DelEgleGoda Vilkeliene232012-07-30T13:30:00Z2014-04-18T13:17:00Z2014-04-18T13:17:00Z12151098613Sveikatos apsaugos ministerija71472367512ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VELIUONOS KULTŪROS CENTRO TEIKIAMŲ ATLYGINTINŲ PASLAUGŲ KAINŲ/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. balandžio 24 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-122JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Patvirtinti:1.1. Veliuonos kultūros centro teikiamų atlygintinų paslaugų kainas (pridedama);1.2. Veliuonos kultūros centro kolektyvų nario mokesčio mokėjimo tvarkos aprašą (pridedama);1.3. Šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių festivalių mokesčio mokėjimo tvarkos aprašą (pridedama).2. Nustatyti, kad:2.1. nuo Šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių festivalių mokesčio gali būti atleidžiami miestų, su kuriais Jurbarko rajono savivaldybė sudariusi tarptautinio bendradarbiavimo sutartis, šokių kolektyvai bei Veliuonos kultūros centro ir jo skyrių šokių kolektyvai;2.2. nuo mokėjimo už Veliuonos kultūros centro teikiamas atlygintinas paslaugas gali būti atleidžiami:2.2.1. neįgaliųjų organizacijos, organizuojančios renginius Veliuonos kultūros centro (ir skyrių) patalpose;2.2.2. ne pelno siekiančios organizacijos, vykdančios labdaringas ir kitas akcijas;2.2.3. Jurbarko rajono savivaldybės biudžetinės įstaigos, Jurbarko rajono savivaldybės Jaunimo reikalų taryba bei Jurbarko jaunimo organizacijų sąjunga, organizuojančios Veliuonos kultūros centro (ir skyrių) patalpose kultūrinius ir švietimo renginius;2.2.4. Veliuonos, Raudonės, Stakių ir Baltraitiškių bendruomenės, organizuojančios nekomercinius viešus kultūrinius renginius;2.3. pajamos, gautos už patalpų nuomą, naudojamos Veliuonos kultūros centro nuostatuose nurodytiems tikslams ir funkcijoms įgyvendinti;2.4. kolektyvų nario mokesčio pajamos naudojamos to kolektyvo/grupės poreikiams (koncertinėms išvykoms, aprangai, kitoms prekėms įsigyti, kolektyvo/grupės vadovo transporto išlaidoms padengti (jei vadovas gyvena kitoje savivaldybėje)ir t.t.;2.5. Šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių festivalių mokesčio pajamos pirmiausia naudojamos šių festivalių organizavimo išlaidoms padengti, likusi dalis gali būti naudojama Veliuonos kultūros centro nuostatuose nurodytiems tikslams ir funkcijoms įgyvendinti;2.6. kitos pajamos už teikiamas atlygintinas paslaugas naudojamos Veliuonos kultūros centro nuostatuose nurodytiems tikslams ir funkcijoms įgyvendinti, išskyrus pajamas, gautas už kolektyvų koncertines programas ir kolektyvų organizuojamus mokamus renginius (spektaklius, koncertus ir pan.). Šios pajamos gali būti naudojamos:2.6.1. iki 80 proc. – pajamas gavusio kolektyvo poreikiams (koncertinėms išvykoms, aprangai, kitoms prekėms įsigyti ir t.t.);2.6.2. likusi dalis – Veliuonos kultūros centro nuostatuose nurodytiems tikslams ir funkcijoms įgyvendinti.3. Pripažinti netekusiais galios:3.1. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimą Nr. T2-331 „Dėl Veliuonos kultūros centro teikiamų paslaugų kainų“;3.2. Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2011 m. kovo 31 d. sprendimą Nr. T2-52 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimo Nr. T2-331 „Dėl Veliuonos kultūros centro teikiamų paslaugų kainų“ papildymo“.4. Šis sprendimas įsigalioja nuo 2014 m. gegužės 1 d./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Goda Vilkelienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-04-14PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2014 m. balandžio 24 d. sprendimu Nr.VELIUONOS KULTŪROS CENTRO TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KAINOSPaslaugos pavadinimas Vnt. Kaina (Lt) Bilietų kaina į renginius, kai juos rengia (organizuoja) Veliuonos kultūros centras (ir skyriai)Suaugusiesiems 1 asmuo 2,00–50,00 Vaikams, moksleiviams1 asmuo 1,00–30,00 Neįgaliesiems ir kitiems socialiai remtiniems asmenims 1 asmuo 0,00–10,00 Patalpų nuomos kainos komerciniams renginiams (kai bilietus platina Veliuonos kultūros centras ir skyriai)Patalpų nuoma koncertinėms organizacijoms ir kt.Proc.12 proc. nuo už bilietus surinktos sumos Patalpų kainos nekomerciniams renginiams (be garso įrangos)Stakių skyriaus salių nuoma (1,2)1 valanda 20,00Stakių skyriaus salių nuoma (1,2)Kiekviena papildoma