DelEgleDalia Jaramavičienė15132012-07-30T13:30:00Z2012-12-05T07:07:00Z2013-11-11T15:13:00Z193315319Sveikatos apsaugos ministerija44291462111.0000ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. GIRDŽIŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2012–2013 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS /////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2013 m. lapkričio 28 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-315JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Jurbarko rajono savivaldybės taryban u s p r e n d ž i a:Pritarti Jurbarko r. Girdžių pagrindinės mokyklos 2012–2013 mokslo metų veiklos ataskaitai (pridedama).Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėFinansų skyriaus vedėja A.StoškienėŠvietimo skyriaus vedėjas A. GvildysParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2013-11-13PAGE PRITARTAJurbarko rajono savivaldybės tarybos2013 m. lapkričio 28 d. sprendimu Nr.JURBARKO R. GIRDŽIŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2012–2013 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITA2013-10-28Girdžiai Mokyklos direktorė – Janė Pocienė.Mokyklos tarybos pirmininkė – Zita Bilotienė.Pagrindinė mokyklos veiklos rūšis – bendrasis pagrindinis ugdymas. Kitos mokyklos veiklos rūšys – ikimokyklinis ugdymas, priešmokyklinis ugdymas, pradinis ugdymas, neformalus vaikų švietimas.Informacija apie mokyklą ir veiklą: Žmogiškieji ištekliai ir socialinė aplinka (pagal rugsėjo 1 d. statistiką)Rodiklis:2012 m.2013 m.Pedagoginių darbuotojų skaičius (etatai)26 (28,82) 25 (29,19)Aptarnaujančio personalo skaičius (etatai)11 (14,95)11 (13,5) Mokinių skaičius9891Ikimokyklinukų skaičius95Priešmokyklinukų skaičius47Bendras ugdomų ir mokomų asmenų skaičius111103Pavežamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus37 (36,27%)41 (41,84%)Nemokamai maitinamų asmenų skaičius ir procentas nuo visų mokinių ir priešmokyklinukų skaičiaus66 (64,7%)56 (57,14%)Mokyklos veiklos planavimasMokyklos strateginis planasParengtas 2011–2013 metams (patvirtintas 2011-03-22 mokyklos direktoriaus įsakymu Nr.V-66), rengiamas 2014–2016 metų strateginio plano projektas.Mokyklos metinis veiklos planasParengtas 2012–2013 metams (patvirtintas 2012-09-05 mokyklos direktoriaus įsakymu Nr.V-123).Darbo grupė, rengusi metinį veiklos planą, atsižvelgė į fiksuotas vidaus veiklos kokybės įsivertinimo išvadas. Suformuluoti veiklos tikslai ir uždaviniai aktualūs, atspindi mokyklos vertybes, šalies bei rajono švietimo politiką, yra orientuoti į ugdymo kokybės gerinimą, paremti aplinkos ir išteklių analizės rezultatais. 2012–2013 mokslo metų mokyklos prioritetai 1. Kompetencijos ,,Mokyti mokytis“ tobulinimas.2. Ugdomųjų programų individualizavimas ir diferencijavimas pamokose.3. Profesinio informavimo ir konsultavimo sistemos tobulinimas.4. Mokyklos apšildymo sistemos rekonstrukcija.2012–2013 mokslo metų mokyklos prioritetų įgyvendinimas1. Kompetencijos ,,Mokyti mokytis“ ugdymas yra tęstinis procesas. Per mokytojų tarybos, metodinės tarybos, metodinių grupių posėdžius, mokytojų kvalifikacijos kėlimo užsiėmimus, vykdant ugdomąją priežiūrą, bendradarbiaujant su mokinių tėvais, atliekant mokyklos pažangos matavimus, mokyklos veiklos kokybės vidinį įsivertinimą, akcentavome išmokimo (pamokos uždavinio įgyvendinimo) veiksmingumo stiprinimą.2. Stengdamiesi kiekvienam mokiniui sudaryti sąlygas pagal savo galimybes