DelEgleGenute Griguceviciene27602013-10-08T12:24:00Z2014-10-10T07:24:00Z2015-11-11T07:30:00Z1114086503Sveikatos apsaugos ministerija54351787615ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. VIEŠVILĖS PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2014–2015 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2015 m. lapkričio 26 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-333JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. T2-255 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 252, 253 punktais, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko r. Viešvilės pagrindinės mokyklos 2014–2015 mokslo metų veiklos ataskaitai (pridedama)./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Mero pavaduotojas S.LapėnasAdministracijos direktorė V.RekešienėŠvietimo skyriaus vedėjas A. GvildysJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Genovaitė GrigucevičienėPAGE /////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2015-11-13 PATVIRTINTA Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2015 m. lapkričio 26 d. sprendimu Nr. JURBARKO R. VIEŠVILĖS PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2014–2015 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITA 2015-11-05 ViešvilėMokyklos direktorė – Irena Oičenkienė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Aušra Rusinavičiutė. Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – pagrindinis ugdymas.Kitos mokyklos veiklos rūšys – ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas, pradinis ugdymas.Informacija apie mokyklą ir veiklą: Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2014 m.2015 m.Pedagoginių darbuotojų skaičius (etatai)30 darbuotojų (33,5 etato)29 darbuotojai (33,75 etato)Aptarnaujančio personalo skaičius (etatai)20 darbuotojų (19,25 etato)22 darbuotojai (19,25 etato)Mokinių skaičius137136Ikimokyklinukų skaičius2621Priešmokyklinukų skaičius1511Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius178168Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus22 (13,5 proc.)19 (12,9 proc.)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus57 (37,5 proc.)55 (37,4 proc.)Mokyklos veiklos planavimas, įgyvendinimas ir tobulinimasMokyklos strateginis planasMokyklos strateginis planas 2013–2016 m. (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2013 m. kovo 27 d. įsakymu Nr. V-44).Mokyklos metinis veiklos planasMetinis mokyklos veiklos planas 2015–2016 m.m. (patvirtintas mokyklos direktoriaus 2015 m. spalio 2 d. įsakymu Nr. V-114).2014–2015 mokslo metų mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai 1) Kurti saugią ir sveikatą tausojančią aplinką mokykloje.2) Tobulinti mokymo kokybę: individualizuoti mokymą, didinti ugdymo turinio integraciją. 2014–2015 mokslo metų mokyklos pagrindinių veiklos tikslų įgyvendinimas 1) Parengta ilgalaikė vaikų ir mokinių sveikatos stiprinimo programa „Ir žvalus, ir sveikas auga mūsų vaikas“ (2015–2019 metams) ir pateikta Sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo koordinacinei tarybai. Mūsų programa buvo patvirtinta ir mokykla tapo Sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo nare. Mokykloje dirbanti sveikatos priežiūros specialistė kartu su klasių vadovais, pagalbos mokiniui specialistais per mokslo metus vedė mokymus, organizavo renginius tiek mokiniams, tiek ir jų tėvams (globėjams). Mokyklos sėkmingai komanda dalyvavo respublikinio konkurso „Sveikuolių sveikuoliai“ rajoniniame ir zoniniame konkurso etapuose. Sistemingai rūpinamasi, kad mokyklos aplinki būtų ne tik jauki, bet ir sveikatą tausojanti.2) Tobulindami mokymo kokybę organizavome mokytojos ekspertės A.