valanda10,00Kitų teikiamų paslaugų kainosKamerinio renginio vedimas (3)1 vnt.50,00 Masinio renginio vedimas (3)1 vnt.100,00Renginio scenarijaus sukūrimas ir pravedimas(3)1 vnt.300,00Meno kolektyvų pasirodymai, koncertinė, teatralizuota programa (1,3)1 valanda250,00Šokių studijos nario mokestis suaugusiems1 mėn.20,00Šokių studijos nario mokestis moksleiviams (šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių)1 mėn. 10,00Šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių šokio festivalio mokestis (šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių) (5)1 asmuo20,00 Renginio įgarsinimas ir apšvietimas patalpoje (1,2,3)1 valanda60,00Tautinio, sceninio kostiumo nuoma (trukmė nustatoma sutartyje)Vnt./dienai30,00 Edukacinių programų (makrame amatas ir istorinio šokio) dalyvio mokestis1 dalyviui3,00Prekiaujantiems tautodailės dirbiniais (renginių metu)1 vieta10,00Prekiaujantiems kita produkcija (renginių metu)1 vieta20,00Pastabos:Teikiamų paslaugų laikas skaičiuojamas 0,5 val. tikslumu.Laikas, skirtas renginio pasiruošimui, repeticijoms prieš renginį, renginiui ir patalpų sutvarkymui po jo, skaičiuojamas į bendrą teikiamos paslaugos kainą.Į kainą neįeina transporto išlaidos.Mokestis už vietą netaikomas prekiaujantiems sertifikuota tautinio paveldo produkcija.Mokesčio dydis priklauso nuo festivalio organizavimo išlaidų, trukmės._______________________PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2014 m. balandžio 24 d. sprendimu Nr.VELIUONOS KULTŪROS CENTRO KOLEKTYVŲ NARIO MOKESČIO MOKĖJIMO TVARKOS APRAŠASI. BENDROSIOS NUOSTATOS1. Veliuonos kultūros centro kolektyvų nario mokesčio (toliau – mokestis) mokėjimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato vaikų ir suaugusių šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių kolektyvų mokesčio mokėjimo ir naudojimo tvarką.2. Mokesčio dydis nustatomas Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu.II. ATLEIDIMAS NUO MOKESČIO IR MOKESČIO MAŽINIMAS3. Nuo mokesčio mokėjimo atleidžiami:3.1. vaikai, kurie dėl ligos praleido daugiau kaip pusę repeticijų per mėnesį;3.2. vasaros atostogų metu (liepos ir rugpjūčio mėn.), jei repeticijos nevyksta;3.3. jeigu per mėnesį daugiau kaip pusė numatytų repeticijų nevyko dėl su kolektyvo vadovu susijusių priežasčių (atostogos, liga, komandiruotė).4. Mokestis mažinamas:4.1. jei vaikas lanko du mokamus kolektyvus/grupes – mokestis skaičiuojamas tik už vieno lankymą;4.2. jei tą patį mokamą kolektyvą/grupę lanko du ar daugiau vienos šeimos vaikų –mokestis skaičiuojamas tik už vieną vaiką;5. Vaiko ligos atveju tėvai (globėjai) Veliuonos kultūros centro (toliau – centras) direktoriui pateikia prašymą dėl atleidimo nuo mokesčio kartu su gydytojo pažyma (pažymos kopija).6. Prašymas turi būti pateiktas einamąjį mėnesį, už kurį gali būti neskaičiuojamas mokestis.7. Centro direktorius viza ant prašymo nurodo, ar vaikas atleidžiamas (neatleidžiamas) nuo mokesčio.8. Prašymas su centro direktoriaus viza perduodamas buhalterijai.9. Laiku nepateikus prašymo ir reikiamų dokumentų, mokestis skaičiuojamas bendra tvarka.III. MOKESČIO MOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI10. Kolektyvo vadovas kiekvienais metais, iki rugsėjo 20 d. pateikia centro direktoriui kolektyvo narių sąrašus ir repeticijų grafikus. Esant poreikiui, kolektyvo narių sąrašai ir repeticijų grafikai gali būti tikslinami. Apie pasikeitimus kolektyvo vadovas per 3 darbo dienas raštu informuoja centro direktorių.11. Veliuonos kultūros centro kolektyvų nario mokestis skaičiuojamas už einamąjį mėnesį.12. Mokestis mokamas kiekvieną mėnesį ir turi būti sumokėtas iki einamojo mėnesio 15 dienos į Veliuonos kultūros centro sąskaitą banke.13. Buhalterija kiekvieno mėnesio pirmą darbo dieną pateikia kolektyvo vadovui informaciją apie asmenis, laiku nesumokėjusius mokesčio. Kolektyvo vadovas informuoja tėvus (globėjus).IV. MOKESČIO NAUDOJIMO TVARKA14. Surinktas mokestis apskaitomas pajamų už atsitiktines paslaugas sąskaitoje.15. Mokesčio pajamos naudojamos to kolektyvo/grupės poreikiams (koncertinėms išvykoms, aprangai, kitoms prekėms įsigyti ir t.t.).V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS16. Jeigu mokestis be pateisinamos priežasties nemokamas ilgiau kaip 2 mėnesius, kolektyvo vadovas, prieš tai informavęs tėvus (globėjus), gali pašalinti vaiką iš kolektyvo