DelEgleJurbarkas2432012-07-30T13:30:00Z2014-04-14T11:22:00Z2014-04-14T13:12:00Z1110316289Sveikatos apsaugos ministerija52341728612ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL ŽEMĖS SKLYPO NUOMOS SUTARTIES IR PERDAVIMO IR PRIĖMIMO AKTO FORMŲ PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. balandžio 24 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-138JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 26 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Patvirtinti:1. Savivaldybės žemės sklypo nuomos sutarties formą (pridedama).2. Savivaldybės žemės sklypo perdavimo ir priėmimo akto formą (pridedama)./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius P. VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R. VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R. VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A. PauliukaitienėFinansų skyriaus vyr. specialistė G. IlgevičienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-04-15PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos 2014 m. balandžio 24 d. sprendimu Nr. (forma)SAVIVALDYBĖS ŽEMĖS SKLYPO NUOMOSSUTARTIS_____ m.________ ___ d. Nr. __________________________(sudarymo vieta)Jurbarko rajono savivaldybės administracija, atstovaujama pagal administracijos nuostatus ______________________________________________________, toliau vadinamas nuomotoju,(atstovo pareigos, vardas, pavardė)ir _____________________________________________________________________________,(fizinio asmens vardas, pavardė, asmens kodas)toliau vadinamas nuomininku, vadovaudamiesi Jurbarko rajono savivaldybės tarybos _______m._ _____ d., sprendimu Nr. ____________________________________________________, sudarė (sprendimo Nr., pavadinimas)šią sutartį, pagal kurią:1. Suteikiamas nuomai žemės sklypas ______ ha, kadastrinis Nr. _________, unikalus Nr. _______________, adresas_____________________________________________________.2. Žemės sklypas išnuomojamas iki________________________________________3. Suteikiamo naudotis žemės sklypo pagrindinė tikslinė paskirtis/ būdas/ pobūdis ___________________________________________________________________________4. Suteikiamoje naudotis žemėje esančių žemės savininkui ar kitiems asmenims nuosavybės teise priklausančių statinių ir įrenginių naudojimo sąlygos bei naujų pastatų, statinių statybos, kelių tiesimo, vandens telkinių įrengimo ir kitos sąlygos, taip pat pastatų ir (ar) įrenginių naudojimo sąlygos pasibaigus žemės nuomos terminui: pastatas _________________, unikalus Nr. __________________, pastatas__________, unikalus Nr. _______________, kiti statiniai __________________, unikalus Nr. _______________, kiti statiniai ______________, unikalus Nr. ______________.5. Specialiosios žemės naudojimo sąlygos, numatytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1992-05-12 nutarimu Nr.353 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1995-12-29 nutarimo Nr.1640 redakcija): ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________6. Kiti žemės naudojimo apribojimai: __________________________________________7. Žemės sklypo vertė ______________________________________________8. Nuomotojas turi teisę kas 3 metus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. vasario 24 d. nutarimo Nr.205 nustatyta tvarka perskaičiuoti išnuomoto be aukciono žemės sklypo vertę, nuo kurios skaičiuojamas žemės nuomos mokestis. 9. Žemės sklypo nuomos užmokesčio dydis nustatomas teisės aktų nustatyta tvarka.10. Žemės sklypo nuomos mokesčio mokėjimo terminai ir sąlygos: Lietuvos Respublikos Vyriausybės įstatymų nustatyta tvarka – iki kiekvienų metų lapkričio 15 d. pagal pateiktą žemės nuomos mokesčio deklaraciją.11. Nuomininkas, šioje sutartyje nustatytu laiku nesumokėjęs nuompinigių, moka delspinigius nuo nesumokėtos nuompinigių sumos, nustatytos už kiekvieną pavėluotą dieną pagal teisės aktų nustatytą tvarką.12. Nuomininkas įsipareigoja laikytis visų buvusių specialių žemės naudojimo sąlygų, servitutų ir ūkinės veiklos ribojimų.13. Nuomininkas privalo savo lėšomis remontuoti nuomojamame sklype esančius melioracijos įrenginius, kelius, tiltus, kitus inžinerinius įrenginius.14. Nuomininkas neturi teisės be atskiro Nuomotojo sutikimo statyti nuomojamame žemės sklype statinių.15. Nuomininkas turi saugoti žemės sklypą nuo cheminio ir kitokio užteršimo jį eksploatuojant.16. Nuomininkas įsipareigoja laikytis nuomos sutarties sąlygų. Už jų nevykdymą arba netinkamą vykdymą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.17. Ši sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki sutarties 2 punkte nurodyto termino arba iki sutarties nutraukimo abipusiu šalių susitarimu ar kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų numatytais atvejais. 18. Šią sutartį Nuomininkas įstatymų nustatyta tvarka įregistruoja Nekilnojamojo turto registre.19. Ši sutartis sudaroma trimis egzemplioriais – po vieną sutarties šalims ir VĮ Registrų centro Tauragės filialui.20. Prie šios sutarties pridedamas žemės sklypo planas.