DelEgleRuta Vanciene6182012-07-30T13:30:00Z2015-10-21T05:12:00Z2015-10-22T12:16:00Z549502822Sveikatos apsaugos ministerija2315775715ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS STRUKTŪROS TVIRTINIMO IR DIDŽIAUSIO LEISTINO VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ PAREIGYBIŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, SKAIČIAUS NUSTATYMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2015 m. spalio 29 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-319JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 10 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, 30 straipsnio 1 dalimi, ir atsižvelgdama į Jurbarko rajono savivaldybės mero 2015 m. spalio 20 d. teikimą Nr. T27-183 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės administracijos struktūros ir didžiausio leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičiaus nustatymo“ ir Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. spalio 20 d. siūlymą Nr. R4-28-2073 „Dėl savivaldybės administracijos struktūros ir didžiausio leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičiaus savivaldybės administracijoje“, Jurbarko rajono savivaldybės taryban u s p r e n d ž i a:Patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės administracijos struktūrą (pridedama).Nustatyti didžiausią leistiną Jurbarko rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių – 181,25, iš jų:2.1. savivaldybės administracijos direktorius (įstaigos vadovas) – 1;2.2. savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas (įstaigos vadovo pavaduotojas) – 1;2.3. karjeros valstybės tarnautojai – 70;2.4. darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis – 109,25.Pripažinti netekusiais galios:Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2003 m. gruodžio 18 d. sprendimą Nr. T2-288 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės administracijos struktūros ir valstybės tarnautojų pareigybių bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičiaus tvirtinimo“ su visais papildymais ir pakeitimais; Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimą Nr. T2-368 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės administracijos didžiausio leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis skaičiaus“ su visais papildymais ir pakeitimais.5. Sprendimas įsigalioja nuo 2016 m. sausio 1 d./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorė V.RekešienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A. StoškienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vančienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2015-10-23PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2015 m. spalio 29 d. sprendimu Nr. JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSSTRUKTŪRA1. Administracijos direktorius.2. Administracijos direktoriaus pavaduotojas.3. Administracijos specialistai.4. Centrinė administracijos buhalterija.5. Centralizuotas vidaus audito skyrius.6. Civilinės metrikacijos skyrius.7. Dokumentų ir viešųjų ryšių skyrius.8. Finansų skyrius.9. Investicijų ir strateginio planavimo skyrius.10. Juridinis skyrius.11. Kultūros skyrius.12. Socialinės paramos skyrius.13. Švietimo skyrius.14. Urbanistikos skyrius.15. Ūkio ir turto skyrius.16. Vaiko teisių apsaugos skyrius.17. Visuomenės sanitarijos skyrius.18. Žemės ūkio skyrius.19. Administracijos ūkio tarnyba.20. Seniūnijos:20.1. Jurbarko miesto;20.2. Eržvilko;20.3. Girdžių;20.4. Juodaičių;20.5. Jurbarkų;20.6. Raudonės,20.7. Seredžiaus;20.8. Skirsnemunės;20.9. Smalininkų;20.10. Šimkaičių;20.11. Veliuonos;20.12. Viešvilės.______________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSSTRUKTŪRAADMINISTRACIJOS DIREKTORIUSADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJASSOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUSCENTRALIZUOTAS VIDAUS AUDITO SKYRIUSADMINISTRACIJOS SPECIALISTAISENIŪNIJOSŠVIETIMO SKYRIUSCENTRINĖ ADMINISTRACIJOS BUHALTERIJACIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIUSURBANISTIKOS SKYRIUSŪKIO IR TURTO SKYRIUS DOKUMENTŲ IR VIEŠŲJŲ RYŠIŲ SKYRIUSVAIKO TEISIŲ APSAUGOS SKYRIUSKULTŪROS SKYRIUSJURIDINIS SKYRIUSFINANSŲ SKYRIUSINVESTICIJŲ IR STRATEGINIO PLANAVIMO SKYRIUSVISUOMENĖS SANITARIJOS SKYRIUSŽEMĖS ŪKIO SKYRIUSADMINISTRACIJOS ŪKIO TARNYBASOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUSJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSJURIDINIS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS STRUKTŪROS TVIRTINIMO IR DIDŽIAUSIO LEISTINO VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ PAREIGYBIŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, SKAIČIAUS NUSTATYMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2015 m. spalio 23 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Atsižvelgiant į Jurbarko rajono savivaldybės mero teikimą ir Jurbarko rajono savivaldybės administracijos direktorės siūlymą, patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės administracijos struktūrą ir nustatyti didžiausią leistiną Jurbarko rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičių.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. T2-368 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės administracijos didžiausio leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis skaičiaus“ (savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 30 d. sprendimo Nr. T2-290 redakcija) buvo nustatytas didžiausias leistinas savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičius – 183,25, iš jų: savivaldybės administracijos direktorius (įstaigos vadovas) – 1, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas – 1, karjeros valstybės tarnautojai – 71, darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis – 110,25.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Atsižvelgiant į įgyvendintus savivaldybės mero ir tarybos įgaliojimus dėl savivaldybės tarybos ir mero sekretoriato sudarymo, bus optimaliau naudojami žmogiškieji ištekliai, nes nėra tikslinga ir racionalu savivaldybės administracijoje ir sekretoriate turėti pareigybių, skirtų darbui su savivaldybės taryba. Taip pat bus įgyvendintos Lietuvos Respublikos finansų ministerijosa 2015 m. rugsėjo 30 d. ataskaitoje Nr. A1-12 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Centralizuoto vidaus audito skyriaus vertinimo“ rekomendacijos dėl administracijos valdymo struktūros schemos.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nenumatomos.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Tikslinga pripažinti netekusiais galios Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimą Nr. T2-368 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės administracijos didžiausio leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis skaičiaus“ su visais papildymais ir pakeitimais ir Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2003 m. gruodžio 18 d. sprendimą Nr. T2-288 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės administracijos struktūros ir valstybės tarnautojų pareigybių bei darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičiaus tvirtinimo“ su visais papildymais ir pakeitimais.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.-7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Savivaldybės administracijos direktoriaus siūlymu, mero teikimu. 9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 10 punkte nustatyta išimtinė savivaldybės tarybos kompetencija: savivaldybės administracijos struktūros, nuostatų ir darbo užmokesčio fondo tvirtinimas, didžiausio leistino valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, skaičiaus savivaldybės administracijoje nustatymas savivaldybės administracijos direktoriaus siūlymu mero teikimu.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Juridiniam skyriui – 1 egz.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vančienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2015-10-23PAGE