DelEgleJurbarkas26192012-07-30T13:30:00Z2014-11-11T12:37:00Z2014-11-17T12:30:00Z162843582Sveikatos apsaugos ministerija2919984712ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS PRIVATIZAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. lapkričio 27 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-375JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymo Nr. VIII-480 pakeitimo įstatymo 2 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Sudaryti šią Jurbarko rajono savivaldybės privatizavimo komisiją:_____________________, savivaldybės Tarybos narys,______________________, savivaldybės Tarybos narys,_____________________, savivaldybės Tarybos narys,_____________________, savivaldybės Tarybos narys,______________________, savivaldybės Tarybos narys,_____________________, savivaldybės Tarybos narys,Ričardas Juška, savivaldybės meras,Aldona Pečkaitienė, Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Ūkio ir turto skyriaus vyriausioji specialistė,Rūta Vančienė, Jurbarko rajono savivaldybės administracijos Juridinio skyriaus vedėja.2. Paskirti komisijos pirmininku ___________________.3. Patvirtinti Jurbarko rajono savivaldybės privatizavimo komisijos nuostatus (pridedama).4. Pripažinti netekusiais galios:4.1. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2011 m. balandžio 28 d. sprendimą Nr. T2-127 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės privatizavimo komisijos sudarymo“ su visais pakeitimais ir papildymais;4.2. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2011 m. rugsėjo 29 d. sprendimą Nr. T2-275 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės privatizavimo komisijos nuostatų ir privatizavimo fondo lėšų naudojimo taisyklių patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius P. VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R. VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R. VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A. PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-11-17 PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2014 m. lapkričio 27 d. sprendimu Nr. JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS PRIVATIZAVIMO KOMISIJOSNUOSTATAII. BENDROJI DALISJurbarko rajono savivaldybės privatizavimo komisijos nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja Jurbarko rajono savivaldybės privatizavimo komisijos (toliau – Privatizavimo komisija) sudarymą, funkcijas ir veiklos tvarką.2. Šiuose nuostatuose vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos valstybei ir savivaldybėms priklausančių akcijų privatizavimo įstatyme vartojamas sąvokas.3. Privatizavimo komisija įsteigiama privatizavimo priežiūrai ir Lietuvos Respublikos valstybei ir savivaldybėms priklausančių akcijų privatizavimo įstatymo nustatytiems uždaviniams įgyvendinti. Įgyvendinus šiuos uždavinius, Privatizavimo komisijos veikla Jurbarko rajono savivaldybės tarybos (toliau – Savivaldybės taryba) sprendimu gali būti nutraukta arba ši komisija pertvarkyta. 4. Privatizavimo komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos valstybei ir savivaldybėms priklausančių akcijų privatizavimo įstatymu, kitais įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės tarybos sprendimais ir šiais nuostatais.II. PRIVATIZAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO TVARKA5. Privatizavimo komisija yra sudaroma Savivaldybės tarybos kadencijos laikotarpiui iš ne mažiau kaip 7 narių, iš kurių ne mažiau kaip 2 narius teikia ir atšaukia Savivaldybės tarybos opozicinės frakcijos, jeigu tokios yra. Privatizavimo komisijos sudėtį, pirmininką ir nuostatus tvirtina Savivaldybės taryba.III. PRIVATIZAVIMO KOMISIJOS FUNKCIJOS6. Privatizavimo komisija atlieka šias funkcijas:6.1. priima sprendimą dėl pritarimo (nepritarimo) Jurbarko rajono savivaldybei (toliau – Savivaldybė) nuosavybės teise priklausančių akcijų (toliau – privatizavimo objektas) įtraukimo (išbraukimo) į privatizavimo objektų sąrašą;6.2. priima sprendimą dėl pritarimo (nepritarimo) privatizavimo objektų privatizavimo programų projektams;6.3. priima sprendimą dėl pritarimo (nepritarimo) privatizavimo sandorių projektams, išskyrus reguliuojamoje rinkoje sudarytus privatizavimo sandorius;6.4. Lietuvos Respublikos valstybei ir savivaldybėms priklausančių akcijų privatizavimo įstatymo numatytais atvejais priima sprendimą dėl privatizavimo objekto privatizavimo programos sustabdymo ir (ar) pripažinimo, kad ši programa baigta;6.5. svarsto Savivaldybės specialiosios sąskaitos, į kurią pervedamos privatizavimo lėšos, sąmatos tvirtinimo ir pakeitimo projektus ir teikia rekomendacijas Savivaldybės tarybai ir Savivaldybės administracijos direktoriui;6.6. prižiūri, kaip vykdomos privatizavimo programos, kurioms Privatizavimo komisija pritarė;6.7. atlieka kitas įstatymų nustatytas funkcijas;IV. PRIVATIZAVIMO KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS7. Privatizavimo komisijos posėdžiai organizuojami pagal poreikį. Privatizavimo komisijos posėdžius organizuoja ir jiems vadovauja komisijos pirmininkas. Jeigu pirmininkas negali atvykti į posėdį, jam vadovauja pačios Privatizavimo komisijos narių išrinktas posėdyje dalyvaujantis Privatizavimo komisijos narys. 