Šalių juridiniai adresai ir banko rekvizitai:Nuomotojas ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Nuomininkas ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ŠALIŲ PARAŠAI:NuomotojasNuomininkas_____________________________________________________________ (parašas) (vardas ir pavardė) (parašas) (vardas ir pavardė) A. V.PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos 2014 m. balandžio 24 d. sprendimu Nr. T2-(forma)SAVIVALDYBĖS ŽEMĖS SKLYPO PERDAVIMO IR PRIĖMIMO AKTAS________ m._____________d. Nr._____________________(sudarymo vieta)Jurbarko rajono savivaldybės administracija, atstovaujama pagal administracijos nuostatus ______________________________________________________ toliau vadinamas nuomotoju,(atstovo pareigos, vardas, pavardė)ir_____________________________________________________________________________,(fizinio asmens vardas, pavardė, asmens kodas,toliau vadinamas nuomininku, vadovaudamiesi Savivaldybės ilgalaikio materialiojo turto nuomos _____ m. ____________ ___ d. sutartimi Nr._____, perdavė ir priėmė ________ ha žemės sklypą, kadastrinis Nr. _________, unikalus Nr._______________, adresas________________________Perdavė______________________________________________________________________(nuomotojo (panaudos davėjo) atstovo pareigų pavadinimas) (parašas)(vardas ir pavardė)A. V.Priėmė______________________________________________________________________(nuomininko (panaudos gavėjo) ar jo atstovo pareigų pavadinimas) (parašas)(vardas ir pavardė)A. V.Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenimsX2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2014-04-14Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)02Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)Ne (1)04Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)Ne (1)05Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)Ne (1)06Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)07Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)Ne (1)08Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (0)Ne (1)010Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)Ne (1)112Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balųxx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 1 : 12 = 0,08Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2014-04-14Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)02Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)03Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)14Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)05Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)06Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)07Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)08Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)09Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)010Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)011Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)Ne (1)012Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)Ne (1)113Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)0Iš viso balų xx2Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 2 : 13 = 0,15Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2014-04-14Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.„Dėl žemės sklypo nuomos sutarties ir perdavimo ir priėmimo akto formų patvirtinimo“, 2014-04-24 TSP Nr. 2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) – 0,082.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,152.3. Iš viso – 0,233. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Rizikos lygis nedidelis.4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Grėsmės nedidelės.5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Nėra6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.NėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Ūkio ir turto skyriaus vyr. specialistė __________Aldona Pečkaitienė 2014-04-14Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-04-15JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŪKIO IR TURTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL ŽEMĖS SKLYPO NUOMOS SUTARTIES IR PERDAVIMO IR PRIĖMIMO AKTO FORMŲ PATVIRTINIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. balandžio 15 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Patvirtinti savivaldybės žemės sklypų nuomos sutarčių formą ir perdavimo ir priėmimo akto formą.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Savivaldybės nuosavybėje yra 7 žemės sklypai, juos išnuomojant reikia sudaryti žemės sklypo nuomos sutartį, iki šiol sutarties forma nebuvo patvirtinta.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Pagal patvirtintą formą bus sudaroma savivaldybei nuosavybės teise priklausančių sklypų nuomos sutartis. 4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nėra5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Nėra6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Nėra7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasTaip8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Ūkio ir turto skyrius9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Nėra10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Rengėjai, buhalterijai.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Aldona Pečkaitienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2014-04-15PAGE