DelEgleRuta Vanciene5232012-07-30T13:30:00Z2014-04-10T10:36:00Z2014-04-10T11:20:00Z464323667Sveikatos apsaugos ministerija30201007915ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL APMOKĖJIMO UŽ DARBĄ JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS, SAVIVALDYBĖS MERO (MERO PAVADUOTOJO), SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS, KITŲ IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO IŠLAIKOMŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ SUDAROMOSE DARBO GRUPĖSE (KOMISIJOSE) TEISĖS AKTŲ PROJEKTAMS RENGTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. balandžio 24 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-124JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo 10 straipsnio 7 dalimi, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:Patvirtinti apmokėjimo už darbą Jurbarko rajono savivaldybės tarybos, savivaldybės mero (mero pavaduotojo), savivaldybės administracijos direktoriaus, kitų iš savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose darbo grupėse (komisijose) teisės aktų projektams rengti tvarkos aprašą./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius P.VainauskasDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyriausioji specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyriausioji specialistė R. VasiliauskienėFinansų skyriaus vyriausioji specialistė A. VasarevičienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vančienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-04-14PATVIRTINTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2014 m. balandžio 24 d. sprendimu Nr. APMOKĖJIMO UŽ DARBĄ JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS, SAVIVALDYBĖS MERO (MERO PAVADUOTOJO), SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS, KITŲ IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO IŠLAIKOMŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ SUDAROMOSE DARBO GRUPĖSE (KOMISIJOSE) TEISĖS AKTŲ PROJEKTAMS RENGTI TVARKOS APRAŠASI. BENDROSIOS NUOSTATOS1. Apmokėjimo už darbą Jurbarko rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos, Savivaldybės mero (mero pavaduotojo), Savivaldybės administracijos direktoriaus, kitų iš Savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose darbo grupėse (komisijose) teisės aktų projektams rengti tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja apmokėjimo už darbą Savivaldybės tarybos, Savivaldybės mero (mero pavaduotojo), Savivaldybės administracijos direktoriaus, kitų iš Savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose darbo grupėse (komisijose) teisės aktų projektams rengti tvarką.2. Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais.3. Tvarkos aprašas taikomas valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, nevyriausybinių organizacijų, mokslo ir studijų institucijų atstovams, atitinkamų sričių specialistams, kitiems asmenims, kurie dalyvauja Savivaldybės tarybos, Savivaldybės mero (mero pavaduotojo), Savivaldybės administracijos direktoriaus, kitų iš Savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose darbo grupėse (komisijose) teisės aktų projektams rengti, išskyrus Savivaldybės merą, jo pavaduotoją, Savivaldybės tarybos narius, Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, iš Savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų atstovus.4. Darbo grupės (komisijos) sudaromos ir jos visiems nariams ar jų daliai atlyginama už darbą darbo grupėje (komisijoje) tik tais atvejais, kai teisės akto projektui parengti reikalingos specialios ir (ar) mokslinės žinios, išsami esamos padėties ir (ar) užsienio šalių praktikos analizė ir šių žinių ir (ar) gebėjimų neturi ir (ar) reikiamos analizės atlikti negali teisės akto projekto rengimą inicijuojantis subjektas.5. Darbo grupės (komisijos) teisės aktų projektams rengti sudaromos Savivaldybės tarybos sprendimais, Savivaldybės mero potvarkiais, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, kitų iš Savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų vadovų sprendimais.6. Darbo grupės (komisijos) posėdžius techniškai aptarnauja Savivaldybės administracija.II. DARBO GRUPĖS (KOMISIJOS) NARIŲ VEIKLOS APMOKĖJIMO TVARKA 7. Teisės akto projektui rengti darbo grupės (komisijos) nariui yra atlyginama už darbą darbo grupėje (komisijoje):7.1. valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų atstovams atlyginama sumokant už darbą darbo grupėje (komisijoje) negautą darbo užmokestį toje valstybės ir savivaldybės institucijoje ar įstaigoje, kurioje jis dirba. Mokėtina suma apskaičiuojama vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo, Lietuvos Respublikos darbo kodekso bei kitų teisės aktų nuostatomis;7.2. nevyriausybinių organizacijų atstovams (jei jie to pageidauja raštu) atlyginama sumokant už darbą darbo grupėje (komisijoje) atlyginimą, kuris apskaičiuojamas pagal skelbiamą vidutinį mėnesinį darbo užmokesčio dydį atsižvelgiant į faktiškai dirbtą laiką;7.3. teisės akto projektui parengti reikalingos paslaugos gali būti