8. Privatizavimo komisijos narius apie rengiamą posėdį, darbotvarkę, suderinęs su Privatizavimo komisijos pirmininku, ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki jo raštu ar elektroniniu paštu, ar telefonu informuoja bei posėdžio metu medžiagą pateikia Savivaldybės administracijos padalinio, tvarkančio Savivaldybės turtą, valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį.9. Posėdyje svarstytiną klausimą Privatizavimo komisijos pirmininkui gali pasiūlyti ir kiekvienas Privatizavimo komisijos narys. Tokiu atveju klausimo svarstymo iniciatorius pateikia konkretų pasiūlymą ir pateikia jį paaiškinančią medžiagą.10. Posėdžiuose gali dalyvauti kviestieji asmenys.11. Privatizavimo komisijos sprendimai priimami 2/3 visų posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsais. Privatizavimo komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė komisijos narių. 12. Sprendimai priimami 2/3 posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma.13. Privatizavimo komisijos narys neturi teisės balsuoti svarstomu klausimu, jeigu jis ar jo artimi asmenys (tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai, sutuoktinis, sugyventinis, partneris, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka, taip pat sutuoktinio, sugyventinio, partnerio, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka, vaikai, vaikų, brolių, seserų, vaikaičių sutuoktiniai, sugyventiniai, partneriai, kai partnerystė įregistruota įstatymų nustatyta tvarka) yra asmeniškai suinteresuoti sprendimo rezultatais. Apie tai, kad yra suinteresuotas svarstomu klausimu, komisijos narys privalo informuoti Privatizavimo komisijos posėdžio dalyvius.14. Visi Privatizavimo komisijos nariai turi raštu įsipareigoti saugoti konfidencialią informaciją, jeigu komisija nusprendžia, kad informacija yra konfidenciali.15. Visi Privatizavimo komisijos posėdžiai protokoluojami. Komisijos nario reikalavimu asmeniška jo nuomonė svarstomu klausimu turi būti įrašyta posėdžio protokole. Posėdžio protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.16. Privatizavimo komisijos dokumentus pasirašo komisijos pirmininkas ar kitas Privatizavimo komisijos paskirtas (įgaliotas) narys, o sutartis, kurioms būtina notarinė forma, pasirašo komisijos pirmininkas ar jo įgaliotas kitas komisijos narys.V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS17. Privatizavimo komisijos nuostatai gali būti papildyti, pakeisti, panaikinti Savivaldybės tarybos sprendimu.18. Privatizavimo komisija atsako už tinkamą privatizavimo priežiūrą ir šiuose nuostatuose nustatytų funkcijų vykdymą įstatymų nustatyta tvarka.19. Privatizavimo komisija yra atskaitinga Savivaldybės tarybai._____________________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŪKIO IR TURTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS PRIVATIZAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR JOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. lapkričio 17 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Pasikeitus įstatymui sudaryti naują privatizavimo komisiją ir patvirtinti jos nuostatus2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.2011 m. balandžio 28 d. sprendimu Nr. T2-127 buvo sudaryta savivaldybės privatizavimo komisija, o 2011 m. rugsėjo 29 d. sprendimu Nr. T2-275 buvo patvirtinti privatizavimo komisijos nuostatai ir privatizavimo fondo lėšų naudojimo taisyklės.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus įvykdytas Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymo Nr. VIII-480 pakeitimo įstatymo 2 straipsnio reikalavimas.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nėra5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Nėra6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Ūkio ir turto skyrius9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)rengėjaiParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-11-17PAGE