinė kategorija, 2012 m.2016–2017 mokslo metais sutelktos komandos (darbo grupės) įstaigos strateginiam planui (metinėms švietimo veiklos ar (ir) kitoms programoms) rengti bei įgyvendintiInicijavau darbo grupes ugdymo planui 2015–2017 m. (direktoriaus 2015-04-24 įsak. Nr. V-68) ir metinei veiklos programai (direktoriaus 2016-06-09 įsak. Nr. V-100) sudaryti.2016–2017 mokslo metų veikla, susijusi su darbuotojų funkcijų reglamentavimu, darbuotojų ir mokinių saugumo bei lygių galimybių įstaigoje užtikrinimuPatvirtinau mokyklos ekstremalių situacijų parengties valdymo planą, inicijavau civilinės saugos pratybas.Mokyklos darbuotojams už nuoširdų darbą skyriau nemokamą išvyką į Vilnių, suorganizavau padėkos Kalėdinę šventę, mokytojams už labai gerą mokinių paruošimą rajoninėms olimpiadoms ir konkursams skirtos dovanos (direktoriaus 2017-08-31 įsak. Nr. V-105)2016–2017 mokslo metų veikla, susijusi su turto ir lėšų administravimu bei valdymuĮ gautų lėšų skirstymą įtraukiau savivaldos institucijas: (Mokytojų tarybos posėdžio 2017-02-01 prot. Nr. MT1-1; Mokyklos tarybos posėdžio 2017-03-10 prot. Nr. MT-2)Su Darbo taryba derinau pedagoginių darbuotojų apmokėjimą (Darbo tarybos posėdžio 2017-01-30 prot. Nr. Dt-1)Sistemingai vykdau MK ir SB lėšų, 2 % gyventojų pajamų mokesčio tikslingo panaudojimo priežiūrą, rengiu ataskaitas mokyklos bendruomenei apie lėšų panaudojimą.Kvalifikacijos tobulinimas ir vadovo numatytų 2016–2017 mokslo metais tobulinti veiklų bei kompetencijų įgyvendinimas Dalyvaudama kvalifikacijos tobulinimo renginiuose (iš viso 42 val.) tobulinau profesines kompetencijas (švietimo politikos išmanymo, strategijos kūrimo, ugdymo proceso valdymo, mokymo(si) aplinkų kūrimo) ir bendrąsias (pokyčių valdymo, reflektavimo ir mokymosi mokytis, komunikacinę) kompetencijas.Tobulinant numatytą 2016–2017 m. m. bendradarbiavimo su tėvais kompetenciją, į organizuojamą „Kaziuko mugę“ įtraukta 20 proc. daugiau tėvų; į sportines šeimų varžytuves – 15 proc.Suorganizuotos dvi paskaitos tėvams apie bendravimą su paaugliais ir konfliktų sprendimo būdus.Vadovo numatomos tobulinti veiklos ir kompetencijos 2017–2018 mokslo metaisTobulinsiu bendrąją pokyčių valdymo kompetenciją bei aktyvinsiu projektinę veiklą.Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2016 m.2017 m.Pedagoginių darbuotojų ir etatų skaičius29 (31,34)29 (31,27)Aptarnaujančio personalo ir etatų skaičius19 (15)20 (15,313)Mokinių skaičius138150Ikimokyklinukų skaičius1820Priešmokyklinukų skaičius149Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius170179Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus72 (47 proc.)81(51 proc.)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus71 (47 proc.)77 (48 proc.)Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasParengtas ir patvirtintas mokyklos direktoriaus 2014 m. kovo 14 d. įsakymu Nr. V-40Mokyklos metinis veiklos planasParengtas ir patvirtintas mokyklos direktoriaus 2017 m. spalio 6 d. įsak. Nr. V-1302016–2017 mokslo metų mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai Gerinti ugdymo(si) kokybę, siekiant mokytojo ir mokinio veiklų dermės, siejant dalykines žinias su gyvenimo praktika. Tobulinti ir efektyvinti metodinę veiklą. 2016–2017 mokslo metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimasPravestos 67 pamokos kitose, netradicinėse ugdymo aplinkose;pravestos 34 atviros, integruotos pamokos (3 iš jų rajono mokytojams);organizuota karjeros ugdymo savaitė su įvairių sričių specialistais;visi mokytojai ir mokiniai mokslo metų pabaigoje parengė, kūrybinį, projektinį ar tiriamąjį darbą.2017–2018 mokslo metų (arba 2018 metų) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvosMokinio skirtybių suvokimas ir atpažinimas, individualizuojant ir diferencijuojant ugdymo turinį, siekiant mokinio asmeninės pažangos.Ugdyti mokinių bendrąsias kompetencijas, plėtojant socialines ir pilietines veiklas.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2016–2017 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasPlanui pritarta Jurbarko r. savivaldybės Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vedėjo 2016 m. rugpjūčio 29 d. įsak. Nr. ŠS-256.Mokyklos direktoriaus patvirtintas 2016 m. rugsėjo 2 d. įsak. Nr. V-1192016–2017 mokslo metų bendrojo ugdymo planų įgyvendinimas, problemos, sėkmės ir pokyčiai (palyginimas su 2015–2016 mokslo metais) 2015–2016 m. m. pradinio ugdymo programą baigė 16 mokinių, 2016–2017 m. m. – 15 mokinių, 2015–2016 m. m. pagrindinio išsilavinimo pažymėjimus gavo 21 mokinys, 2016–2017 m. m. – 13 mokinių. Niekas nepaliktas kartoti kurso.2017 m. pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo ir brandos egzaminų rezultatai bei palyginimas su savivaldybės ir šalies rezultatais (vidurkiais) 2017 m. lietuvių kalbos pagrindinio ugdymo pasiekimų rezultatai geresni už respublikos, bet nežymiai žemesni už rajono pasiekimus:lietuvių kalba (mokyklos) – 6,54; rajono – 6,69; respublikos – 6,49.Matematikos pagrindinio ugdymo pasiekimų rezultatai žemesni nei rajono ir respublikos pasiekimai: Matematikos (mokyklos) – 4,92; rajono – 5,76; respublikos – 5,83.Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose ir programose, gautų įvertinimų analizė bei rezultatų gerinimo darbai Programos: 1 klasė vykdė programą „Antras žingsnis“, 6 klasė – „Gyvai“. Tai socialinių įgūdžių ugdymo programos, kurios padėjo ugdyti mokinių bendravimą, bendradarbiavimą, mokė spręsti konfliktus.Projektas „SEMPRE“. Tai trejų metų tęstinis projektas kartu su VŠĮ „Liuteronų diakonija“. Projektas orientuotas į darbą su vienišais tėvais.Projektas „Aktion Mensch“. Projektas skirtas mokinių karjeros ugdymo planavimui. Pagal projektą trys mokyklos mokiniai dalyvavo trijų savaičių profesinio rengimo stovykloje Vokietijoje.Projektas su Jurbarko meno mokykla „Papuoškime mokyklą“.Projektas su Skirsnemunės bendruomene „Skirsnemunės bendruomenė – maži ir dideli veikime kartu“ .Mokykloje vyko standartizuotų testų taikymas 4, 6, 8 klasėse.Išvada: 4 klasės mokinių matematikos, skaitymo, rašymo, pasaulio pažinimo pasiekimo lygis aukštesnis už šalies mokinių lygį.6 klasės mokinių matematikos, skaitymo, rašymo pasiekimo lygis aukštesnis už šalies mokinių lygį.8 klasės mokinių pasiekimų lygis atitinka šalies mokinių, skaitymo, rašymo šiek tiek didesnis nei šalies, socialinių mokslų – žymiai aukštesnis nei šalies, o gamtos mokslų nežymiai žemesnis nei šalies mokinių pasiekimų lygis.Mokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažangos stebėsenaMokinių (ugdytinių) mokymo(si) ir ugdymo(si) pasiekimų pažanga stebima pagal patvirtintą mokyklos mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, lankomumo apskaitos, tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimo tvarkos aprašą (direktoriaus 2013-06-23 įsak. Nr. V-122) ir pagal Metodinėje taryboje patvirtintas mokinių asmeninės pažangos fiksavimo formas ( Metodinės tarybos posėdžio 2012-06-18 prot. Nr.3)2016–2017 ir 2017–2018 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas2016–2017 m. m. veikė 18 būrelių, lankė 122 mokiniai (88 proc.)2017–2018 m. m. veikia 17 būrelių, lanko 125 mokiniai (84 proc.)Patyčių ir smurto prevencija mokykloje2016–2017 mokslo metaisVGK sudaryta direktoriaus 2016-09-05 įsak. Nr. V-122, vadovaujantis LR ŠMM ministro 2011-04-11 įsak. Nr. V-579. Vyko 2 posėdžiai dėl patyčių. Minimali ir vidutinė priežiūra nebuvo niekam skirta.Korupcijos prevencija mokykloje 2016–2017 mokslo metaisVisose klasėse pravesti pokalbiai antikorupcijos tema, išleistas stendas, žiūrėta filmuota medžiaga.Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulinti 2016–2017 m. m. mokyklos veiklos vidaus įsivertinimas vyko pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 29 d. įsak. Nr. V-267. Visi mokytojai analizavo ir gilinosi į naujai priimtą mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo modelį. Mokytojų tarybos posėdyje aptarta Geros mokyklos koncepcija. 2016 m. gruodžio mėn. atliktas platusis įsivertinimas. Įsivertinimo rezultatai pristatyti Mokyklos ir Mokytojų taryboms. Pagal apklausos duomenis:5 stipriosios sritys (rodikliai):3.1.1. Įranga ir priemonės (įvairovė, šiuolaikiškumas),3.1.2. Pastatas ir jo aplinka (estetiškumas, ergonomiškumas),4.1.1. Perspektyva ir bendruomenės susitarimai (optimalus išteklių paskirstymas),4.1.2. Lyderystė (pasidalyta lyderystė, lyderystė mokymuisi, įsipareigojimas susitarimams),4.1.3. Mokyklos savivalda (skaidrumas ir atvirumas, sprendimų pagrįstumas ir veiksmingumas).5 silpnosios sritys (rodikliai): 1.2.1.Mokinio pasiekimai ir pažanga (optimalumas, visybiškumas, pažangos pastovumas, pasiekimų asmeniškumas),2.1.3. Orientavimasis į mokinių poreikius (poreikių pažinimas, gabumų ir talentų ugdymas), 2.3.1. Mokymasis (savivaldumas mokantis, mokymosi konstruktyvumas, mokymosi socialumas), 2.4.2. Mokinių įsivertinimas (dialogas vertinant, įsivertinimas kaip savivoka),4.2.2. Bendradarbiavimas su tėvais (į(si)traukimas). Išorinis mokyklos vertinimas ir gautų duomenų naudojimas veiklai tobulintiIšorinis mokyklos vertinimas mokykloje vyko 2017 m. balandžio 3–6 dienomis. Gautos rekomendacijos skelbiamos mokyklos internetinėje svetainėje. Pagal stipriuosius mokyklos veiklos aspektus vertintojai skyrė aukščiausius 4 lygio įvertinimus 6 sritims (iš 10 sričių). Tobulintiniems mokyklos veiklos aspektams gerinti sudaryta darbo grupė, kuri parengė mokyklos veiklos tobulinimo planą 2018–2020 m. Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasMokyklos partneriaiJurbarko švietimo centras, Skirsnemunės seniūnija, Skirsnemunės kaimo bendruomenė, Panemunių regioninis parkas, Jurbarko policijos komisariatas, VŠĮ „Liuteronų diakonija“, Jurbarkų darželis-mokykla.Bendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosTėvų diena, sportinės šeimų varžytuvės, susitikimai su rėmėjais, policijos, seniūnijos darbuotojais.Mokyklos bendruomenės iniciatyvosMiestelio aplinkos tvarkymas, Kaziuko mugėFinansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. eurų su vienu skaičiumi po kablelio)Mokinio krepšelio lėšos Rodiklis:2016 m.2017 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)252,1256,3Papildomai 2017 m. vasario mėn. tvirtinant biudžetą mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t.y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)4,74,53 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos mokinio krepšelio lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų mokinio krepšelio lėšų165,6(66%)168,7(66%)Per metus papildomai skirtos mokinio krepšelio lėšos (be paskirtų lėšų 2017 m. vasario mėn.)0,24,3Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)147,3166,0Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)150,3(102%)166,1(100%)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti1,81,9Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)5,09,1Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos6,014,63 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto lėšų98,9(66%)116,3(70%)2017 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2016 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis110%Kreditinis įsiskolinimas 2016 m. gruodžio 31 d.0,5Prognozuojamas kreditinis įsiskolinimas 2017 m. gruodžio 31 d.0,3Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPlanuotos gauti pajamos už patalpų ir kito turto nuomą-0,1Planuotos gauti pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose2,02,2Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2016 m.5,0Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos iki 2017 m. rugsėjo 30 d.5,3Finansinės veiklos tikrinimaiTikrinimų vykdymas (taip, ne)neneTikrinimų metu nustatytos tobulintinos finansinės veiklos sritys ir atlikti darbai gerinant finansinę veiklą_______________Mokyklos problemos ir jų sprendimas2016 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Jurbarko r. savivaldybė skyrė finansavimą sporto salės šildymo sutvarkymui. Vyksta remonto darbai.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasPradinių klasių pastato nuotekų vamzdyno susidėvėjimas.Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasPasenusi, nesubalansuota, neefektyvi ikimokyklinės ugdymo grupės ir pradinių klasių pastato šildymo sistema.2016–2017 mokslo metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseVisuotiniame tėvų susirinkime ataskaita aptarta 2017 m. spalio 4 d.Mokyklos tarybos posėdyje aptarta 2017 m. spalio 10 d. prot. Nr. MT-3Mokyklos darbuotojų susirinkime bus aptarta 2017 m. spalio 12 d. Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaMokyklos ir savivaldybės internetiniuose puslapiuose, rajoniniuose laikraščiuose.Kita informacija_________________Mokyklos direktorė Dainora Saulėnienė__________________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO, KULTŪROS IR SPORTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. SKIRSNEMUNĖS JURGIO BALTRUŠAIČIO PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2016–2017 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2017 m. spalio 13 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti mokyklos nuveiktus darbus per 2016–2017 m. m. Palyginti mokyklos veiklos pokytį su 2015–2016 m. m. veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Mokyklos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta jau ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko r. Skirsnemunės Jurgio Baltrušaičio pagrindinės mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nei naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Mokyklos direktorė Dainora Saulėnienė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė Genovaitė Grigucevičienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo, kultūros ir sporto skyriui ir mokyklai.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė Grigucevičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2017-10-13