DelEgleVida Vasiliauskaite12732012-07-30T13:30:00Z2014-01-29T07:51:00Z2014-01-29T11:06:00Z1102405837Sveikatos apsaugos ministerija48321604511.0000Projektas (I variantas)JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL ATSTUMO NUO KARINIŲ IR SUKARINTOS TARNYBOS, POLICIJOS IR KITŲ STATUTINIŲ, SVEIKATOS PRIEŽIŪROS, UGDYMO ĮSTAIGŲ IR MALDOS NAMŲ, KURIUO DRAUDŽIAMA PREKIAUTI ALKOHOLINIAIS GĖRIMAIS, NUSTATYMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. sausio 30 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-30JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 18 straipsnio 3 dalies 1 punktu, atsižvelgdama į karinių ir sukarintų tarnybų, policijos, sveikatos priežiūros, ugdymo įstaigų vadovų bei religinių bendruomenių nuomonę, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a: 1. Nustatyti, kad:1.1. Jurbarko rajono savivaldybės teritorijoje prekiauti alkoholiniais gėrimais draudžiama arčiau kaip 50 metrų atstumu nuo karinių ir sukarintos tarnybos, policijos ir kitų statutinių, sveikatos priežiūros, ugdymo įstaigų ir maldos namų (atstumas matuojamas nuo nurodytų įstaigų sklypo ribos iki pastato (pagrindinio įėjimo), kuriame prekiaujama alkoholiniais gėrimais);1.2. tais atvejais, kai alkoholiniais gėrimais prekiaujama (ketinama prekiauti) mažesniu kaip 50 metrų atstumu iki sprendimo 1.1 punkte nurodytų įstaigų ar maldos namų, tačiau yra rašytinis šių įstaigų ar religinių bendruomenių vadovų sutikimas, sprendimą dėl individualaus atstumo nustatymo priima Jurbarko rajono savivaldybės taryba.2. Šis sprendimas įsigalioja nuo 2014 m. balandžio 1 d./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Vida Vasiliauskaitė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-01-29Projektas (II variantas)JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL ATSTUMO NUO KARINIŲ IR SUKARINTOS TARNYBOS, POLICIJOS IR KITŲ STATUTINIŲ, SVEIKATOS PRIEŽIŪROS, UGDYMO ĮSTAIGŲ IR MALDOS NAMŲ, KURIUO DRAUDŽIAMA PREKIAUTI ALKOHOLINIAIS GĖRIMAIS, NUSTATYMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2014 m. sausio 30 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-30JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 18 straipsnio 3 dalies 1 punktu, atsižvelgdama į karinių ir sukarintų tarnybų, policijos, sveikatos priežiūros, ugdymo įstaigų vadovų bei religinių bendruomenių nuomonę, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a: 1. Nustatyti, kad:1.1. Jurbarko rajono savivaldybės teritorijoje prekiauti alkoholiniais gėrimais draudžiama arčiau kaip 50 metrų atstumu nuo karinių ir sukarintos tarnybos, policijos ir kitų statutinių, sveikatos priežiūros, ugdymo įstaigų ir maldos namų (atstumas matuojamas nuo nurodytų įstaigų sklypo ribos iki pastato (pagrindinio įėjimo), kuriame prekiaujama alkoholiniais gėrimais);1.2. tais atvejais, kai alkoholiniais gėrimais ketinama prekiauti mažesniu kaip 50 metrų atstumu iki sprendimo 1.1 punkte nurodytų įstaigų ar maldos namų, tačiau yra rašytinis šių įstaigų ar religinių bendruomenių vadovų sutikimas, sprendimą dėl individualaus atstumo nustatymo priima Jurbarko rajono savivaldybės taryba.2. Šiame sprendime nustatytas draudimas taikomas išduodant licencijas naujose prekybos alkoholiniais gėrimais vietose.3. Šis sprendimas įsigalioja nuo 2014 m. balandžio 1 d./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės merasVizos: Administracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R. VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A. PauliukaitienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R. VasiliauskienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Vida Vasiliauskaitė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-01-29Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenims3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.Taip* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Ūkio ir turto skyriaus vyriausioji specialistė Vida Vasiliauskaitė2014-01-13Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)XNe (0)12Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)X3Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)XNe (1)4Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)XNe (1)5Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)XNe (1)6Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)X7Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)XNe (1)8Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)X9Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (0)XNe (1)10Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)X11Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)XNe (1)12Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)XNe (0)1Iš viso balųxx2Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 2:12 = 0,17Ūkio ir turto skyriaus vyriausioji specialistė Vida