DelEgle 212012-07-30T13:30:00Z2014-11-13T11:48:00Z2014-11-13T11:48:00Z337972165Sveikatos apsaugos ministerija1811595112ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL NEPRIVALOMO APSKAITOS ATSKYRIMO IR SĄNAUDŲ PASKIRSTYMO UAB „JURBARKO KOMUNALININKAS“ SKAIČIUOJANT ŠILUMOS BAZINES KAINAS /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. lapkričio 27 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-339JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu, Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymo 32 straipsnio 5 dalies 2 punktu, Šilumos kainų nustatymo metodikos, patvirtintos Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2009 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. O3-96 ,,Dėl šilumos kainų nustatymo metodikos“ (Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos 2014 m. gegužės 30 d. nutarimo Nr. O3-153 redakcija), 16-1 punktu ir atsižvelgdama į UAB ,,Jurbarko komunalininkas“ 2014 m. lapkričio 7 d. rašte Nr. 10-523 ,,Dėl neprivalomo apskaitos atskyrimo ir sąnaudų paskirstymo skaičiuojant šilumos bazines kainas“ išdėstytus motyvus, kad centralizuotos šilumos tiekėjas UAB „Jurbarko komunalininkas“ pagal realizuojamus šilumos kiekius yra mažas šilumos gamintojas, kad bendrovė atskirų padalinių šilumos gamybai, perdavimui, priežiūrai, pardavimui neturi ir kad eksploatuojamuose šilumos ūkiuose nevykdo karšto vandens tiekimo veiklos, Jurbarko rajono savivaldybė taryban u s p r e n d ž i a:Sutikti, kad UAB ,,Jurbarko komunalininkas“ nuo 2015 metų šilumos bazinių kainų dedamąsias skaičiuotų be apskaitos atskyrimo ir sąnaudų paskirstymo pagal Šilumos kainų nustatymo metodikos 13 punkte nurodytų verslo vienetų veiklas.Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Povilas Kazėnas/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-11-17 JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŪKIO IR TURTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL NEPRIVALOMO APSKAITOS ATSKYRIMO IR SĄNAUDŲ PASKIRSTYMO UAB „JURBARKO KOMUNALININKAS“ SKAIČIUOJANT ŠILUMOS BAZINES KAINAS “ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. lapkričio 17 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Sprendimo projektas parengtas, kad šilumos kainas Reguliuojančioji institucija galėtų priimti sprendimą šilumos tiekėjo atžvilgiu, kad jis nuo 2015 metų šilumos bazinių kainų dedamąsias skaičiuotų be apskaitos atskyrimo ir sąnaudų paskirstymo pagal Šilumos kainų nustatymo metodikos 13 punkte nurodytų verslo vienetų veiklas.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2012 m. rugsėjo 27 d. sprendimu Nr. T2-266 nustatytos šilumos bazinės kainos galioja iki 2015 m. spalio 1 d. Jos rajono tarybos sprendimu pagal Bendrovės prašymą Metodikoje nustatytais terminais turės būti pakeistos 2015 m. rugsėjo mėnesį ir įsigalios nuo kito mėnesio 1 d. Laikantis Metodikos 50.1 punkto nuostatos, baigiantis baziniam šilumos kainų galiojimo laikotarpiui, šilumos tiekėjas ne vėliau kaip prieš 5 mėnesius iki bazinių šilumos kainų galiojimo laikotarpio pabaigos parengia ir teikia savivaldybės institucijai šilumos bazinės kainos dedamųjų projektą (Kainų komisijos aiškinimu šis terminas gali būti ir trumpesnis, bet tik tiek, kad rajono tarybai užtektų laiko susipažinti su šilumos tiekėjo kainų skaičiavimo pagrįstumu). Šiuo metu, galiojusi šilumos kainų nustatymo metodika, patvirtinta Kainų komisijos 2009 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. O3-96 yra pakeista 2013 m. vasario 28 d. nutarimu Nr. O3-73, kuriame atsirado iš esmės naujas skyrius, susijęs su Ūkio subjekto vykdomos veiklos apskaitos atskyrimu (Metodikos II skyrius) pagal atitinkamų verslo vienetų veiklas. Apskaitos atskyrimo tikslas atskleisti verslo vieneto, kaip santykinai atskiros Ūkio subjekto verslo (veiklos) dalies, veiklos rezultatus per ataskaitinį laikotarpį. 3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Laikantis Metodikos reikalavimų, UAB „Jurbarko komunalininkas“ ataskaitinio laikotarpio pajamas, sąnaudas, turtą ir įsipareigojimus privalėtų paskirstyti pagal verslo vienetus. Tačiau reali situacija yra ta, kad UAB „Jurbarko komunalininkas“, būdamas mažas šilumos gamintojas neturi savo infrastruktūroje atskirų padalinių šilumos gamybai, tarnybos prižiūrinčios vamzdynus (šilumos perdavimo), neturi abonentinės tarnybos (šilumos pardavimo), nevykdo karšto vandens tiekimo veiklos eksploatuojamose katilinėse (t.y. nėra karšto vandens tiekėjas), nevykdo pastatų šildymo ir karšto vandens sistemų priežiūros darbų eksploatuojamų katilinių šilumos vartotojams. Kainų skaičiavimas bus paprastesnis, kadangi pagal Metodikos 13 punkte išvardintus verslo vienetus daugelio veiklų Bendrovė nevykdo, sąnaudas, turtą ir įsipareigojimus tiksliai paskirstyti pagal anksčiau minėtus verslo vienetus realiai nėra įmanoma, tai būtų tik dirbtinis virtualus veiklų atskyrimas.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nėra5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Galioja Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2012 m. rugsėjo 27 d. sprendimas Nr. T2-2666. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Negauta7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasNe8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.UAB ,,Jurbarko komunalininkas“9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nereikalinga10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)UAB ,,Jurbarko komunalininkas“ 1 vnt.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Povilas Kazėnas/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-11-17PAGE