siekti asmeninės pažangos, sistemingai atlikome individualios mokinio pažangos matavimus (lūkesčių lentelės), diferencijavome ugdomąją veiklą pamokose (šį rodiklį įsivertinome: 4 lygiu – 1 mokytojas, 3 lygiu – 14 mokytojų, 2 lygiu – 8 mokytojai), ugdomosios priežiūros metu mokytojams teikėme individualias rekomendacijas.3. Grupė mokytojų dalyvavo kvalifikacijos kėlimo kursuose, įgytos patirties išdavoje sudaryta ,,Girdžių pagrindinės mokyklos 1-10 klasių mokinių profesinio informavimo ir konsultavimo programa“.4. Neįgyvendintas, perkeltas į 2013–2014 mokslo metus. 2011-11-02 katilinės projektas pristatytas LAAIF. 2012-07-12 gavome išvadą – ,,reikalinga subsidija“, tačiau nepatekome į pagrindinį sąrašą. 2013-05-30 pranešta, kad gausime finansavimą, nes patekome į pagrindinį sąrašą. 2013–2014 mokslo metų (arba 2014 metų) mokyklos prioritetai1. Tobulinti pamokos vadybą.2. Lietuvos sveikatą stiprinančių mokyklų tinkle ugdyti sveikesnę mokyklos bendruomenę. 3. Ugdyti kūrybingą ir atsakingą asmenybę.4. Reorganizuoti mokyklos apšildymą (projektavimo darbai, katilo įsigijimas, statybų darbai). 5. Racionaliai išnaudoti fizinę mokyklos aplinką (patalpas atnaujinti rėmėjų lėšomis, ugdymo tikslais kurti naujas edukacines erdves).Formalusis ir neformalusis švietimas bei projektinė veikla 2012–2013 mokslo metų bendrojo ugdymo rezultatai1–3 klasėse mokėsi 32 mokiniai, visi perkelti į aukštesnę klasę. 8 ketvirtokams išduoti Pradinio išsilavinimo pažymėjimai. 5–9 klasėse mokėsi 46 mokiniai, 1 mokinys paliktas kurso kartoti 9 klasėje. 10 klasėje mokėsi 12 mokinių, iš jų 11 mokinių išduoti Pagrindinio išsilavinimo pažymėjimai (H 2001), 1 – Pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas (C 2701).2012–2013 ir 2013–2014 mokslo metų neformaliojo švietimo organizavimas 2012–2013 m. m. veikė 11 būrelių. Juos lankė 89 mokiniai (92% nuo visų mokinių). Iš 97 mokinių tik 8 mokiniai nedalyvavo neformaliajame ugdyme.2013–2014 m. m. veikia 14 būrelių, kuriuos lanko 86 mokiniai (93 % nuo visų mokinių). Iš 92 mokinių tik 6 nedalyvauja neformaliajame ugdyme.Mokyklos dalyvavimas tyrimuose, projektuose, programoseProjektas ,,Atsigręžk 6“. Socializacijos projektas ,,Saugi klasė“. MTP projektas ,,Mokslo populiarinimo projektas“. VO „Gelbėkit vaikus“ Pilotinis projektas „Saugi mokykla“. Tarptautinis projektas vaikų vasaros poilsio organizavimui stovykloje ,,Aitvaras“.Patyčių ir smurto prevencija mokykloje2012–2013 mokslo metaisVaiko gerovės komisija sudaryta 2011 m. rugsėjo 9 d. direktoriaus įsakymu Nr.V-12. Per 2012–2013 mokslo metus įvyko 7 posėdžiai. Smurto atvejų nebuvo. Nėra mokinių, kuriems pritaikyta Vaiko vidutinė ar minimali priežiūra (negauta nė vieno prašymo). Mokyklos bendruomenė vadovaujasi Mokinių skatinimo ir drausminimo sistema, kurioje eiliškumo tvarka numatytos poveikio priemonės elgesio korekcijai. Dviems mokiniams dėl sistemingo pamokų praleidinėjimo be pateisinamos priežasties bei mokinio elgesio taisyklių pažeidinėjimo pamokų ir pertraukų metu, vadovaujantis galiojančia sistema, pareikštas griežtas papeikimas (direktoriaus įsakymas Nr.M-43 2012 m. lapkričio 20 d.). Nuo 2012 m. rugsėjo mėn. mokykla dalyvauja VO ,,Gelbėkit vaikus“ respublikiniame projekte ,,Saugi mokykla“ . Tai įpareigoja visą mokyklos bendruomenę susitarti ir vykdyti pagrindinę misiją: nuolat ir nuosekliai kurti kiekvienam vaikui saugią ugdymosi aplinką, kurioje visi