Vasiliauskaitė 2014-01-13Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)X2Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)X3Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)X4Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)X5Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)X6Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)X7Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)X8Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)X9Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)X10Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)X11Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)XNe (1)12Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)XNe (1)13Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)XNe (0)1Iš viso balų xx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 1: 13 = 0,08Ūkio ir turto skyriaus vyriausioji specialistė Vida Vasiliauskaitė2014-01-13Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos sprendimo projekto „Dėl atstumo nuo karinių ir sukarintos tarnybos, policijos ir kitų statutinių, sveikatos priežiūros, ugdymo įstaigų ir maldos namų, kuriuo draudžiama prekiauti alkoholiniais gėrimais, nustatymo“ projektas.2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) – 0,172.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,082.3. Iš viso – 0,253. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis.Rizikos lygis nedidelis.4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes. Grėsmė nedidelė.5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo. Neteikiami.6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.PRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Ūkio ir turto skyriaus vyriausioji specialistė Vida Vasiliauskaitė2014-01-13JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŪKIO IR TURTO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL ATSTUMO NUO KARINIŲ IR SUKARINTOS TARNYBOS, POLICIJOS IR KITŲ STATUTINIŲ, SVEIKATOS PRIEŽIŪROS, UGDYMO ĮSTAIGŲ IR MALDOS NAMŲ, KURIUO DRAUDŽIAMA PREKIAUTI ALKOHOLINIAIS GĖRIMAIS, NUSTATYMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2014 m. sausio 22 d.Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymo 18 straipsnio 3 dalies 1 punktu, nustatyti atstumą, kuriuo nuo karinių ir sukarintos tarnybos, policijos ir kitų statutinių, sveikatos priežiūros, ugdymo įstaigų teritorijos būtų draudžiama prekiauti alkoholiniais gėrimais.2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai.Savivaldybės teritorijoje nėra nustatyto atstumo, kuriuo būtų draudžiama prekiauti alkoholiniais gėrimais. Darbo grupė raštu kreipėsi į karinių ir sukarintos tarnybos, policijos ir kitų statutinių, sveikatos priežiūros, ugdymo įstaigų vadovus, religines bendruomenes bei seniūnijas prašydama pareikšti nuomonę dėl atstumo nuo karinių ir sukarintos tarnybos, policijos ir kitų statutinių, sveikatos priežiūros, ugdymo įstaigų ir maldos namų, kuriuo draudžiama prekiauti alkoholiniais gėrimais. Apibendrinusi jų pareikštas nuomones pasiūlė du variantus – 50 m ir 100 m. Gauti šie derinimai:Išsiųsta derinimuiDerino50 mDerino100 mkarinių ir sukarintos tarnybos, policijos ir kitų statutinių3111 neatsakėsveikatos įstaigos7043 neatsakėugdymo įstaigos20713-religinės bendruomenės19101 nepritarė, 17 neatsakėViešvilės vaikų globos namai (prie ugdymo įstaigų nepriskiriama)1derino abu variantus3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama.Sumažinti bendrąjį alkoholio vartojimą, alkoholinių gėrimų prieinamumą, ypač nepilnamečiams.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Gali kilti neaiškumų dėl atstumo nustatymo tais atvejais, kai nesuformuoti žemės sklypai, nenustatytos jų ribos.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.Nėra.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimasReikalingas8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė.Jurbarko rajono savivaldybės mero 2013 m. lapkričio 27 d. potvarkiu Nr. V3-39 „Dėl darbo grupės sudarymo“ sudaryta darbo grupė9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.Šiuo metu prekiaujama alkoholiniais gėrimais arčiau nei 100 m nuo šių įstaigų, bei maldos namų:ugdymo įstaigų teritorijų – Vydūno g., Jurbarko m., Nemuno g., Skirsnemunės k., J. Dargužo g. Vadžgirio mstl., Klaipėdos g., Viešvilės mstl., maldos namų teritorijų – Seredžiaus mstl., Eržvilko mstl., Pašaltuonio k., Smalininkų m. Masiniai renginiai, kurių metu prekiaujama alkoholiniais gėrimais organizuojami prie mokyklų Skirsnemunės k., Vadžgirio mstl. ir kt.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.)Informuoti seniūnijas, statutines, sveikatos, ugdymo įstaigas, religines bendruomenes, verslininkus.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Vida Vasiliauskaitė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2014-01-22PAGE