narių.17. Tėvai (globėjai) atsako už pateikiamų dokumentų teisingumą ir jų pateikimą laiku.18. Kolektyvo vadovas atsako už informacijos apie kolektyvo sudėties ar repeticijų grafiko pasikeitimo pateikimą laiku centro direktoriui.19. Už teisingą gautų pajamų apskaitą atsako centro vyriausiasis buhalteris.20. Kolektyvo vadovas privalo informuoti tėvus (globėjus) išdalindamas centro administracijos parengtus pranešimus, kuriuose nurodomas sąskaitos, į kurią turi būti pervedamas mokestis, numeris, mokesčio mokėjimo tvarka ir šio Aprašo paskelbimo vieta.21. Mokesčio surinkimą, naudojimą ir lengvatų taikymo pagrįstumą kontroliuoja Jurbarko rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.22. Šis Aprašas gali būti keičiamas ar naikinamas Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu.23. Su šiuo Aprašu pasirašytinai supažindinami kolektyvų, kurių nariams Jurbarko rajono tarybos sprendimu nustatytas mokestis, vadovai.24. Aprašas skelbiamas centro interneto svetainėje ir informaciniame stende.______________________PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2014 m. kovo 27 d. sprendimu Nr.ŠIUOLAIKINIO, SPORTINIŲ AR PRAMOGINIŲ ŠOKIŲ FESTIVALIŲ MOKESČIO MOKĖJIMO TVARKOS APRAŠASI. BENDROSIOS NUOSTATOS1. Šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių festivalių mokesčio mokėjimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių festivalių (toliau – festivalis), organizuojamų Veliuonos kultūros centro (toliau – centras), mokesčio dydžio nustatymo, mokėjimo ir naudojimo tvarką.II. MOKESČIO DYDŽIO NUSTATYMAS IR MOKĖJIMO TVARKA2. Festivalio mokesčio dydį, atsižvelgdamas į festivalį organizuojančio darbuotojo pateiktą festivalio organizavimo išlaidų sąmatą ir Jurbarko rajono savivaldybės tarybos nustatytas ribas, nustato centro direktorius, tvirtindamas festivalio nuostatus. 3. Festivalio mokestį jo dalyviai sumoka centro buhalterijoje.4. Mokėtojui išrašomas kasos pajamų orderis ir sąskaita faktūra.III. MOKESČIO NAUDOJIMO TVARKA5. Festivalio mokesčio lėšas centras apskaito pajamų už atsitiktines paslaugas sąskaitoje.6. Gautos lėšos naudojamos festivalio organizavimo išlaidoms padengti.7. Jei padengus festivalio išlaidas lieka lėšų, jos gali būti naudojamos centro nuostatuose nurodytiems tikslams ir funkcijoms įgyvendinti.IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS8. Už teisingą gautų pajamų apskaitą atsako centro buhalteris.9. Festivalio mokesčio surinkimo, naudojimo pagrįstumą kontroliuoja Jurbarko rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.10. Šis Aprašas gali būti keičiamas ar naikinamas Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu.11. Su šiuo Aprašu pasirašytinai supažindinamas šokio festivalį organizuojantis centro darbuotojas.12. Aprašas skelbiamas centro internetinėje svetainėje ir informaciniame stende._____________________Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.Taip* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Kultūros skyriaus vedėjaGoda Vilkelienė2014-04-09Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)2Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)3Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)Ne (1)4Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)Ne (1)5Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)Ne (1)6Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)7Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)Ne (1)8Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)9Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (0)Ne (1)10Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)11Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)Ne (1)112Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)Iš viso balųxx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 1:12 =0,08 Kultūros skyriaus vedėjaGoda Vilkelienė2014-04-09Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)2Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)3Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)4Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)5Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)6Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)7Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)8Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)9Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)10Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)11Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)Ne (1)12Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)Ne (1)113Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)Iš viso balų xx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 1:13 =0,08Kultūros skyriaus vedėjaGoda Vilkelienė2014-04-09Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimo projektas „Dėl Veliuonos kultūros centro teikiamų atlygintinų paslaugų kainų“2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) – 0,08 2.