bendruomenės nariai jaustųsi saugūs, remiami ir palaikomi, kvalifikuotai reaguojama į iškilusias problemas.Korupcijos prevencija mokykloje 2012– 2013 mokslo metaisKorupcijos prevencija integruota į formalųjį ir neformalųjį ugdymą: pamokas, klasių valandėles, pagal neformaliojo ugdymo planus vykdomas priemones. Tuo tikslu vykdoma piešinių, rašinių, skaitymo konkursai, diskusijos vyresnėse klasėse, analizuojamos gyvenimiškos situacijos, formuojamos vertybės, ugdoma aktyvi kiekvieno mokinio pozicija, per budėjimo organizavimą mokoma atvirai išsakyti savo nuomonę, gebėti paklusti bendraamžių prašymams. Mokyklos veiklos įsivertinimas ir vertinimasMokyklos veiklos kokybės įsivertinimasKasmet atliekamas mokyklos veiklos kokybės platusis įsivertinimas, kurio pagrindu planuojama kitų mokslo metų veikla. Per mokytojų tarybos posėdžius analizuojame įsivertinimo veiksmingumą, kaitą mokykloje, numatome sritis giluminiam įsivertinimui (po praėjusių mokslo metų įsivertinimo gilinsimės į šias sritis: 2.2. Pamokos organizavimas, 2.3.Mokymo kokybė, 2.4. Mokymosi kokybė, 2.5. Mokymo ir mokymosi diferencijavimas).Išorinis mokyklos vertinimasPlanuojamas 2014 metais.Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimasBendradarbiavimo su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir socialiniais partneriais formosVisuotiniai ir klasių susirinkimai, individualūs pokalbiai, renginiai, išvykos, projektų vykdymas, įvairios akcijos, tarpininkavimas bendraujant su rajono atsakingų institucijų darbuotojais. Sudarytos sąlygos naudotis sporto sale, stadionu, biblioteka, IT priemonėmis.Mokyklos bendruomenių iniciatyvos1.Inicijuojamas dalyvavimas įgyvendinant įvairius projektus mokykloje ir kaimo bendruomenėse.2. Kalėdiniai sporto turnyrai, gerumo akcijos, švenčių organizavimas.3. Prevencinių programų įgyvendinimas, projekto ,,Saugi mokykla“ renginiai, susitikimai su rajono atsakingais darbuotojais, tikslinės išvykos į įstaigas.4. Sporto varžybų organizavimas, sveiką gyvenseną propaguojantys renginiai.Finansinė mokyklos situacija (visos sumos nurodytos tūkst. litų, su vienu skaičiumi po kablelio)Mokinio krepšelio lėšos Rodiklis:2012 m.2013 m.Patvirtintos biudžete mokinio krepšelio lėšos (su papildomai paskirtomis lėšomis)691,50693,29Papildomai mokyklai skirtos mokinio krepšelio lėšos (t.y. lėšos, kurios viršija 94 procentus lėšų, privalomų skirti pagal metodiką)3,50,34III ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos mokinio krepšelio lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų mokinio krepšelio lėšų453,30 65,55%449,0564,77%Per metus papildomai skirtos mokinio krepšelio lėšos3,50,34Savivaldybės biudžeto lėšosMokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis (be lėšų ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti)483,6455,81Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos įstaigai ir procentas nuo prašomų skirti savivaldybės biudžeto lėšų (be ilgalaikio turto įsigijimo ir remonto lėšų)391,881%367,5081%Mokyklos pateiktas savivaldybės biudžeto lėšų poreikis ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti224,8144,31Skirtos savivaldybės biudžeto lėšos ilgalaikiam turtui įsigyti ir remontuoti (į sąmatą įtraukta pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą)0,7-Per metus papildomai skirtos savivaldybės biudžeto lėšos1,120,95III ketvirčių (rugsėjo 30 d. duomenimis) panaudotos savivaldybės biudžeto lėšos ir procentas nuo visų metams skirtų savivaldybės biudžeto lėšų231,5059%264,7972%2013 m. mokyklai patvirtintų biudžeto lėšų procentas lyginant su 2012 m. gautomis savivaldybės biudžeto lėšomis94%Kreditinis įsiskolinimas 2012 m. gruodžio 31 d.0,15Prognozuojamas kreditinis įsiskolinimas 2013 m. gruodžio 31 d.