DelEgleA1242012-07-30T13:30:00Z2013-04-19T08:13:00Z2013-04-19T08:13:00Z8102125821Sveikatos apsaugos ministerija48321600112ProjektasJURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBASPRENDIMAS/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VŠĮ JURBARKO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO PADALINIO JURBARKO NAKVYNĖS NAMŲ ĮSTEIGIMO/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT 2013 m. balandžio 25 d. Nr. /////wAAAAAAAAUAUwBIAE8AVwBTAAAACAB7ACQAUwBIAE8AVwBTAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA==
FORMTEXT TSP-107JurbarkasVadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55–1049; 2008, Nr. 113–4290) 16 straipsnio 4 dalimi ir atsižvelgdama į Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. gegužės 27 d. sprendimą Nr. T2-146 „Dėl pritarimo projektui“ ir Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2010 m. birželio 23 d. sprendimą Nr. T2-174 „Dėl nakvynės namų Jurbarko mieste, įrengtų įgyvendinus projektą „Nestacionarių socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra įrengiant nakvynės namus Jurbarko mieste“, veiklos finansavimo“, Jurbarko rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:1. Įsteigti viešosios įstaigos Jurbarko socialinių paslaugų centro padalinį – 14 vietų Jurbarko nakvynės namus.2. Paskelbti informaciją apie šį sprendimą laikraštyje „Mūsų laikas“, o visą sprendimą – savivaldybės interneto svetainėje www. jurbarkas.lt./////wAAAAAAAAsAUwBJAEcATgBfAE8ARgBGAEkAQwBFAAAADgB7ACQAUwBJAEcATgBfAE8ARgBG
AEkAQwBFAH0AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Savivaldybės meras/////wAAAAAAAAoAUwBJAEcATgBfAFMASABPAFcAUwAAAA0AewAkAFMASQBHAE4AXwBTAEgATwBX
AFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Ričardas JuškaVizos: Mero pavaduotojas K.ŠimkusAdministracijos direktorius P.VainauskasJuridinio skyriaus vedėja R.VančienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė (kalbos tvarkytoja) A.PauliukaitienėDokumentų ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė R.VasiliauskienėFinansų skyriaus vedėja A.StoškienėParengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2013-04-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo1 priedas TEISĖS AKTO ANTIKORUPCINIO VERTINIMO ATRANKOS KLAUSIMYNAS*Eil. Nr. Ar teisės aktas (jo projektas) susijęs su:Žymėti tik teigiamus atsakymus1savivaldybės turto patikėjimo teisės perleidimu, savivaldybės turto nuosavybės ar valdymo teisės perleidimu privatiems asmenims2savivaldybės biudžeto pajamų ar išlaidų didinimu ar mažinimu dėl savivaldybės funkcijų vykdymo perdavimo savivaldybės įmonėms, viešosioms įstaigoms ar privatiems asmenimsX3subsidijų, dotacijų, kompensacijų, rentų, pašalpų, premijų ir kitų išmokų mokėjimu iš savivaldybės biudžeto4Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų paramos teikimu5prekių ar paslaugų viešaisiais pirkimais ar koncesijos suteikimu6konkursų eiti pareigas valstybinėje tarnyboje organizavimu, reputacijos, kvalifikacijos, atestacijos ir rotacijos reikalavimų asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, nustatymu, naikinimu ar keitimu7licencijuojamos ūkinės komercinės veiklos ar ūkinės komercinės veiklos, kuriai vykdyti reikalingas savivaldybės institucijų leidimas, subjektų kvalifikacijos ir dalykinės reputacijos reikalavimų nustatymu, panaikinimu ar pakeitimu;8asmenų ar daiktų registravimu viešuose registruose;9teisės pažeidimų tyrimu, atsakomybės už teisės pažeidimus sąlygomis10paslaugų, teikiamų pagal viešąsias sutartis, teikimu11žemėtvarka, teritorijų planavimu, statyba12kitais atvejais, jeigu, teisės akto projekto rengėjo, Antikorupcijos komisijos, savivaldybės Tarybos narių, savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, Centralizuoto vidaus audito skyriaus nuomone, rengiamu teisės aktu numatomas teisinis reguliavimas gali paveikti korupcijos mastą.