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,082.3. Iš viso – 0,163. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Teisės akto projekto įtaka korupcijai savivaldybėje pasireikšti nežymi, nes šis teisės aktas apima labai siaurą veiklos sritį4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Korupcijos pasireiškimo rizika nedidelė5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Neteikiami6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.NėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Goda Vilkelienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-04-14JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSKULTŪROS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VELIUONOS KULTŪROS CENTRO TEIKIAMŲ ATLYGINTINŲ PASLAUGŲ KAINŲ“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. balandžio 14 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.1. Patvirtinti Veliuonos kultūros centro teikiamų atlygintinų paslaugų kainas. 2. Patvirtinti Šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių šokio festivalio mokesčio mokėjimo tvarkos aprašą.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Šiuo metu galioja Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. Nr. T2-331 „Dėl Veliuonos kultūros centro teikiamų paslaugų kainų“ ir 2011 m. kovo 31 d. Nr. T2-52 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimo Nr. T2-331 „Dėl Veliuonos kultūros centro teikiamų paslaugų kainų“ papildymo“ sprendimai. Teikdami paslaugas pastebėjome, kad kai kurių paslaugų kainos neatitinka pasiūlos, yra per didelės ir nediferencijuotos geografiškai. Tikėdamiesi sulaukti didesnio poreikio, peržiūrėjome paslaugų kainas (suderinome jas su kitomis Jurbarko rajono kultūros įstaigomis) ir apibrėžėme laiką, t.y. nurodėme pirmos valandos ir papildomos valandos kainas.Kolektyvų nario mokesčio mokėjimo tvarka buvo patvirtinta Veliuonos kultūros centro direktoriaus 2011 m. rugpjūčio 30 d. įsakymu Nr. VP11 – 13, o tai neatitinka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 37 punkto. Teikiame Jurbarko rajono tarybai patvirtinti kolektyvų nario mokesčio mokėjimo tvarkos aprašą bei gaunamų pajamų paskirstymą. Šiuolaikinio, sportinių ar pramoginių šokių šokio festivalio mokesčio mokėjimo tvarkos aprašas anksčiau nebuvo patvirtintas. Šiuo sprendimu taip pat prašome numatyti galimybę iš surinktų šokių studijos nario mokesčio pajamų bent dalinai dengti vadovės, važinėjančios į darbą Veliuonoje ir Raudonėje iš Kauno 2 kartus savaitėje, transporto išlaidas.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Patvirtinus Veliuonos kultūros centro teikiamų paslaugų kainas, mokesčio mokėjimo tvarką bei pajamų už patalpų nuomą ir atsitiktines paslaugas paskirstymą, sulauksime skaidraus pajamų surinkimo, pasiskirstymo ir panaudojimo. Dėl šokių studijos nario mėnesinio mokesčio didinimo gautas šokio studijos narių pritarimas.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nenumatoma.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Panaikinti Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. Nr. T2-331 „Dėl Veliuonos kultūros centro teikiamų paslaugų kainų“ ir 2011 m. kovo 31 d. Nr. T2-52 „Dėl Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gruodžio 23 d. sprendimo nr. T2-331 „dėl Veliuonos kultūros centro teikiamų paslaugų kainų“ papildymo“ sprendimus.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasTaip8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Veliuonos kultūros centro direktorė Irma Svetlauskienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)1 – Veliuonos kultūros centrui, 1 – Kultūros skyriuiParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Goda Vilkelienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-04-14PAGE