Įstaigos pajamos už teikiamas paslaugasPlanuotos gauti pajamos už patalpų ir kito turto nuomąPlanuotos gauti pajamos už vaikų išlaikymą švietimo įstaigoseIš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos 2012 m.Iš kitų finansavimo šaltinių gautos lėšos iki 2013 m. rugsėjo 30 d.Finansinės veiklos tikrinimai (taip, ne)neneMokyklos problemos ir jų sprendimas2012 m. mokyklos veiklos ataskaitoje nurodytų problemų (iš)sprendimas Apšildymas. Dalyvaujame projekte ,,Atsinaujinančių energijos šaltinių panaudojimas Jurbarko r. Girdžių pagrindinės mokyklos šildymo sistemos modernizavimui“, kuris finansuojamas LAAIF klimato kaitos specialiosios programos lėšomis.Esamos mokyklos problemos ir jų sprendimasGalimos (tikėtinos) mokyklos problemos ir jų sprendimasMažėjantis mokinių skaičius pradinėse bei 9 ir 10 klasėse gali iššaukti klasių jungimą arba komplekto nesuformavimą.Papildoma informacija apie mokykląInformacijos apie mokyklos veiklą sklaidaInformacija apie mokyklos veiklą pateikiama per el. dienyną TAMO, mokykloje esančius stendus, visuotinius tėvų susirinkimus, tėvų – klasių vadovų – mokinių diskusijas, susitikimus renginių metu, mokyklos internetinį puslapį www.girdziai.lt, seniūnijoje leidžiamą laikraštį ,,Girdžiai“, rajoninį laikraštį ,,Šviesa“ bei ,,Mūsų laikas“, internetinį puslapį www.jurbarkiskis.ltKita informacijaMokykla glaudžiai bendradarbiauja su vietos bendruomene ir kitomis institucijomis.Tradiciškai išlieka aukšta mokyklos kultūra, kryptingai teikiama pagalba kiekvienam mokiniui.Mokyklos direktorė ____________________ Janė Pocienė (parašas) JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSŠVIETIMO SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL JURBARKO R. GIRDŽIŲ PAGRINDINĖS MOKYKLOS 2012–2013 MOKSLO METŲ VEIKLOS ATASKAITOS “ projekto2013-11-07Jurbarkas1. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai. Apibendrinti Jurbarko r. Girdžių pagrindinės mokyklos nuveiktus darbus per 2012–2013 m. m. Palyginti mokyklos 2011–2012 m. m. tikslus, uždavinius, pasiekimus ir kitus rodiklius su 2012–2013 m. m veiklos tikslais, uždaviniais ir kitais rodikliais. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai. Praėjusiais mokslo metais mokyklos taip pat teikė veiklos ataskaitas.3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama. Bus apibendrinta ir paviešinta informacija apie Jurbarko r. Girdžių pagrindinės mokyklos veiklą.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta. Neigiamų pasekmių nebus.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą. Jokių sprendimų naikinti ir keisti nereikia.6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai. Nebuvo gauta jokių siūlymų, finansavimas nereikalingas.7. Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimas. Ne.8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė. Dalia Jaramavičienė ir Janė Pocienė.9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.10. Sprendimas įteikiamas (kam ir kiek egz.) – po vieną egz. į bylą, Švietimo skyriui ir mokyklai.Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Dalia Jaramavičienė2013-11-07