* klausimynas gali būti nepildomas, jeigu siūlomi redakcinio ir (ar) techninio pobūdžio teisės akto pakeitimai ar papildymai.Socialinės paramos skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2013-04-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo2 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNASTeisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? Taip (1)Ne (0)x2Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar kitiems teisės aktams? Taip (1)Ne (0)x3Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? Taip (0)Ne (1)x14Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? Taip (0)xNe (1)5Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? Taip (0)xNe (1)6Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? Taip (1)Ne (0)x7Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? Taip (0)xNe (1)8Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? Taip (1)Ne (0)x9Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? Taip (1)Ne (0)x10Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? Taip (1)Ne (0)11Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? Taip (0)xNe (1)12Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? Taip (1)Ne (0)xIš viso balųxx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1)Iš viso balų 1:12 = 0,08Socialinės paramos skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2013-04-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo3 priedas TEISĖS AKTO AR JO PROJEKTO TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNASEil. Nr.Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas (teisingą atsakymą žymėti X)Vertinimas balais1Ar teisės aktas sustiprina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? Taip (1)Ne (0)x2Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (asmeniui, dirbančiam valstybinėje tarnyboje, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? Taip (1)Ne (0)x3Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? Taip (1)Ne (0)x4Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? Taip (1)Ne (0)x5Ar teisės aktas sumažina asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? Taip (1)Ne (0)x6Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? Taip (1)Ne (0)x7Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? Taip (1)Ne (0)8Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? Taip (1)Ne (0)x9Ar teisės aktu mažinama asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, kaitos galimybė? Taip (1)Ne (0)x10Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos asmenų, dirbančių valstybinėje tarnyboje, viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? Taip (1)Ne (0)x11Ar teisės aktas numato asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? Taip (0)Ne (1)x112Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti asmens, dirbančio valstybinėje tarnyboje, sprendimą nepriklausomam asmeniui? Taip (0)xNe (1)13Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus asmenims, dirbantiems valstybinėje tarnyboje, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? Taip (1)Ne (0)xIš viso balų xx1Korupcijos pasireiškimo rizika (nuo 0 iki 1) Iš viso balų 1:13 =0,8Socialinės paramos skyriaus vedėjaAngelė Zabalujeva2013-04-15Jurbarko rajono savivaldybės teisės aktųar jų projektų antikorupcinio vertinimotvarkos aprašo4 priedas ANTIKORUPCINIO VERTINIMO IŠVADA1. Teisės akto ar jo projekto pavadinimas, galiojančio teisės akto priėmimo data, Nr.Jurbarko rajono savivaldybės tarybos 2013 m. balandžio 25 d. sprendimo „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT Dėl VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centro padalinio Jurbarko nakvynės namų įsteigimo“ projektas2. Korupcijos pasireiškimo rizikos lygis:2.1. Teisės aktų ar jų projektų kokybės (pagal Aprašo 2 priedą) - 0,08 2.2. Teisės aktų ar jų projektų turinio (pagal Aprašo 3 priedą) – 0,082.3. Iš viso – 0,163. Informacija apie konkretaus teisės akto projekto įtaką korupcijai savivaldybėje pasireikšti ir priežastys, kodėl nustatytas vienoks ar kitoks korupcijos pasireiškimo rizikos lygis. Teisės akto projekto įtaka korupcijai savivaldybėje pasireikšti nežymi4. Informacija apie korupcijos pasireiškimo riziką ir iš jos kylančias grėsmes.Korupcijos pasireiškimo rizika maža5. Pasiūlymai dėl teisės akto keitimo ar naikinimo.Neteikiami6. Kiti, autorių nuomone , reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai, pastabos.NėraPRIDEDAMA: 1. Teisės akto antikorupcinio vertinimo atrankos klausimynas (Aprašo 1 priedas)2. Teisės akto ar jo projekto kokybės vertinimo klausimynas (Aprašo 2 priedas). 3. Teisės akto ar jo projekto turinio vertinimo klausimynas (Aprašo 3 priedas).Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
FORMTEXT 2013-04-15JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOSSOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUSAIŠKINAMASIS RAŠTASPRIE JURBARKO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „/////wAAAAAAAAgARABPAEMAXwBEAEEAVABBAAAACwB7ACQARABPAEMAXwBEAEEAVABBAH0AAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA==
FORMTEXT DĖL VŠĮ JURBARKO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ CENTRO PADALINIO JURBARKO NAKVYNĖS NAMŲ ĮSTEIGIMO“ projekto/////wAAAAAAAA0ATgBPAFcAXwBXAE8AUgBEAF8ARABBAFQARQAAABAAewAkAE4ATwBXAF8AVwBP
AFIARABfAEQAQQBUAEUAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT 2013 m. balandžio 15 d.JurbarkasParengto projekto tikslai ir uždaviniai. Viešoji įstaiga Jurbarko socialinių paslaugų centras kartu su projekto partneriu Jurbarko rajono savivaldybės administracija įvykdė projektą „Nestacionarių socialinių paslaugų infrastruktūros plėtra įrengiant nakvynės namus Jurbarko mieste“.Siekiant užtikrinti saugias laikino gyvenimo sąlygas ir pagalbą sprendžiant krizines situacijas, Jurbarko rajono savivaldybės gyventojams reikalinga teikti laikino apnakvindinimo ir trumpalaikės socialinės globos paslaugas asmenims, kurie elgetauja, valkatauja, yra iš dalies ar visiškai netekę gebėjimų savarankiškai rūpintis asmeniniu gyvenimu. Bus teikiama nakvynės ir minimalios būtinosios asmens higienos paslaugos asmenims, kurie yra benamiai, esant krizinei situacijai, kai, nesuteikus šių paslaugų, iškyla grėsmė asmens sveikatai ar gyvybei.Sprendimo projekto tikslas – patvirtinti steigiamų nakvynės namų statusą ir laikinosios globos vietų skaičių. 2. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai. Šis sprendimas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006-11-15 nutarimu Nr. 1132 „Dėl socialinių paslaugų planavimo metodikos patvirtinimo“ (Žin., 2006 m., Nr. 124-4705), LR socialinės apsaugos ir darbo ministerijos 2007-04-12 įsakymu Nr. A1-104 „Dėl socialinių paslaugų plano formos ir socialinių paslaugų efektyvumo vertinimo kriterijų patvirtinimo“ (Žin., 2007 m., Nr. 42-1608).3. Kokių pozityvių rezultatų laukiama. Bus teikiamos ir organizuojamos geresnės kokybės socialinės paslaugos.4. Galimos neigiamos priimto projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.Patvirtinus šį sprendimo projektą, Jurbarko rajono savivaldybės gyventojams, patekusiems į krizinę situaciją, bus suteikta galimybė gauti laikino apnakvindinimo ir trumpalaikės socialinės globos paslaugas nakvynės namuose. Neigiamų pasekmių priėmus sprendimą nebus.5. Kokie šios srities aktai tebegalioja (pateikiamas aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą. -6. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados, ekonominiai apskaičiavimai (sąmatos), konkretūs finansavimo šaltiniai.Socialiai remtinų asmenų apgyvendinimo nakvynės namuose išlaidų apskaičiavimasDarbo užmokestis ir socialinis draudimas 2013 m.Pareigybės pavadinimasDarb.skaič.Etatų skaič.Koefi-cien-tasVieno mėnesio atlyginimasMetinisatlyginimasSocialinis draudimasEtatinis atlyginimasPriedaiUž darbąnaktį ir švenčių dienomisSocialinis darbuotojas11121464175685443Socialinio darbuotojo padėjėjas339,3340489051 52815963Valytoja10,5MMA42551001580Iš viso54,5529389074 19622 9862. Šildymo išlaidos:1. Numatomas šildyti plotas nakvynės namuose– 163,64 m2, šildymo laikas 6 mėnesiai.1 kWh kaina 0,3548 Lt, Vidutiniškai per mėn. sunaudojama 4600 kWh.4600 x 6 x 0,3548 = 9792 LtŠilumos ir karšto vandens sistemų aptarnavimas 163,64 x 0,2299 x 12 = 451 Lt.Iš viso šildymo išlaidų _10 243 Lt.3. Elektros energijos išlaidosElektros pareikalavimas nakvynės namuose per mėnesį 1300 kWhVidutinis faktinis elektros energijos suvartojimas per metus 15600 kWh1 kWh kaina 0,5087 Lt15600 x 0,5087 = 7936 LtUž galios dedamąją 14 kWh /mėn. x 12 x 2,2506 = 378 Lt. Iš viso elektros sunaudojimo išlaidos 8314 Lt.4. Ryšių ir interneto paslaugosMobilieji telefonai pagal nustatytą limitą 1 vnt. po 25 Lt per mėn.25 x 12 = 300 Lt.Interneto paslaugos 70 Lt per mėn.70 x 12 = 840 LtViso išlaidos ryšių paslaugoms 1 140 Lt5. Vandentiekis ir kanalizacija:Vienam gyventojui per parą vidutiniškai 90 ltr14 gyvent. x 90 x 30,4 d. = 38,3 m338,3 x 12 x 7,744 = 3559 LtVandens pardavimo mokestis 5,54 x 12 = 66 LtIš viso vanduo ir kanalizacija 3 625 Lt6. Kitos prekėsKanceliarinės prekės (popierius, tušinukai, spausdintuvų dažų pildymas) vidutiniškai 50 Lt per mėn. 600 Lt per metus.Valymo ir švaros palaikymo priemonės 100 Lt per mėn., 1200 Lt per metusKitas smulkus ūkinis inventorius (šluotos, šepečiai, laidai, elektros lemputės, bakeliai dezinfekavimo priemonėms vaistinėlės ir pan.) 70 Lt per mėn. 840 Lt per metusGesintuvai 4 vnt. x 90 Lt = 440 LtIš viso kitos prekės 3080 Lt Ilgalaikio turto remonto išlaidos 500 LtKitos paslaugosŠiukšlių išvežimas 500 LtSignalizacijos priežiūros paslaugos 600 LtAntivirusinės programos įdiegimas 200 LtGesintuvų patikra 4 vnt x 30 = 120 LtIš viso kitos paslaugos 1420 Lt2013 m. išlaidų sąmatos suvestinė pagal finansavimo šaltiniusIšlaidų pavadinimasIš viso Lt per 12 mėn. Per 8 mėn. Darbo užmokestis74 19649 465,28Socialinio draudimo įmokos22 98615 324,00iš jų : šildymas10 2435121,48elektros energija 8 3145 542,64ryšių paslaugos1 140760,00transporto išlaidos-spaudinių įsigijimo išlaidos-kitos prekės30802 200,00komandiruotės--vandentiekis ir kanalizacija3 6252416,64ilgalaikio turto remontas500500,00kvalifikacijos kėlimo išlaidos--kitos išlaidos1 4201420,00Apgyvendinimo nakvynės .namuose paslaugos127 26482 741,04Pajamos 2520,00Iš viso lėšų poreikis 127 264,0080 221,04 skaičiavo vyr. finansininkė Nijolė Ševelienė7.Ar reikalingas projekto antikorupcinis vertinimas (užpildyti 2010-02-25 Tarybos sprendimo Nr. T2-39 1 priedą). Taip8. Projekto iniciatorius, autorius ar autorių grupė. Projekto iniciatorius –VšĮ Jurbarko socialinių paslaugų centras. Projektą rengė Socialinės paramos skyrius: Angelė Zabalujeva9. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai. Parengė/////wAAAAAAAA0AQwBSAEUAQQBUAE8AUgBfAFMASABPAFcAUwAAABAAewAkAEMAUgBFAEEAVABP
AFIAXwBTAEgATwBXAFMAfQAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
FORMTEXT Angelė Zabalujeva/////wAAAAAAAAkATgBPAFcAXwBEAEEAVABFADEAAAAMAHsAJABOAE8AVwBfAEQAQQBUAEUAMQB9
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=
2013-04-15PAGE