Šarskuvienės mokymus visiems pedagogams apie pamokos kokybę, mokymo individualizavimą, mokėmės vieni iš kitų, stebėdami kolegų vedamas pamokas, apibendrindami jas. 5 kabinetai aprūpinti projektoriais, ekranais, iš jų 3 ir išmaniosiomis lentomis.2015–2016 mokslo metų (arba 2016 metų) mokyklos pagrindiniai veiklos tikslai ir jų įgyvendinimo (veiklos tobulinimo) perspektyvos1) Gerinti ugdymo kokybę, tobulinant mokinių vertinimą ir įsivertinimą, ugdant savarankiško darbo įgūdžius, skatinant kūrybiškumą.2) Formuoti mokinių vertybines nuostatas, bendrąsias kompetencijas (mokymosi mokytis, socialinę, iniciatyvumo ir kūrybiškumo, bendravimo).Veiklos tobulinimui turime geras perspektyvas: gerėja mokymo bazė (mokykla kasmet įsigyja pagal finansines galimybes šiuolaikinių mokymo priemonių, turime sporto salę, aikštyną, biblioteką su skaitykla), dirba kvalifikuoti mokytojai ir pagalbos mokiniui specialistai (socialinis ir specialusis pedagogai, logopedas),mokykla aktyviai dalyvauja daugelyje respublikinių, rajoninių akcijų, renginių;aktyviai bendradarbiaujama su seniūnija, vietos bendruomene, kultūros centru, skatinant mokinių socializaciją, iniciatyvumą.Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2014–2015 mokslo metų ugdymo plano suderinimas ir patvirtinimasMokyklos ugdymo planas mokykloje rengiamas dvejiems mokslo metams. 2013–2015 metų ugdymo planui pritarta Jurbarko r. savivaldybės Švietimo skyriaus vedėjo 2013 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. ŠS6-223, o 2015–2017 metų – 2015 m. rugpjūčio 27 d. įsakymu Nr. ŠS6-237.2013–2015 metų ugdymo planas patvirtintas 2013 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. V-85, o 2015–2017 metų – 2015 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. V-752014–2015 mokslo metų bendrojo ugdymo rezultatai ir pokyčiai (palyginimas su 2013–2014 mokslo metais) 2013–2014 m.m.2014–2015 m.m.1) priešmokyklinio ugdymo programą baigė 11 vaikų;2) pradinį ugdymą įgijo 13 ketvirtokų;3) pagrindinio išsilavinimo pažymėjimus gavo 10 dešimtokų;4) pažangumas – 90 proc.5) mokymosi kokybė – 35 proc.6) veiksmingai panaudojamos visos neformaliajam ugdymui skirtos valandos (21);7) pelnytos prizinės vietos rajoniniuose ir respublikiniuose konkursuose („Sveikuolių sveikuoliai“, meninio skaitymo konkursas, „Tramtatulis“)1) priešmokyklinio ugdymo programą baigė 15 vaikų;2) pradinį ugdymą įgijo 15 ketvirtokų;3) pagrindinio išsilavinimo pažymėjimus gavo 14 dešimtokų;4) pažangumas – 94 proc.5) mokymosi kokybė – 25 proc. 6) veiksmingai panaudojamos visos neformaliajam ugdymui skirtos valandos (21);7) pelnytos prizinės vietos rajoniniuose ir respublikiniuose konkursuose („Šviesoforas“, „Tramtatulis“, meninio skaitymo konkursas)2014–2015 ir 2015–2016 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas Mokykloje aktyviai veikia 3 mokinių organizacijos: skautai, jaunieji miško bičiuliai ir prevencinės veiklos jaunimo grupė „Taškas“. Mokiniai gali pasirinkti veiklą pagal pomėgius 13 būrelių, veikiančių mokykloje (meninės raiškos, sportinės veiklos ir sveikos gyvensenos, ekologinio ugdymo ir kt.). Organizuojami tradiciniai renginiai, kuriuos rengia patys mokiniai, padedami pedagogų (Mokslo metų pradžios, Mokytojo dienos šventės, kalėdiniai karnavalai, Šimtadienio ir mokyklos gimtadienio šventės ir kt.). Jau tradiciniais tampa bendri renginiai visai mokyklos bendruomenei „Kartų diena“ ir „Diena kitaip“ ir kalėdinis sveikinimas-koncertas visai miestelio bendruomenei. Kasmet mokykla dalyvauja respublikinėse akcijose „Darom“, „Vilties paukštė“, Solidarumo bėgimas, „Lietuvai ir man“ ir kt.Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose, programosePraėjusiais mokslo metais mokykla buvo atrinkta dalyvauti tarptautiniame kompiuterinio ir informacinio raštingumo tyrime ICILS ir nacionaliniame mokinių pasiekimų tyrime. Mūsų mokykla ir toliau tęsia veiklą dalyvaudama šiuose projektuose ir programose: ekologiniame projekte „Mąstau. Rūšiuoju. Gyvuoju", sveikatos įgūdžių stiprinimo programose „Sveikatiada“ ir „Augu sveikas“, prevencinėse programose „Antras žingsnis“, „Zipio draugai“, projekte „Mokinių rengimas karjerai“ (programa „Kam to reikia?