perkamos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka, tokiu atveju už darbą darbo grupėje (komisijoje) atlyginama pagal viešojo pirkimo metu nustatytas sąlygas;7.4. teisės aktuose gali būti nustatytos ir kitos apmokėjimo už darbą darbo grupėje (komisijoje) sąlygos.8. Faktiškai dirbtas laikas – tai laikas, praleistas darbo grupės (komisijos) posėdyje arba vykdant darbo grupės (komisijos) pirmininko pavedimus.9. Darbo grupės (komisijos) darbas turi būti organizuojamas taip, kad posėdis nesitęstų ilgiau kaip 3 valandas.10. Faktiškai dirbtas laikas darbo grupėje (komisijoje), kai rengiami Savivaldybės tarybos, Savivaldybės mero (mero pavaduotojo), Savivaldybės administracijos direktoriaus teisės aktų projektai, apskaičiuojamas:10.1. darbo grupės (komisijos) posėdžio metu (toliau – posėdis) jį aptarnaujantis paskirtas Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, rašo posėdžio protokolą ir sudaro posėdyje dalyvavusių asmenų sąrašą, kuriame turi būti nurodyta posėdžio data, dalyvavusių posėdyje narių vardai ir pavardės bei kiekvieno dalyvavusio nario dalyvavimo posėdyje laikas. Sąrašą, kuriame nurodyti posėdyje dalyvavę nariai, pasirašo posėdžio pirmininkas ir posėdį aptarnavęs paskirtas Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį;10.2. pasibaigus mėnesiui posėdį aptarnavęs Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, perduoda sąrašą Savivaldybės administracijos Centrinės administracijos buhalterijai, kuri apskaičiuoja faktiškai dirbtą darbo grupės (komisijos) narių laiką, teisės aktų nustatyta tvarka apskaičiuoja mokėtiną sumą ir ją perveda į darbo grupės (komisijos) nario nurodytą sąskaitą.11. Kitų iš Savivaldybės biudžeto išlaikomų įstaigų sudarytų darbo grupių (komisijų) narių faktiškai dirbtas laikas apskaičiuojamas tos įstaigos vadovo nustatyta tvarka.III. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS12. Tvarkos aprašas gali būti pakeistas, papildytas ir (ar) panaikintas Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimu.______________JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSJURIDINIS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL APMOKĖJIMO UŽ DARBĄ JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS, SAVIVALDYBĖS MERO (MERO PAVADUOTOJO), SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS, KITŲ IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO IŠLAIKOMŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ SUDAROMOSE DARBO GRUPĖSE (KOMISIJOSE) TEISĖS AKTŲ PROJEKTAMS RENGTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. balandžio 14 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo 10 straipsnio 7 dalyje nurodyta, jog apmokėjimo už darbą savivaldybių tarybų, savivaldybių merų (merų pavaduotojų), savivaldybių administracijų direktorių, kitų iš savivaldybių biudžetų išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose darbo grupėse (komisijose) teisės aktų projektams rengti tvarką nustato savivaldybių tarybos. To paties straipsnio 2 dalis numato, kad darbo grupė (komisija), kurios visiems nariams ar jų daliai būtų atlyginama už darbą darbo grupėje (komisijoje), gali būti sudaroma tik tais atvejais, kai teisės akto projektui parengti reikalingos specialios ir (ar) mokslinės žinios, išsami esamos padėties ir (ar) užsienio šalių praktikos analizė ir šių žinių ir (ar) gebėjimų neturi ir (ar) reikiamos analizės atlikti negali teisės akto projekto rengimą inicijuojantis subjektas.Tikslas – reglamentuoti apmokėjimo už darbą savivaldybių tarybų, savivaldybių merų (merų pavaduotojo), savivaldybių administracijų direktoriaus, kitų iš savivaldybių biudžetų išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose darbo grupėse (komisijose) teisės aktų projektams rengti tvarką. Uždavinys – užtikrinti visiems darbo grupės (komisijos) nariams įstatyme numatytą apmokėjimą už darbą. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Darbo grupėms (komisijoms) už darbą neapmokama3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Bus reglamentuota apmokėjimo už darbą savivaldybių tarybų, savivaldybių merų (merų pavaduotojo), savivaldybių administracijų direktoriaus, kitų iš savivaldybių biudžetų išlaikomų įstaigų vadovų sudaromose darbo grupėse (komisijose) teisės aktų projektams rengti tvarka.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Nenumatyta5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.-6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Finansavimas iš savivaldybės biudžeto.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimas-8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Iniciatorė – Jurbarko rajono savivaldybės administracija, sprendimo projektą parengė Juridinio skyriaus vedėja Rūta Vančienė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.-10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Juridiniam skyriui –1 egz., Centrinei administracijos buhalterijai – 1 egz.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Rūta Vančienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-04-14PAGE