“)Patyčių ir smurto prevencija mokykloje2014–2015 mokslo metaisMokyklos vaiko gerovės komisijos (toliau – VGK) sudarymą ir veiklą reglamentuoja tvarkos aprašas, patvirtintas mokyklos direktoriaus 2011 m. rugpjūčio 31 d. įsakymu Nr. V-149. Patyčių ir smurto problemos mokykloje, jų prevencija aptartos viename mokyklos VGK posėdyje ir viename kartu su vaikų globos namų VGK. Socialinė pedagogė atliko apklausą dėl patyčių problemos, aptarti jos rezultatai su mokiniais, pedagogais, tėvais (globėjais). Praėjusiais mokslo metais turėjome krizinę situaciją dėl seksualinio priekabiavimo, daug dirbome mokykloje kartu su pedagoginės psichologinės tarnybos darbuotojomis, kad neatsirastų patyčių ar net smurto tarp mokinių. Viso to buvo išvengta dėl efektyvaus ir laiku atlikto visos komandos darbo. Toliau dalyvaujame prevencinėse programose „Antras žingsnis“ ir „Zipio draugai“.Vidutinė priežiūra buvo paskirta 1 mokiniui, minimali priežiūra nebuvo skirta. Korupcijos prevencija mokykloje 2014–2015 mokslo metaisMūsų mokykla praėjusiais metais teikė paraišką dalyvauti Sąžiningumo mokyklų veikloje ir tapo šio tinklo nare. Su mokiniais, pedagogais bendravo, pateikė daug informacijos apie korupcijos daromą žalą, apie būtinybę jau mokykloje sąžiningai atlikti užduotis, nenusirašinėti. Apie korupciją, jos apraiškas, daromą žalą kalbėta per klasių valandėles, po 1 pamoką integruota į pilietiškumo ugdymo ir ekonomikos programas (9–10 klasėse).Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimasMokyklos veiklos kokybės platusis įsivertinimas vykdomas kas dvejus metus, o giluminis įsivertinimas – kasmet. 2014–2015 m. m. buvo atliktas ugdymo ir mokymo srities rodiklių „Mokymo kokybė“ ir „Vertinimas ugdant“ giluminis vertinimas. Privalumai:a) mokytojai tenkina mokinių mokymosi poreikius;b) aiškūs vertinimo kriterijai;c) tėvai (globėjai) sistemingai informuojami apie jų vaikų mokymosi rezultatus, daromą pažangą.Trūkumai:a) dalis mokinių nejaučia atsakomybės už mokymosi rezultatus;b) ne visi mokytojai sistemingai taiko aktyviuosius mokinių darbo pamokoje metodus.Nacionalinei mokyklų vertinimo agentūrai pateikta Įsivertinimo ir pažangos anketa, atlikus mokinių, jų tėvų (globėjų) ir pedagogų apklausas IQES online Lietuva sistemoje.Išorinis mokyklos vertinimasIšorinio vertinimo mokykloje nebuvo.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasBendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosTėvams (globėjams) sistemingai pateikiama informacija apie vaiko daromą pažangą, elgesio problemas elektroniniame dienyne, individualių pokalbių metu.Organizuojami informaciniai bendri ir teminiai klasių tėvų (globėjų) susirinkimai.Organizuojami bendri renginiai su socialiniais partneriais (Viešvilės seniūnija, pasienio užkarda, vaikų globos namais, girininkijomis, Jurbarko miškų urėdija, Policijos komisariatu, kaimyninėmis mokyklomis ir kt.)Mokyklos bendruomenių iniciatyvosMokykla – aktyvi miestelio bendruomenės narė, organizuoja bendrus renginius, akcijas: kalėdinis sveikinimas-koncertas (kartu su kultūros centru), kalėdinė mugė „Gerumo stalas“ (kartu su miestelio bendruomenės centru, girininkijomis), Kaziuko mugė, mokinių supažindinimo su tėvų profesijomis diena „Šok į tėvų klumpes“.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. litų, su vienu skaičiumi po kablelio)Mokinio krepšelio lėšos Rodiklis:2014 m.2015 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)233,4238,1Papildomai mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t.y. lėšos, kurios viršija 93 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)8,56,13 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos mokinio krepšelio lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų mokinio krepšelio lėšų157,4(67,5 proc.)162,3(68,2 proc.)Per metus papildomai skirtos mokinio krepšelio lėšos0,70,5Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)198,2193,1Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)173,6(87,6 proc.)186,1(96,4 proc.)Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti5,318,3Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)0,73,7Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos0,20,53 ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto lėšų134,7(77,6 proc.)130,3(70,02 proc.)2015 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2014 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis107,2 proc.Kreditinis įsiskolinimas 2014 m. gruodžio 31 d.12,8Prognozuojamas kreditinis įsiskolinimas 2015 m. gruodžio 31 d.-Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPlanuotos gauti pajamos už patalpų ir kito turto nuomą00Planuotos gauti pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigose9,410,6Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2014 m.2,9 (2 %)+14,1(darbo biržos)Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos iki 2015 m. rugsėjo 30 d.2,0 (darbo biržos)Finansinės veiklos tikrinimai (taip, ne)neneMokyklos problemos ir jų sprendimas2014 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Liko neišspręsta problema dėl mokyklos raudonojo pastato stogo pakeitimo. Stogo čerpės jau visai byra, lyjant vanduo veržiasi vidun, drėksta patalpos. Be lėšų šios problemos niekaip neišspręsime.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasKitų problemų šiuo metu neturime. Galimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasProblemų dėl sumažėjusio vaikų skaičiaus gali kilti, kai galutinai paaiškės, kiek vaikų liks po vaikų globos namų reorganizacijos. Dabartinėse 8–9 klasėse yra daugiausia vaikų globos namų ugdytinių. Gali nepavykti suformuoti 10 klasės. 2014–2015 mokslo metų ataskaitos aptarimas įstaigos savivaldos institucijoseAtaskaita bus aptariama bendrame mokyklos darbuotojų ir Mokyklos tarybos susirinkime 2015 m. lapkričio 16 d.Mokinių tėvams (globėjams) bus pristatyta ataskaita suplanuotame visuotiniame pedagogų ir tėvų (globėjų) susirinkime 2015 m. lapkričio 26 d.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaAktuali informacija pateikiama mokyklos internetinėje svetainėje adresu http://viesvile.com/vmokykla, apie mokyklos veiklą pateikiame informaciją rajoniniams leidiniams „Šviesa“ ir „Mūsų laikas“.Kita informacijaDžiaugiamės, kad mokyklos pedagogų kolektyvą kasmet papildo jauni specialistai (šiuo metu mokykloje yra 4 jauni specialistai, dirbantys 1–2 metus), ypač pagerėjo ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo bazė, aktyviai sportuojama naujame mokyklos aikštyne, gerai organizuojamas mokinių pavežėjimas ir maitinimas.Mokyklos direktorė ____________________ Irena Oičenkienė JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. VIEŠVILĖS PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2014–2015 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS“ projekto 2015 m. lapkričio 9 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Apibendrinti mokyklos nuveiktus darbus per 2014–2015 m. m. Palyginti mokyklos veiklos pokytį su 2013–2014 m. m. veiklos pasiekimais bei kitais rodikliais. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Mokyklos ataskaita savivaldybės Tarybai buvo teikta jau ir ankstesniais metais.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko r. Viešvilės pagrindinės mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nebus jokio poveikio.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Jokių teisės aktų nereikia keisti nei naikinti.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Mokyklos direktorė Irena Oičenkienė, Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė Genovaitė Grigucevičienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nebuvo10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) po 1 egz. į bylą, Švietimo skyriui ir mokyklai.ParengėGenovaitė Grigucevičienė2015-11-09